Parqiet

9,3
Voordelig
Amber P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Op een top locatie in Rotterdam kan je heerlijk genieten van (biologische) sapjes, goede tosti's en lekkere broodjes. Wij zijn hier nu een aantal keer geweest en zowel de tosti met chorizo, ei met pancetta als de garnalenkroketjes vielen erg in de smaak. Daarnaast wordt een goede witte wijn geschonken en in combinatie met de fijne strandstoelen, zorgt dit ervoor dat je een aangename middag in het zonnetje kan door brengen.
Shira W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Echt een toplocatie. In t park bij de euromast. Vriendelijke leuke bediening. Echter de lunch een tegenvaller. We had humus met gegrilde groenten en brood van Jordy. De humus was erg droog. Goed dat er nog wat gegrilde groentes op zaten die t wat smeuiger maakten. de ceasar salade kan verdient de naam ceasar niet. Weinig dressing, geen anjovis. Een pauvere salade en te klein voor een lunchsalade. kortom leuke locatie om te genieten ban een kop koffie of glas limonade.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Samen met het hele gezin en een stel vrienden hebben wij afgelopen zaterdag uitgebreid geluncht en geborreld bij Parqiet. Wat een heerlijke plek! In het prachtige park hebben wij genoten van een fantastische lunch, complimenten voor de keuken en niet te vergeten de bediening, helemaal top!
M J.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Prachtige plek in het Euromast park, geweldige lunchplek. Wij zaten op het gras in de strandstoelen en wilden nooit meer weg! Bediening heel attent en vriendelijk. absolute aanrader!
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Mili K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Vol verwachtingen naar Parqiet om te lunchen. De locatie is super. Vooral als het zonnetje lekker schijnt. De broodjes vond ik een beetje tegenvallen. Het klonk veelbelovend maar de werkelijke uitvoeringen waren aan de flauwe kant. Het eten was niet bijzonder of vernieuwend. Er zat geen pit in. Weinig smaakmakers. De sappen van Sajoer waren heerlijk. De bediening viel ook tegen. Er werd niet gegroet bij binnenkomst (terwijl de zaak verder leeg was
) En als we ze niet geroepen hadden waren ze ook geen bestelling op komen nemen. Bij het brengen van de rekening werd er niet gevraagd of het gesmaakt had maar zei ze "ik neem aan dat het verder gesmaakt heeft". Ik vond het ok er een keer te zijn geweest maar zal niet nog een keer teruggaan. Maar ieder z'n ding zal ik maar zeggen.
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Heerlijke plek om te genieten in het groen vlakbij de stad. Ideale plek met kleine kinderen nu zij lekker in het gras spelen terwijl de ouders genieten van een lekkere lunch! De boterhammen met geitenkaas zijn en aanrader!
Suzanruitenberg .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Gister gegeten bij Parqiet. Prachtige locatie zo in het Euromastpark. We hebben heerlijk gegeten, garnalen kroketjes, vitello tonato en brownie. Ze hebben ook heerlijke huisgemaakte icethea. Echt een aanrader om eens heen te gaan, laat je verrassen.
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Parqiet is de eetgelegenheid met het beste uitzicht van Rotterdam. Het Park is echt prachtig en de blik er op is nergens beter. Kortom perfecte locatie en eigenlijk gek dat er hier niet eerder zo’n lunchgelegenheid was. De soep en broodjes waren super lekker en de bediening uitstekend, erg vriendelijk en gastvrij. Het enige minpunt is de populariteit van Parqiet daarom is het vaak moeilijk om een tafeltje te bemachtigen.