Parker's (Rosarium)

Amstelpark 1, Europaboulevard 1083 HZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206444085

Over het restaurant Parker's (Rosarium)

Even tot rust komen bij Parkers

Parker's Winebar & Restaurant is het paradepaardje van het Rosarium. Finest wine & dine op het mooiste plekje van Amsterdam. Ervaar de rust van het park met de prachtige rozentuin zo dicht bij de hectiek van de stad. Proeven is beleven, genieten én ontspannen. Onder chef Tim Golsteijn wordt werelds gekookt, waarbij de kenmerkende smaken gecombineerd worden met diverse wijnen voor de ultieme smaakbeleving. Kom genieten in het groen van het Amstelpark, Amsterdam.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Parker's (Rosarium)

• : Parkeren voor de entree, weekend gratis.

Maandag t/m vrijdag
Lunch: 12:00-15:00 uur
Diner: 18:00-21:00 uur

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Invalidentoilet , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Zeer goede keuken, mooie wijnen uit niet-traditionele gebieden. Uitstekende service. Aanrader!
Kayleigh H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Wij hebben vandaag mogen genieten van een overheerlijk meer gangen diner! Wat zijn wij uiterst verfijnd geholpen! Een service van ongekende kwaliteit, kennis van wijn en spijs en diner op hoog niveau, wat een topteam!

