Parels

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Parels

Hemels genieten

Restaurant Parels doet zijn naam eer aan met verrassende gerechten uit de Frans-internationale keuken. Stuk voor stuk bereid met de meest verse en voortreffelijke producten. Het attente personeel weet precies welke wijn perfect combineert met je gerecht. De perfecte plek om te genieten met vrienden en familie van een grandioos diner in een heerlijke ambiance.

Meer informatie over restaurant Parels

• : Parkeerplaats

• MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Terras

Jouw recensie over het restaurant Parels

lineke49 V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Een restaurant waar ik voor de derde keer was,en die dit keer zelfs mijn verwachting overtrof!
Fantastisch eten, vriendelijke bediening en ondanks dat het vol was geen mega lange wachttijden tussen de gerechten..
Kortom: een aanrader!!
Hannie C.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Heerlijk ontspannen gegeten. Vooral de hertebiefstuk was top!
Constanz B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
achter in het restaurant beetje winderig en minder gezellig. Werden ergens in een hoekje gezet wel vlak bij de kerstboom.....
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
prima eten, bediening, menukeuze en wijnkaart. We gaan vaker komen!
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Het interieur is wat verouderd, zeker vergeleken met de naaste omgeving.
Maar de bediening, het eten enz is super.
Lang geleden dat we voor zo weinig geld zo goed gegeten hebben.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Heerlijk gegeten,alleen de heerlijke cappuccino mag wat warmer.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Vanuit buiten een opvallend restaurant met leuke uitstraling. Werden initieel snel geholpen omdat het niet druk was. Presentatie eten goed, smaak prima. Als tip: een vers broodje voor de hotdog, het huidige broodje is wat droog en smakeloos. Later was het drukker en kon de bediening dit niet goed verwerken. We wilde nog een dessert bestellen, maar omdat het zo lang duurde zijn we zelf maar naar de kassa gelopen om af te rekenen en elders een dessert te nemen. Conclusie is een prima restaurant met wel wat punten voor verbetering.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
De gerechten zijn erg lekker goede kwaliteit en vers, wachten is iets te lang half uur voor voorgerecht en 3 kwartier voor hoofdgerecht en te snel met dessert!
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Wij vinden t alleen erg koud binnen
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima eten, zeer goede bediening. Het was vol maar niet lawaaiig.
Leon M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Altijd goed om te lunchen: lekker eten, goede service.... wat wil je nog meer!
René E.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Met z'n tweeën gegeten en gevraagd of we ivm een filmbezoek een driegangen menu (à EUR 29,50) zouden redden. Serveerster gaf aan dat dat moest lukken. Maar helaas kwamen we te krap in de tijd en moesten we het dessert overslaan. Volgende dag de rekening nog eens bekeken en daaruit bleek dat de voor- en hoofdgerechten apart in rekening gebracht waren, waardoor die opgeteld duurder waren dan de 3 gangen menuprijs die we besteld hadden, terwijl de desserts niet waren genuttigd. Op 2 maal een mail daarover gestuurd is niet gereageerd. Het eten was overigens okay.
Saskia W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Eten was goed, tonijnsteak iets te gaar. wachttijd tussen gerechten was wat te lang.
E.vd.beekloef V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten waren ook goed warm en leuke plek aan het raam. Voor herhaling vatbaar ga er beslist weer heen als we weer in Haarlem zijn!
Gwendy G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het eten was lekker, en de opmaak van de gerechten ook. Het is een leuk ingericht restaurant. Ik vond persoonlijk de bediening niet zo geslaagd. Niet erg vriendelijk en weinig interesse tonend. Jammer!
José K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Ik had gereserveerd via Iens en zou 20% korting krijgen. Daar had ik dan zeker om moeten vragen? Het wordt niet automatisch van de rekening afgetrokken....jammer. Daar kwam ik thuis pas achter. Lekker gegeten en goede koffie.
Gabriël D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Zeer correcte en aardige bediening met kennis van zaken.
Lekker eten en voldoende, we gaan er graag nog eens heen.
Zeker om andere spannende recepten op de menu kaart uit te proberen!
Arnold P.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Onze eerste ervaring bij Parels bracht ons al gauw op het idee om hier weer te eten. Deze keer zaten we in de lange, smalle zaal achterin. Het was bomvol, waardoor de privacy erg beperkt was, hoewel het geroezemoes dan weer wel wat beschutting gaf. Mijn vrouw koos weer voor de zeetong. Die was in alle opzichten voortreffelijk. De begeleidende salade was qua samenstelling en dressing helaas nogal saai. Ik ging voor de gegrilde rundersteak met spinazie, groene asperge, Zeeuwse spekreepjes en truffeljus; voortreffelijk!
De ligging – in hartje Haarlem – en de bediening zijn prima.
Christel L.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
We hebben vaker bij Parels gegeten en waren altijd dik tevreden. Nu blijken ze een nieuwe kaart te hebben en een gedeeltelijk nieuwe inrichting. De fietsen zijn verdwenen, ervoor in de plaats nietszeggende gerechten achter glas foto's. De gerechten op de kaart zijn anders: entrecote ipv carpaccio, en die is reuze saai! Ook de saté kaal en saai, veel minder marinade op de spare-ribs, ravioli was wel lekker! Bediening was zeer gehaast (logisch, twee personen op een vol restaurant!!), en de keuken traag. We kregen een koffie van het huis aangeboden, hebben we geen gebruik van gemaakt. Wat een teleurstelling deze keer.
Mare H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Goede sfeer, vriendelijke bediening.
Eten niet spectaculair maar gewoon prima. Prijs kwaliteit verhouding goed door de mogelijkheid van 3 gangen voor 29,50. Lekker biertjes op de tap