Pardoes

Kolhoopstraat 13 7811 GD Emmen Nederland Kaart

Over het restaurant Pardoes

Geef kleur aan je maaltijd

Het team van Restaurant Pardoes presenteert je een internationale kaart in een gezellige ambiance. Het menu bestaat uit herkenbare gerechten voor een eerlijke prijs. ’s Middags geniet je er met familie, vrienden of collega’s van een uitgebreide High Tea of een Workshop Decoratie Taart maken, terwijl je lekker bijkletst. Je avond is helemaal af met een ‘Perfect Evening Emmen’ arrangement, waarbij je je driegangendiner op zeer voordelige wijze combineert met een bezoek aan de Utopolis Bioscoop.

Meer informatie over restaurant Pardoes

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag
- Diner vanaf 17:00
- High Tea vanaf 14:00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pardoes

Henk jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Prima gegeten
Maret H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Hightea was heerlijk, hadden niet gemeld dat we een kinderwagen bij ons hadden. Kwam direct bij binnenkomst een opmerking over. Helemaal prima, maar het werd vervelend dat we dat 2 uur lang steeds moesten horen, we voelden ons niet op ons gemak. ( baby hebben we niet gehoord)
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Alles zat vol, dat zegt genoeg toch? Een lekkere verrassende High tea. We zijn niet super vol, maar toch voldaan naar huis gegaan. verrassende gerechtjes, veel soorten thee die je je onbeperkt mocht drinken. Top middag gehad met lieve vriendin.
Louise K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Niet de eerste keer dat wij hier kwamen. Prijs kwaliteit verhouding is voortreffelijk. Prima bediening. Een aanrader. Gisteren had ik het erg koud, maar wellicht dat dit aan mij lag?
Lucie M.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
We dachten eerst....hmm beetje weinig. Maar we zijn er tonnetje rond weggekomen. Het was heerlijk, net zoals die andere keren dat we geweest zijn. En er is niet 1 high tea geweest die hetzelfde is, fijn die variatie. Top, ga zo door.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Dit was de eerste keer dat ik een high tea had en om eerlijk te zijn is het mij tegen gevallen.
Qua prijs en wat je krijgt, is het gewoon te duur.
Ga zelf maar na, jullie hebben reclame van een diner 3 gangen voor 25,95 euro.
Daar komt het drinken dan wel overheen en dan nog.
En we moesten lang wachten dat we nieuw heet water kregen( heb er naar gevraagd).
Ik zou geen high tea meer bij jullie boeken, helaas.
Marja C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Gezellige verzorgde middag gehad met vriendinnen heerlijke high tea echt waar voor je geld.
Ook heerlijk warme dingetjes tussendoor, het was zeer gevarieerd en zeer vriendelijke ontvangst en uitleg.
J W.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
We hebben het erg naar onze zin gehad en we hebben lekker gegeten.
Het gastheerschap was perfect echt een reden om terug te komen.
Ook de familie was vol lof.
E.a. K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een heerlijke relaxte ambiance..voor ons de eerste keer maar zeker voor herhaling vatbaar! Drie gangen menu voor een mooie prijs en erg lekker !
Henriette R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben genoten van het lekkere eten.
Wil je een keer wat bijzonders eten, dan moet je echt bij Pardoes zijn.
En het is nog betaalbaar ook.
Heleen R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Super leuk gehad, personeel heel vriendelijk en de high tea was top!!!! Goede prijs kwaliteit Zeker voor herhaling vatbaar.
Anne-Rie '.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Alle vier heerlijk gegeten (4 verschillende menu's), met prima huiswijn erbij, in een gemoedelijke sfeer.
Hartelijk, attente en goede bediening.
Kortom: we hebben van alles echt genoten! Wat wil een mens nog meer?!
Louiwie en Claudia B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Rare opstelling van het restaurant zelf. Binnenkomst met name. Verder erg gezellig en leuk tentje! Vriendelijke bediening en vlotte service.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
De aankleding en bediening waren prima in orde echter de gerechten vonden wij zeer teleurstellend. Mijn vrouw en ik kozen beiden voor het drie gangen menu, (wat zeer voordelig is als de kwaliteit goed zou zijn geweest).
De start was al niet best, de geschonken droge witte wijn smaakte erg zuur, bij navraag zou het een Sauvignon Blanc zijn? Wij hebben hem beiden laten staan.
Het voorgerecht was oké maar ook niet meer dan dat; mijn vrouw nam de carpaccio, ik het trio van vis. Dit was redelijk maar niet bijzonder.
Helaas ging het bij het hoofdgerecht helemaal mis; beiden namen wij de spies van varkenshaas. Voor de kok; meer is niet altijd beter, ananas, brie, honing, bacon?, schaafsel van gedroogde bietjes oid?, uitgebakken spekjes en nog allerlei onherkenbare ingrediënten maakten het tot een overdosis aan smaken.
Dit kon echter niet verbloemen dat de grote brokken varkenshaas niet gaar waren. Op de kaart staat weliswaar dat ze hem medium serveren maar dat is iets anders dan rauw van binnen.
Ivo F.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Na een zeer leuke dag in de dierentuin van Emmen draaide mijn maag zich drie keer om bij het voorgerecht wat ze serveerden. De gamba's waren lauw, lees niet doorbakken, en wellicht zelfs over datum. Mijn tafelgenoten troffen het niet veel beter, een slap getrokken bouillon met groenten die al een dag of 2 in de pan hadden gezeten. Het hoofdgerecht maakte nog wel iets goed, maar beter was als we meteen na het voorgerecht rechts omkeerd waren gaan. Ter info, als je vraagt om kraanwater weigeren ze je dit te geven...zeer onvriendelijk en horeca onwaardig als je het mij vraagt. Om jullie verder gemierenzift te besparen sluit ik af met een optionele naamswijziging voor deze toko; "Pardon" i.p.v. "Pardoes" lijkt me een stuk beter passen bij deze afthanse, associale, horeca gelegenheid.
Jessica W.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Vrijdag hier gegeten met mijn man, meisje dat ons hielp had haar eerste werkdag, ze heeft het goed gedaan.

