Over het restaurant Parthenon

Griekse sferen in Apeldoorn

Een romantisch avondje uit in een heerlijk Grieks restaurant in Apeldoorn? Kom dan langs bij Parthenon en proef de wereldberoemde Griekse gerechten! Ontdek de echte Griekse sfeer en geniet van de culinaire verrassingen die door de chef-koks op tafel getoverd worden.

Meer informatie over restaurant Parthenon

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

rene K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
prima grieks restaurant alleen begrijp ik niet waarom ik 32,50euro voor een 3 gangendiner moet betalen terwijl een normaal 3 ganzendiner 26,95 euro kost
nverbree .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Hier gegeten met actie van AH:2 voor de prijs van 1. Heerlijk gegeten was een speciale kaart maar voldoende keus uit heerlijke gerechten! Prima bediening kortom: aanrader!
Desiree H.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Duidelijk verschil tussen eigen menu en Ahmenu. Zowel qua eten als qua Service.
Eten viel tegen met wat we normaal van hun gewenst zijn. Zeer teleurstellend.
Margriet F.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten waren goed bereid. Goede service en een leuke sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!!Tot snel!
A.M. H.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Wij hebben geweldig goed gegeten, het vlees was mals en alles smaakte erg lekker.
De meisjes die hielpen erg vriendelijk, kortom TOP.
Ans T.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Heb geen commentaar. Alleen verrassend dat er met een andere kaart werd gewerkt voor ÀH-klanten.
Verder hebben we buiten gegeten vanwege de warmte. Altijd gezellig
Cisca P.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
mijn vriendin en ik hebben heerlijk gegeten. De spies met kip was verrukkelijk. Lekker mals en goed gekruid.
Ook de bijgerechten waren erg lekker.
Heel jammer dat na en poosje de muziek harder ging waardoor we elkaar nog moeilijk konden verstaan. Daar hadden we echt last van.
Maar verder alleen maar tevreden.
Annie P.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2017
Hebben prima gegeten. Kregen een aangepaste kaart die erg leek op die van het driegangenmenu keuzemenu. Het keuzemenu was € 26,50, wij moesten € 30,50 betalen, dat was ons vooraf niet duidelijk. Verder heel gezellig daar gezeten, lekker gegeten en prima bediening. Ik zou er zeker weer heen gaan.
Hester K.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Bij binnenkomst bleek niet op ons gerekend, ondanks de reservering. Dit werd echter goed opgepakt. Erg lekker gegeten, bediening op het laatst wel wat minder.
Marjan V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Eten niet echt bijzonder, vlees droog, tzaziki te scherp, teveel geroezemoes, niet gezellig! Niet voor herhaling vatbaar!
corrie V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk gegeten, leuke meisjes in de bediening. Geen klachten.
Het was een mooie zomeravond en we hebben buiten gegeten,
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Wij vinden het eten erg goed ..en de bediening uitstekend ..we waren er al vaker geweest ..maar komen zeker terug ..en ik promoot zeker andere mensen om bij jullie te komen eten ... een dikke 10 krijgen jullie van ons
Jolanda W.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Gisteren hier prima gegeten. We hadden gereserveerd via de ah restaurantsite voor het tweede gratis menu. Jammer dat een serveerster bijna de bierglazen van de mannen leegkeek zodat ze weer nieuwe kon halen. Vooraf op de site gekeken en in het restaurant kregen we de kaart voor het actiemenu. Dit kon je bestellen voor 26,50 euro. Bij het afrekenen moesten we plotseling meer betalen dan het actiemenu en bij navraag was het ah menu schijnbaar toch anders en duurder (?) dan het actiemenu. Raar dat je dan toch alleen de menukaart krijgt voor het actiemenu als je voor de ah actie komt en uiteindelijk toch meer moet betalen. Vreemd en jammer.
Mia T.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
het eten is goed en de locatie is erg leuk aan het Raadhuisplein, midden in Apeldoorn. mooi terras. de bediening mocht wel wat sneller.
Hennie W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Met de AH bon heerlijk gegeten ,keuze genoeg van een speciale AH menukaart,alles zeer smakelijk en vlotte en vriendelijke bediening .ivm het mooie weer heerlijk op terras gegeten (voelde weer als op Kreta) waren met 2 personen met 4 drankjes €45.= kwijt.Miste alleen het glaasje ouzo. Koen zeker terug als we in de buurt zijn
Kari E.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Prima eten, met name alle vleesgerechten. De prijs/kwaliteit verhouding is goed en je krijg veel eten voor je geld. Ik ben zeer tevreden over dit restaurant.
Frederik O.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Grote portie als hoofdgerecht. Ruim voldoende van alles. Bediening erg vriendelijk .
Ondanks drukte alles op,zijn tijd. Goed wijnadvies. Kortom, we waren helemaal blij.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Met z' n vieren heel lekker gegete. De wachttijden zijn precies goed en de bediening allervriendelijkst. De sfeer is gezellig en geluidsniveau goed.
Chanine N.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Het eten was echt heel goed, bediening heel prettig. en heerlijkezoete wijn , om kort te gaan, een super avond gehad. we gaan er snel weer naar toe. een goed grieks restaurant. mijn cijfer is een 9.en dat is niet overdreven.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Het was natuurlijk heerlijk weer maar de keuken en service overtreffen je verwachtingen. Uitstekend zeer vriendelijk!