Parmesan

Zaterdag en Zondag vanaf 17:00

• Af te huren
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Leuke ambiance, lekker eten, verse producten. Enige nadeel dat ik kan bedenken. Het hoofdgerecht kwam ernstig zout te kort. Normaliter ben ik niet van het zoute eten en hoeft dit niet in een restaurant. Hier was het echt te flauw. Na toevoegen zout kwamen de smaken echt uit.
Floor D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben met ons team van QUINNA 'fashion for women' in Papendrecht bij Parmesan gevierd dat we zo goed verkocht hebben in 2016. Nieuwe merken en nieuwe inrichting hebben het goed gedaan. Heerlijk gegeten, leuke bediening en fijne tafel voor ons team. Voor herhaling vatbaar. Floor de Bruin
Leen W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Een gezellig restaurant met prima en flexibele bediening. De kwaliteit van het eten was erg goed - zaols we gewend zijn - en de wijnen waren pasten er voortreffelijk bij.
Conaisseur .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Het Kerstdiner met wijnarrangement was weer uit de kunst! Erg lekker, goed afgewogen porties en mooi matchende wijn bij iedere gang. Plus een heel ongedwongen sfeer.
Tosca Z.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Heerlijk gegeten!
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben op een ontspannen manier heerlijk gegeten. Een aanpassing op het menu werd ook gesuggereerd. Het is Italiaans, het is vers met veel keus. Garantie voor een prima avondje.
Lennart B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Gisteren hebben wij hier met twee personen gegeten (woensdagavond).
Wij waren de eersten dus verwachtte een rustige avond, maar een uur later zat het helemaal vol.
Dat op een woensdagavond. Moet men iets goed doen.
Als ik de ervaring in 1 woord zou moeten omschrijven: Passie.
De bediening laat je voelen als belangrijk persoon en is ontzettend vriendelijk en gastvrij.
Dit voelt oprecht aan, wat je tegenwoordig weinig tegen komt.
Ook was iedereen van het personeel heel relaxed waardoor je je op je gemak voelt en rustig kan genieten van het eten. Werd gevraagd of we vooraf brood met smeersels wilde, was gelijk een goede start. Smaakvol brood en goede smeersels, één daarvan was een heerlijke pesto.
Stokbrood met kruidenboter is inmiddels erg standaard, dit was een bijzonder goed alternatief.

Het eten was ook super. Welliswaar wat duurder dan een standaard Italiaans restaurant maar daar kun je dit ook niet mee vergelijke naar mijn mening.
Toch echt wel een klasse beter met écht goed eten.
De kaart biedt voldoende keuze, ook wat standaard gerechten maar is geen waslijst aan keuzes wat ik persoonlijk fijn vind.
Ik heb gekozen voor de ravioli gevuld met truffelricotta, parmezaan en boter.
Simpel maar heerlijk, precies de juiste smaken. Portiegrootte groot was prima voor mij.
Nagerecht uit het dagmenu uitgekozen. Warm chocoladetaartje met ijs en gemarineerde aardbei.
Fris, warm, koud en licht. Ook niet te zoet van smaak.
Ook zeker geen spijt van deze keuze! Wachttijden overigens ook prima.
Wij zelf hebben in 1,5 uur gegeten omdat we niet heel de avond hadden maar met een andere tafel had alleen pizza, dat ging wat sneller, maar een avond hier zitten kan ook prima.

