Parels

Oude Groenmarkt 8 2011 HL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Parels

Hemels genieten

Restaurant Parels doet zijn naam eer aan met verrassende gerechten uit de Frans-internationale keuken. Stuk voor stuk bereid met de meest verse en voortreffelijke producten. Het attente personeel weet precies welke wijn perfect combineert met je gerecht. De perfecte plek om te genieten met vrienden en familie van een grandioos diner in een heerlijke ambiance.

Meer informatie over restaurant Parels

• : Parkeerplaats

• Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Terras
Herdien N.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Lekker gegeten, prima wijn. Wel heel druk en rumoerig.
C H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Flamkuchen met pittige kip vooraf gedeeld. Erg smakelijk.
Als voorgerecht had ik de dagsoep van wortel en pastinaak met een schuim van mosterd. Lekker dik en smaakte goed. Mijn tafelgenoot had de ceviche van de dag, zalm, werd ook gewaardeerd.
Als hoofdgerecht de vegetarische ravioli met pompoen in botersaus en salie. Met pijnboompitten, rucola en kaas erover. En m'n tafelgenoot had de kalfssukkade. Beide erg lekker.
Bediening was aardig en serveerden met een, naar mijn idee, oprechte lach.
Al met al goed gegeten, leuke bediening en de prijs was ook mooi. Aanrader dus!
Nell C.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
leuk restaurant,gedreven personeel;heel vriendelijk en attent!! we komen zeker nog een keertje terug!!
Gianni V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het restaurant was best lastig te vinden omdat het verscholen zit tussen andere restaurants, maar eenmaal binnen zag het gebouw er goed uit en was het restaurant leuk ingericht. We werden direct aangesproken met een vriendelijke "goedenavond, mag ik uw jas aannemen", en werden er naar een tafel gebracht met meteen een menu.
Het eten was heerlijk gemaakt en daar heb ik echt van genoten. Ik vond het lekker dat het gerecht aangevuld was met diversen groenten. Het dessert was uniek en goed bereid wat ook heel goed smaakte, net zoals de koffie.
De service stelde me na de goede binnenkomst echter teleur, nadat we ons eten gekregen hadden, was er geen enkele keer iemand naar ons toegekomen om bijvoorbeeld te vragen of alles naar wens was. Als we iets wilde hebben moesten we zelf het initiatief nemen, wat opzich geen ramp is.

Over het algemeen hebben we genoten van de avond en het eten en als je een lekker restaurant zoekt in de binnenstad van Haarlem, is dit zeker een aanrader.
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Hier geluncht met een cadeaubon van Giftfor2. Wat een heerlijke ervaring. Over het algemeen krijg je een alternatieve menukaart als je met een cadeaubon komt aanzetten of je hebt keuze uit een beperkt deel van de kaart, maar niet bij Parels. Hier kan je kiezen uit alles wat ze te bieden hebben en aan het eind trekken ze gewoon het bedrag van de bon er vanaf. Zo hoort het! Parels heeft een zeer uitgebreide lunchkaart en we hebben twee heerlijke gerechten uitgezocht met een glas wijn erbij. Leuke ongedwongen sfeer, zeer vriendelijke bediening. Gewoon top! We heb snel de dinerkaart bekeken en weten waar we moeten zijn bij een volgend bezoek: bij Parels! Aanrader!
Marianne C.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Gezellig restaurant, zeer vriendelijke bediening. Twee twee-persoonstafeltjes tegen elkaar aangeschoven vormen wel een hele krappe 6-persoonstafel. Jammer dat ik, terwijl ik graag twee voorgerechten wilde, èén van de twee wèl op het moment van het hoofdgerecht kreeg (wat ook de bedoeling was) maar óók in het formaat hoofdgerecht (wat níet de bedoeling was). Dan kan het nóg zo lekker zijn, maar gaat het tegenstaan door de hoeveelheid. Dit kan ook een communicatiefout zijn geweest. Verder een hele leuke avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar.
Marlies C.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Leuke sfeervolle zaak in het centrum van Haarlem.

Wij hebben de kaasfondue gekozen en deze was prima. De kaas had wat ons betreft wel iets pittiger gekunt. De bediening is vriendelijk maar is niet heel erg proactief in het verkopen van drankjes, en ze waren de koffie vergeten te brengen.
Ana P.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Lekker gegeten en een geweldige service van het personeel. Er werd constant gevraagd of alles naar wens was en of we nog iets nodig hadden.
Sanna D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Vanavond bij Parels gegeten en gesmuld van het kabeljauwgerecht, echt heerlijk.Personeel was erg vriendelijk en oplettend. Komen zeker terg
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vriendelijke bediening, een leuke kaart en erg lekkere gerechten. Ook mooi opgemaakt. Hoefden niet lang te wachten op onze gangen.

De Tony Chocolonely taart as desert was een miljoen calorieën (maar ze waren het allemaal waard!) --> echt een aanrader! Het kaasplankje was niet zo bijzonder.

Desalniettemin was het overall erg goed!
Marianne D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk culinair avondje gehad bij Parels. Vriendelijke ontvangst en een vlotte bediening. Als voorgerecht de herten en klassieke carpaccio en onze hoofdgerechten waren de saté en de lamshaasjes. Beide gerechten waren met zorg bereid en heerlijk mals vlees.
Komplimenten voor de kok(s)!!!
Als afsluiting de Kiss of fire en de spanisch koffie.
Zeker een aanrader en wij gaan zeker terug voor meer!!!
Ans F.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Na een gezellige lunch hier kan ik u deze plaats aanbevelen. Het was behoorlijk druk en dat gaat natuurlijk gepaard met de nodige geluiden. De kleine tafeltjes zijn knus maar soms wat onhandig voor de gerechten. Maar al met al vonden wij het een heel gezellig restaurant, eten was super en personeel zeer correct.
Joop S.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Prima restaurant met vriendelijk en attent personeel.
irenedh .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Vrijdag de 20ste spontaan besloten bij Parels te gaan eten. Dit restaurant heeft gastronomie hoog in het vaandel staan! Eten is verrukkelijk, goed verzorgd en attente bediening. De extra dagschotel was met zuurkool en ik ben daar niet zo'n fan van. Geen probleem, ik kreeg heerlijke andere bijpassende groenten. Tony's chocolade taart als dessert is een enorme aanrader! Het extra uurtje sporten de volgende dag is hem zeker waard ;-).
Valentina L.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk eten, vriendelijk personeel en een leuke sfeer! Kortom een echte aanrader!
....................................
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijk gegeten bij Parels via de AH restaurantactie. Vrije keuze van de menukaart. Bediening vergat wel een aantal dingen. En ze kwamen weinig langs om te vragen of we nog wat te drinken wilden. We moesten iedere keer erom vragen als we drinken wilden. Volgens mij was er te weinig personeel. De keuken is helemaal top, lekkerste eten van Haarlem.
r.walkotte .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gisteravond met ons gezin bij Parels gegeten. Heerlijke gerechten, goede kwaliteit. Bediening erg vriendelijk.We komen zeker terug.Top.
mjandela .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We komen absoluut terug, heerlijk gegeten! De mini kaasfondue, de overheerlijke geitensalade, de limonchello cheesecake...verrukkelijk!
Paula S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gezellig druk restaurant. Zat helemaal vol op een zaterdagavond. Lekkere gerechten. Weinig groenten bij het hoofdgerecht, dat vond ik jammer.
Ana-Maria .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Toen we binnen kwamen, was best rustig en het duurt toch heel lang tot we de gerechten op tafel kregen. Verder, lekker gegeten, leuke tent.