Parkheuvel

Heuvellaan 21 3016 GL Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Parkheuvel

Culinaire Kunst

Kwaliteit, daar draait het om in de keuken van Erik van Loo. Hij duikt helemaal in het gerecht en zorgt ervoor dat iedere smaak die je proeft maximaal naar voren komt. Aan de voorkant vertalen gastvrouw Anja van Loo en haar equipe de uitzonderlijke prestaties van de keuken naar gastvrijheid en schenken de perfecte wijnen bij al dit moois. Culinaire Kunst.

Meer informatie over restaurant Parkheuvel

Via het openbaar vervoer vanaf Rotterdam Centraal station: Tramlijn 8, halte Erasmus MC, vervolgens nog 10 minuten te voet. Metro station Leuvenhaven uitstappen, vervolgens nog 15 minuten te voet.
  • : Parkeerplaats

9,2
9,3
T L.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
nog nooit in een sterren restaurant gegeten, ik snap nu waarom dit restaurant zo;n bekendheid heeft, het was gewoon geweldig
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Voor het eerst naar Parkheuvel. Zeer sfeervol ingerichte zaak, bediening absoluut onberispelijk. Broodjes en boter worden direct aangevuld. Uitstekend tempo. Dan het eten. Genuttigd: voorgerecht van oester en coquille, heerlijk. Tarbot met komkommer van de plancha: culinair hoogtepunt van de avond. Zonnevis met balkenbrij vond ik niet zo'n succes, ree met garnituur op zich perfect bereid maar niet spectaculair ofzo. Het dessert was het minste van de avond. Eerst zou het bloedsinaasappel zijn, toen tamarinde maar het bleek tamarillo. Het ijs was lekker, maar de rest kon mij niet bekoren. Zal vast ook een kwestie van smaak geweest zijn. Daarna een heerlijke madeleine. De wijnen bij dit alles waren prima en met verve toegelicht, met onder andere een schitterende combinatie bij de tarbot. Al met al: onovertroffen service en aangename ambiance. Van een tweesterrenrestaurant verwacht ik echter ook absolute topgerechten, en dat was vanaf de derde gang wat mij betreft niet het geval.
Willem-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hadden een 6 gangen verrassingsmenu en het was van begin tot eind echt geweldig! Heerlijke smaken met perfect bijpassende wijnen, goede gastheer (Maitre), een vlotte en kundige sommelier (Daan) maar zeker ook een perfecte fromagere (Anouk). Al met al een belevenis die, wat ons betreft, zijn 2 Michelin sterren dubbel en dwars waard is! Aanbevolen gerecht: steak tartaar.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Geweldige bediening en sfeer. Blijft een topper om sjiek en ontspannen te dineren.
John S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Zullen we wel of zullen we niet? Het is niet niks om te gaan eten bij Parkheuvel. Maar we hadden wat te vieren en het was 25 jaar geleden dat we hier hadden gegeten, dus waarom niet. De ontvangst was keurig. De inrichting viel ons wel een beetje tegen, was het allemaal niet een beetje truttig? Maar wat maakt het uit, het gaat om de smaakbeleving! Onze smaakpapillen zijn vermaakt! Acht gangen lang en dan ook nog de amuses en versnaperingen bij de koffie. We hebben genoten van alle gerechten. De bediening jong en enthousiast. Het tempo precies goed! We hebben een heerlijke avond gehad, maar het zal wel weer 25 jaar duren voordat we terug komen, want we zijn blut.
Tanya H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Onder het mom van -verzin een aanleiding om geweldig uiteten te gaan- zijn wij naar aanleiding van mijn Man`s verjaardag met een bevriend stel culinair wezen eten bij restaurant Parkheuvel. Van het ontvangst tot het vertrek was alles tot in de puntjes geregeld. We hebben genoten van het 5-gangen surprise menu met wijnarrangement. Het eten was voortreffelijk en de wijnen waren goed. Enkel voor een prijs van €15,- per glas hadden wij gehoopt op meer dan goed... Maar aan de andere kant was de wijn-spijs combinatie absoluut goed te noemen en niets is zo persoonlijk als wijn. Al met al een hele leuke (wel gepeperde) avond.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Vorige week gelunched bij Parkheuvel. We hadden iets te vieren en een feest is het zeker geworden. Het eten was wederom fantastisch, de wijnen sloten perfect aan en de bediening en service was overweldigend. Dit alles heeft een prijskaartje, maar voor ons is dat het meer dan waard!
Jenny S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heel vriendelijke ontvangst, nemen de tijd voor je om te verwelkomen. Personeel, zeer professioneel en vriendelijk. Het eten was heerlijk, goede kwaliteit, en ieder gerecht steeds weer een smaakexplosie. De wijnen en advies, zeer professioneel. Niet goedkoop, maar zeker voor herhaling vatbaar.
Wiebe D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Niet heel erg verrassend voor twee sterren.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
gewoon super gegeten gecombineerd met heerlijke wijnen
Robert K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Parkheuvel is zeker een aanrader om je culinair te laten verwennen. Zowel de keuken als bediening waren fantastisch. Het gekozen herfstarrangement is een aanrader met heerlijke gerechten en wijnen.
Parkheuvel maakt zijn twee sterren meer dan waar.
Gerben V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Het was weer een tijd geleden dat we naar parkheuvel zijn geweest en dat komt vooral omdat we het altijd zo stijfjes vonden. Afgelopen zaterdag hadden we juist even zin in goed luxe eten en hebben gereserveerd. We konden dezelfde dag nog terecht en we hebben een heerlijke avond gehad. De wijnkaart is uitgebreid en we namen het 8-gangen menu. Ondanks dat het af en toe wat lang duurde voor er een nieuw gerecht kwam (er was ook een grote groep aanwezig), hebben we echt lekker gegeten en werden we netjes en vriendelijk bediend. Uiteindelijk kwam de snelheid er weer een beetje in en waren we op tijd thuis voor de oppas. Wederom duidelijk waarom parkheuvel 2 sterren heeft, want het eten is echt heel lekker. Ganzenlever heerlijk maar ook de reerug was subliem geserveerd.
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Vergane glorie. Redelijk eten, prachtige locatie maar wat moesten we lang wachten op ons eten. Gemiste kans. Weinig / geen smaakexplosie. Zeker niet 2 sterrenwaardig. Binnen een straal van 1 kilometer zijn er zeker betere opties. We voelden ons niet echt te gast. Jammer .....
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Mooi restaurant en bijzondere gerechten. Echter geen goede prijs kwaliteit verhouding. De service was op sommige momenten slordig en de gerechten flauw. De sommelier was erg goed en een uitstekende gastheer. al met al geen 2 michelinster ervaring.
Henrike V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
In sept op een van de laatste mooie zomer avonden hier geweest. Nadat ik met mijn vriend hier eens was geweest met een Carte Blanche event stond deze nog op mijn lijstje om eens te gaan eten. In sept dus met een vriendin hier geweest. en wat een topavond! We hadden eigenlijk een reservering in juli met de actie die toen liep van 10 gangen proeverij van de signature dishes, helaas moesten we deze annuleren en verzetten naar sept. Ondanks dat de actie toen niet meer liep hebben we toch die avond de 10 gangen gehad zoals in eerste instantie gereserveerd. Dus al dikke plus voor die service! Vanaf het moment van binnenkomen was het 1 groot feest, zo genoten eerst nog buiten op het terras en vervolgens binnen. De verhalen bij de gerechten en de wijnen waren erg leuk te horen. Personeel is niet te formeel gewoon gezellig maar wel correct. De sauzen bij de gerechten waren vooral heerlijk. En elk gerechtje was fantastisch! Ja dit restaurant staat voor alsnog op nr 1 voor de sterren restaurants waar ik heb gegeten in Ned.
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Parkeerheuvel mag zich oprecht zichzelf bekronen met twee sterren. Via de restaurant weken hebben we hier een arrangement voor geboekt. Het eten bestond uit diverse culinaire hoogstandjes met een daarbij behorend wijn assortiment. Daarmaast was de zelfgemaakte ijsthee een aanrader. We werden bediend door een aardige en grappige ober met kennis van de gerechten. Daarnaast rolstoeltoegankelijk. De prijs viel voor een sterrenrestaurant erg mee en we hebben veel aanvullende gratis verrassingen gekregen. Volgend jaar komen wij zeker terug.
Lotmc .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Parkeerheuvel, wat een fijn restaurant!

