Parthenon

Raadhuisplein 8 7311 LK Apeldoorn Nederland Kaart

Over het restaurant Parthenon

Griekse sferen in Apeldoorn

Een romantisch avondje uit in een heerlijk Grieks restaurant in Apeldoorn? Kom dan langs bij Parthenon en proef de wereldberoemde Griekse gerechten! Ontdek de echte Griekse sfeer en geniet van de culinaire verrassingen die door de chef-koks op tafel getoverd worden.

Meer informatie over restaurant Parthenon

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Parthenon

Natascha W.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Lekker eten en goede service. :)
Kris W.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Fantastisch eten en de speciale wensen die we hadden waren geen probleem.
Super vers en snel op tafel door een zeer enthousiaste serveerster die haar vak begreep.
Prijs/kwaliteit is prima en we gaan zeker terug voor een volgende ronde!
Andreas V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Grieks eten was formidabel. Porties wellicht zelfs te groot, maar goed, beter dan te klein ;-) Bediening was vriendelijk. Echter, er stond een kermis naast, dus de hele tijd hebben we geluisterd naar....(boem, boem,boem, etc.). Konden ze niets aan doen, maar was behoorlijke afknapper. Waar ze wel iets aan konden doen was het tempo. Met entree, voorgerecht, hoofdgerecht en nog thee na waren we in ongeveer anderhalf uur er doorheen 'gejaagd'. Dus niet vanwege kwaliteit eten (was goed!), niet vanwege vriendelijkheid, maar vanwege tempo vooral. Als de kermis er staat wees dan voorbereid op rumoer binnen, anders is er niets aan de hand, lijkt mij.

PS ik vond de prijzen overigens wel aan de hoge kant. Niet te hoog, maar goed, dan moet je ook zorgen dat niet alleen je eten, maar ook de bediening op dat 'niveau' functioneert.
Irene F.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Gezellig ingericht restaurant met vriendelijk personeel en het eten was echt toppie........ik miste alleen de ouzo.
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Het was erg gezellig.
Melanie D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Parthenon. Het eten is hier erg goed en de bediening vriendelijk. Echt een aanrader.
gerie R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het eten is heerlijk je wordt er leuk behandeld
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Voortreffelijk gegeten in dit restaurant. Zowel hoofdgerecht als nagerecht van een uitstekend niveau. Gelukkig niet alles op één bord gelegd zoals in veel Griekse restaurants maar aardappeltjes en rijst apart geserveerd, die je ook kon bijvragen. De bediening is heel vriendelijk en attent, ondanks dat het restaurant vol was. We komen hier zeker nog eens terug
Eelco M.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Restaurant was druk met bruiloft. Iens Reservering was niet doorgekomen of maakte niets uit. Personeel zeer vriendelijk daarom de 20% korting maar gelaten om personeel niets tekort te doen. Eten prima. >10 Spelende bruiloftskinderen in restaurant die in en uit liepen en de deur open lieten staan waardoor de kou binnen kwam was zeer irritant.
Henk Z.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Prima eten, uitstekende, vriendelijke bediening.
Rianne K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het was de eerste keer dat we hier hebben gegeten...en zeker ook niet de laatste. Het eten was heerlijk en de bediening goed en vriendelijk.
Zeker een aanrader!
Tina M.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel!
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
De gangen werden precies op tijd bediend. Er was ruimte voor gewenste variaties. Eten was lekker. Goede ervaring.
frans O.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Jammer dat men geen cadeaucard meer accepteerde, al 3 weken. Dit was niet bekend gemaakt. Hun probleem werd nu mijn probleem zonder een handreiking, jammer. Derhalve zullen wij dit restaurant niet meer bezoeken
Louise M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk eten, als vanouds!
John S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Niet bijzonder, maar gewoon prima smakend vlees met lekkere aardappeltjes en gekruide rijst. Lekkere baklava als toetje.
Herma O.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Echt een aanrader.
Melanie D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
We komen altijd graag terug bij Parthenon, ons favoriete Griekse restaurant in Apeldoorn. . Heerlijk eten, vriendelijke bediening en op juiste tijd de volgende gang. We komen graag weer!
Henk M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Op zaterdagmiddag nog een tafeltje gereserveerd. We moesten even wachten maar werden prettig ontvangen met een drankje aan de bar. We hebben heerlijk gegeten en zeker voor herhaling vatbaar!!
Ria-Klazina .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker 3 gangen menu,goede bediening en op juiste tijd de volgende gang. Goede prijs kwaliteit. Lekkere wijn en gezellige sfeer .