Party & Waterski Center Wollebrand

5,7
6,8
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Prima gegeten met mijn zoon , allebei een hamburger . Zelf gemaakt vers , heel goed vlees , zelfgemaakte frieten . Helemaal goed. Bediening vriendelijk , correct. Erg leuke ambiance , wel een beetje aan de prijs.
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016

De bitterballen zijn beter dan voordien. Helaas had ik er een, met een vetje erin, wat ik niet weg kreeg. De bediening liep regelmatig met een bestelling, waarvan men niet wist, aan welke tafel dit geserveerd moest worden. Er werd dan bij elke tafel gevraagd, wie dit besteld had. De plek beneden aan het water waar we zaten, was heerlijk in het zonnetje.
JasonM .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Super gegeten, sizzling steak is eenechte aanrader en hoefde niet lang te wachten. Goede service voldoende personeel vriendelijk en alert. En prachtige locatie aan het water met de palmbome
Krista B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Ik heb hier geluncht met mijn vader, omdat hij het zo'n gezellige tent vindt. Het decor is leuk en het ziet er netjes uit. We waren vroeg, dus de bediening was snel en aardig.

Er vlogen ontzettend veel muggen en vliegjes binnen. Ik ben dus ook een aantal keer gestoken. Erg comfortabel zit je dan niet!

Het eten was dramatisch. We hadden panini's genomen, wat kun je daaraan verpesten? Het brood was zó droog dat het gewoon kapot gegaan was in de grill en toch serveerden ze dat.

Mijn vader had een biertje genomen, en ondanks dat het zo rustig was, werd deze met een schuimkraag tot 1 cm onder de rand geserveerd en ik had spa rood, dat gewoon in een glaasje werd geserveerd. Geen flesje dus, maar toch €2,20.
Dickdej .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Gister een hapje en drankje gedaan. Goede plek om lekker in de zon van een lunch te genieten. Je moet hier geen culinaire hoogstandjes verwachten, maar dat is ook niet nodig. Eten is gewoon genoeg en degelijk.
Haagse1234 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Eten was erg slecht. De hapjes waren slecht op temperatuur en was niet lekker. De service mag vele malen beter, het duurde erg lang
Het is wel erg mooi gelegen, maar geen aanrader
G En J ..
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Met gasten die bij ons logeerden lekker aan een tafel, bij het water gezeten.
We bestelden een gemengd bittergarnituur. Wat een flauwe dingen en weinig gemengd. 1 klein schaaltje mayonaise, schaaltje tomatenketchup en 1 zakje mosterd erbij, om je rot te schamen, wat een armoe. Nog nooit zo'n slechte smakeloze bittergarnituur gegeten. Waarom ook geen lekker pittig sausje erbij?
Jaren terug was dit beter.
Melvin1975 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
locatie is uitstekend. met lekker weer is het echt top aan het water, maar vorig jaar (2014) terras van het jaar? nou, ik weet niet waar dat op gebaseerd is!? maar zeker niet op de kaart (zeer beperkt) en de bediening (tja; we hebben een bruiloft dus dan moet u helaas maar wat langer wachten op het eten ; ruim anderhalf uur wachten op saté en friet).
Prima locatie om even te stoppen met de fiets voor een drankje, maar daarna heel snel weer doorfietsen naar een echt restaurant!
Action3 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
na alle slecht recensies zijn we toch hier gaan eten.
Het terras is super!
Er loopt veel personeel in de bediening en ze letten goed op en zijn echt geïnteresseerd.

Het eten was gewoon goed, het is geen haute cuisine, maar gewoon goed en genoeg.

Jaimy V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
wij hebben hier een tijdje geleden gegeten, en in eerste instantie was alles goed, het terras was goed met mooi uitzicht het personeel was aardig. Toen we gingen eten was alles goed tot het hoofdgerecht op tafel kwam, we merkte al snel dat de twister fries ijskoud waren, ik had zelf de zal genomen die was veelte droog en de nacho dip-saus die er op gekwakt was maakte de smaak niet veel beter. vervolgens had iemand anders aan tafel een stukje biefstuk besteld en die vroeg of dit rare besteld kon worden. toen het vlees op tafel kwam was deze veel te ver door gebakken bijna tot medium welldone. de bediening nam het stukje vlees mee naar keuken en vertelde dat het ongeveer 10 minuten zou duren voor het nieuwe stukje vlees op tafel stond. tot onze grote verbazing kwam de bediening na ong 4 minuten weer terug, het vlees wat we toen kregen was ijskoud van binnen en vuur rood , het boord was niet netjes opgemaakt , het gaf ons het gevoel als of we het konden uitzoeken. Voor ons was deze avond een aanfluiting, wij zullen hier ook niet snel meer komen!

