Party Centrum Antoine

Dorpsstraat 36 6027 PH Soerendonk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Party Centrum Antoine

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Hallo met Wim we hebben de zondag heel lekker gegeten met de familie het was super mijn vrouw had het leukste Gat menu voor maar € 16,50 en ik had de dag knaller die was nog goed koper voor € 14,50 een 3 gangen menu en de kinderen handen een kindermenu het was zeer gezellig, in de zaal was de receptie van de nieuwe prins carnaval ,we konden lekker van de muziek genieten ik denk dat we volgende week weer komen ga zo door groetjes de Fam Janssen.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2014
Hallo we hebben nieuwjaarsdag ,van het diner in buffetvorm genoten het was in een woord voortreffelijk met div voorgerechten div soepen div hoofdgerechten en met div nagerechten en dat voor maar € 19,50 p.p we zullen op zondag veel bij u komen genieten van het diner of lunch buffet groetjes
Mierlo .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Ha,
afgelopen week een heel fijn feest gehad. We hadden een allin arangemend kregen voldoende te drinken en eten. Helemaal prima fijn personeel en alles zag er prima verzorgd uit. De kinderen werden nog extra verwend met wat spellen en buiten konden ze gebruik maken van de speeltuin. Prima toch.

Bedankt hiervoor.

Toon.
Ilse V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Super leuk en gezellig restaurant. Je kunt er lekker eten voor een goede prijs. Ik had zelfs moeite met kiezen omdat de keuze zo groot was en er zoveel lekkere dingen in de menukaart stonden. Het eten smaakt echt super lekker en de bediening is goed. Het restaurant ziet er ook gezellig uit. Achter het restaurant zit ook een leuk terras waar je met goed weer fijn kunt zitten. Ook is er een speeltuin voor de kindere en midgetgolf waar me kinder veel plezier hebben gehad. Ik ben er nu al een aantal keer geweest en blijf zeker terug komen. Egt een TOP restaurant.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
hoi zondag we hebben lekker en veel gegeten het 3 gangen menu kosten maar € 13,50 er was ook een diner in buffetvorm in de zaal, het was vrij druk maar we werden toch snel geholpen, zeer leuke bediening en een prachtig interieur ga zo door groetjes Kees.
Clasina1 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Lunchbuffet, veel soorten warm vlees, diverse broodjes lekkere soep , te veel toetjes , koffie,thee,melk etc kortom lekker gegeten Fijn dat we bij het raam zaten

C.Verbeek
C .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
All in arrangement genomen met ruim 25 pers. Eten was niet lekker,moesten zelf steeds vragen om drankjes. Bij betaling had ik 1 pers te veel opgegeven waarvoor toch betaald moest worden. Kregen we ruim 100 euro erbij op de rekening omdat ik de kinderen onder 4 jaar niet opgegeven zou hebben,pas toen ik een mail als bewijs liet zien dat ik het wel juist door had gegeven werd dit pas in mindering gebracht. De baas liet zich al die tijd niet zien,ondanks dat wij hier meerdere malen om gevraagd hebben. Wij gaan hier iig NOOIT meer heen en zal dan ook nergens reclame maken voor deze zaak
Clasina1 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2012
mijn man en ik hebben hier laatst heerlijk gegeten, mijn man een 4 gangen menu , heerlijke soep, huzarensalade, steak en een toetje na Daar ik niet zo.n grote honger had heb ik het dagmenu genomen wat nog meer dan genoeg was We werden bij binnenkomst direct bediend en kregen snel onze drankjes en de uitleg van de menukaart. Tussen de gangen in was genoeg tijd maar ook niet teveel en onze drankjes werden op tijd aangevuld
Het restaurant ziet er goed uit , niet chique,naar een prettige omgeving om te eten. Het was er gezellig druk
Therese V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2012
Met 4 personen via de Vakantieveiling hier gegeten, er is ruim voldoende keus op de kaart, met leuke gerechten en een gastvrije bediening, alles was erg smakelijk en ruim voldoende, we hadden 2 grote eters bij ons en we hebben tegen betaling maar 1 portie frites bijbesteld, prijs/kwaliteitsverhouding is prima, hier kun je voor een goedkope prijs gewoon lekker eten, een aanrader!
Mona84 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Vorige week vakantie gehad, genieten. Dicht bij de camping lekker gegeten bij party centrum Antoine. Vlotte bediening en lekkere keuken je kunt je eigen menu samenstellen voor een mooie prijs. De borden waren mooi opgemaakt en rijkelijk gevuld, bij het hoofdgerecht werden o.a. ook gebakken aardappelen geserveerd, wat wij een plus vonden. Zeker een aanrader, lekker eten voor een schappelijke prijs.