Park Restaurant

Vierhavensstraat 79 3029 BB Rotterdam Nederland Kaart

Over restaurant Park Restaurant

Wokken op hoog niveau

Ben jij klaar voor een avond boordevol heerlijke wokspecialiteiten? Dan ben je bij Park Restaurant aan het juiste adres! Hier kun je je culinaire hart ophalen en genieten van al het lekkers dat de chef je voorschotelt!

Meer informatie over restaurant Park Restaurant

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Bar 12:00 - 22:30

6,5
5,2
Alex M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Afgelopen vrijdag met collega's hier gaan eten. Maar wat een dikke tegenvaller zeg. Ten 1e de wc's waren ronduit smerig! Het begon al met 1 verstopt toilet, waar het wcpapier tot aan de wc bril kwam. Het andere toiolet had niet eens toiletpapier. Dit bleef de hele avond zo, niet 1x is er daar schoon gemaakt. Een dixie ziet er nog schoner uit.
Het personeel loopt er in eigen kleding, dus lastig herkenbaar.
Het eten is ook niet om naar huis te schrijven, veel dingen lauw of niet vers. Ook werd er na 21 uur niks meer bijgevuld. Dus moest je het doen met wat er over was.
De koks kunnen nog wel een cursus "hoe ben ik vriendelijk tegen de klanten" krijgen.
Al met al was dit 1x maar nooit meer.
Ik denk dat als Rob Geus of een andere controleur langs komt, ze een hele hoop moeten veranderen. Wij werden er in ieder geval niet vrolijk van.
Willem R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Prachtige locatie, maar wat gaat er een hoop mis. In de ene ruimte staan naast de tafels en de bar ook karretjes, overbodig meubilair en een nog niet uitgepakte buitenbar opgesteld. Dat hoeft toch niet? kapotte tegel aan de wand en stopcontact lekker met tape gerepareerd en dan een onlogische looprichting bij de buffetten. Personeel is niet echt vriendelijk. Een gedeelte zit in een hoekje uit een metalen bak te eten, die eerst in de vitrine heeft gestaan. Kortom allemaal niet sfeer bevorderend voor een avondje uit met je collega's. De gerechten zien er fris en vers uit. De kok zou met wat sociale vaardigheden, een hele goede aanvulling op het concept kunnen zijn. Want hij kan wel koken en bakken.
Er is allemaal veel meer van te maken dus.
Chandra T.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
We dachten hier lekker all you can eat te eten. Maar nauwelijks sushi kunnen eten want bij navraag of het bijgevuldt kan worden werdt me toegesnauwd dat dat op is op gerecht is. Nou dat stond nergens aangegeven of vermeldt. Personeel die tijdens het begeleiden van mensen zelf drinken of met hun drinken rondlopen. Keuze aan gerechten viel ook erg tegen. Al met al een grote tegenvaller!
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Prachtige locatie op het Dakpark. Mooi glazen gebouw dat door het groene uitzicht en het licht heel aangenaam is. Het eten was niet slecht, het wokken duurde lang en er staan nergens bordjes bij het eten met wat nu wat is. De bediening is echt ondermaats. Men groet niet bij binnenkomst maar zeg alleen 'kom mee' en bij het serveren van de drankjes geen 'alstublieft' maar een kort 'hier'. De medewerkers waren niet onaardig maar heel onbeholpen. Een korte uitleg beleefdheidsvormen zou wonderen doen.
RegRia .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
We kwamen met 3 personen na een telefonische reservering.
Bediening was correct en vuile borden en glazen werden snel van je tafel gehaald. We waren er om half 6 en er was hel eten was ook netjes in bakken gelegd het zag er schoon n lekker uit. Keus genoeg. Het viel mij op dat het beter en smaakvoller was dan de vorige keer en het voor ons voor herhaling vatbaar. Omdat we vorige keer voor 2 peronen korting kregenen dat nu ook verwachte ook omdat dit op het kaartje stond maar bij afrekening ook het volle pond betaald moest worden.!!
De inriching is onpersoonlijk en gericht op Veel mensen en ook dat alles goed schoon te maken is. Vind dit zeker n aanrader om terug te komen
SjaakSchipper .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Na een vorige wat mindere ervaring met dit restaurant, de lift was stuk zodat je met fysieke ongemakken er niet kon komen, waren we nu goed voorbereid door op de dag zelf nog even na te vragen of we met de lift in het restaurant konden komen.
In een prachtige ambiance is het prima toeven in dit restaurant. Een verscheidenheid aan eten en manieren van bereiden. Steeds in kleine hoeveelheden klaar gelegd en steeds op tijd bijgevuld als het op dreigde te raken. Vers, goed en lekker. Ook de afdeling nagerechten was rijkelijk voorzien, van ijs tot spekkoek, van fruit tot soesjes. Kortom het was helemaal top dit keer, we komen zeker nog een keer terug.
Shhar .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Hier wezen eten met 4 personen. Geen leuke sfeer.. Te Kill ingericht.
Het eten was smakeloos, ik had 2 stukjes zalm voor op de grill en deze was door de kok zo lang gebakken dat de zalm helemaal taai was. Kwa desserts vergeleken bij soort gelijke restaurants was heel mager. Op een gegeven moment hing er zoveel rook van de wok in het restaurant dat we er tranen van kregen in onze ogen en onze kleding ging ernaar ruiken. De bediening wisselt geen woord uit met je. De wok-grill koks waren ook heel onvriendelijk, graaien zo het bord uit je handen.
Al met al vonden wij het geen leuke ervaring.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016

