Parckhoeve

Meer informatie over restaurant Parckhoeve

6,8
Kan beter
Lang

Jouw recensie over het restaurant Parckhoeve

Theo V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Als je een carpaccio salade besteld verwacht je op z’n minst een ‘salade’ in plaats van een karig bordje met wat carpaccio en vier stukjes sla. Voor 10.50 is dat wel een zeer overprijst VOORGERECHT.

Wanneer het personeel vraagt of alles naar wens is en je duidelijk laat blijken dat er iets niet klopt wordt er niks mee gedaan.

Flauwekul, geen restaurant maar een snackbar.
Kim M.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2018
Menu is snackbarwaardig. Personeel had er totaal geen zin in en was tijdens het bedienen ijs aan het eten Incl. de eigenaresse. En terwijl we zaten te eten werd de rest van het terras opgeruimd.
Peter W.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Ondanks een reservering van 1 week, stonden de tafels niet klaar. Biertap was niet aangesloten, drankjes duurden erg lang. Vervolgens kregen twee mensen van onze groep een blet met drank over zich heen a.g.v. onervarenheid van het personeel. Eten liet 1,5 uur op zich wachten. Pannenkoeken waren zwart en 1 centimeter dik. Rekening was 160 euro. Toen de eigenaresse vroeg of alles naar wens was en wij gereclameerd hebben, gaf zij niet thuis (anders dan het aanbod van een drankje) en liep weg ondanks het feit dat er 2 jassen gestoomd moeten worden. Al met al zeer teleurstellend en zeker géén aanrader!
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Mooi restaurant, mooie locatie, perfecte service, aardig personeel en goede prijs kwaliteit. Wij komen zeker nog eens terug.