Parkhotel het Gulpdal

Dorpsstraat 40 6277 NE Slenaken Nederland Kaart

Over restaurant Parkhotel het Gulpdal

Alles bij Gulpdal is dagvers

Het hart van Hotel het Gulpdal is het sfeervolle restaurant -prachtig gedekte tafels in een klassiek decor of in de serre. Overal staan verse bloemdecoraties, welke een parallel vormen met de gerechten die gericht zijn op natuurlijke smaak en dagverse seizoenproducten. De wijnkelder topt het af. Geef je over aan de rustgevende Zuid-Limburgse gastvrijheid, de bourgondische sfeer en de ongerepte natuur.

Meer informatie over restaurant Parkhotel het Gulpdal

Norbert.poppe .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Geraffineerde maaltijd in een erg chique kader. Enig minpuntje was dat we bij het binnenkomen hebben moeten zoeken naar iemand die ons de weg zou wijzen.
Bertgeene .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Park hotel is schitterend gelegen met uitzicht op de limburgse heuvels. Het restaurant heeft geen a la carte maar een dagelijks wisselend 3 gangenmenu. Eten was prima,zowel voorgerecht als hoofdgerecht. Dessert was klasse. Het restaurant is ietwat vormelijk, met een vlotte bedient.
P.vanzadelhoff .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Wij hebben in dit hotel met de AH actie gegeten, op het buitenterras, met mooi uitzicht en dito gedekte tafel. Er was één menu, met 4 gangen. Er stonden geen prijzen op de kaart. De gerechten waren wisselend van kwaliteit, het toetje was heel lekker. De bediening was wat nonchalant maar vriendelijk. Die vriendelijkheid gold echter niet de eigenaresse. Toen we de rekening kregen stond er een exorbitant hoog bedrag bij het gerecht dat niet bij de AH actie hoorde. Toen we daar een vraag over stelden kwam de eigenaresse naar ons toe. Ze was geïrriteerd en zelfs agressief. “Of we niet konden lezen en we hadden toch gehoord wat er aan het begin was gezegd”. Het hele terras kon meeluisteren. Een uitermate onplezierige bejegening vinden wij, en een hele vervelende afsluiting van onze avond.
Theaenpaul1 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Wat een aanfluiting! Een menu van nog geen €25,00 wat €49,00 kost. Zou het geen actie van AH zijn geweest had de rekening €120,00 bedragen! Dit lijkt gewoon op diefstal, het zou verboden moeten worden om dergelijke bedrijven te laten deelnemen aan een actie. Totaal niet gastvrije eigenaresse. Dit bedrijf laat zien hoe het niet hoort in de horeca, weinig leveren voor veel geld. Goedkope ingrediënten, kleine porties met een prijs van een sterrenmenu, wat een pretenties! Absoluut geen aanrader.
Dinant-van.hooff .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Mooie locatie in pittoreske Limburgse omgeving.
Het eten was prima, complimenten voor de kok.
De service was allerbelabberdst! Hadden buiten gereserveerd maar werd een binnentafel. Lange wachttijden, geen toelichting op eten dat werd geserveerd, obers wisten ook echt niet wat ze precies serveerden, wijn bij eten werd vergeten nadat eten was geserveerd, uiteindelijk zelf ober opgezocht en gevraagd wijn te serveren, hetgeen gebeurde maar helaas geen rose maar een rode wijn die uiteindelijk werd vervangen door een rosé. Het lekkere eten viel in de schaduw van de slechte service waardoor de het avondje uit een avondje frustratie werd. De ober hebben we tijdens het afrekenen uitvoerig meegenomen in onze frustratie. Hij gaf aan dat het druk was ............. . Er wordt verder niets mee gedaan behalve het aanbod dat als we nog eens terug zouden komen we een kop koffie aangeboden kregen.
Jammer, jammer, jammer, restaurateur is een echt vak! Deze mensen snappen het nog niet helemaal. We waren eerst nog van plan om in het najaar een weekend terug te komen in dit hotel maar dat gaan we nu zeker niet meer doen.
KBrouwer .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Zeer goede kwaliteit. Niet goedkoop maar dat werd gecompenseerd door het gebodene.
Aangezien 1 3-gangen menu gratis was met de AH-restaurantactie viel voor ons de prijs natuurlijk erg mee. Vriendelijk personeel en een prachtige omgeving.
Tofra .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Gaan eten met de AH restaurant actie. Het etablissement is mooi en sfeervol, eten was lekker maar de bediening was ietwat aan de stugge kant.
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Opnieuw geboekt voor een 4-daags verblijf in Hotel Romantik Het Gulpdal. Een bijzonder mooi restaurant-hotel met prachtig interieur.

