Parkrestaurant Lingezegen

• : Parkeerplaats

Maandag t/m Zondag vanaf 08:30

Sarah P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Vorige week heerlijk geluncht bij Golfbaan Landgoed Welderen. Kom zelf uit de buurt maar was niet op de hoogte van het feit dat iedereen hier zomaar mag langs mag komen om te eten. Nadat we een plekje hadden gevonden in het sfeervolle restaurant kwam al snel de bediening langs om te vragen wat we wensten. Ik en mijn vriendin namen een warme chocolademelk met slagroom die na een paar minuten verscheen.

Mijn complimenten over de lunchkaart, zag er erg verzorgd uit met veel keuze. Mijn keus is gevallen op een Waldkorn broodje gerookte zalm met komkommer, kappertjes, rode ui en kruidencrème. Heerlijk als lunch en het was zeker genoeg!

Binnenkort ga ik weer, heb mezelf al opgegeven voor de Kerstbrunch die op tweede kerstdag plaats vindt! Hopelijk is het dan weer zo lekker en gezellig.
John O.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Het is niet bij iedereen bekend dat golfbaan Welderen beschikt over een uitstekend restaurant waar heerlijk gegeten kan worden.Dat hoorden we van vrienden maar we wilden het ook zelf ervaren.Zonder te reserveren en op goed geluk gingen we op weg naar Parkrestaurant Lingezegen.
Wat ons opviel was de bijna sprookjesachtige ligging.
Omdat het mooi weer was kozen we voor een tafel op het terras met uitzicht op een grote waterpartij met daaromheen veel groen.
We lieten ons twee glazen witte wijn brengen.
Chenin Blanc van Sonhoek, Zuid Afrika.
Geur en smaak lekker fruitig.
De menukaart van Parkrestaurant Lingezegen is prima verzorgd en heeft een rijk aanbod voor iedereen.Voor grote en kleine eters is er de mogelijkheid om kleine porties te bestellen van volwassen gerechten.
Een heel leuk idee.
Beiden kiezen we voor het driegangenmenu[ 24.50].
Mijn vrouw neemt een salade van Japanse zeewier, komkommer,garnalenloempia 's en teryakisaus. Ik ga voor gamba's met krab,tauge,gember,boontjes en knoflooksaus.
Ondanks de drukte werden we binnen tien minuten bediend door een uiterst vriendelijke dame. Het was bijzonder lekker.
Daarna wordt de gebakken zalmfilet op gestoofde groene courgette en een witte wijnsaus opgediend.Heerlijk genieten bij een ondergaande zon.
We sluiten af met een parfait van stroopwafel,geslagen room en rode bessen voor mijn vrouw en een coupe van vers fruit, aardbeiensaus en slagroom voor mij.
De totale uitgave was 68 euro en dat vonden wij een meevaller.
Best fijn om een restaurant te ontdekken waarbij de prijs/kwaliteitsbalans volledig in evenwicht is.
Wij gaan beslist vaker.
John Ott
Gijsje30 V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Zondag 9 maart gingen wij halverwege de middag op de fiets naar Parkrestaurant Lingezegen (gelegen op de Golfbaan Landgoed Welderen) te Elst. Leuk weetje: je kunt via de achteringang aan de Hollanderbroeksestraat dwars over de golfbaan naar het restaurant fietsen. Het was mooi weer en we wilden graag op een terrasje in de zon zitten en wat lekkers nuttigen. Nou dan zit je hier goed!
Een fijn terras, waar al bijtijds de zon op staat met een mooi wijds uitzicht op veel groen.
We werden erg vriendelijk ontvangen en de bestelling werd heel snel opgenomen, maar daar hield de snelheid wel gelijk op. We zagen dan ook om ons heen dat gasten steeds verwoede pogingen deden om de aandacht van het personeel te trekken om iets te kunnen bestellen. Een enkeling vertrok omdat het te lang duurde. Maar we zaten lekker en bestelden wat van de kleine menukaart (onbekend of er een aparte dinerkaart is, want op de site staat enkel dat de nieuwe zomerkaart 2014 wordt samengesteld). De keus is niet groot, maar zeker voor ieder wat wils. De omelet met zalm blijkt een schot in de roos: heerlijk - handgesneden - bruin brood met een aardige hoeveelheid omelet en ruim voldoende zalm. En belangrijker nog: het smaakte heerlijk! De extra bestelde puntzak friet bleek dus eigenlijk totaal overbodig. De gegratineerde wrap met o.a. gorgonzola, champignons en de nodige – niet op de kaart vermeldde - pittige saus smaakte ook goed, hoewel ik graag iets meer gorgonzola had geproefd. Na de wrap heb ik me ook maar op de heerlijke dikke frieten gestort, maar we kregen ze niet op. Bij het binnen afrekenen zagen we ongedekte tafels, waardoor het er meer als een aardige sportkantine uitzag, waar zeker wel een gezellig restaurant van te maken valt.
Conclusie: met iets meer personeel zeker een aanrader! Mij zien ze er in ieder geval terug!
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2013
Vandaag hier het zomermenu gebruikt. Een erg lekker voorgerecht met gepocheerde peer en gorgonzola. Hoofdgerechten, de roodbaars en kalfsentrecote waren prima. Het nagerecht weer uitstekend. De bediening extreem vriendelijk en goed. Dit laatste wisselt nog wel eens. Het groene decor op het zonnige terras is extreem prettig. Enige, niet hinderlijke, stemverheffing in verband met Golfwedstrijden.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Fijn terras met wijds uitzicht over de 18e hole. Het eten is doorgaans prima en nu ook weer. Het broodje van de week met asperge omelet was ronduit zeer goed. De bediening was zeer vriendelijk ondanks de volle bezetting. Soms wel even wachten.
Goede prijs-kwaliteit verhouding.
Foodi .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2013
Het decor is het restaurant van golfbaan Welderen die dus tevens dienstdoet als clubhuis waardoor er veel in en uitloop is en er kans is op activiteiten van golfleden, maar waar je je niet aan hoeft te storen. Het is er netjes en schoon tevens is er ruim parkeergelegenheid aanwezig.
Het is kwa ligging langs de golfbaan meer dan een bezoek waard als je op zoek bent naar een lunchrestaurant in de omgeving van elst of arnhem.
Het eten van lunch is waarschijnlijk het beste wat elst gld en arnhem zuid te bieden heeft. Hier serveert men nog lekkere handgesneden plakken oerbrood en ook het beleg als vleeswaren en kaas worden lekker dik gesneden en rijkelijk belegd. De smaken en garingen zijn super en voor ieder is er wat wils. Van broodjes gezond, uitsmijters tot vlees, vis en soepen. Elke zondag heeft dit restaurant onbeperkt eten, hier heb ik nog geen ervaring mee.
Het personeel is vriendelijk en beleefd.