Parels

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Parels

Hemels genieten

Restaurant Parels doet zijn naam eer aan met verrassende gerechten uit de Frans-internationale keuken. Stuk voor stuk bereid met de meest verse en voortreffelijke producten. Het attente personeel weet precies welke wijn perfect combineert met je gerecht. De perfecte plek om te genieten met vrienden en familie van een grandioos diner in een heerlijke ambiance.

Meer informatie over restaurant Parels

• : Parkeerplaats

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Parels

Margot G.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
zoals gewoonlijk was het weer prettig en goed om bij parels te eten
Romy D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Erg lekker gegeten! Gezellige ambiance. Een aanrader!
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Heerlijk gegeten, sfeervol en fijne bediening!
Lenny H.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Heerlijk gegeten en perfecte service!
D.wagner W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Parels is altijd goed! Smakelijk!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Het is iedere keer weer volle bak lijkt het. Weinig mis trouwens met de gerechten, alleen het toetje dit keer beneden peil. Ook de ontvangst deugde niet, drie stoelen beschikbaar voor een gezelschap van vier en weken geleden gereserveerd.
Erwin L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Parels is domweg altijd goed, bediening is adequaat en zeer vriendelijk. Service met een glimlach.
De wijnkaart is precies goed en schiet niet door in prijs
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We hebben hier echt heerlijk gegeten en werden geholpen door heel aardig en zeer kundig personeel!
Het interieur is eenvoudig maar wel gezellig!
Absoluut een aanrader!!
Rohani D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten en goede bediening, zeker een aanrader! Alleen het interieur vonden wij daar niet helemaal bij passen, vrij simpel.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Ontvangst / service waren prima, niets op aan te merken. Voorgerecht was prima ik had de carpaccio en mijn man de biefstuk met misobouillon beiden waren goed.

Als hoofdgerecht de 'best ribs in town' - aldus de kaart. Nou als dat de beste ribben van Haarlem zijn dan is het triest gesteld. Ik vond het vlees erg droog, zat geen bite meer aan en de marinade had geen smaak. Hij was afgelakt met een saus (denk ik dat het was) maar was meer een gelei geworden - de chilisaus die erbij zat gaven de ribben nog wat smaak en was echt een lekkere saus. Was het eetbaar - zeker en ik denk dat menig eter ze prima vind, maar de best ribs in town - voor ons niet.

Als dessert had ik een chocolade fondant waarvan de vloeibare chocolade kern een heel stuk heter is dan ik 'm zou verwachten - heb ik m'n tong aan verbrand. Alsof die er later overheen gegoten was. Fondant zelf was compacter dan ik gewend ben - maar was voor de rest goed van smaak.
Serge S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Super service en eerlijk eten!
Clementine B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Heerlijk gegeten. Niet opdringerig. Gewoon relaxed.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Afgelopen zondag (27 mei) hier heerlijk met een IENS-deal gegeten. We hadden gereserveerd, dus vreesde ik op voorhand dat we binnen in het restaurant moesten plaatsnemen. Immers, je weet op voorhand niet hoe het weer zou zijn. Gelukkig mochten we een tafel uitzoeken op het terras. Flexibiliteit ten top!
Eerst namen we wat te drinken. Mijn lief nam een grote fles bruiswater, die keurig in een koeler werd gebracht. Ik vond het een goed moment om weer eens een nieuw speciaal bier uit te proberen: Brugse Zot Dubbel. Natuurlijk in vrijwel iedere supermarkt te krijgen, maar uitproberen doe ik doorgaans in een restaurant. Het bleek een heerlijk zoetig donker bier (zoals alle Dubbels). We namen heerlijk warm brood met huisgemaakte hummus vooraf. Deze hummus proefde voor mij beter dan in menig Turks of Arabisch restaurant, waarschijnlijk door de toevoeging van specerijen. Een verrukkelijke start van de avond.
Mijn gezellin besloot de Thaise Tom Kha Krung soep te nemen. Deze kokossoep bevatte flinke gamba’s, zeer tot tevredenheid van mijn tafelgenote. Een prima uitgevoerde soep dus. Mijn voorgerecht was Beef tataki. Hemelslekker uitgevoerd. Keurig rauw met alleen de rand dichtgeschroeid. Hierover werd een miso bouillon gegoten. Verder voorzien van bosui en Enoki (ik dacht eigenlijk dat het bundelzwammetjes waren, maar een blik op de menukaart leerde mij dat het hier Enoki betreft – of is Enoki een vorm van bundelzwammetjes?). Hoe dan ook, dit gerecht smaakte voortreffelijk.
Bij het hoofdgerecht nam ik nog zo’n heerlijk biertje. Mijn disgenote nam de lamshaas met groene asperges en als extra frites. Ook hiervan smulde zij. Zelf trakteerde ik me op een fantastische goede steak met haricots verts, prima krokant gebakken frites en een zalige truffelmayonaise. Die runderbiefstuk was zeer mooi medium bereid, zeer smaakvol sappig en erg mals. Mijn mes vloog er doorheen. Zeer goed dus!
Het dessert voor mijn lief werd de Tony Chocolonely ganache taart met yoghurt ijs. Ook hierover was ze zeer te spreken. Mijn voorkeur ging uit naar een Irish Coffee. Die werd loeiheet geserveerd in een fraai glas.
Kortom, we hebben van deze avond genoten. Het eten was helemaal goed, net als de bediening. Het kostte geen enkele moeite om de aandacht van het personeel te vragen. Twee leuke meiden maakte onderdeel uit van die bediening. Tja, schoonheid doen aan mijn ogen geen pijn.
Lieneke D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Heerlijk gegeten
Eliëtte L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Leuke plek, goed eten en ontzettend vriendelijk personeel! Voor herhaling vatbaar!
Arthur W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Er werd gevraagd of we alvast een broodje en wat water wilde.
Achteraf blijkt zoiets €9,- te kosten.
Als Parels denkt Frans te zijn, dan is water en brood gratis.
Ik weet niet wat zo Frans aan Parels is. De uitstraling niet, en de kaart al helemaal niet.
Teleurstellend, kom hier niet terug.
Kraanwater is ten alle tijden gratis. Er wordt altijd gevraagd wilt u water op tafel. Plat, bruisend of uit de kraan. Mineraal water betaal je in ieder restaurant voor.
Jennifer L.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Lekkere vegatarische flammfüchen gegeten! Ik vond het een redelijk kleine portie voor de prijs die je betaalt. 20% korting met iens maakte wel verschil.
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Gezellige sfeer.Prima bediening!
Leon M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten, blijft een aanrader!
Nu ook een nieuwe kaart ????
Familie B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten en super service!