Parker Beachclub

Zuiderstrand 19 Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Parker Beachclub

Ruimte, eten en strand

Met familie, vrienden of partner een heerlijke, ongedwongen dag aan het strand van Kijkduin. Parker Beach club is één van de best bewaarde geheimen van Den Haag. Er is een uitgebreide eetcafé menukaart van ontbijt tot diner en daarbij cocktails en zelfgemaakte sangria. Zowel binnen als het terras is ruimtelijk opgezet en bijna alles is van hout. Geef je een feest? Ze organiseren zoal strandbarbecues.

Meer informatie over restaurant Parker Beachclub

Maandag t/m Zondag vanaf 08:00

Rien B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Kom hier zeer regelmatig met hond Indy.
Parker is gewoon een uitstekende strandtent met vriendelijk personeel.
Mensen die weten hoe je een strandtent moet runnen. Punt uit.
Voor een beachclub gelden overigens andere regels dan voor een restaurant.
Je moet veel meer inspelen op het moment.

Rien
SjokeA .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Voor een strandtent lekker gegeten, super attente bediening en prachtig uitzicht.
Je moet alleen wel dol op honden zijn of minimaal niet bang want je struikelt erover en sommige zijn ook heeeeeel erg groot.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Ik heb er met 6 personen gegeten en die hadden gekozen uit diverse gerechten waar niet op aan te merken viel. Ik kom hier al 4 jaar lang ter gelegenheid van mijn verjaardag eten en bevalt mij en familie nog steeds. Volgend jaar dus een lustrum.
542 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Komen hier al jaren ivm hondenstrand. In het begin was het eten en drinken top! Ook eigenaren vriendelijk!
Helaas gaat het de laatste 2 jaar hard achteruit lauwe drankjes, frieten die eruit zagen alsof ze 5 x gebakken zijn, hamburgers half gaar en salades vettig, het parker ontbijt ver onder de maat uitgedroogde kaas oude broodjes. Verder is de vriendelijkheid van eigenaren ver beneden pijl...personeel word afgeblaft waar klanten bij zijn. En als klant word je ook niet netjes behandeld door eigenaren. Het is jammer dit was een van onze favoriete plekken, maar door de sfeer en slechte eten is dat voorbij!
Jammer om dit te horen zeker gezien het feit dat ons personeel al jaren bij ons werkt dus zo erg zal het niet zijn. Wat het eten betreft hadden wij dit graag a la minute gehoord dan had wij hier nog iets aan kunnen doen. Misschien hebben jullie dit wel aangegeven maar is niet bij ons terecht gekomen wat dan inderdaad geen goede zaak is. Hamburgers zijn 100 % rund dus mogen uiteraard medium gebakken worden maar als men dit niet lekker vind kan dit uiteraard altijd aangepast worden. Om nu ineens alle gerechten als slecht te beschouwen is jammer zeker als wij al een aantal jaren dezelfde keukenbrigade hebben. Daarnaast zijn wij blij met elke klant die ons bezoekt dus als jullie het idee hebben dat jullie niet welkom zijn is dat jammer en zeker niet de bedoeling. Het jammere van deze site is dat wij ons totaal niet kunnen verweren tegen klachten en had liever gehad dat jullie dit bij ons ter sprake hadden gebracht zodat wij er nog iets aan kunnen doen maar nodig jullie bij deze uit om langs te komen en jullie klachten kenbaar te maken gaan wij proberen het alsnog geod te maken voor jullie.
Yvs .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Wat een verademing is deze plek en strandtent in vergelijk met de scheveningse tenten ondanks dat het er goed druk was kregen wij vlot ons drankje gebracht door een vriendelijke ober wij hebben de parkerburger en parkersalade gegeten beide gerechten kan ik aanbevelen met een heerlijke cappuccino toe hebben wij hier genoten nog een leuk praatje gemaakt met eigenares over haar hondjes in tegenstelling van eerder berichten vond ik het hier goed vertoeven en niet onbelangrijk de prijzen goed te doen wijntje 3,90 onlangs op de schev.blvrd 5,20 betaald tja je moet stukkie door de duinen maar dan heb je ook wat.

Tjetskevlietstra .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Het restaurant ziet er sfeervol uit. Je kunt er gezellig zitten en uitkijken over de zee. Gezellige bar.
De bediening buiten verliep niet goed. Het was chaotisch . Er werd tot 2x toe een verkeerde bestelling gebracht. Niet vlot, we werden door verschillende mensen bediend die niet erg veel enthousiasme uitstraalden.