Aanrader voor een ieder die hoogstaand, verrassend en bijzonder wilt dineren op een plek waar kennis, vaardigheden en klasse in elk facet wordt aangeboden.
Rolande W.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
5 gangen proeverij gehad, elke gang was een feestje met bijpassende wijnen. Zeer goed daarnaast vriendelijk en attent personeel! Kom hier graag nog een keer terug.
Len B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
prachtige plek, mooie rustige ambiance met zeer vriendelijk bediening. Netjes gedekte tafels en het menu was goed voor de lunch. Men gaf voldoende aandacht en was ook geïnteresseerd naar waar we vandaan kwamen ed. Heel prettig en niet opgelegd. reebout gegeten die zalig was, mooie smaken en mooi opgediend. Kortom genoten. Ik ben daar 30 jaar geleden getrouwd en was meteen verliefd op deze plek. De zoon van de eigenaar ,Dhr Van Eembergen , heeft het stokje perfect overgenomen! Chapeau!
Lynnet L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten en we werden op onze wenken bediend, als je echt een keer luxe uit eten wil, maar wel met een huiskamer gevoel dan moet je hier naartoe.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Zakelijke lunch, waar de bediening zich goed bij aanpaste. Aan de uitleg van de gerechten en de wijnen was merkbaar, dat er een uitstekende kennis van beiden was. Zowel presentatie als smaak als het raffinement van de gerechten was erg goed. Prettige inrichting zonder dat het "over the top" was, veel natuurlijk licht. Handige ligging voor wie van buiten Amsterdam komt. Ik kom er zeker weer terug.
AR N.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Ter ere van mijn verjaardag hier gegeten. We hebben een topavond gehad, we hadden gekozen voor 3 gangen met wijnarrangement. Alle gerechten (zowel vis als vlees) waren heerlijk en de porties ruim. Bij elk gerecht kregen we enthousiaste en professionele uitleg over de bijpassende wijnen. Wat een perfecte wijn-spijs combinaties hebben we hier gekregen! Wij komen zeker terug, dit is het nieuwe pareltje van Buitenveldert.
Nina V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Ontvangst was heel hartelijk! Heerlijk gegeten, een mooi verzorgd verassing menu met uitstekende wijnen. We werden geholpen door Killian, een frisse jongeman met veel kennis en een enorme passie in het werk dat hij doet Een heerlijke avond gehad.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Rosarium in de herkansing, de eerste maal ging er van alles mis o.ao. bij mijn zwangere collega. Ze boden ons aan nog eens terug te komen. Entourage en bediening is goed. De keuken had ontzettend zijn best gedaan om het goed te maken, misschien wel iets te erg maar dat mag natuurlijk. Voorgerecht was flauw, soep was meer dan TOP, hoofdgerecht wederom flauw en gestoomde vis erg droog, nagerecht TOP. Overigens mag een zakenlunch m.i. niet meer dan een uur duren. Bedankt voor jullie inspanningen maar ik zou hier eerlijk gezegd niet nogmaals heen gaan.
mbromlewe .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij hebben op 11 november heerlijk gegeten met vrienden. Op deze avond hebben wij genoten van een 9-gangendiner met een wijnarrangement. De gerechten waren prachtig opgemaakt en heerlijk bereid. De gastheer heeft de wijnen goed afgestemd op de gerechten. Hij brengt zijn kennis over de wijnen op zo'n enthousiaste manier, dat het erg leuk/boeiend is om naar te luisteren. Het is meer dan duidelijk dat de chef en de gastheer dit met heel veel passie doen!
José G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Vanwege het afstuderen van mijn dochter hebben we bij Parkers gegeten. Noodgedwongen op een gekke tijd, tussen lunch en diner. We werden zeer gastvrij ontvangen met aandacht voor van alles. Een kussentje voor mijn moeder, de meegebrachte bloemen op een vaas enz. Degene die ons bediende deed echt zijn best om het ons in alle opzichten naar onze zin te maken!
Het eten, een koud (vis) en een warm (vlees) gerecht, was heerlijk. De sommelier vertelde enthousiast over opties qua wijn, wat resulteerde in mooie smaakvolle wijnen.
Na afloop kregen we letterlijk een kijkje in de keuken, leuk!
Het is wat duurder dan een ' gewoon' restaurant, maar het was de moeite waard. We raden het aan!
familieterpstra .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Op aanraden van familie gingen we met vijf personen eten bij Parkers. We werden aller vriendelijks ontvangen. We hadden gereserveerd en hadden van te voren al besproken dat we een verrassingsmenu met wijnarrangement zouden nemen. We begonnen met Champagne en amuse. Mijn man en ik zijn geen liefhebbers van Champagne maar dit begon al heel goed, niet te droog of te zoet, en de amuse was erg lekker en zag er mooi uit. Zo hebben we de hele avond genoten van mooi opgemaakte borden, verrassende combinaties, heerlijke smaken en mooi afgestemde wijnen. Alles werd vol passie toegelicht. Ook werd er gevraagd en geluisterd naar onze mening. We hebben een hele leuke avond gehad, heerlijk gegeten en het was zeker voor herhaling vatbaar. En zeker ook een aanrader!
JolandaKoene .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Echt heerlijk gegeten met speciale aandacht vanuit de keuken voor de jarige aan tafel. Creatieve gerechten die goed op elkaar zijn afgestemd. Goede wijnen. Attent en vriendelijk personeel. We komen zeker terug!
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Mooie entourage aan de rand van een prachtig park. Verassende gerechten, mooi opgemaakt met goede wijnen maken het geheel af.
We hebben genoten.
Nathalie N.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Eten lekker top kwaliteit en goed service .
Een keuken vol creativiteit en talent.
Verrassend gerechten
Mooi locatie.
Een absoluut aanrader
Geweldig avond
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Afgelopen week 2x met collega's hier gegeten. De eerste keer 'private dining', een keurig zaaltje apart, omdat we veel te bespreken hadden. Het eten was heerlijk en de bediening keurig. Hielden fijn rekening mee dat we gevoelige informatie met elkaar moesten bespreken. Voor het zaaltje werd ons nietrs extra's gerekend. Chapeau! Omdat het zo goed beviel, de volgende dag opnieuw naar Parker's gegaan, maar dan 'gewoon' in het restaurant gegeten. Ontvangst was allervriendelijkst, bediening goed en vlot, en prima eten voor een sympathieke prijs. Kortom, een aanrader.
Marja E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Even eruit met vriendinnen en we kozen voor Parkers: prima service, erg gastvrij en vriendelijk. Prima tempo in aandacht en in momenten waarin drankjes en gerechten arriveerden. Vanwege dieetwensen kan ik geen sausen, crems e.d. eten. De kok heeft ze bij mijn gerechten niet toegevoegd en het eten was heerlijk. En dezelfde gerechten met de toevoegingen werden ook enorm. Gewaardeee aan tafel. Leuk om te weten dat er zoveel mogelijk gebruik gemaakt wordt van lokale producten. Verder: de ambiance was geweldig, lekkere stoelen, gezellige sfeer, prima prijs/kwaliteit, Rosarium is een mooie omgeving, makkelijk parkeren, en prima bereikbaar. Wij komen zeker weer terug.
Beste Marja E,

