Pardon

- Diner vanaf 16:30

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
De L.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Ondanks dat we laat op de avond binnen kwamen konden we nog terecht en werden we vriendelijk welkom geheten.
We hebben heerlijk gegeten. Vooraf een carpaccio, welke perfect van temperatuur was en als ware smolt op je tong. Ook de rucola was super vers en de perfecte gemaakte croutons maakte het geheel af.
Als hoofdgerecht hadden we wild zwijn mediallons en de hertenbiefstuk. Beide perfect bereid en erg mals. Ook de bijgerechten waren van top kwaliteit.
Prijs-kwaliteitverhouding is goed, verrukkelijk eten en vriendelijke en fijne bediening.
RVGW .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Gisteravond met 8 personen uitstekend gegeten bij Pardon. Hartelijke ontvangst in een modern maar toch warm interieur. Gastvrouw is met harde stem wat nadrukkelijk aanwezig, komt ook door de zeer matige akoestiek van het restaurant. Bediening soms wat chaotisch en ons favoriete drankje was al snel uitverkocht, maar dat mocht de sfeer niet bederven.
Uitstekende gerechten, heerlijke wijnen en lekker lang tafelen zonder druk van snel te moeten afsluiten; de moeite van het bezoeken waard!!
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Met zijn zevenen uitgebreid gegeten bij Pardon. Pardon is best prijzig maar dat kwam natuurlijk ook door de wijnen!
Prachtige wijnen, behalve de 1e Trimbach Riesling. Dacht dat ie kurk had,maar was niet lekker. Verder aardige voorgerechtparade. Bief van de haas met taleggio -vonden sommigen to much -goed op smaak. Lekkere kaasjes. Fijn gezelschap.
DarcyTyler .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Deze mensen hebben eerder in Wijchen een bekend restaurant gerund. Het restaurant aan de molenstraat in Oss oogt zeer bescheiden. Bij binnenkomst hadden we niet direct een wowgevoel, de aankleding en entourage zijn sober. Het is een soort pijpenla, lang en smal. Het personeel en de bediening zijn bovengemiddeld goed. De mede-eigenaresse is een hartelijke vrouw die de gasten meteen een welkom gevoel geeft. Aangezien dit mijn eerste keer hier was, bestelde ik de standaard gerechten. Vooraf een carpaccio en als hoofdgerecht een tournedos. Het eten was goed en mooi opgediend. Het personeel verstaat haar vak en heeft ook kennis van wijnen. Over de inrichting ben ik en dat is een kwestie van smaak, niet zo te spreken. Dat wou de enige reden zijn om niet nog een keer te gaan. Maar voor het eten en de bediening zijn er in Oss weinigen die eraan kunnen tippen.
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2014
Voor t eerst bij restaurant Pardon gegeten.
Hoewel we altijd willen weten wat we eten,gingen we toch voor het verrassingsmenu. Het is mogelijk om je voorkeuren te melden en daar wordt goed rekening mee gehouden. We begonnen met een mooi bordje voorgerechtjes, lekkere gamba's, zalm, paling en slaatje van truffelaardappelen. Hoofdgerecht : hoen met honing-tijmsaus die meer op een balsamicosausje leek. Mooi opgemaakt bord met puree en groenten, apart frietjes, salade en aardappeltjes.
Lekker toetje en als afsluiting een koffie Dom. Hondje mocht mee, baasjes zeer tevree.
AaronE .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2014
Gisteravond (13-6-2014) heerlijk gegeten bij Pardon. Als hoofdgerecht hadden we beide de lamsfilet met honing/thijmsaus, heerlijk! Al met al een aanrader en we komen hier zeker nog eens terug. Qua decor kan ik er weinig over zeggen aangezien we buiten zaten dus deze heb ik aangehouden met het gemiddelde cijfer.
Tom P.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Wij hebben gisteravond heerlijk gegeten. De Catch of the day was vers en lekker in dit geval de zeebaars. Met een gezellige ober hebben we een fijne avond gehad.
Mpjvdven .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
we komen regelmatig in dit restaurant en bezoeken regelmatig anderen. Wat opvalt bij Pardon is de gastvrijheid, de variatie in de kaart en de altijd zeer hoge kwaliteit van de gerechten. Er worden goede ingredienten gebruikt, verrassende combinaties gemaakt en dat alles tegen zeer redelijke prijzen. Het verrassingsmenu is niet zo maar een variatie van de kaart, maar echt een verrassende combinatie. De wijnen zijn van goede kwaliteit. Kortom, bij Pardon blijf je terugkomen, met veel plezier en steeds verrassend.
LMJ .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2013
Vorige maand hier gegeten met 4 personen, 2 moesten eerder weg, bediening was ontzettend attend en zorgde dat dit totaal geen probleem vormde. Lekker amuse, kroketje van wild. Mooie seizoensgebonden menukaart. Gekozen voor gerookt speenvarken met mandarijntjes en daarna de fazantfilet, deze was super mals, heerlijk en maar 1 kogeltje gevonden! Ook de de bijgerechten waren allen verrukkelijk ( pomme duchesse, stoofpeertje, koekje, rode kool, sperzieboon in spek, romanesco en nog salade en frietjes) Het is vrij prijzig maar de verhouding met de kwaliteit klopt helemaal. Aankleding zou iets warmer kunnen. Zeker een aanrader als je heerlijk ontspannen wilt dineren. Hopen dat dit een blijvertje is, want het is zeker een aanwinst voor Oss.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Ik heb afgelopen vrijdag bij pardon het speciale restaurantweek menu gegeten. Hartelijke ontvangst, je hebt de keuze tussen binnen of buiten eten. Buiten eten kan in de tuin of op het terras aan de straatkant. Het voorgerecht bestond uit een combinatie van gerookte zalm, garnalenkroketje, wakame salade, een mini soepje van ijselmeerpaling en een carpaccio gevuld met een ganzelever mousse. Alles was goed op smaak. Het hoofdgerecht was een kalfssucade en ossestaart met rode wijn saus die overheerlijk was, gevarieerd groente garnituur, rauwkost en frietjes. Frietjes kon je nog extra krijgen maar dat was overbodig. Portiegrootte was goed en de saus die we graag wat extra bij wilde werd snel gebracht. Het dessert was een tartuffo van witte chocolade met een vulling van mokka ijs en een hartje van mokka.Bij het menu werden passende wijnen aanbevolen maar je kon ook zelf een keuze maken uit de wijnkaart. Tafelwater werd gratis aangeboden op tafel.
We hebben genoten.
Helga T.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
we hebben het 4-gangen verrassingsmenu gegeten waarbij we aangegeven hebben erg van vis te houden. De kok (tevens eigenaar) heeft zichzelf overtroffen. We kenden hem al vanuit Wijchen (Emilia van Nassau)en was weer heerlijk. Het restaurant ziet er schitterend uit, heel erg knus en toch modern en uitermate geschikt voor een romantisch diner. We hebben ook het feestzaaltje en de binnentuin gezien en ook dat ziet er fantastisch uit. Ga van de zomer zeker nog eens bij mooi weer in die tuin dineren.