Pardon

Molenstraat 17 5341 GA Oss Nederland Kaart

Over het restaurant Pardon

Puur, passie en persoonlijk is waar ze hier naar streven. Drie ‘P’s waardoor je je helemaal gast kunt voelen in een ongedwongen en persoonlijke sfeer. Prima voor een gerecht à la carte, maar probeer ook eens de Franse tapas waar je voor een vast bedrag de heerlijkste en meest diverse gerechtjes geserveerd krijgt. Stuk voor stuk culinaire kunstwerkjes die met veel smaak geserveerd worden. Lekker eten is een passie!

Meer informatie over restaurant Pardon

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag vanaf 16:30

Jouw recensie over het restaurant Pardon

Andrea H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
We hadden het jubileum verrassingsmenu en hebben daar heerlijk van gegeten bij Pardon.
Is een aanrader voor diegene met een goede smaak.
caasje .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prijs kwaliteit perfect in balans. Gastvrouw was goed communicatief, erg klantvriendelijk en de klant koning. We hebben een heerlijke avond gehad en komen zeker terug.
Esther O.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Kwalitatief zeer goed eten. Elke keer weer een smaaksensatie. Heel erg vriendelijke eigenaren en bediening. Wij gaan elke keer weer met veel plezier bij Pardon eten.
Jet S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Lekker tapas gegeten!
Dorita A.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Ik heb samen met mijn partner mogen genieten van een heerlijk diner in een mooie ambiance. Vriendelijke gastvrouw, goede uitleg over de gerechten die werden geserveerd. Kortom, komen zeker nog eens terug.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Prima wildgerechten en prima ambiance. Attente bediening.
Ted T.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
leuk restaurant waar het goed toeven is. porties voldoende, leuke gerechten, bediening vriendelijk en alert meer dan de moeite waard
Hanneke L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Lekker gegeten.
Kan het iedereen aanraden.
Gerald Z.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk eten, vriendelijke en persoonlijke bediening.
Goede kaart met genoeg keuze en daarnaast seizoensproducten!
Een aanrader.
Joh V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Hier heerlijk gegeten tijdens een Iens 50% kortingsactie. Allereerst kwam de reservering voor deze actie niet goed door, dit ligt aan de onduidelijkheid van Iens. Vervolgens maakte de mensen van Pardon diverse uitzonderingen welke nergens vermeld waren.
Je zou zeggen dat je het daar in de zaak over moet hebben maar dan is je avondje uit verpest. Nogmaals prima restaurant maar doe je mee aan een actie doe het dan helemaal..
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima eten, gezellig, alleen veel herrie
Elisabeth P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Een prima restaurant! Eerdere (slechte) recensies voor ons onbegrijpelijk. Wij hebben heerlijk gegeten: het verrassingsmenu. Eten van goede kwaliteit. Een goede prijs-kwaliteit verhouding. Aardige, attente medewerkers. Een restaurant om naar terug te gaan, wat we dan ook zeker zullen doen als we weer in de buurt zijn.
De tafel van Wiljam G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Met de bediening en gerechten zijn enkele zaken fout gegaan, dit gemeld, maar werd ter kennis geving aangenomen. We zaten bij de deur/ingang, er zit wel een gordijn bij de deur maar deze gaat aan de verkeerde kant open, waardoor je er een beetje last van hebt. Prijs kwaliteit verhouding is niet goed.
Iris D.
Friet was niet gaar en ook een erg kleine hoeveelheid voor 4 personen..had saus apart gevraagd bij het vlees maar werd niet op gereageerd toen ik er wat van zei... kwaliteit van de biefstuk was ook erg matig en wel duur... een piepklein schaaltje salade werd erbij geserveerd wederom te weinig voor 4 personen... als voorgerecht een bospaddestoelensoep besteld, waar geen een paddestoel te vinden was... uiteindelijk hadden we een flinke rekening ... maar geen voldaan en fijn gevoel...erg jammer...ook van het geld
W.F S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk eten vriendelijke bediening voor herhaling vatbaar.!
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Zoals altijd hebben we verrukkelijk gegeten. Prima kwaliteit! Aardige bediening. Echt een gezellig avondje uit! We hopen gauw weer terug te komen.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellig restaurant, goede bediening, prijs kwaliteit prima, zeker voor herhaling vatbaar,
leuke inrichting.
alleen jammer dat recensie 120 tekens moet bevatten, nog nooit meegemaakt.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Mijn echtgenote had een prijs gewonnen. doordat er ongemerkt van haar in het centrum van Oss een foto was gemaakt. Deze is in het weekblad Regio Oss afgedrukt. Een verrassingsmenu stond klaar voor twee personen. Dat was dus echt een mooie verrassing, waarvan we gisteren ( 27 okt.) lekker van hebben genoten. We hebben een prima indruk gekregen van restaurant Pardon en komen beslist, met wat vrienden erbij, een keertje terug.
mvandenhurk .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Betrokken personeel en smaakvolle, goed verzorgde gerechten. Voor liefhebbers van de Verfijnde keuken.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Super Lekker, we hadden het verrassingsmenu.
Je mag aangeven wat je niet lust of dat je alleen vlees wil.
Ze zijn heel vriendelijk
Ans M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
We hebben vanavond heerlijk tapa's gegeten.