Parels

Oude Groenmarkt 8 2011 HL Haarlem Nederland Kaart

Over restaurant Parels

Hemels genieten

Restaurant Parels doet zijn naam eer aan met verrassende gerechten uit de Frans-internationale keuken. Stuk voor stuk bereid met de meest verse en voortreffelijke producten. Het attente personeel weet precies welke wijn perfect combineert met je gerecht. De perfecte plek om te genieten met vrienden en familie van een grandioos diner in een heerlijke ambiance.

Meer informatie over restaurant Parels

Rutger D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Leuke locatie,vriendelijke bediening en lekker gegeten.
Zowel geschikt voor een zakelijk etentje als een romantisch etentje
Bep G.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Ontvangst vriendelijk, bediening goed.
carpaccio en gerookte zalm als voorgerecht, beiden goed van smaak
sate van de haas atjar van bloemkool, komkommer, ui en paprika met friet en pindasaus,
eendenborst met zoete aardappel, gestoofde bosui en jus szechuanpeper als hoofdgerecht.
sate en eendenborst prima van smaak, had iets meer groente bij gemogen
pure chocolade cheesecake met limoen-kwarkijs en parfait van bloedsinaasappel met yoghurtschuim
ook heerlijk van smaak. Dus zeker weer de moeite waard voor herhaling
Anneloes S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Het eten was lekker, bediening heel vriendelijk en snel.
Gegeten met de ah actie, we mochten a la carte eten wat we heel leuk vonden (niet zo'n ah menu).
Er hadden iets meer groenten bij gemogen maar we hebben gesmuld vam de lamshaas en de eendenborst.
Zeker een fijne plek!
Hilde B.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Ondanks reservering toch nog even moeten wachten, alles zat vol,
maar daarna netjes bediend, gezellige sfeervolle zaak. Lekker gelunched.
Zalm scrumbled eggs, op brood, heerlijk.
Heerlijk uitzicht op het wandelende publiek in de stad, of te wel geslaagd.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Toevallig twee avonden achter elkaar hier gegeten en de tweede keer beviel (nog) beter. Vriendelijke, alerte bediening, bereidheid rekening te houden met al onze wensen (voorgerecht als hoofdgerecht, kleine aanpassingen) en heerlijk klaargemaakt eten. Vooral de zeetong was verrukkelijk. Tot snel Parels; we komen graag terug!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Uitgebreide kaart met ook behoorlijk wat vegetarische opties. Goede prijs kwaliteit verhouding. Service was redelijk deze avond; we werden na t hoofdgerecht lang vergeten, waarschijnlijk door de drukte, en er gingen duidelijk dingen mis in de communicatie. Het was bovendien erg rumoerig. Nietemin: fijne tent voor betaalbare, goede hap eten. Ik kom terug.
Wijnand S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Met een groot gezelschap hier gegeten. Heerlijk gegeten, goede en vriendelijke bediening en al het eten en drinken prima op tijd. Een topprestatie gezien de hoeveelheid.
Echt een aanrader!
Maaike L.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Met de AHbonnen zijn we hier gaan lunchen. We kregen de tafel bij het raam, erg leuk: je keek naar de kerk en de mensen die voorbij gingen. We hadden genoeg keus, leuk om eens een lunch te doen van 3-gangen! We begonnen om 15.30 uur en om 18.00 uur waren we klaar, top, want wij houden van lang tafelen en gezellig kletsen tussendoor. De rest van de dag hoefden we niet meer te eten.
De bediening was fijn, eerlijk en toegankelijk. De gerechten waren goed, niet te groot, maar zeker ook niet te klein! Zelf vind ik een restaurant die een kaasplankje van Bourgondisch Lifestyle heeft als nagerecht een streepje voor hebben!
We willen hier zeker nog een keer langs voor een diner!
BB26 .
Heerlijk gegeten,
Bediening vond ik wel matig.
Ze liepen met te weinig personeel, waardoor je erg lang moest wachten tot dat je geholpen werd
