Parels

Oude Groenmarkt 8 2011 HL Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Parels

Hemels genieten

Restaurant Parels doet zijn naam eer aan met verrassende gerechten uit de Frans-internationale keuken. Stuk voor stuk bereid met de meest verse en voortreffelijke producten. Het attente personeel weet precies welke wijn perfect combineert met je gerecht. De perfecte plek om te genieten met vrienden en familie van een grandioos diner in een heerlijke ambiance.

Meer informatie over restaurant Parels

• : Parkeerplaats

• MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Terras
Dimmy B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Goed verzorgd. Goede kwaliteit, prijs verhouding.
Gezellig op het terras gezeten. Wel was de tafel aan de kleine kant. Maar dat mocht de pret niet drukken
a.blokkerleger .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Gisteravond met vrienden bij de Parels gegeten, in een woord......TOP.
We hebben heerlijk gegeten,bediening is jong en vrolijk,de presentatie van het eten zag er prima uit,smaakte ons erg goed,ruime porties,dus.........wij gaan gauw weer.
Groet uit Hoofddorp
Alice
Marjon K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
De bediening was erg vriendelijk. We mochten zelf onze tafel uitzoeken. Bediening was vlot. Het eten was lekker en zag er goed uit. Genoeg keuze voor vegetarische gerechten. Porties waren ruim voldoende.
Jos Z.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Een avondje bij Parels is altijd een belevenis. De bediening is perfekt, de maaltijd is prima, vooral de kaasfondue als voorgerecht. Wij zijn er dit jaar al meerdere keren geweest. Aan te bevelen!
Marjanvosje .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Lekker gegeten, voldoende keuze, leuke bediening die moeite voor je doet. Als ik weer in Haarlem kom, zou ik hier wel weer willen eten.
Antoinette W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Gezellig en lekker gegeten ,leuke bediening. Wederom een goede zet dat ze meedoen met de ah- actie. Na vorig jaar de verwachting goed gemaakt.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Voor de derde keer een fantastisch etentje ! Personeel attent, vriendelijk en communicatief. De gerechten als "schilderijtjes" en heerlijk. Wijnen goedgekozen en betaalbaar. Parels is voor ons 'n soort thuiskomen !
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Al heel vaak bij Parels gegeten, maar nog nooit teleurgesteld. Wat een fijn restaurant! Goed eten tegen een prima prijs en fijne bediening.
Gonda H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
We hebben hier gegeten met de AH-actiebonnen. Je mocht gewoon 3 gerechten van de kaart kiezen voor een 3-gangenmenu. Het eten was uitstekend. De bediening mocht wat beter, zoals met de gasten meelopen naar hun tafeltje. Het was wel druk die avond op het terras en er was een smaakspektakel op de Grote Markt, waardoor het een beetje rommelig was met het personeel. Volgende keer komen we zeker nog eens terug.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Gezellig restaurant
met AH bon voor-, hoofd- en nagerecht gewoon kiezen van de hele kaart.
Duidelijk . .
Sabine1965 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Tonijn als hoofdgerecht is echt een aanrader! Ik heb hier lekker gegeten. Jammer dat het er erg warm was maar ik kom hier zeker terug want het eten is er top.
Evelien R.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Echte aanrader, ga ieder jaar minstens een keer bij Parels eten. Het eten en de service zijn altijd goed, en kom hier daarom ook graag terug.
Melanie D.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Fijn restaurant waarmee we dankzij de AH zegels eens kennis konden maken. We komen zeker terug want we hebben heerlijk gezeten. Eten was goed en ondanks de verouderde kunst aan de muur (tijd om die sepia canvassen aan de muur eens te vervangen!), vonden we het toch heel sfeervol. Alleen de wachttijd tussen de gangen door was erg lang. Ze hebben natuurlijk ook maar een kleine keuken, maar als het restaurant dan vol zit merk je dat echt.
Frans F.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Zeer prettige zaak, goede en attente bediening, zeer goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Aanrader. Ga zo door en als we in Haarlem zijn, komen we zeker nog een keer langs (aan).
Bep G.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Samen met partner via AH actie weer naar Parels gegaan
Dit keer gekozen voor zalm & langoustine en pittige garnalen als voorgerecht
Ikzelf twijfelde nog even om oosterse gambapan te nemen als hoofdgerecht maar zijn toch beide voor de saté van de haas gegaan
En als dessert parfait van cocos met schuim van ananas en Spanish coffee
Voorgerecht en hoofdgerecht heerlijk, saté zoals saté hoort te zijn, mals en een lekkere pittige pindasaus en een zak lekkere frites erbij
Alleen het dessert van cocos en schuim van ananas viel iets tegen, smaak was goed maar niet echt cocos of ananas geproefd wat ik toch wel zou verwachten. Maar zullen vast nog wel terug komen ook zonder AH kaart
Corrie W.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
Op maandagavond met mijn zusje en zwager etenstijd parels met de ah bon in een woord gezellig ontvangst wij waren vroeg geen probleem keuze uit het gehele menu heerlijke biertjes van de tap gerechten meer dan uitstekend alles perfect zeer vriendelijk personeel groot compliment aan de koks wij komen zeker terug ook zonder ah bon.
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Super gegeten, goede service en komen er zeker nog eens terug
Mandy B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het was weer heerlijk! Elke keer dat we daar eten is het heerlijk! Service is goed, eten is goed. En de sfeer is ook goed! We hebben de carpaccio als voorgerecht gegeten de spareribs als hoofd en 1x dame blanche en 1 x tony chocolonely taart. Top!
A.l. B.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Heerlijk gegeten met de AH-actie. Geen gezeur met speciale menu's, gewoon bestellen van de kaart. Als start namen we de proeverij van zalige mini gerechtjes als: carpaccio, lenterol met eend, pittige garnalen , venkelsoepje en gerookte zalm. Dan de hoofdgerechten. Een flinke tong gebakken in roomboter en een mediumrare steak. De tong ging vergezeld van een komkommersalade, welke wat aan de flauwe kant was en hard vanwege de schil. Misschien eerst even in het zout zetten. De steak ging vergezeld van groene asperges,spinazie en een rozemarijnsaus. Perfect. Beide gerechten werden geserveerd met een royale puntzak heerlijke frites. Voor twee personele zou er wat extra mayonaise bij gemogen hebben, maar een kniesoor die daar over valt. Alles vergezeld met een fles uitstekende Pino Grigio en de avond kon niet meer stuk. En de bediening? Alles vriendelijkst en attent. Warm aanbevolen!
lauraalemans .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Mijn partner en ik hebben gisteren ons voorgerecht en nagerecht hetzelfde gehad. Gisteravond toen we thuis kwamen kreeg me partner last van buikpijn en diaree. Ik ben vanmorgen wakker geworden en kreeg ook last van me buik met gevolg diaree dit speelt nog steeds.