Pardoes

Kolhoopstraat 13 7811 GD Emmen Nederland Kaart

Over restaurant Pardoes

Geef kleur aan je maaltijd

Het team van Restaurant Pardoes presenteert je een internationale kaart in een gezellige ambiance. Het menu bestaat uit herkenbare gerechten voor een eerlijke prijs. ’s Middags geniet je er met familie, vrienden of collega’s van een uitgebreide High Tea of een Workshop Decoratie Taart maken, terwijl je lekker bijkletst. Je avond is helemaal af met een ‘Perfect Evening Emmen’ arrangement, waarbij je je driegangendiner op zeer voordelige wijze combineert met een bezoek aan de Utopolis Bioscoop.

Meer informatie over restaurant Pardoes

- High Tea vanaf 14:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
De aankleding en bediening waren prima in orde echter de gerechten vonden wij zeer teleurstellend. Mijn vrouw en ik kozen beiden voor het drie gangen menu, (wat zeer voordelig is als de kwaliteit goed zou zijn geweest).
De start was al niet best, de geschonken droge witte wijn smaakte erg zuur, bij navraag zou het een Sauvignon Blanc zijn? Wij hebben hem beiden laten staan.
Het voorgerecht was oké maar ook niet meer dan dat; mijn vrouw nam de carpaccio, ik het trio van vis. Dit was redelijk maar niet bijzonder.
Helaas ging het bij het hoofdgerecht helemaal mis; beiden namen wij de spies van varkenshaas. Voor de kok; meer is niet altijd beter, ananas, brie, honing, bacon?, schaafsel van gedroogde bietjes oid?, uitgebakken spekjes en nog allerlei onherkenbare ingrediënten maakten het tot een overdosis aan smaken.
Dit kon echter niet verbloemen dat de grote brokken varkenshaas niet gaar waren. Op de kaart staat weliswaar dat ze hem medium serveren maar dat is iets anders dan rauw van binnen.
Ivo F.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Na een zeer leuke dag in de dierentuin van Emmen draaide mijn maag zich drie keer om bij het voorgerecht wat ze serveerden. De gamba's waren lauw, lees niet doorbakken, en wellicht zelfs over datum. Mijn tafelgenoten troffen het niet veel beter, een slap getrokken bouillon met groenten die al een dag of 2 in de pan hadden gezeten. Het hoofdgerecht maakte nog wel iets goed, maar beter was als we meteen na het voorgerecht rechts omkeerd waren gaan. Ter info, als je vraagt om kraanwater weigeren ze je dit te geven...zeer onvriendelijk en horeca onwaardig als je het mij vraagt. Om jullie verder gemierenzift te besparen sluit ik af met een optionele naamswijziging voor deze toko; "Pardon" i.p.v. "Pardoes" lijkt me een stuk beter passen bij deze afthanse, associale, horeca gelegenheid.
Jessica W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Vrijdag hier gegeten met mijn man, meisje dat ons hielp had haar eerste werkdag, ze heeft het goed gedaan.

De meiden mogen wel iets meer lachen en plezier uitstralen wanneer ze achter de bar staan als er even niets te doen is, wellicht kunnen ze dan glazen poleren of bestek poleren want dit kwam uit een vaatwasser en wordt dan toch nooit netjes schoon..

En na het hoofdgerecht onze glazen weghalen zonder te vragen of we nog iets willen drinken vonden we een beetje vreemd.

Hoofdgerecht was Kip Pardoes, erg lekker alleen jammer dat de geitenkaas koud was, die had ik warm verwacht.
Dancefreak1 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Leuk restaurant, heerlijk gegeten, Goed en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede prijzen, heerlijk eten.