De meiden mogen wel iets meer lachen en plezier uitstralen wanneer ze achter de bar staan als er even niets te doen is, wellicht kunnen ze dan glazen poleren of bestek poleren want dit kwam uit een vaatwasser en wordt dan toch nooit netjes schoon..

En na het hoofdgerecht onze glazen weghalen zonder te vragen of we nog iets willen drinken vonden we een beetje vreemd.

Hoofdgerecht was Kip Pardoes, erg lekker alleen jammer dat de geitenkaas koud was, die had ik warm verwacht.
dancefreak1 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Leuk restaurant, heerlijk gegeten, Goed en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede prijzen, heerlijk eten.

Kortom een goede aanrader in Emmen buiten alle restaurants op de markt
WRT .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Wij hebben hier vrijdag met 4 personen gegeten en een geweldige avond gehad! Het eten was lekker en voor €25,95 ook nog eens erg aantrekkelijk. De bediening is er lekker spontaan op een vriendelijke manier wat wij erg leuk vonden. Het maakt dat er een leuke ontspannen sfeer hangt dus wij zullen dit ook zeker door vertellen!
Lois V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Wij hebben hier afgelopen weekend heerlijk gegeten!
Ontzettend veel keuze aan gerechten, van carpaccio tot een paddestoel met gorgonzola, en alle voor-, hoofd- en nagerechten hebben dezelfde prijs. Dit merk je echter wel aan de porties, aangezien er natuurlijk wordt gekeken naar de prijs van de producten en daar wordt de hoeveelheid op aangepast.
De bediening is gastvrij, vriendelijk en komen vaak langs om te vragen of alles naar wens is.
Het restaurant straalt warmte uit en is leuk ingericht. Wij zaten naast de bar waar de bediening staat, maar dit was totaal niet storend.
Als wij ooit weer in de buurt zijn, kom ik zeker weer langs. Een driegangen-menu voor €27 is een perfecte prijs voor wat je bij dit restaurant krijgt!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
Zeer uitgebreide high tea en verassingen tussendoor. Vriendelijke bediening. Zeer gemengde klandizie, erg leuk. Er werd voldoende gevraagd of we nog iets nodig hadden. Lekkere verse en diverse thee soorten om zelf te pakken.