Parmesan

• Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Prima eten
Wendy N.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Heerlijk eten en een heel gezellig sfeertje!! Voor herhaling vatbaar.
Yura W.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Enige opmerking, stoeltjes zijn niet fijn!voor de rest een leuke aanrader voor een lekker avondje
Akkız D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Lekker eten we komen er vaak en het is lekker en variërend alleen van de bediening de extra aandacht die we altijd kregen was vanavond niet gegeven.
tre .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Ontvangst hartelijk. het duurde even voor we wat te drinken hadden. Gerechten bij iedereen in ons gezelschap dik in orde. Gezellige sfeer, leuke bediening. Voor herhaling vatbaar.
Fred L.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Na diverse keren hier een lunch te hebben genuttigd, nu een keer een diner.
Uitstekend bevallen, zeer vriendelijke en deskundige bediening, heerlijke gerechten ( o.a. pasta, pizza en vis ), met als afsluiter een lekker likeurtje van amarene kers.
Marianne B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Heerlijk gegeten bij Parmesan. Hele aardige en deskundige bediening. Absolute aanrader.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Goed eten, vriendelijke bediening, ongedwongen sfeer. Kortom een aanrader.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Gezellig en niet te groot restaurant. Schoon en open keuken met prima gerechten. Heerlijk gegeten en zeer goed geholpen door beleefd en kundig personeel.
simone V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Gezellig restaurant met open keuken boven gemiddelde gerechten het was heerlijk
Nel K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Parmesan blijft een gezellig en intiem restaurant waar je heerlijk kunt eten. Ervaring leerde ons om te vragen of we 'boven' een tafeltje konden reserveren om te voorkomen dat we te dicht bij de deur zouden zitten.

Aan dit verzoek was prima voldaan. We konden zelfs nog aangeven welk tafeltje onze voorkeur had.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Iets meer uitleg bij de gerechten bij het uitserveren zou aardig zijn. Nu wordt het alleen gebracht. Weliswaar weet je bij het menu wat je bestelt, maar wat informatie vind ik prettig.
Chislane V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Ondanks het klein is een leuke en informele sfeer
Max P.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Tot twee keer toe in korte tijd bij dezelfde tafel, niet die van ons, vielen drankjes van een dienblad waarbij een keer over een klant waarbij duidelijk te horen was dat de krachtterm k#t werd gebruikt door de bediening. Wij wilden een tussengerecht als hoofdgerecht met de vraag of hier een klein beetje risotto bij geserveerd kon worden, dit was mogelijk maar bij het afrekenen bleek dat er voor een paar happen risotto €10 p.p. werd gerekend!? Omdat werd verteld dat dit door de keuken was bepaald en de bediening dat niet wilde, kon of durfde te bespreken met de keuken werd het initiatief voor het vervolg van onze klacht/opmerking bij ons neergelegd. Het eten was best smakelijk maar niet bijzonder en we hebben het bedrag zonder verdere discussie afgerekend maar zijn niet te spreken over de jonge, en naar onze mening, niet zo ervaren bediening. Al met al een matige ervaring waar we ons meer van hadden voorgesteld.
pure4moon .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Zaten bij de deur die om de heel vaak open/ dicht gaat ivm oa rokers dus we zaten te bevriezen zo koud
Eten was heerlijk maar als je al ruim 1 1/2 zit te wachten smaakt alles lekker...
Kou en wachttijd doorgegeven werd nix mee gedaan
Ben hier vaker geweest zagen de borden er goed uit deze keer niet vooral de nagerechten fantasieloos zonder kleur...
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Dit is echt een restaurant waar men je iedere keer weer verrast met prachtige gerechten. De sfeer is leuk en informeel. De service prima.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Een restaurant waar men je weet te verrassen met mooie mediterrane gerechten en een vriendelijke bediening. Erg goede kwaliteit voor een normale prijs.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Leuke ambiance, lekker eten, verse producten. Enige nadeel dat ik kan bedenken. Het hoofdgerecht kwam ernstig zout te kort. Normaliter ben ik niet van het zoute eten en hoeft dit niet in een restaurant. Hier was het echt te flauw. Na toevoegen zout kwamen de smaken echt uit.
Floor D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben met ons team van QUINNA 'fashion for women' in Papendrecht bij Parmesan gevierd dat we zo goed verkocht hebben in 2016. Nieuwe merken en nieuwe inrichting hebben het goed gedaan. Heerlijk gegeten, leuke bediening en fijne tafel voor ons team. Voor herhaling vatbaar. Floor de Bruin
Leen W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Een gezellig restaurant met prima en flexibele bediening. De kwaliteit van het eten was erg goed - zaols we gewend zijn - en de wijnen waren pasten er voortreffelijk bij.