Via Heerlijk.nl hadden mijn vriend en ik een all-in verrassingsarrangement gereserveerd. Het eten bestond uit diverse culinaire hoogstandjes met een daarbij behorend wijn arrangement. Het personeel is erg vriendelijk en heeft kennis van het eten. Enig nadeel is het feit dat het menu op tafel lag waardoor het niet helemaal meer een verrassing was.

Parkheuvel, wij komen zeker terug!
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Precies wat je van een sterrenrestaurant mag verwachten. Vanaf het moment dat je binnen komt wordt je in de watten gelegd. Jas wordt netjes opgehangen, tas wordt aan tafel gezet, hoeft nooit te vragen naar drinken, uitleg van de gerechten was perfect en de smaak was sensationeel.
klaasje24 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Afgelopen Zondagmiddag van een fantastiche lunch genoten tijdens het jaarlijkse feestje Thema-Zondag bij Restaurant Parkheuvel ..Ieder jaar is er rond deze tijd een leuke "surprise"lunch met dit jaar het thema Erik goes Asia. nou dat was het van Japan naar Vietnam en daarna Maleisie en zelf Cambodja bij het Dessert en uiteindelijk Indonesische spekkoek bij de thee.
alles was een feestje ,de aankleding van het restaurant ,het super lieve en gezellige personeel tot het meer dan uitmuntende eten.
Wat een whow effect met een tafel van 10 hele gezellige mensen hebben wij intens genoten.
Ik zou zeggen van mij mag dit iedere maan zo'n carte Blanche thema lunch.
dank team Parkheuvel ook van mijn lieve Amsterdamse vrienden
trudy P.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Afgelopen zondag bij Parkheuvel goes Asia gegeten. Wat een leuke happening. Helemaal anders dan gewoon. Dat wisten we, want het heet niet voor niets "Carte Blanche". De inrichting was helemaal leuk. In Oosterse sferen. Met live muziek. We begonnen met een oosters biertje op een zonovergoten terras. Mijn man vond dit lekker, maar geef mij mij een wijntje. Dat was geen probleem. Ook lekker. Na een uurtje gingen we aan tafel. Leuk, met 8 anderen mensen aan een grote ronde tafel, met een gemeenschappelijke interesse. Lekker en goed eten. Het menu was voortreffelijk. Met als hoogtepunt de Maleisische saté. Jeetje, wat was dat lekker. Dat mag voor ons op de standaard menukaart van Parkheuvel. En daar was de hele tafel het mee eens. De wijnen (een witte en een rode) waren uitstekend. Paste prima bij de gerechten en er werd ook goed bijgeschonken. Inclusief water.
Kortom, het was een hele leuke middag. Voor herhaling vatbaar. Ben benieuwd wat het volgende keer gaat worden met Carte Blanche.