Partijhoeve ’t Gulikshoes

Ophoven 1 6133 XP Sittard Nederland Kaart

Over restaurant Partijhoeve ’t Gulikshoes

Rustiek genieten in Sittard

t Gulikshoes is een caféboerderij uit 1862, in dit pand bedrijven ze tegenwoordig horeca op ambachelijke wijze. Maatwerk tot in de kleinste details is een vanzelfsprekende service in ’t Gulikshoes. Geniet van sublieme vis, perfect gegaard vlees en nog veel meer! De behulpzame bediening helpt je graag om de lekkerste wijnen bij je menu uit te zoeken.

Meer informatie over restaurant Partijhoeve ’t Gulikshoes

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen
Herman S.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Laten we het maar toegeven: 't Gulikshoes is een zgn. "Geheimtipp" zoals ze in Duitsland zeggen. Een gezellig restaurant dat zomaar vol moet verkopen omdat toch meer mensen de goede naam van dit restaurant kennen. En de uitstraling binnen: bij de sympathieke prijzen hier verwacht je niet op voorhand witte tafellakens. Vriendelijke sfeer en bediening.
Het menu biedt alles wat de gezellige eter verwacht. Vooraf een goed gevulde vissoep voor mij. Mijn kogelbiefstuk was heerlijk. Toch een kritisch kanttekening: de bijgeserveerde saus van het huis vond ik aan de zoute kant. Mijn advies: gebruik in de keuken een voorzichtige hand wat het zout betreft, en houdt voor gasten die dat echt nodig willen een paar zoutvaatjes achter de hand.
Op het menu een paar bijzondere gerechten, waarvoor ik zeker nog eens wil terugkomen, zoals de "Geuldalverse" forel, Belgisch vispotje of konijn op zijn Limburgs.
Bianca T.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Het eten was super ..!! En we hebben rustig op ons gemak kunnen tafelen..
Gewoon een avond lekker genieten !! De bediening was goed en allert .
An1972 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Voor een etentje in 't Gulickshoes moet je de tijd nemen. Je doet over een 4-gangenmenu makkelijk ruim 3 uur, zonder koffie of thee na. Wij hadden een WOW-deal geboekt, dus we waren voorbereid dat dat toch anders zou kunnen uitpakken dan we dachten. De deal was eten wat de pot schaft. Maar het was prima. We hadden een soort tapasschotel vooraf met brood met kruidenboter, een heerlijke zelfgemaakte minestronesoep, een grilschotel met verschillende soorten vlees en groenten en frietjes, en een heerlijk aarbeiendessert van de chef. Dit alles in de heerlijke ouderwetse huiskamersfeer van de oude boerderij (ze hebben overigens ook uitstekende grote feestzalen, daar hebben we ook ervaring mee, maar de huiskamer is heel gezellig en knus). De service was vriendelijk en niet opdringerig. We gaan dit zeker nog een keertje doen!!
Monica100 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2014
De recensies waren goed, dus we zijn vandaag voor het eerst gaan eten bij 't Gulikshoes. We waren met kinderen en hoopten op een vlotte service; daarom om 6 uur geboekt. Het eten was goed, de kaart uitgebreid, maar het duurde echt veel te lang. Om kwart over negen liepen we naar buiten, en we hadden nog niet eens koffie op. Wij komen dus niet terug.
Jammer, dat u dit zo ervaren heeft. De tijd is ook afhankelijk van het aantal gangen. B.v. een deal van 4-gangen? Er zijn ook veel mensen die het fijn vinden een avondvullend etentje te hebben. Geef het vooraf aan als het snel moet b.v. kinderen of theaterbezoek of een andere reden. M.v.g.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Gisteren weer heerlijk gegeten in deze gezellige "huiskamer" van Sittard.Een gevarieerd 4 gangen menu.Een heerlijke Toscaanse vissoep en de varkenshaas was heerlijk mals.Het voorgerecht,een garnalensalade,en het nagerecht,een lekker ijs(Winterdroom) maakten dit menu af.Vriendelijke en vlotte bediening zoals altijd.We komen hier graag eten,gezellig avondje verzekerd.
Jophes09 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Zijn er vaak gaan eten via een Social Deal.
Alles goed op elkaar afgestemd, veel variatie en mooi geserveerd.
Je smaakpupillen worden goed verwent. In een woord heerlijk.
Het personeel zeer correct, vriendelijk en alert.
Een echte aanrader.
Gaan er zeker weer heen.
Alvast smakelijk eten Ton & José Danse
Tes V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2013
Met een bon van WOW deal eens gaan eten in dit bekende restaurant.
Met de bon een aangepast keuzemenu, vooraf gegaan door amuses :
Zuurvlees uit eigen keuken, rommedoe in een deegjasje en meloen met spek.
Gevolgd door varkenshaas met geitenkaas, begeleid met knapperige groenten, aardappelkroketje en frites.
Als nagerecht de keuze uit een ' Mont Blanc " (ijs met o.a. merengue en eierlikeur) of ijs met rood fruit.
Zeer smaakvol gegeten!
De entourage is ouderwets maar niet storend.
Rianne D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
Als je bij 't Gulikshoes naar binnen stapt, is het alsof je teruggaat in de tijd. Het lijkt wel of je de huiskamer van je oma binnenwandelt! Bij dit restaurant kun je knus dineren. Als je van luidruchtigheid houdt, misschien iets te knus. Het is best gehorig in het restaurant, dus er heerst een rustige sfeer. De gerechten zijn ''echt Hollands'' en gewoon lekker. Als je iemand bent die graag lang natafelt, dan raad ik je dit restaurant niet aan. Ik raad je dit restaurant wel aan als je van een eenvoudige, goed bereide hap houdt. Na het eten kun je uitbuiken d.m.v. een wandeling in het nabij gelegen stadspark!
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Een gezellig restaurant met "huiskamergevoel".Je kunt er lekker eten van een gevarieerde kaart.De bediening is vlot en vriendelijk.
De osso buco,mijn favoriete gerecht,hoeft dus niet perse door een Italiaanse kok bereid te worden want hij was in een woord verrukkelijk.Maar ook de andere gerechten zijn altijd smakelijk bereid en geserveerd.Kortom een restaurant waar de eigenaren begrijpen waar het in de horeca omgaat.Je een lekker etentje klaarmaken en je een gezellig avondje bezorgen.Overigens is de prijs/kwaliteit verhouding er zeer goed.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2013
Vanavond met een Group-Deal menu heerlijk genoten.Het eten was voortreffelijk.Een lekker voorafje,dan een heerlijk vissoepje,de osso-buco was zalig en een lekkere panna-cotta als dessert.Bediening vriendelijk en attent en vlot.Zelfs de gastheer kwam nog even langs de tafels.
Hier komen we zeker terug..helemaal goed.
Painter .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
Gisteren met een groep gegeten, 1,5 uur moeten wachten en toen het eten er was,waren de helft van de menu`s niet te eten.Een slechte pannenkoek smaakt nog beter dan die vis en de mosselen waren vies en taai, alhoewel de eigenaar (noemt zich "Gastheer")
een demonstratie kwam geven en een rauwe mossel opat!