Parkzicht

Parklaan 8 6045 BT Roermond Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Parkzicht

Sjoske1 .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Binnenkomend door een cafe verwacht je deze ruimte achter het cafe niet. Een strak en sober decor. De keuken bleek italiaans en daar was niets mis mee. In het begin werd er warm brood met olie en boter op tafel gezet. De voorgerechten waren heerlijk. Grappig was het dat we na het voorgerecht al de kaart kregen of we een dessert wilde..... De bediening kwam verder diverse malen vriendelijk vragen of alles in orde was alsof daaraan getwijfeld zou kunnen worden, de kwaliteit van het eten was immers prima. Na de smakelijke hoofdgerechten kwam dan toch de kaart voor het dessert en ook dat bleek lekker en goed verzorgd. Ook voor kinderen is dit een prima plek om te eten en er word niet moeilijk gedaan over rondlopende kinderen.
Erik T.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2014
Met een groot gevarieerd gezelschap hebben we heerlijk gegeten bij Parkzicht! We werden heel hartelijk welkom geheten, en die spontane hartelijkheid bleef de hele avond. We zaten in een aparte ruimte, de oude keuken, heel gezellig. Omdat er (kleine) kinderen bij waren gingen we vooral voor pizza en pasta. Vooraf kwam er heerlijk warm brood met olie en met heel lekkere kruidenboter, en Italiaanse vleeswaren. Ook de hoofdgerechten waren van prima kwaliteit, net als de desserts. De combinatie van de gastvrijheid en het heerlijke eten was echt super! Parkzicht in Roermond is een aanrader, het omrijden zeker waard. Dat je vrijwel naast het restaurant makkelijk (en gratis) kunt parkeren is handig.
Habloempje .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Al twee keer met een groter gezelschap hier gegeten. Het eten is puur en erg lekker! Een fijne locatie om juist ook met (jongere) kinderen te gaan eten. Het is allemaal erg ongedwongen. Belangrijk voor mij is ook dat men aandacht heeft voor een - in mijn geval glutenvrij - dieet. Men kwam vooraf zelfs vragen wat ik (ipv van brood) op mijn glutenvrije pizza wilde hebben! Erg prettig, leuk!
De tuin schijnt overigens in de zomer erg sfeervol te zijn, dus we moeten zeker nog eens terug om ook daarvan te genieten!
Celine N.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Het eten was erg goed (driegangenmenu van de reguliere kaart - hoofdgerecht voor mij de Dorade, voor mijn partner kalfsvlees), de bediening zeer hartelijk. We zaten in een klein zaaltje aan het restaurant vast, wat heel knus was. Het andere, grotere deel van het restaurant vond ik minder gezellig ogen, maar ik begreep dat ze wel nog een en ander gingen verbouwen/veranderen.
Archi L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Eenvoudige doch originele Italiaanse maaltijden. Decor is niet geweldig, maar daarmee juist Italiaans (daar zijn de meeste restaurants nou niet echt gezellig te noemen). Het eten maakt veel goed: smakelijk met goede ingrediënten. Eerlijke keuken! Kies voor de eenvoudige huiswijnen uit de karaf, die een prima prijs/kwaliteit-verhouding hebben. Bediening is uiterst vriendelijk. Verwacht hier geen haute-cuisine, maar eerlijke en eenvoudige Italiaanse gerechten. Ook daar is een goede markt voor!