Parels

Oude Groenmarkt 8 2011 HL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Parels

Hemels genieten

Restaurant Parels doet zijn naam eer aan met verrassende gerechten uit de Frans-internationale keuken. Stuk voor stuk bereid met de meest verse en voortreffelijke producten. Het attente personeel weet precies welke wijn perfect combineert met je gerecht. De perfecte plek om te genieten met vrienden en familie van een grandioos diner in een heerlijke ambiance.

Meer informatie over restaurant Parels

• : Parkeerplaats

• MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren , Terras

Jouw recensie over het restaurant Parels

Christine B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
De sfeer aangenaam en de bediening zeer attent, we waren met de AH restaurantactie waarbij je bij sommige restaurants een bepaald menu krijgt, dit was hier niet het geval. Het eten was gevarieerd en erg goed bereid, onze complimenten!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Even lekker lunchen bij Parels met mijn partner, broodje pulled chicken was heerlijk, de piri piri flamkuchen was goed maar de pittigheid was niet evenredig verdeeld. Service is erg vriendelijk maar niet super snel. Alles bij elkaar een dikke voldoende maar wel jammer dat het (altijd) erg warm is in het restaurant.
Gino D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Tja...we zijn verschillende keren geweest. We kunnen niets anders zeggen dan "uitstekend ". Maak het niet uit welke dag je gaat, da zaal loopt na genoeg vol.
Sandra R.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Gezellige avond gehad met 6 personen. Goede kwaliteit eten en voor ieder wat wils. Vriendelijke bediening en ondanks dat het restaurant vol gasten was hoefde je niet lang te wachten op je bestelling. Heerlijk gegeten voor een zeer leuke prijs. Een aanrader!
Corrie W.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wederom geluncht met de AH bon speciaal met de bon keuze uit de voorgerechten van de dinerkaart.Gerechten zijn zeer smakelijk en goede kwaliteit.Wij komen graag terug ook voor diner.
Koen H.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Lekker gegeten en met een grote groep buitenlanders is het het goed gegaan met de bediening en somminge lastige wensen van mijn gasten
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Goede ontvangst en snelle zeer vriendelijke en behulpzame bediening. Gerechten zijn goed bereid en smaakvol.
Bij klacht een adequate oplossing geregeld.
Karien T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk geluncht. Truffelpasta en Mexicaanse angusburger waren erg lekker. Wel steeds erg lang moeten wachten op alles. Een drankje duurde zo lang, die bleek vergeten. Maar toen die uiteindelijk kwam, hoefde we die niet te betalen. Nette verrekening van de AH restaurant actie. Al met al een aanrader, ondanks het lange wachten.
Sanne M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Met onze AH kaarten hadden we eigenlijk verwacht dat je een andere behandeling zou krijgen. Maar je werd behandeld als elke klant. Top kwaliteit eten en geweldige service! Heerlijk eten.
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Helaas teleurgesteld personeel was erg druk met elkaar ,hoofdgerecht van mijn partner was prima maar ik had gambapan met oosterse saus en gewokte groente.....alleen de gamba's waren lekker saus was laf en waterig,groente te rauw geen smaak. Dit kwam volgens de woordvoerder dat de groente teveel water i i.p.v. smaak had afgegeven aan de saus.De kok hoort dat toch eerst te proeven ????
Liliane P.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Lunch bij Parels. Keuze genoeg van de menukaart (dus à la carte en geen speciaal beperkt menuutje vanwege AH actie). Broodjes en salade lekker. Chocolade taartje heerlijk. Bediening vriendelijk en entourage gezellig. Komen graag terug!
rvolgc .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Prima gegeten met de AHrestaurantactie. Merkwaardige verassing bij de rekening, die in eerste instantie goed opgelost lijkt te worden, maar dan toch weer niet. Serveerster kan het verhaal niet goed uitleggen, en de manager die er bij wordt gehaald ook niet, maar neemt dan wel zijn toevlucht tot stemverheffing. Niet slim waar andere gasten bij zijn.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Gezellig en ongecompliceerd
Belinda L.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten. Medewerkers gunnen je alle tijd en zijn servicegericht. Het eten was om te smullen. Echt! Ik kom graag weer terug.
GeertM .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
We zijn gastvrij ontvangen. De bediening is goed en vriendelijk, ondanks de AH drukte. De hoofdgerechten vielen ons tegen. De smaken komen vlak over. De voorgerechten en desserts vonden we beter, met name de dagsoep.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wederom heerlijk gegeten, zowel voor-, hoofd- als nagerechten met zorg bereid. Gezellig restaurant, met vlotte, vriendelijke bediening.
p.dankelman .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
prima eten tegen een redelijke prijs, goede bediiening.
Kort gezegd ëen "prima restaurant" en aan te bevelen aan anderen
bepenwil .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Voor de tweede keer in onze septembervacantie hebben we er gegeten. Wederom tot ons grote plezier. Begonnen met een heerlijke gin tonic, toen t
Romige preisoep en ,,moules/frites. Koffie toe. Een prima belevenis
Jurgen G.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
prima gegeten, jammer dat meerdere dinnercheques ban verschillende aanbieders niet geaccepteerd worden
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Op een vrijdagmiddag zijn we met z'n tweeën bij Parels gaan lunchen. Het was niet druk maar zeker ook niet uitgestorven. De bediening was vlot, net als de keuken. De spareribs zijn zeer goed te eten en er is lekker (Texels) bier van de tap. De zeetong was niet echt vullend, helemaal als je samen 1 portie bijgerechten krijgt.

De moeite waard om een keer 's avonds te proberen.