Parker's (Rosarium)

Amstelpark 1, Europaboulevard 1083 HZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206444085

Over restaurant Parker's (Rosarium)

Even tot rust komen bij Parkers

Parker's Winebar & Restaurant is het paradepaardje van het Rosarium. Finest wine & dine op het mooiste plekje van Amsterdam. Ervaar de rust van het park met de prachtige rozentuin zo dicht bij de hectiek van de stad. Proeven is beleven, genieten én ontspannen. Onder chef Tim Golsteijn wordt werelds gekookt, waarbij de kenmerkende smaken gecombineerd worden met diverse wijnen voor de ultieme smaakbeleving. Kom genieten in het groen van het Amstelpark, Amsterdam.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Parker's (Rosarium)

• : Parkeren voor de entree, weekend gratis.

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 23:00
Zaterdag en Zondag 11:00 - 22:00

Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Rosarium in de herkansing, de eerste maal ging er van alles mis o.ao. bij mijn zwangere collega. Ze boden ons aan nog eens terug te komen. Entourage en bediening is goed. De keuken had ontzettend zijn best gedaan om het goed te maken, misschien wel iets te erg maar dat mag natuurlijk. Voorgerecht was flauw, soep was meer dan TOP, hoofdgerecht wederom flauw en gestoomde vis erg droog, nagerecht TOP. Overigens mag een zakenlunch m.i. niet meer dan een uur duren. Bedankt voor jullie inspanningen maar ik zou hier eerlijk gezegd niet nogmaals heen gaan.
Mbromlewe .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij hebben op 11 november heerlijk gegeten met vrienden. Op deze avond hebben wij genoten van een 9-gangendiner met een wijnarrangement. De gerechten waren prachtig opgemaakt en heerlijk bereid. De gastheer heeft de wijnen goed afgestemd op de gerechten. Hij brengt zijn kennis over de wijnen op zo'n enthousiaste manier, dat het erg leuk/boeiend is om naar te luisteren. Het is meer dan duidelijk dat de chef en de gastheer dit met heel veel passie doen!
José G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Vanwege het afstuderen van mijn dochter hebben we bij Parkers gegeten. Noodgedwongen op een gekke tijd, tussen lunch en diner. We werden zeer gastvrij ontvangen met aandacht voor van alles. Een kussentje voor mijn moeder, de meegebrachte bloemen op een vaas enz. Degene die ons bediende deed echt zijn best om het ons in alle opzichten naar onze zin te maken!
Het eten, een koud (vis) en een warm (vlees) gerecht, was heerlijk. De sommelier vertelde enthousiast over opties qua wijn, wat resulteerde in mooie smaakvolle wijnen.
Na afloop kregen we letterlijk een kijkje in de keuken, leuk!
Het is wat duurder dan een ' gewoon' restaurant, maar het was de moeite waard. We raden het aan!
Familieterpstra .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Op aanraden van familie gingen we met vijf personen eten bij Parkers. We werden aller vriendelijks ontvangen. We hadden gereserveerd en hadden van te voren al besproken dat we een verrassingsmenu met wijnarrangement zouden nemen. We begonnen met Champagne en amuse. Mijn man en ik zijn geen liefhebbers van Champagne maar dit begon al heel goed, niet te droog of te zoet, en de amuse was erg lekker en zag er mooi uit. Zo hebben we de hele avond genoten van mooi opgemaakte borden, verrassende combinaties, heerlijke smaken en mooi afgestemde wijnen. Alles werd vol passie toegelicht. Ook werd er gevraagd en geluisterd naar onze mening. We hebben een hele leuke avond gehad, heerlijk gegeten en het was zeker voor herhaling vatbaar. En zeker ook een aanrader!
JolandaKoene .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Echt heerlijk gegeten met speciale aandacht vanuit de keuken voor de jarige aan tafel. Creatieve gerechten die goed op elkaar zijn afgestemd. Goede wijnen. Attent en vriendelijk personeel. We komen zeker terug!
Erwin H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Mooie entourage aan de rand van een prachtig park. Verassende gerechten, mooi opgemaakt met goede wijnen maken het geheel af.
We hebben genoten.
Nathalie N.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Eten lekker top kwaliteit en goed service .
Een keuken vol creativiteit en talent.
Verrassend gerechten
Mooi locatie.
Een absoluut aanrader
Geweldig avond
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Afgelopen week 2x met collega's hier gegeten. De eerste keer 'private dining', een keurig zaaltje apart, omdat we veel te bespreken hadden. Het eten was heerlijk en de bediening keurig. Hielden fijn rekening mee dat we gevoelige informatie met elkaar moesten bespreken. Voor het zaaltje werd ons nietrs extra's gerekend. Chapeau! Omdat het zo goed beviel, de volgende dag opnieuw naar Parker's gegaan, maar dan 'gewoon' in het restaurant gegeten. Ontvangst was allervriendelijkst, bediening goed en vlot, en prima eten voor een sympathieke prijs. Kortom, een aanrader.
Marja E.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Even eruit met vriendinnen en we kozen voor Parkers: prima service, erg gastvrij en vriendelijk. Prima tempo in aandacht en in momenten waarin drankjes en gerechten arriveerden. Vanwege dieetwensen kan ik geen sausen, crems e.d. eten. De kok heeft ze bij mijn gerechten niet toegevoegd en het eten was heerlijk. En dezelfde gerechten met de toevoegingen werden ook enorm. Gewaardeee aan tafel. Leuk om te weten dat er zoveel mogelijk gebruik gemaakt wordt van lokale producten. Verder: de ambiance was geweldig, lekkere stoelen, gezellige sfeer, prima prijs/kwaliteit, Rosarium is een mooie omgeving, makkelijk parkeren, en prima bereikbaar. Wij komen zeker weer terug.
Beste Marja E,

