Parkhotel restaurant & brasserie

Breelaan 19 1861 GC Bergen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Parkhotel restaurant & brasserie

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Marjanp .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Heerlijk gegeten, in hartje centrum van Bergen. Op het terras, uit de wind en uit de rook, met meer dan voldoende om naar te kijken - dus vervelen doe je je hier niet snel.
(Veg.) mostersoep met snee donkerbruin brood vooraf, heerlijk om mee te beginnen! De rode blokjes in de soep waren geen spekblokjes maar (verrassend) tomaat!
Daarna nam de een 'n patatje stoofvlees, mooi rundvlees, opgediend in een stoofpannetje, vergezeld van heerlijke patat en een bakje salade; de ander koos voor de (veg.) Indische papadum met kokosrijst en groente, heerlijk pittig / heet (ik weet niet precies wat ik me moet voorstellen bij kokosrijst, en of het door het pittig / hete van de groenten kwam, maar bij de rijst proefde ik niet een kokossmaak... de rijst was verder prima, maar ik had nadrukkelijker kokossmaak verwacht).
Geen ruimte meer voor een toetje die avond, dat hebben we de volgende avond gedaan: een dame blanche. Complimenten het heerlijke ijs + saus, voor de opmaak en de kleur- en smaakcombinaties.
Bediening was zeer vriendelijk, zelden zo aardig meegemaakt - een verademing!!
Joop2011 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
5 July gegeten bij het parkhotel
voorgerecht van zalm was lekker
het hoofdgerecht boerenkip \met pasta was veel te machtig en te gaar de kip ging nog maar was droog, het nagerecht was echt een blamage bestelden dame blanche waren 3 bolletjes met een waterige saus erop dat is geen dam blanche
het menu was ook niet veel stond geneens varkenshaas of biefstuk op en geen zalm dus weinig keus en de dagvis was al voor 6 uur op
de prijs voor het eten was veel te hoog voor de kwaliteit
ga volgende keer naar een echt restaurant zonde van de avond
Marjan B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Kregen het maandmenu geserveerd in het kader van een hotelarrangement.De asperges waren niet goed geschild en gewassen.Aardappelen waren koud en oud.Het was echt afschuwelijk.Bovendien is de omgeving oudbollig en de bediening onvriendelijk.Alleen de jongeman die ons bediende was heel vriendelijk en hulpvaardig.
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Sinds een paar maanden lijkt het Parkhotel te winnen aan geloofwaardigheid als het om een avondje lekker eten gaat. De kaart is iets ingenomen, maar de kwaliteit is vooru gegaan. Hertenbiefstuk genomen met een rode wijnsaus, met champignons en groenten. Heerlijk mals, volle jus, schaaltje gebakken aardappels erbij en een salade die lekker aangemaakt was. Dat is wel eens anders geweest, maar dit is de derde keer op rij een schot in de roos. Kan bovendien van harte de sauvignon blanc aanraden. Een Franse wijn met een vleugje grapefruit in de nasmaak. Ik zal ongetwijfeld graag terug komen.
Han-V .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Ik heb in het weekend van 24-7 t/m 26-7 2015 overnacht in het Parkhotel Bergen en ook 2 keer gegeten in de Brasserie van het Parkhotel.
De eerste dag genoten van prima (onbeperkt) Spare-ribs, salade en home-made frietjes en dat voor een hele acceptabele prijs (€ 16,50)
De tweede dag het prima 3-gangen keuzemenu, carpaccio, westfriese schnitzel en een heerlijke dame-blanche (€ 22,50).
Bediening uitermate attent en vriendelijk.
De aankleding van de Brasserie is wat zakelijk en modern maar niet vervelend.
Astrid-R .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Tijdens de vakantie in Bergen eten we 2 maal per dag in een restaurant. Zo ook in Parkhotel. Ik nam een 3 gangen menu voor 23 euro. De uiensoep kwam uit een blik en het brood dat erin dreef was zo sponzig dat het onsmakelijk was. Prijs kwaliteit verhouding beneden alle pijl. Het volgende gerecht zou biologische kip zijn. Ik kreeg een pannetje waar 2 bleke kippenbillen met geelachtig vel me aan staarden. Ze dreven in een groentensoep en waren volledig suf gekookt. Ik werd er treurig van en mijn eetlust was over. Daarbij kwam dat je op ieder gerecht veel te lang moest wachten. Toen men vroeg of alles naar wens was en ik vertelde waarom het niet naar wens was schoot de serveerster in de verdediging en probeerde er met een zwamverhaal vanaf te zijn. Echter verscheen er een andere serveerder en die bood aan om er bij het dessert een extra bolletje ijs bij te doen als compensatie voor de kip waarvan ik nauwelijks gegeten had. Tja als je terras toch uitpuilt van de toeristen dan kun je je er met een bolletje ijs vanaf maken. Absoluut geen aanrader. Wij gaan volgend jaar eens een minder mondain plaatsje aan de kust zoeken.
Willem D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
Samen met mijn vrouw het dag menu genomen, voor beide te beginnen met Carpaccio, deze was fris en krokant,
zelf als hoofdgerecht slip tongetjes, met witte wijn van Bellingham Z .A [ uitstekend licht droog ] en koel geserveerd, jammer dat er geen saus bij de vis werd geserveerd. Mijn vrouw nam biefstuk met rode wijn saus en champions, dit was voortreffelijk, vlees medium en mals, als nagerecht name we beide
sorbert ijs met vers fruit, mooi gedecoreerd op een schaaltje.
Beide hebben we lekker gegeten, bediening vlot en behulpzaam en vriendelijk.