Parkrestaurant Lingezegen

Grote Molenstraat 173 6661 NH Elst (Gelderland) Nederland Kaart

Over het restaurant Parkrestaurant Lingezegen

In het hart van de Overbetuwe, tussen de uitgestrekte weilanden, vindt u Restaurant Park Lingezegen. Tussen de wuivende populieren, glooiende grasvlakten en levendige waterpartijen ontpopt zich een ware oase van rust. Het grote terras biedt zowel in de zomer als winter een prachtig uitzicht over de baan waar u plaats kunt nemen om even heerlijk te ontspannen. Ook het restaurant met de huiselijke sfeer biedt, tijdens de minder warme dagen, genoeg plaats om te dineren of te borrelen. De keukenbrigade staat voor u klaar om een maaltijd naar wens voor te schotelen die uw maag vult en voldoening geeft.
Kom genieten in Restaurant Park Lingezegen en bekijk de menukaart om vast weg te kwijlen bij de verschillende gerechten!

Meer informatie over restaurant Parkrestaurant Lingezegen

• : Parkeerplaats