Parkcafé Buiten

- Ontbijt 10:00 - 12:00

Jouw recensie over het restaurant Parkcafé Buiten

Immo H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
De meningen van de tafelgenoten over de gerechten waren verdeeld. De bestelde zeebaars was wat ons betreft iets te lang gegaard en de begeleidende sauzen van de vleesgerechten werden als zeer dominant ervaren. Verder bestond het bijgeleverde bakje friet grotendeels uit korte doorgebakken stukjes en ontbraken de bijgerechten. Zelfs een kleine groene salade was kennelijk teveel gevraagd.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening, gezellige sfeer
Tamara20-09 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Wij zaten buiten en daar was het vrij rumoerig,
Nadat wij drinken hadden besteld, duurde het lang voordat we de kaart kregen, dus heb ik zelf om de kaart gevraagd.
Marijke K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Vriendelijke ontvangst, aardige bediening, heerlijke verse gerechten, prachtige smaak en plezierige pinot noir. Een plezierige plek aan de oostkant van het park
Kitty D.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Gezellig, leuk eetcafe met superlekker eten. Ruime vegetarische keus, aanrader! Goede prijs/kwaliteit verhouding.
kasper V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Gezellige sfeer, goed eten, leuk whisky aanbod. Spare ribs aan het eind van de maand vinden wij erg lekker. Komen hier vaak terug voor lunch/borrel/eten.
Claire A.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Een leuk eetcafé aan de rand van het Wilhelminapark. Inrichting en sfeer geven je een ontspannen en ongedwongen gevoel.
Bediening door twee dames die me als duo aan Yentl en de Boer deden denken was vlot en heel vriendelijk.
Hoofdschotel van asperges met spinazie in filodeeg was prima, net als de zeebaars. alleen jammer dat de groente bij de zeebaars uit een potje leek te komen.
Lekker witte Grillo wijn. Kortom, een aanrader!
Mariëtte V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Vriendelijk en behulpzaam personeel en het restaurant is toegankelijk voor mindervaliden en (hulp)honden. De gerechten zijn erg schappelijk qua prijs, goed bereid en ruim qua portie. Zeker voor herhaling vatbaar
Philip T.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Heel prettige locatie waar je zeer prettig bediend wordt met ruimte voor een lach!
Stephan S.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
We hebben een heerlijk ontspannen en gezellige avond gehad bij Parkcafé Buiten. Er was een mooie tafel voor ons vrijgehouden in de hoek waar we elkaar goed konden verstaan in het gezellige rumoer. Vriendelijke en goede bediening, ongedwongen en heerlijk gegeten. Aanrader dus als je gewoon gezellig en informeel uit eten wilt!
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Lekkere spareribs!
Marius F.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Creatieve keuken. Vriendelijke bediening. Voor mijn verjaardag een feestelijk dessert gemaakt. Gewoon een heel plezierig, intiem, buurtrestaurant.
Helen D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Geen inspirerende menukaart, weinig variatie. Wel goed eten, prima service en natuurlijk een leuke plek (zeker in de zomer). Prima tent, maar geen haute cuisine.
EvaBoucles .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eten en bediening waren erg goed. Menukaart is niet heel uitgebreid en gerechten zijn niet heel goedkoop. Een minpuntje is dat de tafels erg dicht op elkaar stonden en het licht net te fel was voor een gemoedelijk sfeertje.
astriddebruijn .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Vorig jaar heb ik een recensie geschreven die niet al te best was. Maar als het goed is, mag dat ook vermeld worden. Dus bij deze! Erg lekker gegeten. Biefstuk prima gebakken, lekkere garnituur. Misschien een nieuwe kok?
Jojodada S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
We kwamen hier om een verjaardag te vieren, maar ervaring was erg teleurstellend. We voelden ons niet erg welkom. Bij het bestellen van de wijn werd ons de keus uit slecht 2 gegeven, terwijl bij bestuderen van de kaart er een enorme variatie bleek te zijn. Na het bezorgen van de drankjes kwam er tijden niemand om de bestelling op te nemen. Het eten kwam daarna wel vrij snel. De spareribs vielen enorm tegen, wat vooral te wijten was aan de veel te grote hoeveelheid saus waar het gerecht in dreef. Frietjes waren okay. Vraag om een karaf water leverde een glaasje water op met een rietje, wat ook niet werd goedgemaakt. De bediening maakte op ons een erg ongeinteresseerde indruk. Jammer want de locatie is mooi en we hadden paar jaar geleden juist goede ervaringen.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Gezellig restaurantje bij het Wilhelminapark. De maaltijdsalade's prima, de desserts bijzonder goed én zeer ruime porties.
Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Prima gelunched op het terras naast het Wilhelminapark met een lekkere club sandwich. Voor een snelle en gezellige lunch ben je bij Parkcafe Buiten aan het juiste adres!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Heerlijk plekje om lekker te eten zonder al te veel fratsen, vriendelijk en attente bediening, het hele cafe heeft een huiselijke, gezellige sfeer.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Lekker ontspannen op het terras, attente maar niet opdringerige bediening. Lunch was goed: heerlijk broodje mozzarella en verse jus, mijn tafelpartner gaat alweer voor de klassieke clubsandwich met zalm