De voorgerechten waren heerlijk en decoratief opgediend. Deze hebben we buiten gegeten. Erg lekker en sfeervol aan een tafeltje met een vuurtje in het midden. De main dishes waren gewoontjes. Niets bijzonders. De dame blanche was ijs met chocolade saus. Geen warme chocolade.
Malinee .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Vanmiddag even snel hapje gegeten bij Parker voor de eerste keer. We hadden broodje tonijn en garnalen/coquilles besteld. Voordat onze gerechten aankomen, hadden we oreo cheesecake genomen als voorproefje. Het was geweldig en waarschijnlijk wel de lekkerste oreo cheesecake dat we ooi gegeten hadden. Broodje tonijn was simpel, maar lekker. Mijn garnalen/coquilles waren wel verse en smaakvol. Lekker als hapjes dus, niks verkeerd mee. Bediende was wel snel en weet wat hij doet.
Aanrader voor de strandgangers voor snelle hapjes.
FamdeBoom .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2015
Vanwege goede recensies zijn wij hier gaan eten. Kwamen aan rond een uur of zeven en er kwam al redelijk snel iemand vragen wat we wilden drinken. Mijn man een biertje, ik vroeg wat voor alcoholvrij bier er was , meneer gaf aan dat er rosebier 0.0 was. Nice! Later komt meneer terug, dat er helaas toch geen 0.0 rosebier is, hij geeft aan dat het allemaal een beetje chaos is in het restaurant, waarschijnlijk was er wel radler 0.0. Ook goed en anders dan maar een cola.. Tien minuten later komt een andere meneer de drankjes brengen, een biertje en een cola. Oke, dat is duidelijk. Het duurde vervolgens eindeloos lang voordat we iemand aan konden spreken om te vragen of we eten konden bestellen. Alsof het vreemd was dat mensen die rond zeven uur komen een hapje willen eten. Het duurde best even voordat het eten kwam. Het werd buiten toch wel fris, dus zijn we binnen gaan zitten en dit tegen de (eerste) meneer gemeld 'wij verhuizen naar binnen'. Na lang wachten zagen we onze borden uit de keuken komen en verdwijnen naar buiten, na een paar langzame wandelingen buiten met ons warme eten, komt de medewerker toch weer naar binnen en door ons gezwaai wist hij waar hij wezen moest. Goede samenwerking. We vallen aan en helaas.. De smaak was redelijk, niet bijzonder, maar het eten was lauw. Ik had de sate en mijn man de Picanha waar erg positief over werd gesproken. Maar viel volgens mijn man ook wat tegen qua smaak en zeker qua temperatuur.

We hebben letterlijk het eten zo goed als opgegeten, geen medewerker meer gezien voor een check of nog een drankje, we zijn opgestaan, hebben betaald en zijn weg gegaan. Tijdens het betalen gaf mijn man aan dat het eten niet heel erg bevallen was, ook vooral door de temperatuur. De beste man vertelde ons dat het deze avond best druk was en dat hij hoopt dat we een andere keer terug komen als het wat rustiger zou zijn. En dat op een zaterdag avond waar ik nog genoeg lege tafeltjes om me heen zag...
Alex1965 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Afgelopen weekend hier een hapje gegeten. Echt een aanrader. Sommige strandpaviljoens zijn echt ingesteld op massa publiek, tafeltjes dicht bij elkaar, zo snel en vlug mogelijk eten en hup het tafeltje moet weer vrij zijn voor de volgende. Bij dit paviljoen is dit echt niet het geval, personeel super vriendelijk en gastvrij en erg motiverend. Alles is daar super relaxt. De pasta met kipfiletreepjes of de gegrilde sate, alles smaakte erg lekker. Hier komen we zeker vaker terug.
Henny N.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Zeer gastvrij, ideaal voor bezoekers met honden. Eten voortreffelijk, ruimschoots keuze uit diversen gerechten. Aan mix & cocktail drankjes biertjes fris of wat dan ook het is er allemaal! Personeel staat ruimschoots klaar om al je wensen te vervullen. Heerlijk lounge op het vernieuwde meubilair, lounge aan een zee van rust en heerlijkheid. De strandtent is dit jaar vernieuwd. Indeling heel gezellig separate ruimte's om voor klein of groot gezelschap ongestoord te kunnen feesten, diner, barbecuen, lunch of brunch. Ze hebben het allemaal, en in stijl opgediend. Succes.......
Mart J.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Zaterdagavond zijn wij uitgenodigd voor een barbecue bij de Parker Beachclub. Het was voor mij de eerste strandbarbecue en het is zeker niet tegengevallen. Het personeel had binnen een tafel klaargemaakt met diverse salades, satehstokjes en patat. Buiten lagen op een gasbarbecue stukken heerlijke biefstuk, spareribs, zalmmoten en groentenspiezen. De aanwezige kinderen konden zich prima vermaken op het strand en op de glijbaan en de schommels die naast het restaurant stonden. Een barbecue bij de Parker Beachclub is een prima gelegenheid om gelegenheid om iets te vieren met elkaar.
Filip C.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Leuk, vlot restaurant aan het strand. De kaart is niet erg uitgebreid maar de gerechten zijn voortreffelijk. De broodjes met gerookte zalm of tonijnsalade zijn geweldig. Het personeel is over het algemeen erg vriendelijk en de bediening is vlot. Leuke tent!
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Heerlijk ontbeten aan het strand met heel attente bediening. Alles kakelvers en snel op tafel. Doen we zeker nog een keertje!