Pardoes

Meer informatie over restaurant Pardoes

Voordelig
Koos B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Wij zijn na een bezoek aan Apeldoorn gaan eten in Pardoes. De hartelijke ontvangst en de sfeer in de zaak gaven ons meteen een goed gevoel. Ook over het eten zijn wij goed te spreken. Het zijn stevige porties van heel goede kwaliteit tegen een aantrekkelijke prijs en de bediening is zeer vriendelijk.
Als wij in de buurt van Apeldoorn zijn gaan we beslist nog een keer terug.
SHG .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Gisteren zijn wij een dagje met onze dochter naar de Julianatoren geweest en we wilden na afloop iets anders eten dan de standaard pannenkoek. De zoektocht in Apeldoorn op 'eetcafé' leverde onder andere Pardoes op. Leuk, ook Mexicaanse gerechten op de kaart. En lekkers voor kinderen. Prijzen prima. Dus besloten we onze navigatie in te stellen op de locatie van Pardoes.

Op het gezellige plein moesten we even zoeken maar Pardoes hadden we al snel gevonden. De bediening was gezellig en het was geen probleem voor onze dochter een andere pizza te maken dan de standaard pizza. We bestelden enchilladas en beef oriental en beide gerechten waren héérlijk. Zelfs de coleslaw-salade was lekker. En dat gebeurt niet vaak ;-)

De beef was heerlijk mals, de saus super. Ook de enchilladas waren prima. Normaalgesproken zijn die óf droog, óf ietwat verbrand, maar niets van dit alles.

Een superleuke tent, heerlijk gegeten voor een prima prijs en dik verrast!
Wij komen hier zeker nog eens terug (en dat terwijl wij in Rotterdam wonen).

E.G. D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Na een dagje Het Loo in Apeldoorn hadden wij ook wel zin om in de omgeving te gaan eten. Via IENS had ik een paar adressen gevonden waar vegetarisch eten ook een mogelijkheid is. We kwamen uiteindelijk terecht bij Pardoes, een eetcafé dat centraal gelegen is in de Hoofdstraat. Aangezien het geen terrasweer was, belandden we in de serre; dus lekker uitzicht op straat.
Ik weet niet of het tijdstip er mee te maken had (we waren er vóór 17.00 uur), maar de bediening was vlot en allervriendelijkst; zeker de serveerster die ons in het begin hielp.
De vegetarische schotel mag -wat mij betreft- wel iets meer variatie in groenten krijgen (nu heel veel paprika) en minder olie. Verder was hij wel kleurrijk en smakelijk. De tortilla's waren niet goed warm.
Conclusie: een geschikt eetcafé om even een hapje te gaan eten voor een schappelijke prijs.
Arninho .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2015
Wij hebben Pardoes op kerstavond via internet gevonden. De ontvangst was vriendelijk. Zij hadden een driegangen menu van de dag of je kon a la carte kiezen van de kaart. Wij hebben de tomatensoep, meloen met ham, spareribs en chicken fajitas besteld.
Deze gerechten waren allen goed van smaak. De spareribs waren mals en de marinade was lekker. De bediening was vriendelijk en attent en we hoefden niet lang te wachten op het eten. De rekening was bescheiden. Kortom een aanrader voor mensen die lekker willen eten in een ongedwongen sfeer. Prima eetcafe.
Minabridge .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Via internet vonden we Pardoes waar we heerlijk hebben gegeten.
Als voorgerecht hadden we brood met lekkere kruidenboter en een fantastische carpaccio.
De hoofdgerechten (wraps(die je zelf kon vullen) met een heerlijke vulling en lekkere sausjes) en saté (babi en ajam) vielen ook zeer in de smaak (mals vlees met leuke extra's ( kroepoek, annanas en salade). De satésaus was ook zeer smakelijk.
De dame blanche was een lekkere afsluiter en daar moest je echt nog wel wat "plek" voor hebben, want deze was zeer royaal!
De bediening was prettig, attent en had humor.
De ambiance deed prettig aan.
Kortom: een aanrader!
Wiebe A.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
hebben hier vanavond voor de 2e keer gegeten...... We kunnen kort zijn, het eten is gewoon erg goed.... Ruime porties, en verzorgd gepresenteerd.... En de bediening is ronduit uitstekend.... Zeer vriendelijk, altijd een extra woordje.... Kortom, voor ons een ideale start voor een gezellig avondje uit..!!!!
Titia04 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Geen gedoe, gewoon lekker en ongedwongen een hapje eten. Bediening vriendelijk, eten goed voor deze prijs. Interieur mag wel wat aan gedaan worden.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Bij een 'Voordeelmenu' heb ik me wel eens afgevraagd voor wie dat voordeel nou daadwerkelijk was: voor de restaurateur of voor de klant. Desondanks gaan we - gelokt door de goede recensies alhier - toch voor dat voordeelmenu en ik kan verklappen, dat hier het voordeel puur voor de gast is!
In een warme ambiance worden we voorbeeldig geholpen door de meisjes van de bediening. Wijn wordt met aandacht gepresenteerd en als ik aangeef dat ik de fles wat aan de koude kant vind worden de prima Chileen prompt drie flessen uit de kast getrokken. Ze lijken allemaal wat aan de kille kant en dat is eigenlijk zonde voor zo'n prima huiswijntje!
De kaart vermeldt geen voordeelmenu ik ik veronderstel ten onrechte dat we dan maar gewoon drie gerechten uit het menu moeten kiezen. Gelukkig vraag ik het nog even na en dan blijkt dat er wel degelijk een beperkte keuze aan gerechten is voor het voordeelmenu, ze staan op een krijtbordje dat op dat moment echter net even 'bezet' is. Jammer men dat dit niet even op het menu vermeldt.
We gaan voor de champignons vooraf. Een gouden keuze: heerlijk en bepaald geen zielige portie.
Dan voor mijn tafeldame twee enchillada's. Niets mis mee, maar het ontbeert een beetje de specifieke Mexicaanse taste.
Ik kies de schnitzel. Dat blijkt een mega-schnitzel te zijn waar de restaurateur bepaald niet op het formaat bezuinigd heeft: het ding hangt zo ongeveer aan twee kanten over mijn toch zeker niet zielig bemeten bord! De mayo moet wel extra worden gevraagd, maar wordt prompt en netjes in een bakje geserveerd.
Het toetje bestaat voor ons uit 'Tricolores', drie smaken ijs met een toef slagroom. Ook hier geldt weer dat er bepaald niet op bezuinigd was. Een heerlijke Coffee Brasil en verse muntthee doen we nog extra na omdat we het zo ongelofelijk naar onze zin hebben hier.
Blijft een beetje de verwondering dat men zo 'geheimzinnig' doeet over dat voordeelmenu. Gaandeweg de avond merk ik wel op dat het krijtbordje met het volledige voordeelmenu tot twee keer wordt aangepast. Blijkbaar zijn het 'restanten' of beperkt ingekochte spullen die men als voordeelmenu aanbiedt. Helemaal niets mis mee, maar iets meer 'openheid' in deze op de menukaart zou niet verkeerd zijn. Super gegeten dus bij Pardoes! Zeker een herhaling waard!
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2014
Vanavond gegeten met het gezin en het was heerlijk! Allemaal een voorafje genomen en dat was al zoveel dat we bang waren dat we het hoofdgerecht niet op kregen. Heerlijk was het! Vriendelijke bediening. Vond de entourage wat minder, kan wel wat sfeervoller. We komen in ieder geval zeker nog een keer terug.
Jacomientje (ineke) J.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Wij belandden hier omdat wij naar een concert in Gigant gingen. Omdat de buiten- en binnenkant er gezellig en goed gevuld uitzagen, kozen wij juist voor dit eetcafe.

