Parels

Oude Groenmarkt 8 2011 HL Haarlem Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Parels

Hemels genieten

Restaurant Parels doet zijn naam eer aan met verrassende gerechten uit de Frans-internationale keuken. Stuk voor stuk bereid met de meest verse en voortreffelijke producten. Het attente personeel weet precies welke wijn perfect combineert met je gerecht. De perfecte plek om te genieten met vrienden en familie van een grandioos diner in een heerlijke ambiance.

Meer informatie over restaurant Parels

• : Parkeerplaats

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Parels

Yvonne E.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Gezellig restaurant, fijne sfeer, mooie locatie( midden in centrum).
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Wederom heerlijk gegeten bij Parels. Nu geluncht, goed van smaak, leuk opgediend bediend. Een aanrader
Dick
Otto V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Mijn vrouw is allergies voor veel dingen, maar men kon daar niet goed op inspelen, waarschijnlijk omdat men veel gebruik maakt van kant en klare producten waardoor mijn vrouw weinig aankleding had bij haar hoofdgerecht. Zij kan absoluut niet tegen peper en basilicum. Daardoor was er geen dressing voor haar lamsvlees gerecht. Men kon ook geen alternatief bedenken. Ik vind dat een gemiste kans. Daarentegen was het vlees en de frites wel goed.
Anouk A.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. We waren met 4 en iedereen vond het lekker, goede spareribs, mals lamsvees, zachte vis en fijne ravioli, ook de voor en nagerechten vielen in de smaak. De wijn was super. Een aanrader.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
goede gerechten en vriendelijke bediening. met de AH bonnen hele goede prijs. komen zeker een x terug
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
De 'best ribs in town' wisten mij niet te overtuigen, helaas wat droog. Het aanbod op de dinerkaart vond ik niet heel bijzonder, wel leuke voorgerechten en een gezellige avond gehad.
Marlon W.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Heerlijk geluncht van de lunch- en dinerkaart, veel keuze. Prima gerechten en goede service, voor een schappelijke prijs, dus zeer tevreden.
Ineke D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Het was heerlijk!!!
Rinus C.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
nette en vriendelijk personeel, restaurant om naar terug te gaan voor kwaliteit en service
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
We hebben genoten van de heerlijke gerechten en de manier waarop op gediend.
Reden om zeker meer te reserveren.
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Eten was echt prima, niet te veel keus (op zich voorstander van) maar vegetarisch wat erg beperkt. Er ging iets mis in de keuken (ons hoofdgerecht kwam niet) maar dat is heel netjes opgelost! Erg rumoerig maar op prime time zaterdagavond kun je dat verwachten. Een bezoekje waard!
L K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Tussen een repetitie en meeblazen met de opening van de Haarlemse Cultuurnacht namen we de tijd voor een hapje bij Parels. We wilden daarom in een redelijk snel tempo eten en dat is helemaal gelukt! Precies op tijd verlieten wij zeer voldaan het fijne restaurant. Het is echt waar voor je geld: de geitenkaas was heerlijk. De Thaise soep zat vol met gamba's en ook beide hoofdgerechten waren rijkelijk van vlees voorzien. En zeker niet onbelangrijk: het was allemaal even lekker. Zeker voor herhaling vatbaar, ook als we wat meer tijd hebben. Een aanrader dus.
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Patat was helaas te zout. Verder was alles goed en lekker.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Het is thuiskomen hier. Vriendelijk, ontspannen, aandachtig. Maar wat wil je met een dochter in de bediening. Top M. en jullie team. Super!
Jos Z.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Dat was even gezellig en goes etentje!
Miriam W.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
1 vd weinige restaurants die alles heeft. Sfeer, heerlijke gerechten en dranken, goede bediening en service.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Heerlijk gegeten, rustig terwijl het toch vol was, dit komt waarschijnlijk door de langgerekte vorm van het restaurant. ????????OK.
Jelle C.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Uitstenkend eten, goede presentatie en leuke bediening.
Hennie V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Wederom heerlijk gegeten met de AH actie. Constante kwaliteit en lekkere wijn. Attente vriendelijke bediening. Het enige wat wij misten was iets van groente bij de hoofdgerechten.
Ronald R.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Service kan gastvrijer en persoonlijker. Eten niets bijzonder. Kokossoep mag meer smaak hebben.