Over het restaurant Parkcafé Groen

Uiterlijk van een strandtent, karakter van een moestuin

Het heeft wel iets van een beachclub. Dat is het daarentegen niet. Maar waar die naam ‘Groen’ vandaan komt? Hier wordt 100% feelgood food geserveerd. De meest smaakvolle en vers geoogste groenten belanden op jouw bord en bovendien wisselt de kaart regelmatig. Het zal je hier niet snel vervelen!

Glas champagne

Zaterdag en Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Parkcafé Groen

Willem S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
goede kwaliteit van het gerecht en van de service
Colette H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Je moet even opletten om het te kunnen vinden, maar het is het waard! Mooie, open ruimte, maar toch heel gezellig. Een vriendelijke ontvangst, een kaart met aantrekkelijke gerechten en een gezellige sfeer. Zelfgemaakte sappen op de kaart, broodjes, salades, uitsmijters, keus genoeg. Voor ons de soep van de dag, huisgemaakte erwtensoep. Heerlijk! Daarna een geitenkaassalade en een boerensalade met kip, ook allebei erg lekker. De porties zijn ook ruim voldoende. Je proeft dat alles van verse produkten is gemaakt! Voor ons in ieder geval een adres waar we terug gaan komen!
maureen_van_b .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Ik heb hier heerlijk gegeten met een zakelijke relatie, mooie en lekkere biologische producten, vriendelijke bediening en zeker voor herhaling vatbaar!
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijke frisse lunch. Aanrader
RS27 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk, eerlijk vegavoedsel met prima sapjes van vruchten en groenten met persoonlijke aandacht geserveerd door Nathan van Leeuwen en zijn team in een rustige omgeving van moderne, duurzaam gebouwde kantoren
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Kip was niet gaar, bediening was erg met zichzelf bezig in plaats met de gasten, rekening klopte niet en geïrriteerde reacties van personeel :(
arnoldien .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Wij hadden het vanmiddag niet erg getroffen. Het eten zag er heerlijk uit, maar de kip in de clubsandwich was niet gaar. Dat werd keurig opnieuw klaar gemaakt en was verder erg lekker. Nadat ik had betaald en fooi gegeven, zag ik dat op de rekening 2 verschillende prijzen voor 4 dezelfde glazen wijn waren berekend: 2x € 4,50 en 2 x € 3,95. Ik ben naar de bedieining gegaan en die ging vervolgens geruime tijd met zijn collega staan overleggen. Dat duurde ons echt te lang want wij wilden weg. Toen we daar wat van zeiden, zei de man geirriteerd: 'ik ben er mee bezig hoor, maar er staan 3 wijnprijzen in de computer'. Alsof wij daar iets aan kunnen doen. Zonder excuses van zijn kant zijn we vertrokken en het teveel betaalde hebben we maar zo gelaten. Fouten maken kan, maar er zo slecht op reageren vind ik ongelooflijk slecht.
Nog een verbeterpunt: de messen zijn bot.
Erg jammer deze ervaring, want het eten is erg goed.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Een fijn plekje om zowel zakelijk als privé een hapje te eten of alleen wat te drinken. Kwalitatief hoogwaardige lunch, waar echt aandacht aan wordt besteed. Ik kom hier zeker terug!
Olesya S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
kan niet 40 min zitten wachten tot geriechten klaar zijn:( veel te lang)
Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het is een heerlijke plek voor een uitstekende lunch met een bijzondere kaart maar uiterst smaakvol. Groente uit eigen tuin.
Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het was een lunch met een vriendin, dit is een bijzondere omgeving en met een bijzondere kaart maar vooral hebben we bijzonder lekker gegeten.
Beste Yvonne,

Hartelijk dank voor de leuke recensie! Het omschrijft precies hetgeen wat wij willen bereiken: "Onze gasten inspireren met vernieuwende, gezonde en groene gerechten".

Wij hopen jullie vaker te mogen verwelkomen!

Trudi M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Alles heerlijk vers, zeer vriendelijke bediening en een goeie locatie, je hebt (bijna) niet in de gaten dat je tussen de kantoorpanden zit.
Beste Trudi,

Wat fijn te horen dat je wederom een fijne tijd bij ons hebt gehad! Gasten blij = wijzelf blij! Het nieuwe gebouw naast ons is bijna af (Plantronics) en is prachtig geworden met The Green Wall. Het wordt mooier en mooier!

Graag weer tot snel!

bedrijfsbureau .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Het zou een aanrader zijn om ook glutenvrij brood te kunnen aanbieden. Voor de rest prima vers eten. Het weer werkte prima mee natuurlijk.
Beste Bedrijfsbureau,

Dank voor de recensie en de feedback! Wij zullen het meenemen naar de eerstvolgende vergadering! Tevens hebben wij glutenvrij brood, maar wij kunnen ons niet herinneren dat hier naar gevraagd is. Kan het zijn dat wij iets over het hoofd hebben gezien? De volgende keer laten wij u graag dit brood proeven.