Kortom echt een super ervaring en ga hier zeker nog vaker terugkomen.
Had dit restaurant aanbevolen gekregen van een vriendin die er vaker komt.
Geen spijt ervan gehad dit advies op te volgen.
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Met drie personen gegeten: voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Het eten was goed en de sfeer in het restaurant ook. De voorgerecht vind ik in verhouding redelijk prijzig. Minpuntje: voor een vegetarische vriendin werd bij het voorgerecht een plakje pancetta weggelaten maar dat werd niet gecompenseerd door een ander ingrediënt noch in de prijs. Bij een van de nagerechten, taart met ijs, was het ijs op. Ook dat werd niet gecompenseerd. En ook hier helaas geen karaf met kraanwater op tafel, maar een fles plat water voor ruim 5 euro.
boumanvanderwal .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Op zaterdagavond 13 februari 2016 gegeten met 3 personen bij Parmesan.
3x het 3-gangen menu besteld.
Prijs kwaliteit en hoeveelheid verhouding absoluut niet in overeenstemming.
Voorgerecht: Salade van een "aangeklede" mozzarella (meer naam dan zaak)
2x Hoofdgerecht bestond uit 2 repen rib-eye met wat roseval aardappeltjes en paddestoelen en 1x hoofdgerecht 2 repen zwaardvis met 3 gamba's op een bedje van risotto. (wel erg karige bordjes)
Nagerecht: Tiramisu (leuk opgediend maar zeker niet bijzonder)

Al met al een teleurstellende ervaring echt niet voor herhaling vatbaar.
Dikkieblok .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Lekker gegeten, prima 'italiaanse keuken' leuke bediening ook, alleen door lange smalle zaak wat rumoerig maar zeker voor herhaling vatbaar
Remy D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Met een bedrijfsuitje hier uitgebreid gegeten en we hebben goed gegeten. Niet al te grote kaart per soort gerecht dus de keuzes waren lekker snel gemaakt. Het eten smaakte goed, het zalm voorgerecht en de diamanthaas hoofdgerecht waren lekker klaargemaakt. Crumble toetje was wel wat simpel, ik verwachtte wat meer seizoensfruit maar ik had het idee dat het alleen appelcake was. Ik heb verder niemand horen klagen over het eten. Er had wel iets attenter op het bijvullen van de drank kunnen worden ingespeeld, dat duurde soms wat lang. Decor is verder simpel, gewoon gezellig, niets bijzonders verder.
Wiebe V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Met ene grote groep gegeten. Super goed verzorgt, mooi tempo tussen de gerechten en heel ongedwongen sfeer. Mooie gerechten! Niet teveel, niet te weinig.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Heel lekker gegeten. Echt een aanrader! Een frisse gezellige zaak. De ravioli met truffelricotto moet je een keer proeven! Prima prijs-kwaliteitverhouding. Dat geldt zeker ook voor de wijnen.
FRANCIS V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
qua uitstraling niet typisch Italiaans, pizza karig belegd, keuze uit 3 soorten.
Pluspunt je kan ook een kleine portie bestellen voor de niet grote eter.
Vooraf stokbroodje smeersel blijkt gehalveerde boterhammen dat is jammer.
Zelfs bij vd valk krijg je vers gebakken broodjes.
Bediening aardig.
Voor Italiaans eten zal ik hier niet naar terug gaan.
Beste Gast,
Pizza's horen van origine niet overdone belegd te zijn, op de kaart staan 5 pizza's vermeld en mocht u keuze er niet bijzitten, kunt u dit voorleggen aan de kelner, ( STOKBROODJE ) Dit is desembrood van een gerenommeerde bakker. Jammer dat u dit op deze manier heeft ervaren.
Mvg,
Dhr. Moolenaar

Reactie van proever:

door uw eigen bediening werd gevraagd of we stokbroodje met smeersel wilden, begrijpt u hoop ik nu, dat we niet rekenden op boterhammen al dan niet van een gerenommeerde bakker. Een pizza hoeft niet overdone belegd te zijn maar karig is het andere uiterste.
MirtheM .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Heerlijk, verfijnd, Italiaans eten met een buitengewoon vriendelijke bediening op een leuke locatie. Sfeervol ingericht, knus maar niet te dicht op elkaar. Alles top.