De carpaccio (voorgerecht) was lekker en we hebben gesmuld van de chicken en beef fajitas, beef oriental. Zoonlief was helemaal in zijn nopjes met de onbeperkte spare ribs. De patatten waren ook lekker, maar iets te zout. De creme brulee viel bij dochterlief goed in de smaak.

De mensen van de bediening waren gastvrij en gezellig. Wij voelden ons echt thuis.

De inrichting was leuk (hier en daar diverse spullen aan de muur) en rustig. In het eetcafe was er voldoende ruimte om de tafels, in de serre zaten de gasten iets dichter bij elkaar.
Petermr .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
snelle hap bij pardoes, redelijk geprijsde kaart. maaltijd salade was goed, ook de hoeveelheid, alleen jammer dat de onderdelen van dressing niet gelijkmatig verdeeld waren. De entrecote miste helaas het spekrandje, de fites en salade waren goed. service is voor een dergelijke eetgelegenheid goed. voldoende belangstelling of alles naar wens was.
HendrikusMartinus .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Pardoes is een vrij standaard eetcafé, niets bijzonders.
Als je honger hebt dan smaakt al vrij snel iets aardig, een mager zesje dus.
De inrichting is gedateerd en kan wel een update gebruiken.
Er zijn zeker in Apeldoorn wel betere alternatieven qua prijs kwaliteit verhouding.
Kortom: kijk even verder dan Pardoes.
DeSel .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Waren lang weekend Apeldoorn en hebben zeer tot tevredenheid gegeten bij Pardoes. 3 dagen dus 3 verschillende gerechten. Iedereen heeft natuurlijk eigen mening, zo ook wij, maar kunnen niets anders zeggen dat wij gewoon heerlijk hebben gegeten,alles was goed en heet,want bij andere rastaurants is het ook wel eens anders.Zeer plezierige bediening en ook zeer redelijk geprijsd.Mochten wij nogeens Apeldoorn doen dan weten wij wel waar wij gaan eten.
Nancy R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Het voorgerecht: mixed starters is echt super! voor 2 pers., mini sateetje, meloen met ham, tomatensoepje, uienring, inktvisring en toast met zalm. Hoofdgerecht had ik Beef Oriental, stukjes ossenhaas met ui, paprika enzo op oosterse wijze. Jammer dat de ossenhaas iets te ver door was en de uien waren een beetje te veel. Lag meer ui dan vlees op mijn bord. De patat was heerlijk, lekker knapperig. De tafeltjes in de serre zijn iets te laag t.o.v. de stoel.