Parkcafé Groen

Scorpius 151 2132 LR Hoofddorp Nederland Kaart

Over restaurant Parkcafé Groen

Uiterlijk van een strandtent, karakter van een moestuin

Het heeft wel iets van een beachclub. Dat is het daarentegen niet. Maar waar die naam ‘Groen’ vandaan komt? Hier wordt 100% feelgood food geserveerd. De meest smaakvolle en vers geoogste groenten belanden op jouw bord en bovendien wisselt de kaart regelmatig. Het zal je hier niet snel vervelen!

Glas champagne

Vrijdag 11:00 - 20:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het was een lunch met een vriendin, dit is een bijzondere omgeving en met een bijzondere kaart maar vooral hebben we bijzonder lekker gegeten.
Beste Yvonne,

Hartelijk dank voor de leuke recensie! Het omschrijft precies hetgeen wat wij willen bereiken: "Onze gasten inspireren met vernieuwende, gezonde en groene gerechten".

Wij hopen jullie vaker te mogen verwelkomen!

Trudi M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Alles heerlijk vers, zeer vriendelijke bediening en een goeie locatie, je hebt (bijna) niet in de gaten dat je tussen de kantoorpanden zit.
Beste Trudi,

Wat fijn te horen dat je wederom een fijne tijd bij ons hebt gehad! Gasten blij = wijzelf blij! Het nieuwe gebouw naast ons is bijna af (Plantronics) en is prachtig geworden met The Green Wall. Het wordt mooier en mooier!

Graag weer tot snel!

Bedrijfsbureau .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Het zou een aanrader zijn om ook glutenvrij brood te kunnen aanbieden. Voor de rest prima vers eten. Het weer werkte prima mee natuurlijk.
Beste Bedrijfsbureau,

Dank voor de recensie en de feedback! Wij zullen het meenemen naar de eerstvolgende vergadering! Tevens hebben wij glutenvrij brood, maar wij kunnen ons niet herinneren dat hier naar gevraagd is. Kan het zijn dat wij iets over het hoofd hebben gezien? De volgende keer laten wij u graag dit brood proeven.

Graag tot snel en nogmaals dank!

Reactie van proever:

Dank voor jullie reactie. Er is echt om glutenvrij brood gevraagd en mijn collega heeft toen omdat het er niet was speltbrood gekregen. We proberen het een volgende keer gewoon weer.

anf 2e reactie van restaurant:

Beste Bedrijfsbureau,

Dank voor de reactie. Het wijst er op dat dit een gevalletje miscommunicatie betreft. Wij hebben glutenvrij brood namelijk, maar het lijkt er op dat wij uw wens anders hebben begrepen. Onze excuses hiervoor! De volgende keer hebben wij het gegarandeerd voor u klaar staan!

Nog een fijne dag en nogmaals dank!

Wouter_s .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Het eten was heerlijk & gezond; de bediening super vriendelijk; we hebben lekker in de zon op het terras gezeten; je kunt er gratis parkeren. Heel fijn
Beste Wouter,

Hartelijk dank voor de fijne woorden! Wat ons betreft een opsomming van wie wij hopen te zijn! Hopelijk zien wij je snel weer!

Met groene groet,

Ad.lindeman .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
De groene lunch was verfrissend en creatief!
Altijd leuk om de kok naar eigen inzicht te laten koken.
Parkeerplek iets beter aangeven, dan is het top!
Beste Ad,

Dank je voor de leuke recensie!

Wij beseffen ons dat onze locatie zeer uniek is, maar daardoor ook ietwat lastig te vinden. Wij zijn er mee bezig en hopen in de nabije toekomst borden te kunnen plaatsen. Desondanks, willen we je graag bedanken voor het meedenken en zien we je graag weer terug!

Bart K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Wat heb ik genoten van een overheerlijke "groene" lunch met diverse biologische gerechten w.o. asperges, frisse salade, omelet, salami. De groenten komen uit eigen kas. Het personeel geeft je echt het gevoel dat je welkom bent, en ze weten op een leuke manier te vertellen over de het biologische concept. Een verdiende 10 en ik kom zeker terug!
Beste Bart,

Hartelijk dank voor de lovende recensie! Je omschrijft precies wie wij hopen te zijn! Wij hopen je snel terug te zien.

EvelienZ .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Wat een toptent! Ik heb bij Parkcafe Groen geluncht met twee collega's. We deelden een groene lunch en alles was even heerlijk. Het eten was mooi opgemaakt, lekker vers en smaakte erg goed. Het toetje met citroen en aardbeien was een mooie afsluiter. De bediening was ontzettend vriendelijk en erg klantgericht. Echt een aanrader!
Beste Evelien,

Hartelijk dank voor de leuke recensie! Hier zijn wij erg blij mee! Graag zien wij je snel weer terug!

