Over het restaurant Parkcafé Groen

Uiterlijk van een strandtent, karakter van een moestuin

Het heeft wel iets van een beachclub. Dat is het daarentegen niet. Maar waar die naam ‘Groen’ vandaan komt? Hier wordt 100% feelgood food geserveerd. De meest smaakvolle en vers geoogste groenten belanden op jouw bord en bovendien wisselt de kaart regelmatig. Het zal je hier niet snel vervelen!

Glas champagne

Zaterdag en Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Parkcafé Groen

Lucien D.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2018
Midden tussen de kantoorpanden ligt Parkcafe Groen, als je niet weet waar het is, is het lastig te vinden. Leuk terras erbij. Het duurde nogal lang voordat we een drankje hadden, er is maar 1 iemand in de bediening. De kaart is precies goed qua keuzemogelijkheden, met veel gezonde, groene opties. De maaltijdsalades die we gekozen hadden (gegrilde groenten, spicy gamba's ) waren erg lekker en mooi gepresenteerd. De akoestiek in het pand is niet geweldig, er is veel omgevingsgeluid, waardoor het lastig is om te concentreren op de gesprekken. Toch een prima lunch genoten!
Claire M.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Ik was teleurgesteld door de sfeer. Had ik iets chiquer en intiemer verwacht. Het restaurant was klein en heel druk, intiem was het zeker niet!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Je moet wel even zoeken staat niet goed aangegeven ik ben via het hotel P&R binnen gekomen.
Was wel wat warm parasols waren er te weinig maar die waren besteld
Mooie locatie en gerechten waren prima.
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Ontvangst was prima, maar vervolgens hebben we zeker 20 minuten gewacht tot we iets te drinken konden bestellen. Vervolgens nog lang op het eten moeten wachten. Eten was overigens hartstikke prima, heerlijke club sandwich op een Italiaanse bol. Het was voor ons een lunchafspraak en we waren nu dus wel heel lang weg.
J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Lekker gegeten, mooie ruimte, snelle en goede bediening, die ook even wacht als het nodig is, maar we hebben nergens lang op hoeven wachten, ondanks dat het behoorlijk vol zat. Voor herhaling vatbaar.
Yuling W.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
De ingrediënten waren vers en de clubsandwich was heerlijk. Geen plakjes kipfilets maar echt kip en zelf gemarineerd. Daarnaast is de tent ook gezellig aangekleed: transparant en laten we zeggen ‘duurzaam’.
Ashmara V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Heerlijk en verzorgt eten. Vriendelijk personeel met persoonlijke aandacht. Restaurant bevindt zich ook op een mooie locatie!
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Mijn belangrijkste advies zorg dat jullie goed vindbaar zijn. Niet te doen als je hier nog nooit geweest bent. En sta je eindelijk op de goeie plek geparkeerd dan nog kom je bovenaan de trappen en gaat de zoektocht verder.
Tevens is een zitplaats naast de grote glazen wanden fris in de wintertijd.
Verder heerlijk en gezellig geweest.
zeker tot een volgende keer.
Niels S.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2018
Echt lekker eten! hier kun je zeker goed zakelijk lunchen als je in Hoofddorp bent. Aanrader.....................................
Colette H.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Je moet even opletten om het te kunnen vinden, maar het is het waard! Mooie, open ruimte, maar toch heel gezellig. Een vriendelijke ontvangst, een kaart met aantrekkelijke gerechten en een gezellige sfeer. Zelfgemaakte sappen op de kaart, broodjes, salades, uitsmijters, keus genoeg. Voor ons de soep van de dag, huisgemaakte erwtensoep. Heerlijk! Daarna een geitenkaassalade en een boerensalade met kip, ook allebei erg lekker. De porties zijn ook ruim voldoende. Je proeft dat alles van verse produkten is gemaakt! Voor ons in ieder geval een adres waar we terug gaan komen!
Willem S.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
goede kwaliteit van het gerecht en van de service
maureen_van_b .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Ik heb hier heerlijk gegeten met een zakelijke relatie, mooie en lekkere biologische producten, vriendelijke bediening en zeker voor herhaling vatbaar!
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Heerlijke frisse lunch. Aanrader
RS27 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heerlijk, eerlijk vegavoedsel met prima sapjes van vruchten en groenten met persoonlijke aandacht geserveerd door Nathan van Leeuwen en zijn team in een rustige omgeving van moderne, duurzaam gebouwde kantoren
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Kip was niet gaar, bediening was erg met zichzelf bezig in plaats met de gasten, rekening klopte niet en geïrriteerde reacties van personeel :(
arnoldien .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Wij hadden het vanmiddag niet erg getroffen. Het eten zag er heerlijk uit, maar de kip in de clubsandwich was niet gaar. Dat werd keurig opnieuw klaar gemaakt en was verder erg lekker. Nadat ik had betaald en fooi gegeven, zag ik dat op de rekening 2 verschillende prijzen voor 4 dezelfde glazen wijn waren berekend: 2x € 4,50 en 2 x € 3,95. Ik ben naar de bedieining gegaan en die ging vervolgens geruime tijd met zijn collega staan overleggen. Dat duurde ons echt te lang want wij wilden weg. Toen we daar wat van zeiden, zei de man geirriteerd: 'ik ben er mee bezig hoor, maar er staan 3 wijnprijzen in de computer'. Alsof wij daar iets aan kunnen doen. Zonder excuses van zijn kant zijn we vertrokken en het teveel betaalde hebben we maar zo gelaten. Fouten maken kan, maar er zo slecht op reageren vind ik ongelooflijk slecht.
Nog een verbeterpunt: de messen zijn bot.
Erg jammer deze ervaring, want het eten is erg goed.
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Een fijn plekje om zowel zakelijk als privé een hapje te eten of alleen wat te drinken. Kwalitatief hoogwaardige lunch, waar echt aandacht aan wordt besteed. Ik kom hier zeker terug!
Olesya S.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
kan niet 40 min zitten wachten tot geriechten klaar zijn:( veel te lang)
Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Het is een heerlijke plek voor een uitstekende lunch met een bijzondere kaart maar uiterst smaakvol. Groente uit eigen tuin.
Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het was een lunch met een vriendin, dit is een bijzondere omgeving en met een bijzondere kaart maar vooral hebben we bijzonder lekker gegeten.
Beste Yvonne,

Hartelijk dank voor de leuke recensie! Het omschrijft precies hetgeen wat wij willen bereiken: "Onze gasten inspireren met vernieuwende, gezonde en groene gerechten".

Wij hopen jullie vaker te mogen verwelkomen!

Met hartelijke groet,

Jop te Riele