Hartelijk dank voor uw recensie. Wij zijn erg blij met uw cijfer, dit is een grote waardering voor ons harde werk.
Erg fijn om te lezen dat zowel de service als de gerechten naar wens zijn geweest. Wij spelen graag in op de dieetwensen van onze gasten. Goed om te lezen dat dit naar wens is geweest. Fijn dat de ambiance naar wens is geweest, wij willen een soort 'warm huiskamer gevoel' geven aan onze gasten zodat zij zich thuis voelen.
Namens team Parkers bedankt voor uw komst en wij zien u graag weer eens terug!

Lydia F.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Op een zonnige vrijdagmiddag heb ik samen met mijn ouders en mijn kleine dochter ontzettend genoten bij Parkers. Heel erg lekker eten: krab vooraf en zeebaars als hoofd met geweldige en verrassende wijnen die erbij passen. We werden ontzettend goed geholpen door de manager, die erg enthousiast was over de wijnen. Absoluut een aanrader en we gaan zeker nog een keer!
Beste Lydia F,

Hartelijk dank voor uw recensie. Erg leuk om te lezen dat onze Restaurant Manager u heeft kunnen enthousiasmeren. Fijn om te lezen dat de wijnen goed passen bij de gerechten!
Bedankt voor uw komst en wij zien u graag weer eens terug!

Iren W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Prachtige locatie en bijzonder eten! Parker's rosarium is erg geschikt als je een culinaire reis zoekt. De gerechten zijn mooi opgemaakt, er worden bijzondere producten gebruikt en alles wordt uitgebreid toegelicht door capabele bediening. In eerste instantie was ik bang dat 2 gangen niet voldoende zouden zijn, maar uiteindelijk bleek het precies goed afgestemd. Redelijke prijs voor het eten, de wijnen zijn wat prijzig, maar wel heel lekker!
Beste Iren W,

Hartelijk dank voor uw recensie. Erg leuk om te lezen dat uw ervaring bij ons geslaagd is. Wij streven ernaar dat onze gasten van onze culinaire gerechten genieten. Wij willen dit ook graag uitstralen!
Fijn om te lezen dat dit gelukt is. Wij zien u graag nog eens terug!

Danielle C.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Tot twee keer toe heerlijk gegeten hier. De eerste keer met de tank en dineer actie, wat zo goed beviel dat we zijn terug gekomen.

De gerechten zijn goed gebalanceerd en de wijnen van het wijnarrangement passen er uitstekend bij. Daarbij is de bediening attent, met de nodige kennis over de wijnen en de gerechten.

De setting, de gerechten en de bediening zorgen voor een echte beleving.
Beste Danielle C,

Hartelijk dank voor uw recensie. Wij vinden het erg leuk dat u terug bent gekomen na de actie van tank en diner.
Erg fijn om te lezen dat de gerechten zowel wijnen naar wens zijn geweest. Wij willen er ook voor zorgen dat de gasten een totaal beleving hebben. Zo te lezen is dat gelukt!
Namens team Parkers hartelijk dank voor uw komst en wij zien u graag terug.

Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Afgelopen weekend bij Rosarium wezen eten met z'n tweeën. We konden lekker rustig buiten zitten bij het water en alles zag er prachtig uit. Het eten was heerlijk en mooi opgemaakt en het personeel was vriendelijk en enthousiast. Helaas was ons dessert niet doorgekomen en moest het alsnog bereid worden, maar dat werd gecompenseerd door een heerlijke dessertwijn van het huis. Jammer was dat er naarmate het donkerder werd onze tafel door een aantal oorwurmen werd beklommen. Ik weet niet in hoeverre het restaurant hier wat aan kon doen, maar het bevorderde het eetplezier niet echt.

Al met al, heerlijke eten op een mooie locatie.
Beste Michiel T,

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te lezen dat u genoten heeft bij ons op het terras. Spijtig om te lezen dat u lange tijd op het dessert heeft moeten wachten. Wel fijn dat dit gecompenseerd is met een heerlijk glas dessertwijn!
Wij waren op de hoogte van de oorwurmen. Deze zijn gelukkig nu niet meer actief. De volgende keer op het terras zult u daar geen last meer van hebben. Namens team Parkers hartelijk dank voor uw komst en wij verwelkomen u graag weer eens op het terras!

Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016

Al met al, heerlijke eten op een mooie locatie.
Danielle C.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016

De gerechten zijn goed gebalanceerd en de wijnen van het wijnarrangement passen er uitstekend bij. Daarnaast is de bediening attent, met de nodige kennis over de wijnen en de gerechten. We hebben een hele fijne avond gehad en komen hier graag terug.
ProevenEnGoedToeven .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Een jaar geleden hebben we het Rosarium benaderd om voor een groot gezelschap een diner te verzorgen.
Ze nodigden ons uit voor een proefdiner waarbij de kok kleine porties van een brede selectie aan gerechten klaarmaakte.
Vervolgens werd aangegeven dat we de vrijheid hebben om hieruit zelf het diner samen te stellen.
ze stonden op ons verzoek daarnaast ook open om (voor hun) onbekende buitenlandse gerechten te bereiden.
Wat je kan verwachten is dat het eten er niet alleen uitziet als een plaatje maar dat het ook nog eens voortreffelijk smaakt.
Achteraf kregen we van de gasten bedankjes voor de goed verzorgde avond.

Gisteren gingen we terug voor een diner voor 2 (a-la-carte). Dit heeft eigenlijk dezelfde flexibiliteit: op de kaart staan een varieteit aan gerechten waaruit je zelf kan aangeven welke gerechten, en in hoeveel gangen je deze wil verdelen. Zo zag ik bijv. een lekkere vis op de kaart ziet staan maar gaf er toch de voorkeur aan om deze te combineren met de ingredienten van een ander hoofdgerecht.

Dit dineren op maat is wat het Rosarium voor ons uniek maakt. Het hoeft niet, maar het beviel ons in ieder geval goed. Sleutel is hierbij wel dat je zelf vertelt wat je wensen zijn.
Omdat de prijs ook nog eens lager was dan verwacht gingen we gisteren nog een keer terug om de mooie herinneringen van vorig jaar op te halen.

We zouden het team van Rosarium Parkers nogmaals willen bedanken en tot de volgende keer.
Beste ProevenEnGoedToeven,

Wat leuk om te horen dat onze culinaire creativiteit goed aansluit bij jullie wensen!. Erg fijn om te horen dat jullie diner geslaagd is. Wij vinden het erg leuk om te lezen dat jullie genoten hebben.
Wij streven er altijd naar ons flexibel en creatief op te stellen naar de wensen van onze gasten. Wij hopen u graag nog eens te verwelkomen.

Alex S.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Wij zijn op een gewone maandagavond heerlijk wezen dineren bij Parkers, genoten van een prachtig menu van 10 gangen met mooie wijnen erbij. De bediening was heel goed, er werd tijd voor je genomen en alles werd netjes uitgelegd. Feedback op gerechten of wijnen werd fijn opgevat en zelfs gewaardeerd.

De gerechten waren een lust voor het oog, maar tevens fantastisch op smaak gebracht. Ik kom hier zéér zeker terug.

Bedankt voor deze mooie avond!
Beste ACSchilder,

Wat fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw diner. Een wandeling door onze menu kaart vinden wij altijd een uitdaging. Fijn om te lezen dat de 10 gerechten met bijpassende wijnen naar wens zijn geweest. Feedback stellen wij altijd zeer op prijs. Nogmaals bedankt voor uw komst en wij hopen u snel weer te verwelkomen.

M.W.F. H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Prima gegeten in de tuin van dit restaurant. Zowel de keuze voor de vlees- als voor de visgerechten beviel ons uitstekend. Voeg daarbij een uiterste vriendelijke bediening met een prima uitleg van zowel de gerechten als de bijpassende wijn en de avond is compleet.
Weinig aan toe te voegen dus!

Marion F.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
De bediening was erg gastvrij, informatief en vriendelijk. Het eten zag er schitterend uit, was niet altijd helemaal naar onze smaak, maar de opmaak vergoedde alles. Hoewel het 25 juni was, was het toch voor ons een beetje fris toen de tuindeur voor een groep "Amerikanen" open ging, maar toen ging voor ons de open haard aan en werd het toch weer lekker behaaglijk.
Beste Marion82,

Hartelijk dank voor uw recensie. Fijn om te horen dat zowel onze service als de opmaak van de gerechten naar wens zijn geweest. Spijtig om te horen dat uw avond niet geheel naar wens is verlopen vanwege de koude lucht. Fijn dat wij het konden oplossen met de open haard.

Wij zijn erg blij met uw rating en hopen u graag nog eens te verwelkomen.

Markovanderbeek .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Wijn keuze is goed. Mooie smaken. Vegetarisch niet spannend. Eten weinig gekruid waardoor alles een beetje vlak wordt van smaak.
Beste Marko van der Beek,

Hartelijk dank voor uw recensie. Erg jammer om te lezen dat de vegetarische gerechten niet naar wens zijn geweest. Wij werken met pure producten en veel variatie van componenten die verschillende smaken moeten geven aan een gerecht. Wij hopen u graag nog een keer terug te zien in ons restaurant zodat wij u kunnen verrassen met andere gerechten.