Parels

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Parels

Hemels genieten

Restaurant Parels doet zijn naam eer aan met verrassende gerechten uit de Frans-internationale keuken. Stuk voor stuk bereid met de meest verse en voortreffelijke producten. Het attente personeel weet precies welke wijn perfect combineert met je gerecht. De perfecte plek om te genieten met vrienden en familie van een grandioos diner in een heerlijke ambiance.

Meer informatie over restaurant Parels

• : Parkeerplaats

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Parels

Eliëtte L.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Leuke plek, goed eten en ontzettend vriendelijk personeel! Voor herhaling vatbaar!
Jennifer L.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Lekkere vegatarische flammfüchen gegeten! Ik vond het een redelijk kleine portie voor de prijs die je betaalt. 20% korting met iens maakte wel verschil.
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Gezellige sfeer.Prima bediening!
Leon M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten, blijft een aanrader!
Nu ook een nieuwe kaart ????
Familie B.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Heerlijk gegeten en super service!
Carl V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Prima plaats voor een gezellige diner. Vooraf reserveren aanbevolen in het weekend.
Roel K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Kon op korte termijn op zaterdag nog reserveren, de bediening was prima en het eten echt heel lekker! Ik heb hier vaker gegeten, een van mijn favoriete restaurants in Haarlem!
Petra A.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Vlotte bediening.
Nina B.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Lekker gegeten in een ongedwongen sfeer. Aanrader zijn de Spareribs!
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Kwaliteit erg goed. Nagerecht is naar verhouding van de hoeveelheid die je krijgt wel een beetje aan de prijs. Bediening vriendelijk.
Martha L.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten .
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Het eten is heerlijk! En de service heel fijn en vriendelijk. Ik ga hier altijd graag heen! Ik zou dit restaurant aan iedereen aanraden
stefan V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
heerlijk gegeten, vriendelijke snelle service in een gezellige ruim opgezet restaurant! dank jullie wel voor de leuke avond
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Wij hebben bij Parels geluncht met onze kinderen. De Service was erg slecht. Het duurde al ruim 10 minuten voordat er iemand naar ons toe kwam om te vragen wat wij willen drinken. Totdat het drinken kwam waren wij weer 10 minuten verder. Er werd niet gevraagd of wij ook iets wilden eten, om de kaart moesten wij zelf vragen.
De kinderen hadden een hotdog besteld maar met gewone mayo ipv mosterd mayo. Opgediend werd de hotdog met mosterd mayo. Ook de hotdog broodjes waren niet lekker. Geen gewoon hotdog broodjes maar een droog baguette werd geserveerd.
Ons eten was wel goed. Brood met twee kroketten en een salade nicoise.
Nadat wij het eten hadden gekregen werd er niet meer naar ons omgekeken. Geen navraag of alles in orde is of wij nog iets willen drinken.
Het was nu het tweede keer dat het zo ging. Ik ga het volgende keer naar een restaurant waar er wel aandacht voor de klant is, zonder onverschillig personeel.
Hakima S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heerlijk gegeten en gedronken, vriendelijke bediening ik kom zeker nog een keer langs!
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
wederom lekker gegeten bij Parels, kwaliteit blijft op een goed niveau, vooraf de thaise soep en de tonijn, zeer smakelijk, daar de lam, deze had warmer geserveerd mogen worden, de diverse desserts waren om te smullen.
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
We waren met 6pers waarvan 1 persoon lam als hoofdgerecht had besteld. Helaas was het vlees erg taai. We hebben dit gemeld aan de bediening en kregen hiervoor excuses en het werd niet op de rekening gezet.
We komen zeker terug en hopen dat dan een beter lam is ingekocht. De andere gerechten waren zeer goed.
Trude V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Had alleen probleem met het willen betalen met mijn Americain Express card. Is d.m.v. een ander pinakastje toch opgelost. Goede oplossing.
Mets .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Asbakken van tafel. Wij zaten te eten in de rook van 3 dames naast ons. Kan echt niet meer. Ook de banken graag vervangen door stoelen. Nodigt niet uit om even te blijven zitten. Eten al helemaal niet.
Shirley P.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Normaal schrijf ik nooit een recensie maar deze kon ik niet laten. Wat een heerlijk avondje uit. De service vond ik precies zoals het hoorde, maar die je tegenwoordig niet snel meer tegen komt. De aandacht voor de gasten zowel het eten en de service aan tafel en bij binnenkomst etc. Het eten was erg goed, maar de rest wat erbij komt maakte de avond helemaal compleet.