Parker's (Rosarium)

Amstelpark 1, Europaboulevard 1083 HZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206444085

Over het restaurant Parker's (Rosarium)

Even tot rust komen bij Parkers

Parker's Winebar & Restaurant is het paradepaardje van het Rosarium. Finest wine & dine op het mooiste plekje van Amsterdam. Ervaar de rust van het park met de prachtige rozentuin zo dicht bij de hectiek van de stad. Proeven is beleven, genieten én ontspannen. Onder chef Tim Golsteijn wordt werelds gekookt, waarbij de kenmerkende smaken gecombineerd worden met diverse wijnen voor de ultieme smaakbeleving. Kom genieten in het groen van het Amstelpark, Amsterdam.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Parker's (Rosarium)

• : Parkeren voor de entree, weekend gratis.

Maandag t/m vrijdag
Lunch: 12:00-15:00 uur
Diner: 18:00-21:00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Voor- en nagerechten goed; hoofdgerecht vlees goed, garnituur hierbij matig. Bediening in orde, doch restaurant- manager te nadrukkelijk( vooral stemgeluid) aanwezig.
Samengevat : totaal wat tegenvallend.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
De tweede x dat wij hier waren. Het was eveneens een top avond. Heerlijk gegeten met hele goede bijpassende wijnen gedronken. Een uitstekende gastheer die heel veel kennis over de wijnen en eten heeft. De chef en zijn team tevens gezien. Was erg leuk hoe zij het eten aan de tafel serveerde. Dank jullie voor deze geslaagde avond. Tevens aan de gastheer hoe hij alles bracht, verzorgde en vertelde.
Tom O.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Afgelopen week voor de tweede keer hier geweest, wederom heerlijk gegeten, elk gerecht werd in detail en vol passie uitgelegd (bedankt Killian!). Het kiezen van een gerecht kan hier anders dan bij andere restaurants; elk gerecht kan gekozen worden als voor/tussen/hoofd of nagerecht, leuk concept!
Volgende week is er weer een nieuwe kaart, ben erg benieuwd en kom de nieuwe gerechten graag proeven!
nielse .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wij zijn hier vorig jaar getrouwd en onderdeel van het arrangement was dat we ter ere van onze papieren bruiloft een diner aangeboden kregen. Wederom was het eten voortreffelijk en de bijbehorende wijnen ook. De popcorn, zeebaars en iberico waren heerlijk, het chocolade dessert met pompoen verrukkelijk! We komen binnenkort nog een keer terug met al onze getuigen!
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Verrassende kaart. Goede wijnen. Prettige bediening. En natuurlijk...een prachtige omgeving. Een omweg en een wandeling waard.
Lex V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Bijzonder goede en vriendelijke bediening. Gerechten prachtig opgediend en van heel goede kwaliteit. Prima prijzen en goed parkeren, wat in Amsterdam elders nogal dingetje is. Absolute aanrader.
Lrene T.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Parker's is een verborgen parel, een sfeervol restaurant met een prachtige haard waar je hartelijk wordt ontvangen, als je rustig met je tafelgenoot wil tafelen is dit de plek. Het eten is altijd prachtig opgemaakt en smaakt verrukkelijk, de sommolier heeft altijd prachtige wijnen, een echt aanrader hopelijk wordt het niet ontdekt door het grote publiek dan blijft het een verborgen parel........
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Zeer goede keuken, mooie wijnen uit niet-traditionele gebieden. Uitstekende service. Aanrader!
Kayleigh H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Wij hebben vandaag mogen genieten van een overheerlijk meer gangen diner! Wat zijn wij uiterst verfijnd geholpen! Een service van ongekende kwaliteit, kennis van wijn en spijs en diner op hoog niveau, wat een topteam!