Kortom een goede aanrader in Emmen buiten alle restaurants op de markt
WRT .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Wij hebben hier vrijdag met 4 personen gegeten en een geweldige avond gehad! Het eten was lekker en voor €25,95 ook nog eens erg aantrekkelijk. De bediening is er lekker spontaan op een vriendelijke manier wat wij erg leuk vonden. Het maakt dat er een leuke ontspannen sfeer hangt dus wij zullen dit ook zeker door vertellen!
Lois V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Wij hebben hier afgelopen weekend heerlijk gegeten!
Ontzettend veel keuze aan gerechten, van carpaccio tot een paddestoel met gorgonzola, en alle voor-, hoofd- en nagerechten hebben dezelfde prijs. Dit merk je echter wel aan de porties, aangezien er natuurlijk wordt gekeken naar de prijs van de producten en daar wordt de hoeveelheid op aangepast.
De bediening is gastvrij, vriendelijk en komen vaak langs om te vragen of alles naar wens is.
Het restaurant straalt warmte uit en is leuk ingericht. Wij zaten naast de bar waar de bediening staat, maar dit was totaal niet storend.
Als wij ooit weer in de buurt zijn, kom ik zeker weer langs. Een driegangen-menu voor €27 is een perfecte prijs voor wat je bij dit restaurant krijgt!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Zeer uitgebreide high tea en verassingen tussendoor. Vriendelijke bediening. Zeer gemengde klandizie, erg leuk. Er werd voldoende gevraagd of we nog iets nodig hadden. Lekkere verse en diverse thee soorten om zelf te pakken.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Na jaren geleden hier weer geweest. opmerkelijke verandering interieur, voorheen kon je de keuken inkijken, nu 2 gescheiden zaaltjes.
Neemt niet weg dat het 3 gangen diner die wij besteld hadden gewoon lekker waren, smakelijk en verzorgd. Kastanjesoep prima in orde, zalm met erg gangbare maar lekkere dressing. Stoelen beter dan de vorige keer. weer voor herhaling vatbaar.
Griek2 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Wij, mijn Griekse partner en ik uit Zoetermeer, samen met broer en schoonzus uit Odoorn, hebben hier zaterdagavond voortreffelijk gegeten. Een heel leuke gevarieerde kaart, voor ieder wat wils. Wij hadden vooraf de watermeloen met feta en olijven, erg smakelijk, maar de feta was niet Grieks en de olijven geen Kalamata. Het varkensvlees was iets te zout, maar verder ook zeer smakelijk. Dit zijn zeker geen klachten, maar opmerkingen. De bediening was ook zeer vriendelijk. Voor herhaling vatbaar als wij weer in het "Noorden" verblijven.
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
De sfeer in het reataurant is gezellig en intiem. De service erg goed. Ik bestelde een salade vooraf en een vegetarisch hoofdgerecht, de serveerster merkte toen uit zichzelf op dat de salade ham bevatte (wat niet op de kaart stond), dat vind ik een goede service. Wel jammer dat dit niet op de kaart vermeld stond. Het eten was niet slecht, zeker niet gezien de prijs, maar echt hoogstaand was het niet. Al met al een prima ervaring.
Beste Anne176, u heeft helemaal gelijk wat de kaart betreft! Bedankt voor uw recensie en we zullen de kaart aanpassen. We zijn erg blij dat u een leuke avond gehad in ons restaurant!

Met vriendelijke groet,
Team Pardoes
Michiel001 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Zeer ongelukkige tafeltjes en stoelen buiten, wel een leuk terras. De bediening was vriendelijk en het eten kwam snel. Wij hadden coupons via deleukstedeal.nl We werden niet anders behandeld dan een andere gast en de kaart was ook hetzelfde (kom je niet vaak tegen) Eten was lekker en de prijs aantrekkelijk (ook zonder korting). Voor herhaling vatbaar.
Geke S.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Toen wij er waren om te eten was het erg warm, binnen geen airco en buiten slecht meubilair. De gast dames waren erg beleefd en welwillend. De "eigenaar"zat naast ons buiten en reageerde niet op mindere kwaliteit voorgerecht. Er staken schroeven uit de bankjes die ik maar andersom in de bank geduwd heb. hoofd gerecht was erg lekker na gerecht ook. Tip, of schaf airco aan binnen{ ook voor het personeel wel zo fijn} of zorg voor goede stoelen buiten.
Chantal M.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Een leuk terras om te zien. Trekt aan om te gaan zitten, of naar binnen te gaan. Decor ziet er goed uit, van binnen is het groter dan buiten aan doet.

Service was goed, je word ontvangen, je jas word aangenomen, en je word naar je tafel gewezen. Daarna blijft het stil. 10 minuten zie je niemand, er komt een serveerster de high tea gerechten brengen, alles komt in 1 keer op tafel. De serveerster zegt verder niets, niet eens hallo. Daarna komt een andere collega toelichten wat alles precies is. Ze heeft kennis van haar producten dat is wel duidelijk.