Het is niet mijn ding (ja, ik weet het... verschrikkelijke uitdrukking), dus ik kom nooit uit mezelf bij all you can eat of wok restaurants.
Maar goed, het was zo'n gelegenheid, dat ik weer eens ging.
Het eten was lekker. Eigenlijk gewoon best wel goed.
De inrichting... daar word ik alleen maar verdrietig van.
Kil... leeg... naar...
Maar het eten was goed.
En dat moet ik blijven herhalen.
Om mijn nare gevoel over de inrichting te verdrijven.
Het eten was goed.
Leatitia L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Vorige week geweest ivm een verjaardag, we hebben allemaal genoten. De kinderen kunnen alles zelf opscheppen of laten iets grillen. Het personeel is ook vriendelijk, ik vind het leuk dat het personeel meerdere nationaliteiten heeft. Ik ben hier zelf vaker geweest. Ik heb zelfs een keer een etentje voor 6 personen gewonnen! Het is goedkoop en lekker. Wij gaan meestal al om 16:30 of 17:00 uur dan is echt alles vers en het is niet druk.
Biers .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Bij binnenkomst goede ontvangst, service was niet veel nodig alles was zelfbediening all you can eat. maar als je iemand nodig waren ze er wel. Leuke mensen goede service dus. eten was goed, zelf nam ik alleen maar van de wok of grill. dus lekker vers uit de pan. We hebben verder een leuke avond gehaad met de verjaardg van onze moeder>
Kelvin S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Was de 2e kerstdag komen eten met 3 gezinnen om 19:30. Het was een chaos. We waren om 7uur daar aangekomen. Half 8 pas boven. Eindelijk aan tafel rond 19:50. Wachtte bijna 20 minuten voor 1 bord teppanyaki en die bord was half rauw. De hele avond was echt verpest alleen door wachten van dit en dat. Einde van de avond hadden wij in totaal niet meer dan 3 borden kunnen eten. De rij bij de schepijs was minimaal 20 mensen voor ons en toen houd het op. Met veel teleurstelling gingen wij naar huis.
Niet om aan te raden in de kerst te komen.
Vivi_W .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
2e kerstdag.. 19:30 gereserveerd. Bij aankomst stond de hal voor de lift vol met wachtende gasten. Jammer dat de gastvrouw ons (en anderen) na 20 min. in de rij staan, niet de lift in liet omdat we geen reserveringsnr. mee hadden terwijl onze naam wel op haar gastenlijst stond. Dat we moesten wachten totdat iedereen was geweest mét reserveringsnr. en dat we tot half 11 de tijd hadden was geen gepaste opmerking van haar. Dat we toch naar boven mochten, hebben we aan de kok te danken die naar beneden was gelopen om te zeggen dat iedereen naar boven mocht komen. Eenmaal aan tafel met mijn eerste bord was om 21:10u. Het was druk (logisch, het is kerst) en bij de grill had ik zeker 15 min. op mijn vis gewacht maar het was dan ook heel erg lekker! De koks keken niet blij maar dat zou ik ook niet zijn als ik daarachter stond. Gamba's en inktvissen had ik op mijn bord, heerlijk! Het gegrilde vlees had wat meer smaak gemogen maar daar was verder niks mis mee. De kreeft was lekker sappig en smaakvol. Wel jammer dat de kreeft een halfuur voor tijd van het buffet werd gehaald, we hadden graag nog een 2e gepakt. De heren en