Parkhotel Valkenburg

Meer informatie over restaurant Parkhotel Valkenburg

Maandag t/m Zondag

Katarzyna S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Het eten was gewoon niet lekker, kinderen vond het kinder menu ook niet lekker, het leekt ons alles niet vers jammer Voor zon mooi hotel ..
Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2015
Eten in een monumentaal pand van architect Pierre Cuypers doe je niet iedere dag. We logeerden met een arrangement in dit mooie hotel. De eetzaal -en bij mooi weer het terras- heeft uitzicht over Valkenburg. We kregen een vier gangen diner met bijpassend wijnarrangement. Geen idee eigenlijk of je hier ook a la carte kan eten. In ieder geval was het eten goed. We begonnen met een heerlijke salade met livar ham (Limburgs varken). Daarna volgde een helder tomatensoepje opgegoten uit een soeppotje. Het hoofdgerecht was een flink stuk kabeljauw met verse groente. Heel smakelijk.We eindigden met verse mango met ijs. Niet mijn favoriet, maar wel smakelijk opgediend in een leuke glazen bol. In de zaal ernaast kan je nog de originele bar bewonderen met prachtig geslepen glas. Het hotel en de keuken kan ik aanbevelen. De bediening is wat stug maar adequaat en correct.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2013
Kleine kaart, dus wel weinig keuze, maar wat je krijgt is goed. prima huiswijn erbij.
Zeer vriendelijke bediening, na afloop de koffie aan de leestafel gedronken, daar kregen we iets lekkers bij.
Zeker een aanrader om hier te dineren.
Wij zouden het zeker nog eens doen.
Auraly .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2012
Vaak gegeten in Parkhotel Valkenburg, en het eten wordt steeds beter, heerlijke soep, meestal o.b.v. room, streekgerechten, zoals forel, asperges en dergelijke. De wijnkennis van de bediening kan echter beter.
Yolrin .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Als wij in Valkenburg zijn slapen wij meestal hier en dan mede voor het heerlijke eten.
Het is een 3-gangen menu met 2 keuzen.
Het zijn best ouderwetse gerechten,maar zo lekker klaargemaakt!
Is ook niet duur.Ik geloof zo rond de€25.
echt een aanrader.