Eva W.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Altijd een lekkere lunch bij Groen, door de bouw zit het inmiddels wat minder leuk dan vroeger, maar nog steeds een goede plek om naar toe te gaan met mooi weer!
Beste Sylvia,

Fijn te horen dat de lunch naar wens is geweest! Op dit moment wordt het kantoor van onze nieuwe buren gebouwd; een prachtig project! Op het Business Park 20|20 wordt hard gewerkt om alles er steeds mooier uit te laten zien! Wij hopen dat je ons blijft volgende en nog vaak gaat terug komen!

Een fijne dag en bedankt voor de leuke recensie!

Robert V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Heerlijke salades gegeten, ben normaliter van 't vlees. Maar heb 't totaal niet gemist. Al die verschillende smaken van die groentes en kruiden... Heerlijk!
Beste Robert247,

Dank voor de recensie! Wat leuk om te lezen dat een vleeseter heeft gesmuld van onze vegetarische lunch! Het merendeel van de groentes en kruiden komt uit onze kas, die een paar meter verderop staat. Vers en van eigen bodem!

Wij hopen je snel weer te zien!

Johannesmillenaar .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
We hebben subliem geluncht in Parkcafe Groen in Hoofddorp. Wat echt groen is : de groenten komen direkt van de tuin en kas naast het restaurant, dus verser kan niet. Knisperende krulsla en een knapperige salade van rucola en radijs. Je proeft het voorjaar. Ambiance en bediening zijn optimaal. Bij goed weer geniet je aan het water. Het voorjaar is gekomen: Dus voor je de snelweg opgaat : eerst nog even afspreken met je collega's in... Parkcafe Groen Hoofddorp . Hans
Beste Hans,

Dank voor de mooie woorden! Dit is precies wat wij willen uitstralen! Wij hopen je nog vaak te zien bij ons Parkcafe Groen. Het ziet er naar uit dat de lente dan toch echt gekomen is!

Elleijn .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Oase van rust op steenworp afstand van Schiphol. Diverse eigen verbouwde groenten op n fantastische manier - met liefde en passie - bereidt! Echt verrukkelijk gegeten. Het personeel is erg sympathiek en professioneel. 3x een welverdiende 10!
Beste Elleijn,

Wat fijn dat jullie een leuke tijd hebben gehad bij Parkcafe Groen! Wij zijn blij dat wij een steentje konden bijdragen aan het begin van jullie vakantie (ondanks het missen van het vliegtuig!) Namens ons hele team wensen wij jullie een goede week en zien wij jullie graag weer terug!

Jop te Riele/
M D.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Gisteravond na de uitstekende catering van ons E-Future event hier ook nog even een hapje gegeten. Heerlijk broodje hamburger incl. verse groenten en aardappels. Alles biologisch en vers. Medewerkers zijn uiterst gastvrij. Het restaurant is gelegen te midden van bedrijfsgebouwen, maar heeft toch een fijne sfeer. Een absolute aanrader!
Beste Mdekker,

Dank voor de leuke review over Parkcafe Groen! Fijn dat het naar wens is geweest en dat de catering uitstekend is bevallen! Hopelijk zien wij jullie volgend jaar weer terug! Wij kijken er in ieder geval naar uit.

BenJvanNoord .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
We hadden ParkCafé Groen gedurende de middag en avond tot onze beschikking voor ons 40 jarig huwelijksfeest samen met ruim 40 gasten. Na ontvangst was er in de middag een workshop bloemschikken voor ruim 20 gasten, dat bleek heel goed te kunnen met naar wens hoge of lage tafels, een stoel of een kruk. Daarna borrel met hapjes en's avonds een voortreffelijk 3 gangen verrassingsmenu. Lekker koken en daar ook mooi over vertellen kan Nico Groot, de chef-kok als de beste. Dat vonden wij maar zo bleek alras ook onze gasten. De ambiance is heel plezierig en o.l.v. Jop te Riele de manager, wordt alles wat je wenst of bedacht hebt uitstekend geregeld. Ook de bediening vonden we prima; niet nadrukkelijk aanwezig maar er wel staan als het nodig is en niets is te veel gevraagd. Kortom wij vonden het een heel plezierige gebeurtenis op een bijzondere, duurzame locatie, met prettige bediening en heerlijk eten en dat alles voor een prijs die dat alles meer dan waard was.
Joke en Bert van Noord, Hoofddorp.
Beste heer Van Noord,

Dank u voor de leuke recensie! Dit wordt zeer gewaardeerd door ons voltallige team! Het was ons een genoegen uw 40 jarig huwelijk te mogen verzorgen. Wij zijn zelf ook erg tevreden over het verloop van de dag. Wij hopen nog veel van dit soort unieke evenementen te mogen verzorgen.

Namens het hele team, ook aan uw vrouw, nogmaals bedankt!

