Parkcafé Buiten

- Ontbijt 10:00 - 12:00

7,2
Astriddebruijn .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Vorig jaar heb ik een recensie geschreven die niet al te best was. Maar als het goed is, mag dat ook vermeld worden. Dus bij deze! Erg lekker gegeten. Biefstuk prima gebakken, lekkere garnituur. Misschien een nieuwe kok?
Jojodada S.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
We kwamen hier om een verjaardag te vieren, maar ervaring was erg teleurstellend. We voelden ons niet erg welkom. Bij het bestellen van de wijn werd ons de keus uit slecht 2 gegeven, terwijl bij bestuderen van de kaart er een enorme variatie bleek te zijn. Na het bezorgen van de drankjes kwam er tijden niemand om de bestelling op te nemen. Het eten kwam daarna wel vrij snel. De spareribs vielen enorm tegen, wat vooral te wijten was aan de veel te grote hoeveelheid saus waar het gerecht in dreef. Frietjes waren okay. Vraag om een karaf water leverde een glaasje water op met een rietje, wat ook niet werd goedgemaakt. De bediening maakte op ons een erg ongeinteresseerde indruk. Jammer want de locatie is mooi en we hadden paar jaar geleden juist goede ervaringen.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Gezellig restaurantje bij het Wilhelminapark. De maaltijdsalade's prima, de desserts bijzonder goed én zeer ruime porties.
Henriette V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Prima gelunched op het terras naast het Wilhelminapark met een lekkere club sandwich. Voor een snelle en gezellige lunch ben je bij Parkcafe Buiten aan het juiste adres!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Heerlijk plekje om lekker te eten zonder al te veel fratsen, vriendelijk en attente bediening, het hele cafe heeft een huiselijke, gezellige sfeer.
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Lekker ontspannen op het terras, attente maar niet opdringerige bediening. Lunch was goed: heerlijk broodje mozzarella en verse jus, mijn tafelpartner gaat alweer voor de klassieke clubsandwich met zalm
Marianvansoest .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
omdat wij van onze tafel rechtstreeks de keuken inkeken ging dit de smaak van het eten bepalen. Niet doen dus! deur dicht houden. Ik hoef geen volle prullenbak te zien die geleegd wordt door de kok die daarna niet zijn handen wast....
Suzanne B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
We aten met vier vriendinnen. Parkcafé Buiten ligt op een leuke lokatie aan het Wilhelminapark, veel parkeergelegenheid in de buurt. Handig. Het valt wel op dat het erg vol is: de tafeltjes staan wel heel dicht bij elkaar en er is niet zoveel bewegingsruimte. Het eten was redelijk, niet heel speciaal. We hadden vooraf de salade van coppa di parma met bloedsinaasappelgel (lekker maar wel erg zoet) en gruyèreballetjes (die vielen wat tegen).

Als hoofdgerecht hadden we de Griekse ovenschotel en de wisselvis. De Griekse ovenschotel (bram) viel goed in de smaak, met name de humus was erg lekker. De wisselvis was een salade met makreel, zalm en gamba's. Die viel een beetje tegen. De salade zelf was een soort huisvlijt, niet erg speciaal en met name door de warme vis erop wat doodgeslagen. De makreel en de zalm waren lekker en goed klaargemaakt. De gamba's (1,5) waren wel wat weinig.

Bediening was heel vriendelijk, kraanwater op tafel was geen probleem.

Al met al ga je niet speciaal voor het bijzondere eten hier naartoe, maar het is een leuk plekje om te zitten. We komen vast weer terug.
R.hartings .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Zeer prettige informele sfeer. Eten is goed. Lekker biertje met goed advise. Heerlijke wijn. Mooie plek aan de rand van het park. Ik kom graag terug.
K0608 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
De salade was oud, verrot eigenlijk. Thema-gerecht asperges slecht klaargemaakt: asperges niet goed geschild, half gekookte krieltjes (had ze even in de koekenpan gegooid), beenham inspiratieloos op het bord gepleurd. Had het thuis beter gekund. En dat voor bijna 20 euro. Na uithalen van hoofdgerecht werd er niet meer naar ons omgekeken. Stapte bijna in de waterbak van de hond die bij het tafeltje naast ons hoorde, toen ik opstond. Serveersters zonder overzicht kwamen meerdere malen vlak na elkaar bij onze tafel met dezelfde vraag. Het personeel zag er niet verzorgd uit. Het verbaasde me ook niet dat ik een haar terug vond in mijn eten. Jammer, was vorige keer zo leuk.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Een lunch gebruikt. Niks bijzonders, niks mis mee, gewoon oké. Tja, reserveringen zijn altijd een punt van discussie in de horeca. Toen we binnen kwamen was er genoeg ruimte maar alle lege tafels bleken gereserveerd. Het zou nog drie kwartier duren voor de gasten zouden komen dus mochten we aan een gereserveerde tafel zitten. Na 20 minuten kwamen de gasten eerder dan gepland en werd onze lunch opgepakt en werden we naar een ander vrij tafeltje gebracht. Men had ook kunnen zeggen, prima dat u te vroeg bent, neemt u vast een drankje aan de bar, uw tafel is op de afgesproken tijd klaar. Klanten die reserveren gaan blijkbaar voor.
R.v.asselt.01 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
ik heb lekker gegeten, de rode huiswijn was erg lekker. prima bediening erg vriendelijk. binnen misschien wat aan de krappe kant maar buiten is genoeg te zien
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Leuke bediening , gezellige sfeer met uitzicht op het Wilhelminapark.
Ik hou niet zo van zeeduivel (blijkt nu) maar het eten was verder prima.
Prima locatie om ook met kinderen heen te gaan.
We komen er vaker en blijven dat ook zeker doen.
Nicky A.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Gezellige Paas lunch gehad met de familie.
Veel keuze op de kaart, voor ieder wat wils.
Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk.
Mdl89 .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Leuke lunch locatie. Helaas viel de zalm clubsandwich tegen. Er was slechts één laag met zalm en één laag met garnalen, de middelste laag was enkel gevuld met rauwkost. Persoonlijk vind ik enkel rauwkost als broodbeleg niet heel smakelijk. Vooral opmerkelijk dat we zagen dat de tafel naast ons wel twee lagen zalm had. Misschien dat deze mensen bij hebben betaald, maar het kwam nogal karig over. Uitsmijter was dan wel weer in orde.
Roosje2012 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Voorgerecht was lekker maar toast of brood was lekker geweest erbij.
Hoofdgerecht: eendenborst viel me tegen, mijn eetpartner vond het wel lekker.
Tomaat85 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
Leuke en gezellige plek om te lunchen of om alleen een bakkie te doen. Lunchkaart is divers en de entourage prettig. Bediening is vriendelijk..
Frans O.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde. Goed gevuld bord en uitstekende vis. Een van de gerechten was iets te zout. Bediening pakte dit goed op en bood een koffie aan. Bediening was ook erg attent.
1lies .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
Relaxte sfeer en vriendelijke bediening! Lekker carpaccio gegeten met uitzicht op het Wilhelminapark. Gezellige drukte in het restaurant.
Recensiesrestaurants .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Leuke lunch gehad. Het was niet heel bijzonder maar wel lekker. De hamburger zag er niet huisgemaakt uit maar de smaak was goed. Het personeel was heel vriendelijk.