Park Plaza Brasserie (Park Plaza Victoria Amsterdam)

Damrak 1-5 1012 Amsterdam Nederland Kaart
31-206234255

Meer informatie over restaurant Park Plaza Brasserie (Park Plaza Victoria Amsterdam)

• : Parkeerplaats

7,1
thefork - An error occurred

Woops

The page you're looking for had a fork attack.

We are sorry for any inconvenience.

Please come back later.

Alainlecroix .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
een spontane lunch met een fantastische vega salade waarop dun gesneden bietjes en verse spot-on gegaarde seizoensgroentjes.
En dat op een 100% toeristische spot in het hartje van Amsterdam.
hier sprak liefde en aandacht van de kok voor groenten en smaak.
Embeeee .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Diner met een aantal collega's onder een grote nagebouwde middeleeuwse schouw. Prima ambiance en keurige bediening. Vooraf keus uit carpaccio of een groene salade met bietjes, weinig verrassend. De kip als hoofdgerecht was veel te droog, jammer. De vegetarische variant was bijzonder: witte bonen met reepjes paprika en kleine gefrituurde wraps. Weer eens iets anders, dat wel, maar eerlijk gezegd kon ik niet achterhalen wat de smaak-logica was tussen deze ingrediënten. IJs toe, in drie exotische kleuren en wederom smaken, ook hier voor mij zonder enige onderlinge samenhang, noch met de gerechten vooraf. Voor diner zijn er wat mij betreft veel alternatieven in de omgeving.
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2014
Door middel van een aktie koffie met apfelstrudel bij het Voctoria hotel terecht gekomen.De thee en de apfelstrudel waren overheerlijk.Alleen het bedienend personeel hat waarscheinlijk weinig zin.Ze vertelden niet dat ik nog even moest wachten op de apfelstrudel.Helaas.Werk voor het managment team.