Hartelijk dank voor uw recensie. Wij zijn erg blij met uw cijfer, dit is een grote waardering voor ons harde werk.
Erg fijn om te lezen dat zowel de service als de gerechten naar wens zijn geweest. Wij spelen graag in op de dieetwensen van onze gasten. Goed om te lezen dat dit naar wens is geweest. Fijn dat de ambiance naar wens is geweest, wij willen een soort 'warm huiskamer gevoel' geven aan onze gasten zodat zij zich thuis voelen.
Namens team Parkers bedankt voor uw komst en wij zien u graag weer eens terug!

Lydia F.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Op een zonnige vrijdagmiddag heb ik samen met mijn ouders en mijn kleine dochter ontzettend genoten bij Parkers. Heel erg lekker eten: krab vooraf en zeebaars als hoofd met geweldige en verrassende wijnen die erbij passen. We werden ontzettend goed geholpen door de manager, die erg enthousiast was over de wijnen. Absoluut een aanrader en we gaan zeker nog een keer!
Beste Lydia F,

Hartelijk dank voor uw recensie. Erg leuk om te lezen dat onze Restaurant Manager u heeft kunnen enthousiasmeren. Fijn om te lezen dat de wijnen goed passen bij de gerechten!
Bedankt voor uw komst en wij zien u graag weer eens terug!

Iren W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Prachtige locatie en bijzonder eten! Parker's rosarium is erg geschikt als je een culinaire reis zoekt. De gerechten zijn mooi opgemaakt, er worden bijzondere producten gebruikt en alles wordt uitgebreid toegelicht door capabele bediening. In eerste instantie was ik bang dat 2 gangen niet voldoende zouden zijn, maar uiteindelijk bleek het precies goed afgestemd. Redelijke prijs voor het eten, de wijnen zijn wat prijzig, maar wel heel lekker!
Beste Iren W,

Hartelijk dank voor uw recensie. Erg leuk om te lezen dat uw ervaring bij ons geslaagd is. Wij streven ernaar dat onze gasten van onze culinaire gerechten genieten. Wij willen dit ook graag uitstralen!
Fijn om te lezen dat dit gelukt is. Wij zien u graag nog eens terug!

Danielle C.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Tot twee keer toe heerlijk gegeten hier. De eerste keer met de tank en dineer actie, wat zo goed beviel dat we zijn terug gekomen.

De gerechten zijn goed gebalanceerd en de wijnen van het wijnarrangement passen er uitstekend bij. Daarbij is de bediening attent, met de nodige kennis over de wijnen en de gerechten.

De setting, de gerechten en de bediening zorgen voor een echte beleving.
Beste Danielle C,

Hartelijk dank voor uw recensie. Wij vinden het erg leuk dat u terug bent gekomen na de actie van tank en diner.
Erg fijn om te lezen dat de gerechten zowel wijnen naar wens zijn geweest. Wij willen er ook voor zorgen dat de gasten een totaal beleving hebben. Zo te lezen is dat gelukt!
Namens team Parkers hartelijk dank voor uw komst en wij zien u graag terug.