Parels

Oude Groenmarkt 8 2011 HL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Parels

Hemels genieten

Restaurant Parels doet zijn naam eer aan met verrassende gerechten uit de Frans-internationale keuken. Stuk voor stuk bereid met de meest verse en voortreffelijke producten. Het attente personeel weet precies welke wijn perfect combineert met je gerecht. De perfecte plek om te genieten met vrienden en familie van een grandioos diner in een heerlijke ambiance.

Meer informatie over restaurant Parels

• : Parkeerplaats

• Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Terras
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Bij binnenkomst werd ons verteld dat onze tafel nog niet klaar stond. Duurde erg lang voordat we 1e drankje hadden, geen stokbroodje vooraf. Bediening was wat aam de chagrijnige kant. Eten was daarentegen wel ok.
floortjevandijk .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Parels is een restaurant waarin je nergens teleurgesteld in wordt. Eten is heerlijk en personeel vriendelijk en oplettend. Wij hebben weer genoten en zeker een aanrader voor goed eten in een gezellige sfeer
Els I.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Prima eten, vriendeljke bediening en heerlijk terras . Prijskwaliteit uitstekend. Komen zeker Waren met dinneraktie AH mochten overal uit kiezen .
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Als entree hadden wij aspergesoep, erg lekker met daarna een zeetong, flink aan de maat en prima bereid, het nagerecht was een mouse op basis van aardbeien en echt een verwennerij, wijn was ook goed geadviseerd, kortom wij gaan zeker nog eens terug.
Wieteke K.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Goed eten, gezellige sfeer en goede bediening. Ze hebben een goede portiecontrole waardoor je niet té vol zit aan het eind van de avond
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Afgelopen zondagavond hebben wij hier heerlijk gegeten. Niks op aan te brengen! Ook de chocoladetaart was fantastisch. Zeker een aanrader!!
Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
M'n favo restaurant in Haarlem. Alles klopt hier: de service van het personeel, de sfeer en het heerlijke eten. Ze hebben verstand van hun wijnen, dat ze ook aantrekkelijk kunnen aanbevelen.
karin B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Met 4 personen heerlijk gegeten. We hadden allevier verschillende gerechten met vis.
Een aanrader is het voorgerecht van de pittige garnalen in de lekkere knoflookolie met broodje om te dippen. En de kaasfondeu ook lekker.
Kabeljauw en tonijn als hoofdgerecht ook goed!
Het gambapannetje zonder chirizo gevraagd, geen probleem. Goede koks! Het meisje wat ons bediende was snel en erg vriendelijk!
Brenda D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijke avond gehad!! Etwn en de servive waren top!!!
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Er is weer een nieuwe kaart met heerlijke gerechten. Kon niet kiezen. Voorgerecht het plateau genomen en als hoofd de zeetong. De lekkerste zeetong die je in haarlem krijgen kan! Vriendelijk personeel en een hele fijne sfeer!
Bradley V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijk gegeten vriendelijke bediening mooie uitleg over de wijnen ik zeg top top echt een aanrader om daar een keer te gaan eten met vrienden of familie
Lisa D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Parels blijft in Haarlem toch wel mijn lievelingsrestaurant. Goede service en een prima prijs-kwaliteit verhouding. Heerlijk eten altijd!
Jos T.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Wij hebben genoten van een uitstekende hamburger, even goed als de beste van de wereld in Queenstown Nieuw-Zeeland
Joke J.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Wij hebben met de familie heerlijk gegeten op een mooi plekje met uitzicht op buiten. De smaak van de gerechten was opvallend goed, zo vonden ook mijn tafelgenoten. Fijne Vlaamse frieten ook. De service kon wat mij betreft beter. Voor het opnemen van de bestelling moesten wij zelf om de bediening vragen; het duurde vrij lang. Als de bediening goed had geluisterd, was overgekomen dat ik om ketchup en mayonaise vroeg, maar er kwam appelmoes bij de kinderen. Voor het toetje heb ik zelf gevraagd om de kaart. Die kwam vervolgens niet zo snel, eerst werd afgeruimd. Het kan vlotter. Maar het eten was erg goed, dus dat vond ik erg geslaagd!
Ted K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Lekker, gezellig, vriendelijk personeel! Kortom prima!
Jorn G.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heerlijk gegeten bij Parels. Voor- en hoofdgerecht waren lekker en je kreeg goede porties. Prima service, geen opmerkingen over.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Wel eerder bij parels geweest, toen betere indruk gekregen. Voorgerechten waren goed, eend & coquille. Coquille beetje saai. Wijn colombard, ok. Saus bij brood, ondefinieerbaar? Hoofdgerechten gamba's en ravioli. Ravioli was nog niet goed gekookt en hard aan de randen. Vulling prima en lekker veel kaas. Gamba's waren goed maar weer een helaas; de friet was melig en leek wel al 3x gefrituurd te zijn geweest. Misschien kwam het omdat we het laatste tafeltje Vd avond waren maar echte liefde heb ik gemist.
Allard V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Na een heerlijk dagje, gewwldig gegeten bij Parels.
De gerechten zagen er goed uit en de smaak was geweldig. Een aanrader!
Herdien N.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Lekker gegeten, prima wijn. Wel heel druk en rumoerig.
C H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Flamkuchen met pittige kip vooraf gedeeld. Erg smakelijk.
Als voorgerecht had ik de dagsoep van wortel en pastinaak met een schuim van mosterd. Lekker dik en smaakte goed. Mijn tafelgenoot had de ceviche van de dag, zalm, werd ook gewaardeerd.
Als hoofdgerecht de vegetarische ravioli met pompoen in botersaus en salie. Met pijnboompitten, rucola en kaas erover. En m'n tafelgenoot had de kalfssukkade. Beide erg lekker.
Bediening was aardig en serveerden met een, naar mijn idee, oprechte lach.
Al met al goed gegeten, leuke bediening en de prijs was ook mooi. Aanrader dus!