E_bos .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Hoewel Parkcafé Groen al geruime tijd onze buren zijn, was ik er nog nooit gaan lunchen. Had dat wel voor anderen geregeld, maar was er zelf nog nooit geweest.
De menukaart maakt het je moeilijk te kiezen, er staat zoveel lekkers op.
En naast dat het er mooi uitziet, is het ook nog gezond, want er werd ons verteld wat de ingrediënten van het sap van onze keuze allemaal voor je doen.
Wat een heerlijk eten, en wat een leuke, joviale en vakkundige bediening.
Top! Collega en ik gaan er gewoonte van maken om maandelijks een keer te komen lunchen.
Beste E-bos,

Wat fijn dat wij onze buren een fijne lunch hebben mogen verzorgen! Onlangs hebben wij ons bedieningsteam versterkt met een nieuwe kracht. Wat ontzettend leuk te lezen dat jullie hebben genoten van onze service. Wij zien jullie graag weer terug! Mogen wij dan dezelfde tafel reserveren?

AntonH .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Fantastische kookworkshop bij ParkCafe Groen gehad met ons bedrijf. Het plaatjes was compleet met verrassende recepten, heerlijk eten en een ongedwongen open sfeer. Leuk was ook dat de meeste ingredienten uit eigen tuin kwamen. Een absolute aanrader!
Beste Anton,

Dank je! Wij hebben met veel plezier jullie workshop verzorgd. Goed om te weten is dat een kookworkshop ook gecombineerd kan worden met een moestuinsessie. Samen met onze tuinier de tuin in om de producten bijeen te plukken! Leuk met collega's nu in het voorjaar!

Anton, nogmaals dank en graag tot ziens in ons Parkcafe Groen!

Emanuel D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Leuk concept, groen en duurzaam. Maar de lunch moet bovenal lekker zijn en dan klopt alles. Dus naast de groenten ook de saltimbocca van kip, salie en ham genomen (want we zijn geen konijnen). Wat was die waanzinnig lekker zeg!

Verder leuke sfeer, open keuken en een Limburgs in de bediening. Wat wil je nog meer?

Wel tikkeltje aan de prijs, maar zo vaak lunchen we niet op vrijdagmiddag.
Goedemiddag!

Dank voor de leuke recensie op Iens.nl! Fijn te horen dat onze formule van duurzaamheid, lekker eten en goede service met een zachte G u aan spreekt! Wij zullen uw feedback over de prijzen meenemen naar de eerstvolgende vergadering. Dank daarvoor!

Zien wij u terug? Vanaf april hopen wij ons terras buiten hebben te staan.

Tot dan!

Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
Parkcafe Groen heeft de catering verzorgd voor een bijeenkomst met 100 man, deels in het FOX theater en deels op locatie van het Parkcafé en ik ben zeer tevreden. Afspraken vooraf bleken afspraken achteraf. Lunch, koffie, thee en hapjes waren van hoge kwaliteit, helemaal lekker en bio en bijzonder en de service vriendelijk en correct.
Beste Marieke,

Hartelijk dank voor de ontzettend leuke recensie! Dat doet ons goed!
Het was een erg leuke dag en wij hebben ook genoten van de samenwerking. We hopen je snel weer te zien!

Hartelijke groet,

Mies T.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Ik kom hier regelmatig eten omdat ik om de hoek werk. Het eten staat bekend om vers en biologisch en dat proef je. De gezonde verse sappen zijn echt super. De verhouding wortel, gember, appel etc is precies goed. Voor mijn gevoel wisselen ze niet vaak met de kaart. Misschien een kleine tip? Voor mensen die hier niet eerder zijn geweest is het lastig te vinden. Een betere bewegwijzering zou goed zijn.
Beste Missmies,

Dank voor het delen van je ervaring bij Parkcafe Groen! Fijn te horen dat onze verse sappen goed bevallen! Wij nemen de comment over de kaart mee voor de eerstvolgende vergadering. Dank voor het delen van de feedback!

Wij zijn ons er van bewust dat wij op een uitdagende locatie zitten. Op dit moment zijn wij bezig met de ontwikkelaar van het Business Park 20|20 om te kijken hoe wij onze fysieke vindbaarheid kunnen verbeteren. Er wordt aan gewerkt! Hopelijk komen we snel met een passende oplossing.

Nogmaals dank en graag tot ziens in Parkcafe Groen!

Motormuizen .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Ik lunch hier regelmatig en het eten is erg lekker. De locatie is prima, zowel, binnen als buiten. De bediening kan soms op zich laten wachten. De laatste keer was dit wel verbeterd, ik hoop dat ze dat volhouden. Maar terug kom ik zeker.
Beste Gast,

Dank u voor uw recensie en uw bezoek aan Parkcafe Groen! Met uw feedback kunnen we blijven groeien en ontwikkelen. We zien u graag terug op het Business Park in Hoofddorp!

Met hartelijk groet,

Jan V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2015
Bij de lunch de proeverij (vol tafeltje) gegeten. Dit was de tweede keer en weer verrassende smaakcombinaties. De aubergine met olijventapenade en dille vond ik minder geslaagd, maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak. Het concept van alleen dagverse en lokale producten blijft ijzersterk. De bediening is erg vriendelijk en relaxed servicegericht. Prijs-kwaliteit verhouding goed en mooie, unieke lokatie. Wel hopen dat de bouw aan de zijkant mooi en snel wordt afgemaakt.