ik snap niet dat dit restaurant in de terras top 100 staat , het gaat om het totaal plaatje en dat is hier duidelijk niet goed en dat is te zien aan alle slechte recensies die ze hebben!
Stijn C.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
De locatie is prima. Maar verder? Toen we bij de serveerster meldden dat de kipsate bij 4 tafelgenoten rauw was, kregen we doodleuk te horen dat diverse tafels daar al over geklaagd hadden. Daar moesten we het verder mee doen. Kortom eten en bediening dramatisch onder de maat. Waardeloos.
TonenPeter .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Bij de eerste zonnestralen van dit jaar werd het tijd voor een lunch, buiten aan het water. Het kwaliteitsniveau van voorgaande jaren is vast gehouden. Een heerlijke uitsmijter op zelf gemaakt boerenbrood is echt culinair genieten. Met daarbij een mooi glas witte wijn een een attente bediening was het zeer geslaagd. Een restaurant waar we ook dit jaar vaker zullen verblijven!
Bert U.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
N.a.v. hoge score terras top honderd langs geweest. Had hier al eerder wat gedronken en vond de wijn niet lekker. Dit keer gingen we er eten. Bediening kwam niet in actie. Bij de derde keer werd gezegd dat haar collega er aan komt. (geen bestelapparaat) Ze hadden geen Radler. Maar een wit biertje genomen. De roodbaarsfilet wat amper gaar en beslist niet vers. Er zat geen kraak nog smaak aan en men had er maar een beetje paprika overheen gestrooid. De saus was eveneens flauw. De filet zat vol met graten. Mijn vrouw haar ossenhaaspuntjes deze waren taai en ook smaakloos. De locatie is leuk met het waterskiën om naar te kijken. Jammer dat ze een palmboom precies voor het terras zetten waardoor er geen zon meer op het terras komt. Niet voor herhaling vatbaar.
Roof .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2014
Wat een heerlijk terras. Lekker in de zon. Lekker drankje erbij.
Al de waterskiers om je heen. Heerlijk.
Eten duurt wat lang, en stelt niet heel veel voor, maar wat verwacht je?
Gewoon een heerlijke plek om lekker te vertoeven
Aad R.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Prachtige plek om iets te drinken. Uitzicht op waterskiërs; er gebeurt genoeg, als het goed weer is. En dat was zo. Dit kan je uitbuiten. Dat is makkelijk want je hoeft maar wat verbeteringen in je keuken en het lek is boven. Want eten, dat moet je er eigenlijk niet doen. Een hamburger die met trots wordt aangekondigd als 'terug van weggeweest' wordt voor een veel te hoge prijs verkocht. Een lapje droog vlees met een nog droger (hoe oud?) stoffig broodje. Niks bijzonders. Enige van de vier gerechten dat nog enigszins de toets der kritiek kon doorstaan was een wrap.
Ik kom hier wel terug, maar dan om iets te drinken. Want nogmaals, het terras maakt wel wat goed. Nu nog een glimlach op het gezicht van het personeel en het blijft zonnig.
Gastinhoreca .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2014
Helder weer. Samen met vriendin hond uitgelaten in het recreatiegebied. Daarna lekker bij de Wollebrand naar binnen, heerlijk opgewarmd bij de openbaard. In de serre aan het raam een uitstekende Caesar salade gegeten. Bediening was vriendelijk en attent. Gaan we vaker doen!
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2014
Kom hier regelmatig maar liever voor een drankje en een klein hapje dan een etentje of een verblijf dat langer dan een uurtje duurt..
-hangt vaak een raar luchtje (riool problemen zeggen ze)
-personeel is niet altijd even vriendelijk
- eten is wat saai, niks speciaals
En dit terwijl je wel aardig wat betaalt en het absoluut niet erg goedkoop is.

Locatie is echt super en op een zonnige zomerdag zit je hier prima maar daarbuiten vind ik het geen aanrader..
De twisterfriet die al jaren met elk gerecht gepaard gaat is wel lekker!
Robertzandstra .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Geluncht met een groep van dertig mensen. Van te voren gereserveerd. Ingang niet duidelijk aangegeven. Personeel loop in kleding met vlekken rond. Noteert bestellingen maar weet naderhand niet wie wat heeft besteld aan welke tafel. Eerst maar koffie drinken met gebak dat gaat nog redelijk. Echter tegen de aanspraak wordt er toch sterk gedistilleerd geschonken! Komt de lunch. Is beschamend om te zien hoe ze dat naar binnen brengen, stukje voor stukje niets tegelijk. Witte broodje zijn niet vers, dat zie je. Aan de kruim bij dorsnijden broodje. Afbak broodjes zijn koud en niet bruin en beginnen slap te worden. Te vroeg gebakken? Kroket en fricandeau blijken 37 graden te zijn, te koud. Na de lunch is er vraag naar koffie, vrolijk wijst bediening naar de kannen die over zijn van de lunch en zegt drink daar staat genoeg, is meer dan twee uur oud dus behoort weggehaald te worden! En echt een aanrader om nooit meer te komen. zelfs niet als het gratis zou zijn. sluiten die tent!
The-Hague .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Restaurant de Wollebrand is een zwaar overschat slecht restaurant/luchnrome. Oke de locatie is top maar meer ook niet. Ik snap dan ook niet dat ze prijzen winnen als beste terras. Alles duurt lang en is niet super, houd er ook geen bedrijfsfeest wat dat is echt zwaar onder de maat. Ze moeten alles hebben denk ik van dagjes mensen die bier drinken en een bittergranituur nemen of een broodje koroket.