Parkrestaurant Lingezegen

Grote Molenstraat 173 6661 NH Elst (Gelderland) Nederland Kaart

Over het restaurant Parkrestaurant Lingezegen

In het hart van de Overbetuwe, tussen de uitgestrekte weilanden, vindt u Restaurant Park Lingezegen. Tussen de wuivende populieren, glooiende grasvlakten en levendige waterpartijen ontpopt zich een ware oase van rust. Het grote terras biedt zowel in de zomer als winter een prachtig uitzicht over de baan waar u plaats kunt nemen om even heerlijk te ontspannen. Ook het restaurant met de huiselijke sfeer biedt, tijdens de minder warme dagen, genoeg plaats om te dineren of te borrelen. De keukenbrigade staat voor u klaar om een maaltijd naar wens voor te schotelen die uw maag vult en voldoening geeft.
Kom genieten in Restaurant Park Lingezegen en bekijk de menukaart om vast weg te kwijlen bij de verschillende gerechten!

Meer informatie over restaurant Parkrestaurant Lingezegen

• : Parkeerplaats

Restaurant: Maandag t/m Zondag vanaf 08.00 tot 23.00 uur
Keuken: Maandag t/m Zondag vanaf 11.00 uur tot 21.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Parkrestaurant Lingezegen

Sarah P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Vorige week heerlijk geluncht bij Golfbaan Landgoed Welderen. Kom zelf uit de buurt maar was niet op de hoogte van het feit dat iedereen hier zomaar mag langs mag komen om te eten. Nadat we een plekje hadden gevonden in het sfeervolle restaurant kwam al snel de bediening langs om te vragen wat we wensten. Ik en mijn vriendin namen een warme chocolademelk met slagroom die na een paar minuten verscheen.

Mijn complimenten over de lunchkaart, zag er erg verzorgd uit met veel keuze. Mijn keus is gevallen op een Waldkorn broodje gerookte zalm met komkommer, kappertjes, rode ui en kruidencrème. Heerlijk als lunch en het was zeker genoeg!

Binnenkort ga ik weer, heb mezelf al opgegeven voor de Kerstbrunch die op tweede kerstdag plaats vindt! Hopelijk is het dan weer zo lekker en gezellig.
Gea V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Zondag 9 maart gingen wij halverwege de middag op de fiets naar Parkrestaurant Lingezegen (gelegen op de Golfbaan Landgoed Welderen) te Elst. Leuk weetje: je kunt via de achteringang aan de Hollanderbroeksestraat dwars over de golfbaan naar het restaurant fietsen. Het was mooi weer en we wilden graag op een terrasje in de zon zitten en wat lekkers nuttigen. Nou dan zit je hier goed!
Een fijn terras, waar al bijtijds de zon op staat met een mooi wijds uitzicht op veel groen.
We werden erg vriendelijk ontvangen en de bestelling werd heel snel opgenomen, maar daar hield de snelheid wel gelijk op. We zagen dan ook om ons heen dat gasten steeds verwoede pogingen deden om de aandacht van het personeel te trekken om iets te kunnen bestellen. Een enkeling vertrok omdat het te lang duurde. Maar we zaten lekker en bestelden wat van de kleine menukaart (onbekend of er een aparte dinerkaart is, want op de site staat enkel dat de nieuwe zomerkaart 2014 wordt samengesteld). De keus is niet groot, maar zeker voor ieder wat wils. De omelet met zalm blijkt een schot in de roos: heerlijk - handgesneden - bruin brood met een aardige hoeveelheid omelet en ruim voldoende zalm. En belangrijker nog: het smaakte heerlijk! De extra bestelde puntzak friet bleek dus eigenlijk totaal overbodig. De gegratineerde wrap met o.a. gorgonzola, champignons en de nodige – niet op de kaart vermeldde - pittige saus smaakte ook goed, hoewel ik graag iets meer gorgonzola had geproefd. Na de wrap heb ik me ook maar op de heerlijke dikke frieten gestort, maar we kregen ze niet op. Bij het binnen afrekenen zagen we ongedekte tafels, waardoor het er meer als een aardige sportkantine uitzag, waar zeker wel een gezellig restaurant van te maken valt.
Conclusie: met iets meer personeel zeker een aanrader! Mij zien ze er in ieder geval terug!
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Vandaag hier het zomermenu gebruikt. Een erg lekker voorgerecht met gepocheerde peer en gorgonzola. Hoofdgerechten, de roodbaars en kalfsentrecote waren prima. Het nagerecht weer uitstekend. De bediening extreem vriendelijk en goed. Dit laatste wisselt nog wel eens. Het groene decor op het zonnige terras is extreem prettig. Enige, niet hinderlijke, stemverheffing in verband met Golfwedstrijden.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Fijn terras met wijds uitzicht over de 18e hole. Het eten is doorgaans prima en nu ook weer. Het broodje van de week met asperge omelet was ronduit zeer goed. De bediening was zeer vriendelijk ondanks de volle bezetting. Soms wel even wachten.
Goede prijs-kwaliteit verhouding.