dame van de bediening waren vriendelijk, behulpzaam en kalm ondanks de drukte. Van presentatie van het eten is er niet veel van te zeggen, het is voornamelijk massa wat er ligt. Van mij had het buffet wat meer bijgehouden mogen worden wat betreft netheid en hygiëne, ook bij de drankjes en schepijs. Maar goed, een onbeperkt kerstdiner voor € 32,-? Mijn bord met garnalen en inktvis was al duurder geweest als ik het zelf had moeten kopen en koken. We hebben een gezellige avond gehad en zijn we met een volle buik naar huis gegaan.
J M.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Gisteravond hier gegeten met familie. Restaurant is opgebouwd uit kassen en staan op het dak van het winkelcentrum. Binnen ziet het er industrieel uit. Qua beleving is het meer een kantine waarbij het self service is t/m de drankjes aan toe, behalve de alcoholische. Wachttijden bij de wok en grill waren ruime 5 minuten, het ging er chaotisch aan toe. Dit vanwege de opstelling. Eten werd netjes gepresenteerd, in sommige bakken waren de etenswaren nog bevroren, dat kan ik een restaurant met deze formule en met deze grote niet kwalijk nemen. Het was een leuke beleving, lekker gegeten en aan te raden voor een makkelijke avond uit mits geloop en herrie rond je tafel geen probleem is. Wil je echt met je gezelschap tafelen en in rust gesprekken kunnen voeren dan zou ik zeggen: zoek wat anders.
Colin1900 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
3 weken geleden hier gegeten.Chaotisch bij binnenkomst en zag er rommelig uit.Tafels werden niet op tijd leeg geruimt.Chagerijnig personeel achter de wok.Trokken het bord uit je handen en zeiden niks.Er werd niet goed bijgevuld waardoor je mis greep voor sommig eten.Bij de vraag of de sushi bijgevuld kon worden werd er gezegt dat deze eerst op moest zijn.Verder was het aanwezige publiek van de soort hoeveel eten kan ik op mijn bord krijgen.Grote hoeveelheden op borden waardoor andere mis grepen.Voor de rest stonden voor de meeste nooduitgangen tafels stoelen en ander materiaal,en dit vind ik een zeer kwalijke zaak mocht er brand uit breken .Voor de rest was de hygiene ver te zoeken de kok ging met zijn vieze vaatdoek over een rand kruimels vegen en veegte dit zo op de grillplaat waar op dat moment eten lag.Terwijl ik op mijn eten wachtte was de kok gewoon weg gelopen.Het eten van de grill was best wel goed te eten .Voor de rest toch regelmatig mis gegrepen omdat het niet aangevuld werd.Hier ga ik nooit meer eten omdat er veel meer restaurants zijn met dit all inclusive concept van veel betere kwaliteit en service.En doe iets aan die gevaarlijke nooduitgangen die geblokkeerd zijn.
Antonio .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Eten van zeer slechte kwaliteit.
Vlees te koud en doorbakken.
Sausjes mayonaise ketchup alles was op en niet aangevuld.
Sushi rijst smaakt nergens naar. 1 blok rijst met voor ons vis wat smaakte naar wat dagenlang in de open lucht is bewaard.
Personeel is typisch chinees: spreekt amper Nederlandse en vrij bot bij service bediening.
Als we een opmerking maken en of vraag stellen over vlees, dan wordt gezegd dat we maar geen vlees moeten nemen.

