Over het restaurant Parthenon

Griekse sferen in Apeldoorn

Een romantisch avondje uit in een heerlijk Grieks restaurant in Apeldoorn? Kom dan langs bij Parthenon en proef de wereldberoemde Griekse gerechten! Ontdek de echte Griekse sfeer en geniet van de culinaire verrassingen die door de chef-koks op tafel getoverd worden.

Meer informatie over restaurant Parthenon

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Parthenon

Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het was de eerste keer dat we hier hebben gegeten...en zeker ook niet de laatste. Het eten was heerlijk en de bediening goed en vriendelijk.
Zeker een aanrader!
Tina M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
De gangen werden precies op tijd bediend. Er was ruimte voor gewenste variaties. Eten was lekker. Goede ervaring.
frans O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Jammer dat men geen cadeaucard meer accepteerde, al 3 weken. Dit was niet bekend gemaakt. Hun probleem werd nu mijn probleem zonder een handreiking, jammer. Derhalve zullen wij dit restaurant niet meer bezoeken
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk eten, als vanouds!
John S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Niet bijzonder, maar gewoon prima smakend vlees met lekkere aardappeltjes en gekruide rijst. Lekkere baklava als toetje.
Herma O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Echt een aanrader.
Melanie D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We komen altijd graag terug bij Parthenon, ons favoriete Griekse restaurant in Apeldoorn. . Heerlijk eten, vriendelijke bediening en op juiste tijd de volgende gang. We komen graag weer!
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Op zaterdagmiddag nog een tafeltje gereserveerd. We moesten even wachten maar werden prettig ontvangen met een drankje aan de bar. We hebben heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar!!
Ria-Klazina .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker 3 gangen menu,goede bediening en op juiste tijd de volgende gang. Goede prijs kwaliteit. Lekkere wijn en gezellige sfeer .
hejaberg .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. In Apeldoorn de beste Griek.
We konden uit diverse gerechten kiezen met de AH kaart.
Inez V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
De sfeer is knus te noemen. Misschien wat aan de donkere kant. Zowel de inktvisringen als de lamsbout smaakte niet heel vers bereid. Ik miste kruiden en verse groente. Het kwam op mij wat geconserveerd over.
ngnieuwkerk .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Hier erg goed gegeten. Bediening was vlot en vriendelijk. Eten heerlijk en zeer smakelijk opgediend.
Komen hier zeer zeker terug.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Parthenon is aan het Raadhuisplein in Apeldoorn gelegen, direct boven de parkeergarage "Markt". De inrichting is niet typisch "Grieks" maar het eten is dat wel, ons smaakte het voortreffelijk. We bestelden o.a. een uitstekend gekruide (verse) Moussaka. Dit geeft al aan wat voor kwaliteit men aanbied. Verder een Souvlaki met Gyros en Bifteki, ook prima gekruid. Er werd eens geen patates frites bijgeleverd maar heerlijk aardappeltjes en rijst. De Retsina (klein flesje Malatmatina kwam heerlijk koud op tafel. De rode huiswijn (Merlot) kunnen we ook aanbevelen. We sloten af met een Baklava, erg lekker maar ook erg slecht voor de gezondheid door de calorieën! Ons diner was een 100^succes, reserveren bleek beslist noodzakelijk (in ieder geval voor de vrijdag/zaterdag/zondag). In het restaurant was het door de vele bezoekers nogal rumoerig maar niet echt storend.De bediening was erg klantvriendelijk, herhaaldelijk werd ons gevraagd of alles in orde was. Ga zo door Parthenon team!
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wel wat luid. Soms moeilijk met elkaar praten.
essadam .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Was alweer jaren geleden dat we daar hadden gegeten. Het was ontzettend lekker. Binnenkort maken we wederom een afspraak om te gaan eten.
Carien K.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hadden gereserveerd via de AH-kortingsactie en werden enthousiast en gastvrij ontvangen. De serveerster nam mijn vraag over smaakversterkers serieus, en kwam voor één van de gerechten die ik had besteld met een goed alternatief dat niet eens op de kaart stond. Dikke fooi waard!
Anke P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Prachtige plek, wel wat rumoerig. Helaas was de suzuki niet gaar en gemaakt van half-om-half gehakt in plaats van rundergehakt. Na terugsturen nog niet gaar...De manager hield helaas vast aan zijn mening dat het zo hoorde. Een serveerster heeft ons goed behandeld. Advies: keer terug naar rundvlees.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Prijs-kwaliteitverhouding heb ik een "kan beter" gegeven omdat € 32,50 voor wat ik gisteren gegeten heb en waar ik uit kon kiezen een te hoge prijs is. Zonder ah bonnen kost een menu € 26,50 (en dan is er ook meer keuze). Ik heb op de site (toen ik boekte) ook een uitgebreider menu gezien dan wat ik aangeboden kreeg op de kaart in het restaurant.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wij waren hier voor de eerste keer en zijn zeer tevreden. Het eten was verrassend lekker.
Wij komen hier zeker vaker eten.