Over het restaurant Parker's (Rosarium)

Even tot rust komen bij Parkers

Parker's Winebar & Restaurant is het paradepaardje van het Rosarium. Finest wine & dine op het mooiste plekje van Amsterdam. Ervaar de rust van het park met de prachtige rozentuin zo dicht bij de hectiek van de stad. Proeven is beleven, genieten én ontspannen. Onder chef Tim Golsteijn wordt werelds gekookt, waarbij de kenmerkende smaken gecombineerd worden met diverse wijnen voor de ultieme smaakbeleving. Kom genieten in het groen van het Amstelpark, Amsterdam.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Parker's (Rosarium)

• : Parkeren voor de entree, weekend gratis.

Maandag t/m vrijdag
Lunch: 12:00-15:00 uur
Diner: 18:00-21:00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
René M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Fantastische avond! Buiten op het ruime terras, uitkijkend op de mooie tuin. Heerlijk verrassingsmenu van acht gangen, waar de chefkok zich echt enorm voor had ingespannen. De geestige, ontspannen conversatie met de bediening rond elk nieuw glas uit het perfecte wijnarrangement maakte de avond tot een echt feest.
Wally B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
De locatie is helemaal goed. Makkelijk te bereiken en erg mooie omgeving. Ontvangst was netjes en hebben eerst buiten gezeten op het terras. Hebben daar de keuze gemaakt voor de 8 gangen diner. Wat er dan wordt voorgeschoteld zijn combinaties die je niet voor mogelijk hield maar ook stuk voor stuk tongstrelend waren. Zowel de bediening of de manager of zelfs de kok kwamen aan tafel vol passie vertellen wat er op je bord lag en wat de herkomst ervan was. Sfeer was erg aangenaam. Voorzieningen waren goed. Zou dit restaurant dan ook aanraden wil je eten op sterren niveau voor een hele schappelijke prijs.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Zeer vriendelijke persoonlijke en deskundige bediening van begin tot eind. Mooie, interessante en lekkere gerechten met aanstekelijke uitleg en gedurfd wijnadvies. Wij hebben van onze eerste keer bij Parker's Rosarium genoten. Absolute aanrader. Rob en Miranda
Derk V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Erg leuke plek om te eten. Aanrader. Heerlijk en mooi eten
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Eten is bijzonder goed, de plek en entourage is prettig. Qua bediening doet men erg zijn best en daar wringt het. De gastheer is uitermate aardig, behulpzaam en enorm gepassioneerd maar was voor mij te nadrukkelijk aanwezig. Ik had een zakelijk diner waar we te vaak en te luidruchtig werden onderbroken over de ingrediënten van de boter, wijn en gerechten. Een goede gastheer voelt aan waar behoefte is aan lange of korte uitleg (of helemaal niet), en is nooit te nadrukkelijk aanwezig. Bij twijfel missch vragen of men behoefte heeft aan de normale aandacht of juist met rust gelaten wil worden.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Uitstekend gegeten, bediend en genoten op het terras.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Voor- en nagerechten goed; hoofdgerecht vlees goed, garnituur hierbij matig. Bediening in orde, doch restaurant- manager te nadrukkelijk( vooral stemgeluid) aanwezig.
Samengevat : totaal wat tegenvallend.
Geachte heer Fred H.

Wat spijtig te vernemen dat uw bezoek deze keer tegenvallend is verlopen, terwijl u vorig jaar nog zo lovend was met een 9 voor alle facetten.
Graag zouden wij u persoonlijk spreken om uw feedback te door te nemen, zodat de juiste aanpassingen gemaakt kunnen worden.

Niemand binnen Rosarium en Parker’s neemt genoegen met een 6.

