Parmesan

Meer informatie over restaurant Parmesan

Dinsdag t/m Vrijdag vanaf 12:00
Zaterdag en Zondag vanaf 17:00

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Parmesan

Toon D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Ik ben 19 jaar en heb met 4 vrienden en vriendinnen bij de Parmesan gegeten. Onze indruk was dat we door onze leeftijd erg slecht behandeld werden door de bediening. We moesten erg aandringen voor we wat te drinken konden bestellen. Bediening was erg arrogant en onvriendelijk. Ook is een woord als eet smakelijk en alstublieft te veel gevraagd. Dessert kaart kregen we niet en hebben we na 10 minuten zelf om moeten vragen. Eten was wel lekker.
Daniel V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Erg leuk restaurant, : Fijne entourage, correcte bediening, goed kwalitatief eten, zeker voor herhalings vatbaar het is een middelklein restaurant maar daardoor kan de bediening ook alle tijd voor je nemen en krijg je niet het idee dat je het restaurant word uitgewerkt, ook een mooie moderne uitstraling en een aardige eigenaar.
Mjnvdgraaf .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Eten was heerlijk. De bediening was perfect, je krijgt heerlijk de tijd i.p.v. elke vijf tellen aan je tafel staan. Aanrader.
Leonie P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Nu een paar keer in de maand geweest, goede kwaliteit, lekker eten en nooit teleurstellend. Tevreden :-)
Pizza, pasta en dessert, alles meer dan in orde.
Manon S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Altijd lekker eten bij Parmesan.
Goede kwaliteit eten, gezellige sfeer en een vriendelijke baas.
Wij komen er graag!!!
Leonie P.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Wat een heerlijk voorgerecht... salsa van ei en truffel met asperges en San Danielle Ham... mmmm... daar komen we nog een keer voor terug!
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
De knolselderij-aardappelmouseline was op...... en daarom kreeg ik gebakken aardappeltjes met spekjes en een berg peterselie. Dat is wegrestauranteten, niets mis mee maar niet wat je verwacht. Het hele gerecht was sowieso naar de maan, want de marsalajus was veel te zout. We hebben er vaker gegeten, maar toen was de baas volgens mij zelf aan het koken. Gisteren was het lichtelijk amateuristisch allemaal.
Marijn V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Italiaanse gastvrijheid, niets is te veel!
Bart P.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Zeer fijne lokatie in Zwijndrecht. Eten is voortreffelijk, bediening leuk en tegelijk netjes. Sfeer is combinatie van huiselijk en zakelijk; precies goed.
Gerdine V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Heerlijk gegeten!
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk eten, goede bediening en een fijne sfeer: een topavond! Niets was te gek om het ook de kinderen naar hun zin te maken, waardoor ook zij culinair konden genieten. Bedankt en tot snel!0
Roy G.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Op dinsdag 30-01-2018 gegeten met mijn vrouw. Omdat het op dinsdag was ,zal het zo rustig zijn geweest. Maar heerlijk gegeten en heel relaxt allemaal. Iets aan de prijzig kant ,maar het eten was goed.
John B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Zeer slechte ervaring: ober die gewoon in discussie gAt over bestelling, keuken draait niet, komen niet langs om drank op te nemen en desert volkomen vergeten. Ober is verdwenen en keuken leeg. Na 45 min wachten moesten ze zelf nog beginnen met gerecht en na het opdienen geen enkele communicatie hierover.
Heleen S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Hele gezellige avond gehad met vriendinnen. Dit restaurant is meer dan een pizzaria. Leuke inrichting, vlotte bediening.
K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Uitgebreide kaart met lekkere gerechten. Fijne open keuken waar mooi opgemaakte borden uitkomen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Edward L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Het duurde best lang tussen voorgerecht en hoofdgerecht.
Jannemarie B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Leuk en gezellig restaurant, goed eten. Bediening vriendelijk, doet zijn best. Vanuit het restaurant kijk je in de keuken; dat is meestal een goed teken, maar in deze keuken staat ook de afwasmachine waar ze niet al te zachtjes mee om gingen. Dat geeft onnodige geluidsoverlast voor de gasten. Daarnaast miste ik het plezier bij de koks, het leek er niet op dat ze genoten van hun werk, jammer om te zien. Desondanks was het eten heerlijk en zou ik zo weer een keer gaan!
Miriam J.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
De diamanthaas met rode wijn jus was fantastisch! Maar ook de zal vooraf en de caponata waren veelzijdig en in balans. En dat de buikspek ontbrak deed niets af aan de coquilles.
Niet vaak zo lekker gegeten! Tot heel snel weer ziens!
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Mijn vrouw en ik waren bij Parmesan met onze twee kleindochters van 16 en 11 jaar. We hadden van te voren aangegeven dat de jongste een notenallergie heeft. Daar werd uitstekend mee om gegaan. Wat ons ook goed beviel is dat er van de gerechten een kleine en een grotere variant geserveerd kan worden.
Leen W.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Zoals altijd een perfect kerstmenu! Lekker gerechten met prima wijnen en ook een vriendelijke, flexibele en goede bediening.