Parels

Oude Groenmarkt 8 2011 HL Haarlem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Parels

Hemels genieten

Restaurant Parels doet zijn naam eer aan met verrassende gerechten uit de Frans-internationale keuken. Stuk voor stuk bereid met de meest verse en voortreffelijke producten. Het attente personeel weet precies welke wijn perfect combineert met je gerecht. De perfecte plek om te genieten met vrienden en familie van een grandioos diner in een heerlijke ambiance.

Meer informatie over restaurant Parels

• : Parkeerplaats

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Parels

Cees C.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Marlous J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Heerlijk 3-gangenmenu gegeten. Was moeilijk kiezen, vooral uit de vele heerlijke voorgerechten. Prima rustige bediening. Genoten!
Teunis V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Altijd goed gegeten hier - nu allebei hertenbiefstuk genomen - het was heel taai - verder alles goed.
Edmée S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Goed eten maar weinig service (we moesten steeds wenken om iets te kunnen bestellen, de rekening te vragen, e.d.), er werd niet gevraagd of het smaakte, alles naar wens was e.d. Iets meer proactiviteit in de bediening is wat mij betreft gewenst.
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Met de AH-kortingsbon gegeten. Keuze uit alle gerechten.
Heerlijke tonijn vooraf en Hert als hoofdgerecht en dessert een over heerlijk Tony Chocelony taartje
.Vriendelijke bediening, gezllige zaak. Voor herhaling vatbaar
Kim P.
Heerlijk gegeten!
De tafel van Winnie Z.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Dit restaurant stond al een tijdje op mijn verlanglijstje. Vandaag met de Appiezegels een lunch gedaan. Het eten was heerlijk, de porties ruim genoeg. Voor een lunch op een doordeweekse dag echt een opsteker, maar ik weet niet of het voor mij genoeg is om nog een keer (dit keer op een later tijdstip) voor dit restaurant naar Haarlem af te reizen. Heeft niets te maken met de kwaliteit van het eten of de bediening, maar puur met mijn "gevoel".
Loes C.
Lekker genoten hier tijdens een lunch met ons 2-en. Parels stond al langer op het wensenlijstje en nu kwam het er dan van. Op een zonnige herfstmiddag samen naar Haarlem en om 13.00 hier neergestreken. Een bijzondere smakelijke tong met frites en salade was onze keus, afgesloten met koffie/espresso en voor mij 2 bonbons (ben dol op zoet bij mijn espresso). Nette ontvangst door de dames van Parels, maar ik miste toch een wat meer persoonlijke touch evenals tijdens onze lunch de vraag of alles naar wens was. Maar aan het eind werd daar toch nog even naar geïnformeerd. Sommige tafels en stoelen staan wat krap op elkaar. Nu tijdens lunch was het niet zo druk maar kan me voorstellen dat het 's avonds misschien minder prettig is... Neemt niet weg dat Parels een leuke zaak is in de schaduw van de Grote Kerk midden in Haarlem.
Franny R.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Goed verzorgd. Mooi glas voor de wijn.
Kaasplank prijzig .wel smakelijk
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Heerlijke lunch gedaan. Tegen redelijke prijzen. Vriendelijke bediening. Lokatie is leuk ingericht aan een sfeervol straatje.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Het was een gezellige avond, waarop niets aan te merken viel. Het eten was uitstekend en ook de bediening was goed. Wat ons betreft een aanrader
Hilde V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Een leuk, knus en goed restaurant. De grootte van het restaurant maakt dat je ook wat 'last' kan hebben van luidruchtige 'buren'. Niettemin hebben we een uiterst plezierige avond gehad met adequate bediening en heerlijk eten!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Goed en lekker gegeten. Mijn Thaise soep was mede door de kokosmelk, noedels en gambas behoorlijk machtig, maar ja dat krijg je gauw met kokosmelk. Soep was verder goed op smaak.
De roodbaarsfilet was perfect krokant gebakken, echt heel lekker.
Mijn wederhelft had vooraf tonijn en de Angus steak en ook zij was er erg tevreden over. Haar nagerecht, de Tony Chocolonely ganachetaart hebben we samen opgegeten. Dat zout en zoet in het taartje: ik vind het een leuke spannende combinatie.
Zeer geslaagd etentje!
jan S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Prima restaurant, ook voor de kleine hap. We hebben genoten van de lekkere flammkuchen! Zeker voor herhaling vatbaar. Restaurant is gelegen in het gezellige centrum van Haarlem, vlakbij de plaatselijke kerk.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Heerlijke en gezellige avond gehad
Janine K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Het eten was lekker. We hadden de tonijn als voorgerecht. Was wel wat weinig. De spareribs als hoofdgerecht. Jammer genoeg werd hier geen knoflooksaus bij geserveerd terwijl dat eigenlijk wel hierbij hoort. Toen wij ernaar vroegen was deze er ook niet. De scrogitto als nagerecht was heerlijk. Jammer dat er nog steeds humus bij het brood wordt geserveerd. Houden wij toch echt niet van! Wat wij niet erg smakelijk vonden was dat er gewoon een kat naast onze tafel lag te slapen op gelijke hoogte van ons eten.
Carin B.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Een plezierige avond doorgebracht.
Joke D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Helaas is het daar altijd koud. Geen verwarming aan. Heb er wel wat van gezegd ik hoop dat het helpt.
Hennie L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Met een vriendin hier gegeten. Vriendelijke bediening. Wij hadden het AH menu en mochten kiezen uit een aantal voor-en hoofdgerechten en uit alle desserts. Ruime keuze.
Mijn coconutsoup met taugé en grote garnalen was verrukkelijk. Carpaccio van vriendin ook. Als hoofdgerecht hadden we allebei een zeetong. Goed klaargemaakt. Wel de kruidendokter die er bovenop lag er gelijk af gehaald. De in boter gebakken vis was vet genoeg vanzichzelf. Het hoofdgerecht kwam zonder iets van groente. Je kon het wel apart bijbestellen. Het kaasplankje als dessert was goed. Een ruime portie kazen die ik niet kende. Vriendin nam de koffie met vier bonbons. Daar was zij erg blij mee. Kortom heel lekker gegeten. Minpuntje was dat de verwarming het niet deed. In het voorste gedeelte zit je wel leuker dan in het achterste wat smallere gedeelte.
Leon M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Top tent voor eten!! Ook de lunch is een aanrader!
Dorine V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018