Paros

Houtstraat 13 6102 BD Echt Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Paros

Rogerdebey .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Een Grieks restaurant dat in de omgeving Echt goed bekend staat. Personeel is veelal: jong maar enthousiast, snel maar soms niet geheel accuraat (sausjes bij meerdere keren vergeten, soms bijlagen niet compleet tot er naar gevraagd wordt). Alles wordt snel vergeven wanneer de bediening hun charmeoffensief inzet en een drankje van het huis geeft. Vaste gasten worden herkend en worden persoonlijk benaderd.

In het weekend is het erg druk, maar over het algemeen zijn de wachttijden niet te lang. De gerechten zijn heet, goed gekruid en smaakvol maar niet heel bijzonder: het voldoet aan de verwachting van de gemiddelde griek.

Max V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Met mijn vrouw zonder reservering prima plekje aan het raam kunnen krijgen. Snel geholpen met ouzo vooraf en kaarten met uitgebreide keus. Maaltijdsalade beperkt maar prima van smaak. Retsina krachtig. Gegrilde zalm ook helemaal in orde. Bijgeleverde koolsalade misschien erg standaard en uit blik. Vlotte bediening. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Beste Griek van Echt en Pey samen.
Lizz .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
Het was enorm luidruchtig, een bekende van de eigenaresse zat in het restaurant heel hard te praten en te roepen. De eigenaresse ging hierbij zitten en vond het kennelijk geen probleem dat het hele restaurant kon meegenieten van hun gesprek. De sfeer was meer die van een snackbar. Niet gezellig, luidruchtig en het personeel gedroeg zich niet professioneel. Het eten was niet bijzonder goed of slecht. Wat ons echter nog het meest tegenviel was dat er geen tzatziki bij geserveerd werd (wat naar onze mening erbij hoort in een Grieks restaurant). We vroegen hier om en achteraf bleek dit op de rekening te staan á 4,50! Ook kreeg ik, nadat ik spa blauw had besteld, alleen een glas water geserveerd zonder flesje. Kortom: veel te duur voor wat je krijgt. Bij Paros komen we zeker niet meer terug!
Jeanne52 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2012
We komen zeker al 18 jaar bij Paros en het is 1 van de weinige griekse restaurants waar we geen klachten over hebben.
Als ze een griekse avond geven dan is het helemaal volgeboekt en met de levende muziek erbij ook erg gezellig.
Mijn partner is een grote eter, maar bij Paros krijg je meer dan voldoende en gaan we tevreden naar huis. Een aanrader.