Parmesan

Zaterdag en Zondag vanaf 17:00

• Af te huren
simone V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Gezellig restaurant met open keuken boven gemiddelde gerechten het was heerlijk
Nel K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Parmesan blijft een gezellig en intiem restaurant waar je heerlijk kunt eten. Ervaring leerde ons om te vragen of we 'boven' een tafeltje konden reserveren om te voorkomen dat we te dicht bij de deur zouden zitten.

Aan dit verzoek was prima voldaan. We konden zelfs nog aangeven welk tafeltje onze voorkeur had.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Iets meer uitleg bij de gerechten bij het uitserveren zou aardig zijn. Nu wordt het alleen gebracht. Weliswaar weet je bij het menu wat je bestelt, maar wat informatie vind ik prettig.
Chislane V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Ondanks het klein is een leuke en informele sfeer
Max P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Tot twee keer toe in korte tijd bij dezelfde tafel, niet die van ons, vielen drankjes van een dienblad waarbij een keer over een klant waarbij duidelijk te horen was dat de krachtterm k#t werd gebruikt door de bediening. Wij wilden een tussengerecht als hoofdgerecht met de vraag of hier een klein beetje risotto bij geserveerd kon worden, dit was mogelijk maar bij het afrekenen bleek dat er voor een paar happen risotto €10 p.p. werd gerekend!? Omdat werd verteld dat dit door de keuken was bepaald en de bediening dat niet wilde, kon of durfde te bespreken met de keuken werd het initiatief voor het vervolg van onze klacht/opmerking bij ons neergelegd. Het eten was best smakelijk maar niet bijzonder en we hebben het bedrag zonder verdere discussie afgerekend maar zijn niet te spreken over de jonge, en naar onze mening, niet zo ervaren bediening. Al met al een matige ervaring waar we ons meer van hadden voorgesteld.
pure4moon .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Zaten bij de deur die om de heel vaak open/ dicht gaat ivm oa rokers dus we zaten te bevriezen zo koud
Eten was heerlijk maar als je al ruim 1 1/2 zit te wachten smaakt alles lekker...
Kou en wachttijd doorgegeven werd nix mee gedaan
Ben hier vaker geweest zagen de borden er goed uit deze keer niet vooral de nagerechten fantasieloos zonder kleur...
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Dit is echt een restaurant waar men je iedere keer weer verrast met prachtige gerechten. De sfeer is leuk en informeel. De service prima.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Een restaurant waar men je weet te verrassen met mooie mediterrane gerechten en een vriendelijke bediening. Erg goede kwaliteit voor een normale prijs.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Leuke ambiance, lekker eten, verse producten. Enige nadeel dat ik kan bedenken. Het hoofdgerecht kwam ernstig zout te kort. Normaliter ben ik niet van het zoute eten en hoeft dit niet in een restaurant. Hier was het echt te flauw. Na toevoegen zout kwamen de smaken echt uit.
Floor D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben met ons team van QUINNA 'fashion for women' in Papendrecht bij Parmesan gevierd dat we zo goed verkocht hebben in 2016. Nieuwe merken en nieuwe inrichting hebben het goed gedaan. Heerlijk gegeten, leuke bediening en fijne tafel voor ons team. Voor herhaling vatbaar. Floor de Bruin
Leen W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Een gezellig restaurant met prima en flexibele bediening. De kwaliteit van het eten was erg goed - zaols we gewend zijn - en de wijnen waren pasten er voortreffelijk bij.
Eric D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het Kerstdiner met wijnarrangement was weer uit de kunst! Erg lekker, goed afgewogen porties en mooi matchende wijn bij iedere gang. Plus een heel ongedwongen sfeer.
Tosca Z.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten!
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben op een ontspannen manier heerlijk gegeten. Een aanpassing op het menu werd ook gesuggereerd. Het is Italiaans, het is vers met veel keus. Garantie voor een prima avondje.
Lennart B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Gisteren hebben wij hier met twee personen gegeten (woensdagavond).
Wij waren de eersten dus verwachtte een rustige avond, maar een uur later zat het helemaal vol.
Dat op een woensdagavond. Moet men iets goed doen.
Als ik de ervaring in 1 woord zou moeten omschrijven: Passie.
De bediening laat je voelen als belangrijk persoon en is ontzettend vriendelijk en gastvrij.
Dit voelt oprecht aan, wat je tegenwoordig weinig tegen komt.
Ook was iedereen van het personeel heel relaxed waardoor je je op je gemak voelt en rustig kan genieten van het eten. Werd gevraagd of we vooraf brood met smeersels wilde, was gelijk een goede start. Smaakvol brood en goede smeersels, één daarvan was een heerlijke pesto.
Stokbrood met kruidenboter is inmiddels erg standaard, dit was een bijzonder goed alternatief.