Iedere dag is er een nieuw 4-gangen menu met bijpassende wijnen. Zeer vriendelijke en accurate bediening. Vooral de professionele maar altijd persoonlijke attentie van al het bedienend personeel, maar in het bijzonder van Chantal, was erg fijn.

Misschien niet het goedkoopste restaurant in de regio, maar de kwaliteit maakt deze ervaring meer dan goed. Een aanrader voor wie nog niet eerder is geweest. Voor ons voor herhaling vatbaar.
Connaiseur0 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Een periode geleden hier gegeten van buitenaf. We hadden de keuze uit 1 menu wel met een keuze per gang maar ook niet om over naar huis te schrijven. De smaken waren goed maar enigzins ouderwets. De mannelijke bediening was erg stijf misschien wel wat de mensen hier zoeken maar voor ons geen herhaling meer hier. Op het moment dat we de rekening kregen schrokken we enigzins € 80,- voor een hoofdgerecht/dessert 2 glazen wijn en 2 watertjes is ons toch te gortig. Ook hierom geen vervolg.
Wcwc .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
gewoon af.
zeer verzorgd in een fijne ambiance met verse bloemdecoraties.
Top wijnen voor een schappelijke prijs.
De gerechten zijn zeer origineel met een fijne decoratie.
..wie het heeft ervaren zal ongetwijfeld terugkeren...
J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Tijdens ons vierdaagse verblijf drie maal uitstekend gedineerd in Parkhotel Gulpdal. Iedere avond aan een prachtig gedekte tafel in de serre een viergangen menu met keuzemogelijkheden. Iedere avond opnieuw een verrassing. De keukenbrigade slaagt erin om telkenmale nieuwe culinaire creaties te creëren. Knap! Steeds gebruik gemaakt van de aanbevolen wijnen. Ook hier steeds opnieuw andere wijnen. De bediening is adequaat en professioneel en heeft aandacht voor de gasten. Niet alleen het hotel is aanbevelenswaardig, maar ook het restaurant. Wat ons betreft, gaan we zeker terug naar Parkhotel Gulpdal in Slenaken.
Www .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Een arrangement geboekt voor 3 overnachtingen en alle drie de dagen zeer voortreffelijk gegeten in een zeer mooi restaurant met uitzicht over het tuinpark.
Ontbijt en diner worden in hetzelfde decoratieve restaurant geserveerd.
Ontbijtbuffet overweldigend. Beslist een aanrader dat je eens meegemaakt moet hebben. Het arrangement half pension is aan te bevelen. Upgrademogelijkheden naar een suitekamer met eveneens het prachtige uitzicht. Kamers leken mij helemaal nieuw, met ruime moderne badkamer. Service op en top van onthaal tot vertrek... Graag weer voor een volgende keer.
Sssssandra .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Super!! Heerlijke overnachting geboekt incl. diner, je kunt niet a la carte eten, maar je kunt kiezen uit 2 3gangen diners, vitello tonato was heerlijk, tomatenbouillon met heeeel klein beetje mozzarella en basilicum, heerlijk van smaak, als hoofdgerecht at mijn man de parelhoensupreme met cantharelsaus, was goed. Ik had roodbaars, echter vond ik deze wat droog, heerlijke chardonnay als huiswijn in een mooie ambiance, vriendelijke mannelijke bediening. Het ontbijt was ook uitgebreid en goed verzorgd. Wij komen zeker nog een keer onthaasten!