Parlevinker

Meer informatie over restaurant Parlevinker

Duur
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Twee keer koffie gedronken in dit leuke restaurant. De eerste keer met appeltaart. De tweede keer zijn we speciaal teruggekomen omdat we wisten dat er nu appelbollen waren uit de oven. De cappuccino en de het gebak met een grote portie echte slagroom smaakte heerlijk. De bediening is vriendelijk. De prijzen liggen wel wat hoger dan wat we gewend zijn in andere delen van het land, maar er wordt wel kwaliteit geleverd.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Vandaag weer gezellig en lekker gegeten. Huisgemaakte garnalenkroketjes met prima garnituur en kabeljauw met smaakvolle garnalensaus; flinke schaal huisgemaakte patat en dito mayonaise erbij. Op menukaart staan duidelijk gerechten beschreven waarvoor bijbetaald moet worden. Goede aanpak om mensen bewust hiervoor te laten kiezen. De entourage is heel fijn op een kruispunt waar veel fietsverkeer langskomt. De eigenaresse geeft je een "thuis" gevoel als je er wat vaker bent geweest. Een prima adres om voor een redelijke prijs goed en gezellig te eten.
M.limburg .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Tja, eigenlijk wel lekker gegeten. Goede tong (vis van de dag), met sla en frites voor 22.50. Prima. Oook een vegetarische maaltijdsalade besteld, en toen was het merkwaardig: wat wilt u erbij, kip, garnalen of geitenkaas? Na benadrukt te hebben dat het een vegetarische maaltijdsalade was, werd het geitenkaas. Lekker en niet weinig. We waren onplezierig verrast toen bleek dat de geitenkaas 4 euro extra kostte. Misschien wel logisch, maar ga dan niet zo aandringen en zeg het duidelijk. Mayo bij de frites is ook weer 0,75 extra. Al met al lekker gegeten, maar we houden niet zo van deze manier van zaken doen.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Wat een drama!
Het zit er binnen vol met vliegen.

Bij binnenkomst werd er gelijk een menu op tafel gegooid. Er werd niet gevraagd wat we wilden drinken, maar het eten werd gelijk opgenomen. Drinken maar gelijk bijbesteld.

Stokbrood met kruidendokter besteld - zo hard dat het niet te smeren was, net uit de koelkast. Kwartier moeten wachten tot we het eerste broodje konden smeren... Staat het hoofdgerecht er al! Tafelgenoot had het eten al, ik heb er zeker 10 minuten langer op moeten wachten.
Eten was okay, maar een onwijs slechte service. Bazin is alleen vriendelijk tegen de bekende klanten. Rest van de tijd niemand van de bediening aan ons tafeltje gezien.

Afgerekend en binnen een uur stonden we weer thuis, dit nooit weer!
Savo .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Lekker gegeten het was druk en een van de personeelsleden wist luidkeels te melden dat de kok zich de pleurus werkte, grappig wellicht maar.... Verder aardige meiden wel echt ver beneden elk peil is dat je voor een karafje plat kraanwater 3,00 op de rekening krijgt gepresenteerd. En als je ongevraagd mayonaise bij de frites krijgt, wat eigenlijk heel normaal is, je daar dan vervolgens 0,75 cent voor krijgt berekend! Gaat me niet om die paar centen maar doe gewoon lekker all-in prijzen en schenk, letterlijk en figuurlijk, een karaf kraanwater uit!
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
In het restaurant hangt een papier met de melding: we maken fouten, we zeggen sorry enzovoorts. Dat is al een teken.
Het is niet de eerste keer dat wij de Parlevinker ''aandoen". Ook dit keer was het eerste gerecht goed te noemen: de haring met korenwijn en de tonnato vitello: niets op aan te merken. Maar het 'hoofdgerecht': kabeljauw met garnalensaus liet erg lang op zich wachten. Toen wij er iets van zeiden stond het 'opeens' klaar. Met andere woorden: vergeten uit te serveren. De saus was lauw en een kwart van de kabeljauw was niet te eten: rauw. Excuses genoeg, de kok is ziek, de kok is ziek en de kok is ziek. Als je dan bijna 100 euro moet afrekenen is de prijs / kwaliteit toch wel enigszins scheef te noemen.
Zij zien ons daar niet meer.
JilR .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Hier met 4 vriendinnen gegeten en het was niet super.
Vooraf hadden wij alle vier vissoep; de vis moesten wij echter zoeken.
Als hoofdgerecht hadden wij de garnalenkroketten en daarbij wat extra frietjes besteld. Dit was prima, maar eigenlijk kan hier ook niet zoveel fout aan gaan ;-)
De eigenaresse is een 'bijzondere' vrouw waar wij ons niet echt thuis / welkom bij voelden...

Voor ons was het leuk voor 1 keer, maar hier komen wij niet meer...
Opama .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Fietsten er langs, werden gelokt door " verse mooie mosselen"! Nu al? jazeker, U kunt er op aan.
En dat was ook zo: bereid zonder tierelantijnen, goed gevuld, smaak zoals dat hoort en een meer dan royale portie. krokante frietjes met lekkere mayovariant...kortom een verrassend terraslunch,
aardige bediening en schappelijke prijs.Als we weer eens in de buurt zijn...zet ze maar klaar
Alces .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2015
We waren met een groep van 10 personen, waaronder twee peuters. Het eten was heerlijk. Wel jammer dat er betaalt moet worden voor een karaf kraanwater bij de wijn.
Er zaten lange pauzes tussen de gangen zodat het voor de kleintjes wel een lange zit was.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2014
Degelijk gegeten,Gerechten waren van goede kwaliteit en smaakvol, kwaliteit en prijs waren in prima verhouding. Attente bediening in leuk restraurant
Bonbon70 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
De mosselen, zowel is de witte wijn als in de room-look waren echt heerlijk. De bediening was echter minder. We moesten blijven zwaaien en vragen voor een drankje, het legen van de mosselschaal en de rekening. Jammer, want er loopt genoeg personeel rond.
Loes B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2012
heerlijk gegeten; had menu betseld voor eur 30
voorgerecht verrassend, biefstuk was mals en toetjes chocomousse verrukkelijk en leuk opgemaakt! Mijn tafelgenoot had mosselen; (ik schat 1,5-2 kilo) in witte wijn 24,50. was ook heel goed!