Parels

Oude Groenmarkt 8 2011 HL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Parels

Hemels genieten

Restaurant Parels doet zijn naam eer aan met verrassende gerechten uit de Frans-internationale keuken. Stuk voor stuk bereid met de meest verse en voortreffelijke producten. Het attente personeel weet precies welke wijn perfect combineert met je gerecht. De perfecte plek om te genieten met vrienden en familie van een grandioos diner in een heerlijke ambiance.

Meer informatie over restaurant Parels

• : Parkeerplaats

• MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Terras
Luca I.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Op een donderdag avond gegeten bij Parels. We kwamen iets later binnen dan gereserveerd, maar dat was gelukkig geen probleem en werden gelijk naar een mooi tafeltje gebracht. Ondanks de drukte, had het personeel nog genoeg aandacht voor ons. Neemt echt de tijd voor je en niet te opdringerig, perfect! Gerechten zagen er goed uit en daarbij een mooie fles bijpassende wijn genomen op advies van de gastheer. Alles was meer dan super en echt het gevoel gehad dat we in de watten zijn gelegd.
Ik kom zeker terug bij Parels!!
Luca I.
Ivar L.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Prima restaurant: Lekker gegeten en een goede prijs kwaliteit verhouding.
Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen
Kim A.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Echt een aanrader! Van het voorgerecht tot dessert echt heerlijk! En de wijn is ook nog goed :) De bediening is aardig en relaxed
Thersa B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten bij Parels! De spareribs zijn echt overheerlijk en vallen zo van het bot! Ook de Tony Chocolonely Ganache is echt een aanrader als toetje!
C V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Je mag voor €29,50 zelf een driegangenmenu samenstellen van de kaart. De menukaart is zeer uitgebreid en biedt genoeg keuzes. Ik had als voorgerecht de tonijn en als hoofd de kabeljauwhaas, de gerechten waren zeer goed klaargemaakt. Ik kom zeker terug bij dit restaurant.
dorydick .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Het was een stralende dag dus buiten op het terras gegeten. Na een eerdere minder bezoek was het vandaag goed.
We gaan beslist nog eens
sievsan .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
sturkjes .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Prima gegeten maar geen verrassende combinaties.
Brood was een beetje aan de droge kant
Soep was leuk aangekleed door toevoeging van een broodstengel
dirk V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
goede service, lekker eten,als ik in de buurt ben ga ik er weer wat eten
Bep G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
ondanks dat we met AH actie waren, gewoon kiezen van de hele kaart.
Alle gerechten heerlijk en vriendelijke bediening
Had een lekker dessert gezien maar helaas was dat met drank,
was geen probleem kreeg het gewoon zonder de drank erin.
Dus goede service en komen er zeker nog eens terug
Vrijenhoek V.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Het is gewoon altijd goed bij Parels, heerlijk eten, lekkere wijn en vlotte en goede bediening! Lekker buiten geborreld en daarna - toch - naar binnen, niets is te veel en altijd flexibel.
Joop V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Mirella S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Wij zaten achterin in het restaurant, bij de toiletten. Benauwd, warm, geen frisse lucht. Achterin zitten was achteraf zitten, bediening had nauwelijks oog voor ons. Het duurde lang met drankjes bestellen, het duurde lang voordat de drankjes gebracht werden, ook de tafel afruimen duurde best een poos. Eten is prima, niet bijzonder.
John D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Wij zaten achterin bij de wand met de afbeelding van de kerk. Geen airco. Best benauwd. Wij hadden als gerecht de zeetong. Erg lekker. En als dessert de parfait met walnootjes. Ook erg lekker. Ijs was iets te hard. Bij de bediening ging het te snel en een beetje onbeholpen. Zag er niet zo professioneel uit helaas.
Mariam V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Lekker, prima eten, echter niet verrassend. Goed gepresenteerd en fijne bediening . Altijd goed! Zal zeker terugkomen! ..
Jas B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Gereserveerd met AH-actie. Mochten gewoon kiezen van de kaart. Leuke smakelijke gerechten. Goede bediening. Helaas was onze tafel bij een groep van 18 vrouwen en 2 mannen, dus erg rumoerig.
Bianca N.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Leuke en goedlachse bediening! En het eten is Top!! (overigens ook fijn om met een AH-actie gewoon te mogen kiezen wat je wilt eten! :-)
anneke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Vriendelijke bediening en het eten was uitstekend! we kwamen nu met onze ah zegels en keuze van het restaurant terrecht bij prestaurant parels! Vaak voorbij gelopen maar nooit bezocht! maar zonder ah zegels komen we zeer zeker terug!
marieke-velder .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten en leuke bediening. Lekkere wijn goed gevulde glazen. Ik raad dit restaurant aan bij vrienden, familie en kenissen.