Park & Bistro de Stadshoeve

Navigatie arendshorstlaan 22 (rechts aanhouden) 8043 MV Zwolle Nederland Kaart

Over het restaurant Park & Bistro de Stadshoeve

Ontsnappen aan de hectiek van alledag, laat de kinderen heerlijk spelen en geniet van de natuur en (h)eerlijk eten! Dit doe je in het hart van Stadshagen bij Bistro de Stadshoeve, onderdeel van park de Stadshoeve. Bij Bistro de Stadshoeve ben je even weg uit de drukte. Het is een plek voor jonge gezinnen, fietsers, genieters, zakelijke ontmoetingen en voor iedereen die zin heeft in iets lekkers. Wij werken uitsluitend samen met boeren uit de omgeving. Biologisch, puur en (h)eerlijk.

Bistro de Stadshoeve is dé plek waar je terecht kunt voor een kopje koffie, maar ook kunt genieten van een lekkere lunch of een mooi gerecht met goede wijn in de avond.

Meer informatie over restaurant Park & Bistro de Stadshoeve

Zondag 10:00 t/m 21:00

Jouw recensie over het restaurant Park & Bistro de Stadshoeve

emkogelman .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Fijne High tea gehad, lekker buiten op het volle terras gezeten. Er was genoeg personeel. Misschien de keus vd smaakjes thee wat uitbreiden.
Inge H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk rustig kunnen eten; terwijl kinderen zich tijdens wachten binnen en buiten vermaakten. Heel goed ingericht op kinderen, maar eten zeker ook van prima kwaliteit!! Gezellig en verzorgd.
Nathali V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hebben enorm genoten van de paas proeverij s avonds met z'n drieën. Het was echt heel lekker gezellig en ook heel ontspannen. Prijs was echt minimaal voor de hoeveelheid en kwaliteit van het eten. Zo mooi dat de streek producten worden gebruikt. Ook leuk om te doen met kids of een bakkie koffie of lunch. Heel erg bedankt
HSH V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Onze 1e dinerervaring bij de Stadshoeve en dat op eerste Paasdag. Maar het is zeer goed bevallen . Het verrassingsmenu was zeer gevarieerd, lekker en meer dan voldoende. Voor herhaling vatbaar.
Lieke F.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! De porties zijn precies goed, zodat je ook nog kunt genieten van de overheerlijke brownie!
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuk restaurant en heel mooi de 50% aanbieding. Lekker voor gegeten. We hebben geen toetje gedaan maar dat was omdat we eigenlijk dachten dat het restaurant in het centrum zat.
Fijnproevertje2013 .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Super lekker gegeten! Leuke sfeer en goede locatie zo midden in Stadshagen. De serveerster wist alleen niet welke wijnen ze hadden 'omdat ze zelf geen wijn drinkt'.
Jacquelien B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
We konden alle gerechten van de kaart proeven dmv kleine hapjes. Erg leuk! Voor- en nagerecht vonden we erg lekker. Hoofdgerecht viel ons tegen. Kwaliteit vlees vonden we niet goed.
R.M. K.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Aanbevelenswaard.
G.A.M.Helmich H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Een prima biologisch restaurant met een uitstekende kwaliteit prijs verhouding.
Charon H.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Ontzettend lekker eten!
Sytske B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Vanmiddag/vanavond gezellig met een vriendin getafeld bij Bistro de Stadshoeve (gebruikmakend van de iens diner deal). We hadden ons verkeken op de koopzondagen in Zwolle, waardoor we ruim anderhalf uur eerder dan gepland aanschoven in het restaurant. Dit was geen enkel probleem :) Prima service, een knus restaurantje en prima eten. Met de iens deal was het wel zeer gunstig qua prijs, maar ook zonder deze korting is de prijs-kwaliteit prima. Leuk tentje om met vrienden/familie te borrelen of koffie/lunch te doen.
jos M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Leuk om hier eens te zijn. Mooi aangekleed, lekker eten (lunch). De service was een beetje rommelig.
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk eten, mooi klein overzichtelijk restaurant met niet te veel rumoer.
Goede prijs/kwaliteitsverhouding en lekker op loopafstand in onze eigen wijk.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Het eten was subliem. Zelden zo goed gegeten, zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. Bediening zeer vriendelijk. De inrichting lijkt eerder op een kantine van de kinderboerderij en doet geen recht van de kunsten van de kok
Gustave R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Lekker gegeten. Vriendelijk personeel. Zeer informele sfeer maar niet te amicaal. Komen zeker terug.
R. B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Meer dan positief verrast dat dit om de hoek bij ons huis in Stadshagen ligt. Gezellige en sfeervolle inrichting. Mooie menukaart met voor ieder wat wils op de kaart, zowel qua keuze als qua prijs. Ieder gerecht was genieten. Prima wijn en genoeg keuze in biertjes. Gezellige, vriendelijke en betrokken bediening. Erg gelachen met de jongedame die ons bediende. Dat zorgt voor een ontspannen sfeer. Wij komen zeker weer.
Sandra E.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Super geregeld. Al je wensen worden meegenomen. Zo lust ik geen chocolade en kreeg ik wat anders. Ze geven je ook alle tijd. Heel leuk en relaxed
J. T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Lekker gegeten.
Eveline V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Was heerlijk en gezellig! We hebben genoten van lekkere nacho’s, lekkere hoofd gerechten met veel smaak goed in proportie en heel goed dessert!! Verder heel vriendelijk personeel en leuke nieuwerwetse setting!! We hadden in Zwolle afgesproken omdat dit mooi tussen Groningen en Utrecht in lag. Voor ons goede avond!!