Ik had goede verhalen gehoord, en die waren niet overdreven. Vooraf genoten van kraakvers brood met verse pesto en kikkererwten, als hoofdgerecht een pizza. Een pizza op maat, met ingrediënten op wens was geen probleem. Na de eerste hap dacht ik 'zo kan pizza dus ook smaken'. Dat je tomaten proeft als je de saus op de pizza eet. Mijn vriend had zwaardvis met asperges, ook dat was erg lekker. Tot slot een heerlijke panna cotta met aardbeien en onze avond kon niet meer stuk.

De bediening was zeer vriendelijk, nam de tijd, en maakte duidelijk dat wij ook rustig konden genieten.

We zijn vanaf nu fan, en zijn duidelijk niet de enigen. Op een gewone doordeweekse avond zat het namelijk bijna vol.

Aanrader!
Barry T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Al vele malen gegeten in dit restaurant, dus het werd eens tijd voor een recensie, gebaseerd op mijn bezoek afgelopen dinsdag. We hadden niet gereserveerd en het was al aardig druk toen we binnenkwamen, maar we konden gelukkig toch terecht.
Als voorgerecht had ik ravioli met truffelricotta gekozen. Dat was echt een feestje voor de smaakpupillen! Mijn hoofdgerecht was een pizza aglio, olio e pepperoncino met heerlijke ham. Een heel smakelijke pizza van goede ingrediënten en met een perfect gebakken bodem; echt top! Als dessert had ik tiramisu van verse aardbeien. In één woord verrukkelijk! Ik heb ook een hapje van mijn tafelgenoot's nagerecht op, wentelteefjes met amarenekersen, en dat smaakte ook fantastisch. In een Italiaans restaurant mag een koffie na afloop natuurlijk niet ontbreken en dat was een prima espresso.
Parmesan is geen 'doorsnee-Italiaan' en wordt door Nederlanders gerund. Naar mijn idee heeft het restaurant een stevige, Italiaanse basis met een flinke, moderne touch: 'Italiaanse keuken 2.0'. Wat mij betreft mogen veel Italiaanse restaurants hier een voorbeeld aan nemen. De kwaliteit van het eten is bovengemiddeld: verse ingrediënten, alles goed op smaak, bijzondere gerechten, een regelmatig wisselende en vernieuwende menukaart en uitstekende wijnen. De inrichting van het restaurant is modern en sfeervol en de bediening is erg vriendelijk en alert.
Kortom: een aanwinst voor Zwijndrecht en zeker een adres om regelmatig naar terug te keren.
Noel1969 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
Gister hier gegeten en het was heerlijk
Als voorgerecht had ik de garnalen
De smaak was voortreffelijk vooral de combinatie. Als hoofd gerecht de kabeljauw. Ook deze was super van smaak en goed bereid
Verder de zweer gezellig en een heel gastvrij gevoel wat de gast heer je geeft
Voor ons zeker een aanrader en we komen snel weer.
marianne V.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Weer voortreffelijk gegeten bij dit gezellige restaurant! Twee kleine verbeterpuntjes;
- hoofdgerechten mogen wel iets groter (Ik ben geen grote eter maar dit was zelfs voor mij een zeer bescheiden portie)
-het bediendend personeel en ook de gastheer zijn top. Gisteren stond er helaas ook een jongedame in de bediening die het nog lang niet onder de knie heeft. Paar keer tegen stoel aanlopen, geen aandacht en vragen stellen nav het eten en niet uitzichzelf jassen aangeven.
Verder weer top!!
xerxes61 .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2015
Gisteren weer een perfecte avond gehad. Grote bewondering dat na vele malen hier te hebben gegeten,de klasse gelijk is gebleven. Grote aanrader voor u en uw zakenrelaties hier te dineren. De rode huiswijn is een genot,en alles was weer top,
bedankt,Parmesan!

Mvg S. Van Yperen.
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2015
Italiaans zonder lijsten met pizza's en pasta's, uitgekiende gerechten met veel smaak. Informele bediening, je komt hier voor de smaak. Viergangen met keus uit vlees en vis, beperkte menukaart waarin toch een grote variatie aan smaken.