De High tea is zeer uitgebreid, van soep tot hartig en zoet. Heerlijke thee-en kun je uitzoeken, allemaal vers. geen enkele thee was slecht. de hapjes zijn ook goed. Enige minpunt was de room bij de scones, deze vond ik persoonlijk iets te zuur.

Het is een goede high tea met lekkere hapjes, verwacht geen culinaire hoogstandjes, maar voor het bedrag wat ze vragen, mogen we zeker niet klagen. we hebben lekker gegeten en gedronken, en zouden er zeker nog eens een keer terugkomen.
Stef V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Met z,n 5 en high tea gehad gastvrij binnen gehaald jassen werden aangenomen zoals het heurt .
De inrichting is origineel en ruim opgezet je voelt je gelijk thuis onze tafel werd vol gezet met diverse lekkere hapjes zoet hartig pompoensoepje taart teveel om op te noemen wat de serveerster dus wel deed en ik ook niet kon onthouden zoveel dus!
Alles smaakte ook lekker vooral de quiche was heerlijk .
Deze mensen doen stinkend hun best en dat proef en voel je
complimenten hier voor en dat allemaal op vrijdag de 13e
Romkje .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Uitgekozen via internet. Geweldige keuze. Gerechten kwaliteit en prijsverhouding Super. Carpaccio, Spoon, Varkenshaas gegeten met bedje van brie spek een mooi schilderijtje op het brod. Bediening erg vriendelijk. Ambiance zeer sfeer vol. Ik zou er zeker nog een keer terugkomen als ik in de buurt ben en het adviseren aan vrienden.
Cvonken .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
We hebben hier een high-tea genuttigd. Vooraf hebben we gereserveerd en dat was geen overbodige luxe. Om 14u (dan start de high-tea) kwamen we binnen en de zaak zat bomvol. Ieder tafeltje krijgt hetzelfde geserveerd: hartige en zoete hapjes. Daarna krijg je uitgelegd hoe 'alles werkt'. Een thee-zakje of kruiden kun je zelf naar hartelust uitzoeken en zoveel je wilt.
De hapjes smaakten prima, welke je ook kon waarderen op een 'score' papiertje. Gemiddeld waardeerde wij deze op een 8.
De aankleding van de zaak is sfeervol, al is het achterin de zaak (nabije de toiletten) erg donker omdat veel muren donkerpaars geschilderd zijn. Wellicht niet ieders smaak.
Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Na ruim 2:15 uur (!) verlieten we tevreden het restaurant.
Daniel D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
Eten: Wij hebben hier 2e kerstdag gegeten en hadden daardoor het kerstkeuzemenu. Verrassingsvoorgerecht viel wat tegen (nogal karig), hoofdgerecht was prima en het grand dessert was voortreffelijk. Prijs/kwaliteit: moeilijk in te schatten ivm 2e kerstdag, maar voor wat je kreeg wat aan de dure kant.

Service: Ondanks het kerstmenu was het geen probleem om voor onze zoon van 7 wat anders te bestellen. Daarbij stonden we in een garage waar de eindtijd onduidelijk was. Hebben ze voor ons uitgezocht + rekening gehouden met tijdig aanleveren diverse gangen.

Decor: Nogal klein en vol, inrichting ook niet echt onze smaak.
Nilen .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2012
Het personeel was een beetje klungelig maar wel met de beste bedoelingen. Het is een knus restaurant maar toch is het vrij stil, muziek staat heel zacht en mensen die zacht praten. Dit maakt het restaurant een beetje kil en rustig. Ik en mijn partner hebben wel erg lekker gegeten. Alles is goed bereid en de bijgerechten zijn speciaal en goed. De prijs kwaliteit verhouding is goed.
MarijkedeGroot .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2012
De vriendelijke en attente bediening paste helemaal bij de sfeer die Pardoes uitademt: gastvrij, gezellig, gemoedelijk. Heerlijke gerechten die met zorg zijn bereid. Mooi opgemaakte borden, die uitnodigen tot eten. De menukaart maakt kiezen niet eenvoudig: zo veel heerlijke gerechten. Grandcafé Groothuis heeft een geduchte concurrent op een steenworp afstand! Ik kies voortaan voor Pardoes.