Parlevinker

Markt 4 4525 AD Retranchement Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Parlevinker

Jouw recensie over het restaurant Parlevinker

Marjanne V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Viel tegen! Vooraf scampi en vissoep. Scampi dreven in pastasaus, die uit een potje kwam. Vissoep smaakte naar tomatensoep met 2 mosselen en 2 stukjes witvis. Helaas was 1 mossel niet open gegaan, waarop de bediening antwoorden dat het kan gebeuren, je weet maar nooit met mosselen... Wel jammer als he maar 4 stukjes vis hebt...

Hoofdgerecht kabeljauw en slibtong. Beide vissen waren lekker en voldoende. De bijgeserveerde groenten leken wel opgewarmd, sperziebonen helemaal gerimpeld. Ook het aardappel taartje smaakte nergens naar.

Wijn werd in werd in een smoezelig omgespoeld glas geserveerd.
Bediening was wel vriendelijk.

Al met al een mindere ervaring.
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Twee keer koffie gedronken in dit leuke restaurant. De eerste keer met appeltaart. De tweede keer zijn we speciaal teruggekomen omdat we wisten dat er nu appelbollen waren uit de oven. De cappuccino en de het gebak met een grote portie echte slagroom smaakte heerlijk. De bediening is vriendelijk. De prijzen liggen wel wat hoger dan wat we gewend zijn in andere delen van het land, maar er wordt wel kwaliteit geleverd.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Vandaag weer gezellig en lekker gegeten. Huisgemaakte garnalenkroketjes met prima garnituur en kabeljauw met smaakvolle garnalensaus; flinke schaal huisgemaakte patat en dito mayonaise erbij. Op menukaart staan duidelijk gerechten beschreven waarvoor bijbetaald moet worden. Goede aanpak om mensen bewust hiervoor te laten kiezen. De entourage is heel fijn op een kruispunt waar veel fietsverkeer langskomt. De eigenaresse geeft je een "thuis" gevoel als je er wat vaker bent geweest. Een prima adres om voor een redelijke prijs goed en gezellig te eten.
de Bruijn G.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
In het restaurant hangt een papier met de melding: we maken fouten, we zeggen sorry enzovoorts. Dat is al een teken.
Het is niet de eerste keer dat wij de Parlevinker ''aandoen". Ook dit keer was het eerste gerecht goed te noemen: de haring met korenwijn en de tonnato vitello: niets op aan te merken. Maar het 'hoofdgerecht': kabeljauw met garnalensaus liet erg lang op zich wachten. Toen wij er iets van zeiden stond het 'opeens' klaar. Met andere woorden: vergeten uit te serveren. De saus was lauw en een kwart van de kabeljauw was niet te eten: rauw. Excuses genoeg, de kok is ziek, de kok is ziek en de kok is ziek. Als je dan bijna 100 euro moet afrekenen is de prijs / kwaliteit toch wel enigszins scheef te noemen.
Zij zien ons daar niet meer.
Opama .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Fietsten er langs, werden gelokt door " verse mooie mosselen"! Nu al? jazeker, U kunt er op aan.
En dat was ook zo: bereid zonder tierelantijnen, goed gevuld, smaak zoals dat hoort en een meer dan royale portie. krokante frietjes met lekkere mayovariant...kortom een verrassend terraslunch,
aardige bediening en schappelijke prijs.Als we weer eens in de buurt zijn...zet ze maar klaar
Alces .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
We waren met een groep van 10 personen, waaronder twee peuters. Het eten was heerlijk. Wel jammer dat er betaalt moet worden voor een karaf kraanwater bij de wijn.
Er zaten lange pauzes tussen de gangen zodat het voor de kleintjes wel een lange zit was.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Degelijk gegeten,Gerechten waren van goede kwaliteit en smaakvol, kwaliteit en prijs waren in prima verhouding. Attente bediening in leuk restraurant
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
heerlijk gegeten; had menu betseld voor eur 30
voorgerecht verrassend, biefstuk was mals en toetjes chocomousse verrukkelijk en leuk opgemaakt! Mijn tafelgenoot had mosselen; (ik schat 1,5-2 kilo) in witte wijn 24,50. was ook heel goed!