Het eten was ook super. Welliswaar wat duurder dan een standaard Italiaans restaurant maar daar kun je dit ook niet mee vergelijke naar mijn mening.
Toch echt wel een klasse beter met écht goed eten.
De kaart biedt voldoende keuze, ook wat standaard gerechten maar is geen waslijst aan keuzes wat ik persoonlijk fijn vind.
Ik heb gekozen voor de ravioli gevuld met truffelricotta, parmezaan en boter.
Simpel maar heerlijk, precies de juiste smaken. Portiegrootte groot was prima voor mij.
Nagerecht uit het dagmenu uitgekozen. Warm chocoladetaartje met ijs en gemarineerde aardbei.
Fris, warm, koud en licht. Ook niet te zoet van smaak.
Ook zeker geen spijt van deze keuze! Wachttijden overigens ook prima.
Wij zelf hebben in 1,5 uur gegeten omdat we niet heel de avond hadden maar met een andere tafel had alleen pizza, dat ging wat sneller, maar een avond hier zitten kan ook prima.

Kortom echt een super ervaring en ga hier zeker nog vaker terugkomen.
Had dit restaurant aanbevolen gekregen van een vriendin die er vaker komt.
Geen spijt ervan gehad dit advies op te volgen.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Met drie personen gegeten: voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Het eten was goed en de sfeer in het restaurant ook. De voorgerecht vind ik in verhouding redelijk prijzig. Minpuntje: voor een vegetarische vriendin werd bij het voorgerecht een plakje pancetta weggelaten maar dat werd niet gecompenseerd door een ander ingrediënt noch in de prijs. Bij een van de nagerechten, taart met ijs, was het ijs op. Ook dat werd niet gecompenseerd. En ook hier helaas geen karaf met kraanwater op tafel, maar een fles plat water voor ruim 5 euro.
boumanvanderwal .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Op zaterdagavond 13 februari 2016 gegeten met 3 personen bij Parmesan.
3x het 3-gangen menu besteld.
Prijs kwaliteit en hoeveelheid verhouding absoluut niet in overeenstemming.
Voorgerecht: Salade van een "aangeklede" mozzarella (meer naam dan zaak)
2x Hoofdgerecht bestond uit 2 repen rib-eye met wat roseval aardappeltjes en paddestoelen en 1x hoofdgerecht 2 repen zwaardvis met 3 gamba's op een bedje van risotto. (wel erg karige bordjes)
Nagerecht: Tiramisu (leuk opgediend maar zeker niet bijzonder)

Al met al een teleurstellende ervaring echt niet voor herhaling vatbaar.
Dikkieblok .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Lekker gegeten, prima 'italiaanse keuken' leuke bediening ook, alleen door lange smalle zaak wat rumoerig maar zeker voor herhaling vatbaar
Remy D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Met een bedrijfsuitje hier uitgebreid gegeten en we hebben goed gegeten. Niet al te grote kaart per soort gerecht dus de keuzes waren lekker snel gemaakt. Het eten smaakte goed, het zalm voorgerecht en de diamanthaas hoofdgerecht waren lekker klaargemaakt. Crumble toetje was wel wat simpel, ik verwachtte wat meer seizoensfruit maar ik had het idee dat het alleen appelcake was. Ik heb verder niemand horen klagen over het eten. Er had wel iets attenter op het bijvullen van de drank kunnen worden ingespeeld, dat duurde soms wat lang. Decor is verder simpel, gewoon gezellig, niets bijzonders verder.
Wiebe V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Met ene grote groep gegeten. Super goed verzorgt, mooi tempo tussen de gerechten en heel ongedwongen sfeer. Mooie gerechten! Niet teveel, niet te weinig.