Team Rosarium
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
De tweede x dat wij hier waren. Het was eveneens een top avond. Heerlijk gegeten met hele goede bijpassende wijnen gedronken. Een uitstekende gastheer die heel veel kennis over de wijnen en eten heeft. De chef en zijn team tevens gezien. Was erg leuk hoe zij het eten aan de tafel serveerde. Dank jullie voor deze geslaagde avond. Tevens aan de gastheer hoe hij alles bracht, verzorgde en vertelde.
Tom O.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Afgelopen week voor de tweede keer hier geweest, wederom heerlijk gegeten, elk gerecht werd in detail en vol passie uitgelegd (bedankt Killian!). Het kiezen van een gerecht kan hier anders dan bij andere restaurants; elk gerecht kan gekozen worden als voor/tussen/hoofd of nagerecht, leuk concept!
Volgende week is er weer een nieuwe kaart, ben erg benieuwd en kom de nieuwe gerechten graag proeven!
nielse .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wij zijn hier vorig jaar getrouwd en onderdeel van het arrangement was dat we ter ere van onze papieren bruiloft een diner aangeboden kregen. Wederom was het eten voortreffelijk en de bijbehorende wijnen ook. De popcorn, zeebaars en iberico waren heerlijk, het chocolade dessert met pompoen verrukkelijk! We komen binnenkort nog een keer terug met al onze getuigen!
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Verrassende kaart. Goede wijnen. Prettige bediening. En natuurlijk...een prachtige omgeving. Een omweg en een wandeling waard.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Bijzonder goede en vriendelijke bediening. Gerechten prachtig opgediend en van heel goede kwaliteit. Prima prijzen en goed parkeren, wat in Amsterdam elders nogal dingetje is. Absolute aanrader.
Lrene T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Parker's is een verborgen parel, een sfeervol restaurant met een prachtige haard waar je hartelijk wordt ontvangen, als je rustig met je tafelgenoot wil tafelen is dit de plek. Het eten is altijd prachtig opgemaakt en smaakt verrukkelijk, de sommolier heeft altijd prachtige wijnen, een echt aanrader hopelijk wordt het niet ontdekt door het grote publiek dan blijft het een verborgen parel........
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Zeer goede keuken, mooie wijnen uit niet-traditionele gebieden. Uitstekende service. Aanrader!
Kayleigh H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Wij hebben vandaag mogen genieten van een overheerlijk meer gangen diner! Wat zijn wij uiterst verfijnd geholpen! Een service van ongekende kwaliteit, kennis van wijn en spijs en diner op hoog niveau, wat een topteam!

Aanrader voor een ieder die hoogstaand, verrassend en bijzonder wilt dineren op een plek waar kennis, vaardigheden en klasse in elk facet wordt aangeboden.
Rolande W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
5 gangen proeverij gehad, elke gang was een feestje met bijpassende wijnen. Zeer goed daarnaast vriendelijk en attent personeel! Kom hier graag nog een keer terug.
Lynnet L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten en we werden op onze wenken bediend, als je echt een keer luxe uit eten wil, maar wel met een huiskamer gevoel dan moet je hier naartoe.
Len B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
prachtige plek, mooie rustige ambiance met zeer vriendelijk bediening. Netjes gedekte tafels en het menu was goed voor de lunch. Men gaf voldoende aandacht en was ook geïnteresseerd naar waar we vandaan kwamen ed. Heel prettig en niet opgelegd. reebout gegeten die zalig was, mooie smaken en mooi opgediend. Kortom genoten. Ik ben daar 30 jaar geleden getrouwd en was meteen verliefd op deze plek. De zoon van de eigenaar ,Dhr Van Eembergen , heeft het stokje perfect overgenomen! Chapeau!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Zakelijke lunch, waar de bediening zich goed bij aanpaste. Aan de uitleg van de gerechten en de wijnen was merkbaar, dat er een uitstekende kennis van beiden was. Zowel presentatie als smaak als het raffinement van de gerechten was erg goed. Prettige inrichting zonder dat het "over the top" was, veel natuurlijk licht. Handige ligging voor wie van buiten Amsterdam komt. Ik kom er zeker weer terug.
AR N.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Ter ere van mijn verjaardag hier gegeten. We hebben een topavond gehad, we hadden gekozen voor 3 gangen met wijnarrangement. Alle gerechten (zowel vis als vlees) waren heerlijk en de porties ruim. Bij elk gerecht kregen we enthousiaste en professionele uitleg over de bijpassende wijnen. Wat een perfecte wijn-spijs combinaties hebben we hier gekregen! Wij komen zeker terug, dit is het nieuwe pareltje van Buitenveldert.