Graag tot snel en nogmaals dank!

Reactie van proever:

Dank voor jullie reactie. Er is echt om glutenvrij brood gevraagd en mijn collega heeft toen omdat het er niet was speltbrood gekregen. We proberen het een volgende keer gewoon weer.

anf 2e reactie van restaurant:

Beste Bedrijfsbureau,

Dank voor de reactie. Het wijst er op dat dit een gevalletje miscommunicatie betreft. Wij hebben glutenvrij brood namelijk, maar het lijkt er op dat wij uw wens anders hebben begrepen. Onze excuses hiervoor! De volgende keer hebben wij het gegarandeerd voor u klaar staan!

Nog een fijne dag en nogmaals dank!

wouter_s .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Het eten was heerlijk & gezond; de bediening super vriendelijk; we hebben lekker in de zon op het terras gezeten; je kunt er gratis parkeren. Heel fijn
Beste Wouter,

Hartelijk dank voor de fijne woorden! Wat ons betreft een opsomming van wie wij hopen te zijn! Hopelijk zien wij je snel weer!

Met groene groet,

ad.lindeman .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
De groene lunch was verfrissend en creatief!
Altijd leuk om de kok naar eigen inzicht te laten koken.
Parkeerplek iets beter aangeven, dan is het top!
Beste Ad,

Dank je voor de leuke recensie!

Wij beseffen ons dat onze locatie zeer uniek is, maar daardoor ook ietwat lastig te vinden. Wij zijn er mee bezig en hopen in de nabije toekomst borden te kunnen plaatsen. Desondanks, willen we je graag bedanken voor het meedenken en zien we je graag weer terug!

Bart K.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Wat heb ik genoten van een overheerlijke "groene" lunch met diverse biologische gerechten w.o. asperges, frisse salade, omelet, salami. De groenten komen uit eigen kas. Het personeel geeft je echt het gevoel dat je welkom bent, en ze weten op een leuke manier te vertellen over de het biologische concept. Een verdiende 10 en ik kom zeker terug!
Beste Bart,

Hartelijk dank voor de lovende recensie! Je omschrijft precies wie wij hopen te zijn! Wij hopen je snel terug te zien.

EvelienZ .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Wat een toptent! Ik heb bij Parkcafe Groen geluncht met twee collega's. We deelden een groene lunch en alles was even heerlijk. Het eten was mooi opgemaakt, lekker vers en smaakte erg goed. Het toetje met citroen en aardbeien was een mooie afsluiter. De bediening was ontzettend vriendelijk en erg klantgericht. Echt een aanrader!
Beste Evelien,

Hartelijk dank voor de leuke recensie! Hier zijn wij erg blij mee! Graag zien wij je snel weer terug!

Eva W.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Altijd een lekkere lunch bij Groen, door de bouw zit het inmiddels wat minder leuk dan vroeger, maar nog steeds een goede plek om naar toe te gaan met mooi weer!
Beste Sylvia,

Fijn te horen dat de lunch naar wens is geweest! Op dit moment wordt het kantoor van onze nieuwe buren gebouwd; een prachtig project! Op het Business Park 20|20 wordt hard gewerkt om alles er steeds mooier uit te laten zien! Wij hopen dat je ons blijft volgende en nog vaak gaat terug komen!

Een fijne dag en bedankt voor de leuke recensie!

Robert V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Heerlijke salades gegeten, ben normaliter van 't vlees. Maar heb 't totaal niet gemist. Al die verschillende smaken van die groentes en kruiden... Heerlijk!
Beste Robert247,

Dank voor de recensie! Wat leuk om te lezen dat een vleeseter heeft gesmuld van onze vegetarische lunch! Het merendeel van de groentes en kruiden komt uit onze kas, die een paar meter verderop staat. Vers en van eigen bodem!

Wij hopen je snel weer te zien!

Johannesmillenaar .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
We hebben subliem geluncht in Parkcafe Groen in Hoofddorp. Wat echt groen is : de groenten komen direkt van de tuin en kas naast het restaurant, dus verser kan niet. Knisperende krulsla en een knapperige salade van rucola en radijs. Je proeft het voorjaar. Ambiance en bediening zijn optimaal. Bij goed weer geniet je aan het water. Het voorjaar is gekomen: Dus voor je de snelweg opgaat : eerst nog even afspreken met je collega's in... Parkcafe Groen Hoofddorp . Hans
Beste Hans,

Dank voor de mooie woorden! Dit is precies wat wij willen uitstralen! Wij hopen je nog vaak te zien bij ons Parkcafe Groen. Het ziet er naar uit dat de lente dan toch echt gekomen is!