Parsian

Hommelseweg 205 6821 LG Arnhem Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Parsian

Joost K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
Heerlijk gegeten met zalig gekruid vlees. Bijzonder geurig rijst. En lekkere persische rijst. De bediening is persoonlijk en warm. Aanrader voor goede maaltijd voor een prima prijs.
Felix V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Met hoge verwachtingen van de Iraanse keuken hier gaan eten: het viel een beetje tegen. De aubergine niet voorradig, verder niet echt verrassende gerechten, beetje vlak allemaal qua smaak: het had allemaal wel wat smaakvoller / meer uitgesproken / kruidiger mogen zijn. Heb de indruk dat de eigenaar teveel is gaan neigen naar Westerse smaakbeleving ipv authentieke Iraanse keuken: jammer.
Laletulp .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Heel erg lekker. Attente en prettige bediening die de allergiewensen zorgvuldig oppakte. Even wennen aan de smaak van de soep, maar die was verrassend lekker.
Heerlijk ontspannen gegeten. Goede porties voor een prima prijs. Kindvriendelijke bediening.
Aanrader. Ik kom er zeker nog een keertje eten.
KarstR .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Prima eten. Alleen vraag ik mij af hoe Perzisch het nu was. Spinazie met zalm komt op mij niet Perzisch over in elk geval. Een volgende keer ga ik toch eens vragen of de echt Perzische keuken uit de kast getrokken kan worden. De bediening was prima, zeer aardige man. Over de prijs/kwaliteit zul je mij ook niet horen en dus voor herhaling vatbaar.
Jvernooij .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Bij toeval hier terecht gekomen om 's avonds te eten. Er was nog een stel aanwezig. De eigenaar is erg vriendelijk en voelt aan hoe je behandelt wenst te worden. Het is leuk om een keer wat andere smaken te proeven. Het eten is Iranees en zit een beetje tussen Turks en Indiaas in. Goed gegaard vlees en lekkere smaken. Het eten is lekker maar niet exclusief, maar dit hoort ook niet bij het restaurant.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2013
een mooi en restaurant met vriendelijk eigenaren die zelf bedienen en in de keuken staan. het eten is persies ( iraans) Niet heet of scherp maar meer subtiel van smaak. de keus is niet erg groot maar zeker voldoende en prettig van smaak. niet echt een commercieël restaurant maar wel erg goed vertoeven.
M.P.C. K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
We waren met een groep en kregen diverse heerlijke voorgerechten en hoofdgerechten. Bediening heerlijk vriendelijk en had tijd om iets over de Perzische gerechten uit te leggen. Prijs en kwaliteit in goede verhouding.