Parels

Oude Groenmarkt 8 2011 HL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Parels

Hemels genieten

Restaurant Parels doet zijn naam eer aan met verrassende gerechten uit de Frans-internationale keuken. Stuk voor stuk bereid met de meest verse en voortreffelijke producten. Het attente personeel weet precies welke wijn perfect combineert met je gerecht. De perfecte plek om te genieten met vrienden en familie van een grandioos diner in een heerlijke ambiance.

Meer informatie over restaurant Parels

• : Parkeerplaats

• Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Terras
Sanny D.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Het eten was prima, maar we moesten heel lang wachten op onze broodjes, terwijl andere klanten die laten kwamen al lang zaten te eten.
nollyw .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Sfeervolle ambiance met zeer vriendelijke bediening. Het eten was erg lekker.Een echte aanrader!!! Wij komen zeker nog terug.!!!!!
Hein V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Hier gegeten met de AH actie, met deze korting was het een goede deal. Het eten is goed maar niet super bijzonder. De inrichting is niet super gezellig naar mijn smaak en het is een beetje luidruchtig. De bediening was super vriendelijk en attent.
Antoinette W.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Heerlijk gegeten en ieder kreeg gelijk zijn maaltijd. Zeker een terugkomer, al onze vrienden waren enthousiast. Leuke mensen en ook op maandag open.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij hebben hier wederom heerlijk gegeten met de AH-aktie. Gewoon van de kaart kiezen! Alle gerechten mooi gepresenteerd, goed op smaak en een constante kwaliteit! Gezellig en een vriendelijke enthousiaste bediening.
Wij komen zeker terug!
ilovecheetas .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Lekker eten in een gezellig restaurant. Genoeg keuze op de kaart en een leuke prijs voor 3 gangen. Ons zien ze vast eens terug.
maudy V.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
jor G.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Gevarieerd menu en een goede bereiding. Personeel vriendelijk en bereid om mee te denken en eventuele aanpassingen aan het gerecht te doen.

Is de tweede keer dat wij icm de AH bonnen hier eten en was zeker niet de laatste keer.
Edith N.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Tweepersoons tafeltjes zijn wat te klein en sommige daarvan te dicht op elkaar. Er wordt extra frietjes verstrekt maar ik mis toch wat groenten bij de gerechten. Wellicht dat dit ook als supplement kan worden verstrekt of, tegen vergoeding, kan worden besteld?
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Mijn hele vis vol met kuit. Antwoord was: tja kunnen we niets aan doen, het is gewoon niet de tijd voor deze vis
Waarom staat het dan op de kaart vroeg ik aan de dame
Antwoord was: sommige mensen vinden het heerlijk.
Bij weggaan werd er geen gedag gezegd
Ben er met een rotgevoel weggegaan, de reden waarom ik dus bijna nooit uit eten ga heeft dot restaurant weer bevestigd
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Leuk restaurant met een zeer goede nette bediening. Werd regelmatig gevraagd of alles naar wens was en of men nog iets voor ons kon doen. Wachttijd was zeer kort. Restaurant voldeed dan ook zeker aan onze verwachtingen, zelfs nog iets beter als we verwacht hadden.
Javier L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Ongedwongen en kwaliteit: dat kom je niet xo vaak in deze combi tegen in .nl
Basymilo G.
Via ah actie.
Lunch 2 kerstdag.
Ontvangst goed.
Menu kaart overzichtelijk en duidelijk.
Eten was zeker prijs technische kwaliteit meer dan waard.
Vriendelijk personeel bediening.
Chefs gedag gezegd einde lunch en ze reageerde in koor terug.
Wij komen zeker terug voor het diner.
Eropuit Met L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Top! Ook na veel daar te zijn geweest, nu 2-de x met kerst, aanrader dus!
Erg luxe dat we zelfs met kerst ook de restaurant bonnen van e Ah in konden leveren, chapeau voor t restaurant en zeker tot een volgende keer
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Parels oogt heel compact, maar deze keer voelt dat niet zo als je eenmaal aan tafel zit. Prima sfeertje, genoeg privacy, heerlijk gegeten en goed verzorgd ... leuke ongedwongen bediening. Komen zeker terug.
Marianne K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Heerlijk gegeten voor mijn verjaardag, je voelt je daar altijd welkom en het personeel weet waar die over praat.
Wij komen er zeker terug
M V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de Iens AH-spaaractie. Leuk om alle gerechten van de kaart te kunnen kiezen. Een enkel luxe gerecht met een kleine suppletie. Patat bij het eten werd apart geserveerd en zonder extra bijbetaling.
Een plek om naar terug te gaan!
Yvette J.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Hier gegeten met AH-restaurantactie. Vooraf een uiensoep, smaak aan de zure kant en niet helemaal goed warm. Wel gemeld. Hoofdgerecht zeetong (300 a 400gr?) en saté. Prima qua smaak. Service goed ondanks de drukte en dat de medewerkster alleen voor de taak stond.
Hans Kees V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Vooraf carpaccio, hoofdgerecht een in roomboter gebakken zeetong en een dame blanche als dessert.
Wat ons opviel is dat voor dit diner met de AH-bon een keuze gemaakt kan worden uit de geldende Parels- menukaart terwijl bij vele andere restaurants een speciale kaart voor deze actie is gemaakt wat niet sympathiek overkomt en naar commercieel gewin riekt. Wij bevelen Parels van harte aan en komen graag terug.