Het is echt weggegooid geld. Ik ben absoluut tegen fast food maar dit geld had ik liever daar uitgegeven.

Ik had hier liever een andere keuken gezien. Mijn inziens gebruiken ze niet de beste kwaliteit spullen anders kunnen ze geen winst maken natuurlijk. Prijzen zijn uitdagend tov andere all you can eat tentjes.

We gaan hier nooit meer.
434033 .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
Zo geweldig is het hier niet helaas. Ik had een familiefeestje , maar het was chaotisch door de drukte en beperkte zitplaatsen. Wij hadden een tafel voor 30 personen gereserveerd wat gewoon nog niet klaar was. Er was geen plek ! Kansloos... wat mij betreft. Rennende kinderen, ijsbuffet meer leeg dan gevuld. Zelf drankjes op gaan halen en die dingen nee sorry ik ben hier niet van. Prijs is niet verkeerd 24,50 voor AYCE eten en frisdrank. Ik reken ze echter af op het totaalplaatje , gewoon onvoldoende.
Tineke M.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Lunch van hoog niveau. Bediening kan iets vlotter maar personeel is zeer vriendelijk.
Vreemd is wel dat we telefonisch gereserveerd maar bleek bij aankomst niet bekend te zijn.
Janina V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
De keuze is reuze bij dit restaurant! Ze hebben zelfs zalm om te wokken, dat had ik nog nergens gezien.. De kwaliteit van het eten was ook erg goed. De sushi was iets minder. Als je van plan ben om hierheen te gaan, reserveer dan wel, want het is best wel druk. Met de oranje lift kom je gelijk midden in het restaurant binnen, wat in het begin erg vreemd lijkt. De aankleding was minimaal en bracht totaal geen sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!
Sanbre .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2014
Doordat een fastfood in de buurt gesloten was voor verbouwing hier terecht gekomen. Systeem werd uitgelegd bij binnenkomst. Komt er op neer dat je maag pakken wat je wilt uit hetruime aanbod van vlees, vis en groente. Alle gangbare gerechten die je kent van ieder Chinees restaurant, tepanyaki en wokschotel die je zelf kunt samenstellen en voor je klaar wordt gemaakt door de koks. Ook aan drank en nagerechten ontbreekt het aan niets, alleen alcoholische dranken vallen buiten het concept en moeten apart worden afgerekend. Het is een prettige sfeer die er hangt en bij het raam heb je uitzicht op de vierhavenstraat of het dakpark. Personeel is vriendelijk, zeker als je bedenkt dat de lift al drie weken stuk was en alles (!!!) via de trap naar boven moest worden gebracht, en geloof me, als je die trap ziet snap je mijn opmerking. Eigenaar van het pand zou zich kapot moeten schamen. Kortom, hier komen wij zeker nog een keer terug.
SjaakSchipper .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2014
Vanavond waren we , vanwege een verjaardag, uitgenodigd om uit te gaan eten in dit wok restaurant. Wat een geweldige ervaring. Goed eten, aardige mensen en een prachtige accommodatie. Kortom een aanrader voor iedereen die in ongedwongen sfeer, met een keur aan mogelijkheden uit wil gaan eten.