Parkhuys

Maandag t/m woensdag 11:00 - 18:00
Donderdag 11:00 - 21:00
Vrijdag 11:00 - 18:00
Zaterdag en zondag 11:00 - 17:00

Jouw recensie over het restaurant Parkhuys

Kees B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Met onze afdeling op lunch geweest bij 't Parkhuys.
Prima verse goed smakende tomatensoep vooraf, vervolgens een rijke keuze aan diverse broodjes en een goede Griekse salade Vers geperst sinaasappelsap.
Bediening was ok, de opstelling in een serre aan een lange tafel voor ons alleen was ook prima.
Bigteddy .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Elke donderdagavond geniet ik met volle teugen van al het lekkers wat ze hier bereiden. De schnitzel met heerlijke krokante frites was voor mij altijd de winnaar echter de chef wist mij te overtuigen dat de Turkse pizza met kaas en vlees hier boven zou staan en inderdaad, super gewoon. Het personeel is zeer vriendelijk en gaat leuk met elkaar om maar ook met de kalnt. het begrip; de klant is koning staat bij hun hoog in het vaandel. Ga zo door op deze voet dan blijf ik ook genieten ;)
Beste proever. Hartelijk bedankt voor uw recensie en complimenten! Fijn dat u zo tevreden bent over onze gerechten en personeel. Wij blijven zeker zo doorgaan en doen nog meer ons best om onze klanten te laten genieten van onze gerechten. De decor wordt binnenkort volledig vernieuwd, zodat onze klanten straks niet alleen genieten van onze gerechten, maar ook van de sfeer.
Mick S.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Aantal jaren geleden wezen eten in 't Parkhuys, wat toen wel in orde was net als de snackbar.
Maar vanavond bij de snackbar geweest, kleding ruikt nu nog naar de frituurlucht (na 10 minuten binnen te zijn geweest). Personeel begrijpt de klanten niet, sommen de bestelling verkeerd op en noteren het verkeerd op de kassa. Je besteld een broodje hamburger, een fricandel en 2 patat. Dan mag je toch aannemen dat men die tegelijkertijd kan "serveren". Nee, eerst een fricandel, dan het broodje (waar alle ketchup en mayo naast liggen ipv. op de burger). Dan een patat mayo en kennelijk lag er teveel patat op het laatste bakje. Die werden er met de hand op gehaald (????? WTF)... Geen servetten op de counter.
Vroegâh aten we er regelmatig in de snackbar daar, maar nu "Eens maar nooit meer".
Sharina D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
Wij hebben ontzettend genoten van de heerlijke belegde broodjes, en de goede service!!!
Groetjes team Eigen Huis & Tuin
MARIAN V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Leuk ingerichte lunchroom op de woonboulevard. Het eten was echter een grote teleurstelling. Huisgemaakte kipfilet burger lijkt gefrituurd en zag eruit en smaakte als een kant en klaar produkt. Kosten € 10,50! Twee panini's (brie/honing/walnoten en pizza) besteld. Bij eerste hap teruggestuurd: deeg klef, niet krokant, melige smaak en karig belegd. Snel opgelost door nieuwe panini's, maar dan blijkt honing te zijn vergeten en walnoten zijn verbrand. Panini's zijn iets langer getoast, maar deeg blijft melige smaak houden. Hebben geen zin om weer te klagen en hebben overigens zeer kleine panini's (wederom te hoge prijs) voor de helft met tegenzin opgegeten, maar hadden inmiddels grote trek. Geen enkele tegemoetkoming gekregen door drankje van het huis of compensatie op rekening. Prijzen veel te hoog en kwaliteit bedroevend van deze gerechten. Bediening prima, maar inkoop produkten en bereiding moet veel beter! Helaas bijna monopoliepositie op deze lokatie, dus de vraag is of er iets gaat veranderen.
Denise M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2014
Prakhuys heeft prima gerechten en de lunchroom leent zich voor een informele lunch. De bediening is alleen wel heel erg wisselend