Ezra M.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Lekker gegeten. De gerechten op de kaart zijn bekend, maar worden allemaal heel goed bereid en zijn erg smakelijk. Maar het gerecht van de dag was toch wel de scrojjito, erg origineel en lekker. Bediening was goed, en de bedrijfsleider (denk ik) was top. Goed wijnadvies.
D.J. J.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prettige, vlotte bediening in een gezellige omgeving. Goed om met vrienden ongedwongen te eten (dat heel goed smaakte). Gaan hier vast nog een keer naar toe !
Petravgoorgorsseling .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gevarieerde menukaart. Alle gerechten van onze keuze waren heerlijk en mooi gepresenteerd. Het is dat we in Apeldoorn wonen anders kwamen wij hier vaker.
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Personeel is erg vriendelijk, wel kwam het personeel iets te eigen over door een ongepaste opmerking. Mooi restaurant, leuke kaart met genoeg keuze uit lekkere gerechten voor een leuke prijs.
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker gegeten, vriendelijke bediening en een mooi restaurant. Wat jammer was dat we om 20.00 uur gereserveerd hadden en om 20.15 nog steeds niet aan ons tafeltje konden gaan zitten omdat zoals de ober zei 'de klanten niet vlot waren met betalen' ik gaf als antwoord daar op aan dat we ongeveer om een 22.30 weg moesten en bewust daarom om 20.00 gereserveerd hadden zodat we niet hoefde te haasten tijdens het eten. Kreeg ik als antwoord, ja ik moet ook nog weg net als iedereen hier. Dat vind ik wel ongepast,maar voor de rest was alles prima.
Coranieman N.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
hierbij onze ervaring met Parels, bij binnenkomst werd gevraagd of zij de jassen aan konden pakken, maar hebben de jassen meegenomen aan tafel. geen probleem.
toen was er een stoor zender met een jongeman, arrogant en absoluut geen horeca jongen !!!! die ons kwam vragen wat te drinken.
geen aanwinst voor de horeca en zeker niet voor PARELS.
Heel goed gegeten, zeker een aanrader voor de volgende keer.
En uiteindelijk het andere personeel een opmerkingen. met vr.gr. Cora
Jantine S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Supergoed eten,mooi opgediend!gezellige en relaxte sfeer,terwijl iedereen er hard werkt merk je plezier bij iedereen die er werkt en dat het teamwork is! Een aanrader
Bea67 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
We hebben beiden tijdens lunchtijd een black agnus rundersteak gegeten met gegrilde groene asperges, truffeljus en friet, een lekker glas rode wijn (shiraz) en we hebben gesmuld. Als nagerecht de pure chocolade cheese met limoen kwarkijs en mijn partner een parfait van bloedsinaasappel met yoghurtschuim. We hebben dat met elkaar gedeeld en ervan genoten. Als we Haarlem aandoen staat Parels in het boekje...
Pascal P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Gisteren hier met z'n drietjes gegeten. 2 van ons hadden een voorgerecht, hoofdgerecht en een toetje. Heerlijk gegeten. Op een gegeven moment werd ons gevraagd of wij onze tafel wilden afstaan aan 3 personen "die al een tijd op een tafeltje zaten te wachten". We konden dan aan de bar gaan zitten met een drankje van het huis. Geen probleem, wij naar de bar. Na een tijdje de rekening gevraagd, waarop stond "2 x driegangenmenu" met een bepaald bedrag. Aangezien we geen driegangenmenu hadden besteld, begrepen we het niet. Ze hadden voor het gemak bij de 2 personen die een voorgerecht, hoofdgerecht en toetje hadden, het bedrag van het driegangenmenu gerekend. Is op zich niet erg, maar dat werd helemaal niet uitgelegd bij het geven van de rekening, dus wij begrepen niets van de bedragen (die overigens dus ook niet klopten). Toen wij om uitleg vroegen kreeg ik het idee dat dat allemaal een beetje teveel gevraagd was. Onze jassen (die waren opgehangen door een medewerkster) mochten we zelf zoeken en pakken (dat duurde even, want we hadden geen idee waar ze waren opgehangen) Dat was jammer! Wel lekker gegeten dus, maar met een "rommelig" einde van de avond.