Aanrader voor een ieder die hoogstaand, verrassend en bijzonder wilt dineren op een plek waar kennis, vaardigheden en klasse in elk facet wordt aangeboden.
Rolande W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
5 gangen proeverij gehad, elke gang was een feestje met bijpassende wijnen. Zeer goed daarnaast vriendelijk en attent personeel! Kom hier graag nog een keer terug.
Len B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
prachtige plek, mooie rustige ambiance met zeer vriendelijk bediening. Netjes gedekte tafels en het menu was goed voor de lunch. Men gaf voldoende aandacht en was ook geïnteresseerd naar waar we vandaan kwamen ed. Heel prettig en niet opgelegd. reebout gegeten die zalig was, mooie smaken en mooi opgediend. Kortom genoten. Ik ben daar 30 jaar geleden getrouwd en was meteen verliefd op deze plek. De zoon van de eigenaar ,Dhr Van Eembergen , heeft het stokje perfect overgenomen! Chapeau!
Lynnet L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten en we werden op onze wenken bediend, als je echt een keer luxe uit eten wil, maar wel met een huiskamer gevoel dan moet je hier naartoe.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Zakelijke lunch, waar de bediening zich goed bij aanpaste. Aan de uitleg van de gerechten en de wijnen was merkbaar, dat er een uitstekende kennis van beiden was. Zowel presentatie als smaak als het raffinement van de gerechten was erg goed. Prettige inrichting zonder dat het "over the top" was, veel natuurlijk licht. Handige ligging voor wie van buiten Amsterdam komt. Ik kom er zeker weer terug.
AR N.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Ter ere van mijn verjaardag hier gegeten. We hebben een topavond gehad, we hadden gekozen voor 3 gangen met wijnarrangement. Alle gerechten (zowel vis als vlees) waren heerlijk en de porties ruim. Bij elk gerecht kregen we enthousiaste en professionele uitleg over de bijpassende wijnen. Wat een perfecte wijn-spijs combinaties hebben we hier gekregen! Wij komen zeker terug, dit is het nieuwe pareltje van Buitenveldert.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Ontvangst was heel hartelijk! Heerlijk gegeten, een mooi verzorgd verassing menu met uitstekende wijnen. We werden geholpen door Killian, een frisse jongeman met veel kennis en een enorme passie in het werk dat hij doet Een heerlijke avond gehad.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Rosarium in de herkansing, de eerste maal ging er van alles mis o.ao. bij mijn zwangere collega. Ze boden ons aan nog eens terug te komen. Entourage en bediening is goed. De keuken had ontzettend zijn best gedaan om het goed te maken, misschien wel iets te erg maar dat mag natuurlijk. Voorgerecht was flauw, soep was meer dan TOP, hoofdgerecht wederom flauw en gestoomde vis erg droog, nagerecht TOP. Overigens mag een zakenlunch m.i. niet meer dan een uur duren. Bedankt voor jullie inspanningen maar ik zou hier eerlijk gezegd niet nogmaals heen gaan.
mbromlewe .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij hebben op 11 november heerlijk gegeten met vrienden. Op deze avond hebben wij genoten van een 9-gangendiner met een wijnarrangement. De gerechten waren prachtig opgemaakt en heerlijk bereid. De gastheer heeft de wijnen goed afgestemd op de gerechten. Hij brengt zijn kennis over de wijnen op zo'n enthousiaste manier, dat het erg leuk/boeiend is om naar te luisteren. Het is meer dan duidelijk dat de chef en de gastheer dit met heel veel passie doen!
José G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Vanwege het afstuderen van mijn dochter hebben we bij Parkers gegeten. Noodgedwongen op een gekke tijd, tussen lunch en diner. We werden zeer gastvrij ontvangen met aandacht voor van alles. Een kussentje voor mijn moeder, de meegebrachte bloemen op een vaas enz. Degene die ons bediende deed echt zijn best om het ons in alle opzichten naar onze zin te maken!
Het eten, een koud (vis) en een warm (vlees) gerecht, was heerlijk. De sommelier vertelde enthousiast over opties qua wijn, wat resulteerde in mooie smaakvolle wijnen.
Na afloop kregen we letterlijk een kijkje in de keuken, leuk!
Het is wat duurder dan een ' gewoon' restaurant, maar het was de moeite waard. We raden het aan!
familieterpstra .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Op aanraden van familie gingen we met vijf personen eten bij Parkers. We werden aller vriendelijks ontvangen. We hadden gereserveerd en hadden van te voren al besproken dat we een verrassingsmenu met wijnarrangement zouden nemen. We begonnen met Champagne en amuse. Mijn man en ik zijn geen liefhebbers van Champagne maar dit begon al heel goed, niet te droog of te zoet, en de amuse was erg lekker en zag er mooi uit. Zo hebben we de hele avond genoten van mooi opgemaakte borden, verrassende combinaties, heerlijke smaken en mooi afgestemde wijnen. Alles werd vol passie toegelicht. Ook werd er gevraagd en geluisterd naar onze mening. We hebben een hele leuke avond gehad, heerlijk gegeten en het was zeker voor herhaling vatbaar. En zeker ook een aanrader!
JolandaKoene .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Echt heerlijk gegeten met speciale aandacht vanuit de keuken voor de jarige aan tafel. Creatieve gerechten die goed op elkaar zijn afgestemd. Goede wijnen. Attent en vriendelijk personeel. We komen zeker terug!