Parck

Frederikspark 2 2012 Haarlem Nederland Kaart
31-235420911

Over het restaurant Parck

Parck Overtreft!

Welkom bij Restaurant Parck geniet van ons unieke concept , de gastvrije bediening, informele ambiance, vriendelijke prijzen en pure kwaliteit.

Parck opent haar deuren ’s ochtends om 11:00 om iedereen in en om het houtplein te voorzien van een heerlijke kop koffie of lunch. U heeft de keuze tussen gezonde originele broodjes en salades of een 3-gangen keuze menu van onze dinerkaart. In ons restaurant of op het rondom de villa gelegen terras heeft u een prachtig uitzicht over de Dreef en het Frederikspark.

Parck transformeert zich na de lunch tot een gezellige borrel locatie met ‘voor ieder wat wils’. Maak een keuze uit onze aperitieven, appetizers, bieren of wijnen.

Tijdens het diner laat u zich verwennen door onze chef kok Nick Cornet en zijn keukenteam. De dinerkaart bestaat uit een mix van klassieke en moderne gerechten op niveau met een verassende “twist” en een vaste prijs van €29,95 voor een 3-gangen menu.

De liefde voor pure producten en de aandacht die wij geven aan het maken en serveren van onze gerechten zal u verwachting overtreffen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Parck

Vanaf treinstation Haarlem Centraal neemt u één van de volgende buslijnen: 50, 51, 53, 73, 90, 140, 175, 176 of 236. U stapt uit op de halte ‘Houtplein’ of ‘Tempeliersraat’. Vervolgens loopt u door naar de ABN-AMRO, waar u restaurant Parck tegenover ziet
  • Kom je met de auto?
    Vanaf Utrecht rijdt u over de A2. Neem de afslag ‘A9 Haarlem-Schiphol’. Neem vanaf deze weg de afslag ‘N205 Haarlem-Zuid/Zandvoort’. (** Lees verderop het vervolg). Vanuit Den Haag en Schiphol volgt u de aanwijzingen ‘A5 Haarlem’. Neem de afslag ‘A9
  • : Tegenover restaurant Parck bevindt zich (onder het Carlton Square Hotel) de gemeentelijke parkeergarage ‘Houtplein’. Tevens kunt u betaald parkeren aan de ‘Baan’ en aan de ‘Dreef’

Jouw recensie over het restaurant Parck

Danique V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Ruime keuze aan gerechten en wijnen. Lekker gegeten en vriendelijk behandeld!
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Het eten is lekker. De bediening mag iets meer persoonlijke aandacht geven.
Nelis G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Goed eten zeer goede bediening.
Greetje K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Gisteravond een heerlijk 7-gangen diner gehad. Heerlijk gegeten, wat een mooi menu. En goede wijnen bij elk gerecht(je). We hebben een topavond gehad op 1e Kerstdag.
Rudolf B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Snel en goed
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Heel lekker eten, mooie omgeving en erg vriendelijk personeel. Een aanrader!!!
Nathalie N.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Mooie ambiance met veel kerstversiering, goede en nette bediening en het eten was heerlijk! Kortom een prima avons bij Parck
Peter O.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Bediening was netjes maar wel enigszins drukkend en gehaast. Je had wel een beetje het gevoel dat je moest opschieten met je bestelling. Eten was wel goed, de prijs, ondanks een netjes geprijsd 3 gangen menu, voor sommige gerechten best wel duur. Sucadelapje met klein stukje tournedos met een extra eendeleversausje ( dat wel) € 38. In de rekening stond een forse fout waar we zelf achter moesten komen. € 90 teveel op een rekening van € 190. ( was dus € 275). Voor ons gevoel geen excuses, maar kwam volgens meisje door computerstoring... Geen bewuste fout maar wel slordig. Een excuus was wat ons betreft wel op zijn plaats geweest. Het meisje heeft het verder wel netjes afgewikkeld en het handmatig nog een keer berekend. Peter Out, Haarlem
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2018
We kwamen bij dit restaurant terecht omdat zij mee doen aan gift for you. We hebben deze bon cadeau gekregen en maakte er op deze manier voor het eerst gebruik van. Met het afrekenen leek de totaal rekening volgens ons niet te kloppen. Het personeel hield zich vast aan zijn gedachte en luisterde voor ons gevoel niet echt naar onze mening. Als je als restaurant er voor kiest om met gift for you mee te doen, dan moet je ook accepteren dat de rekening lager is dan tafels die zonder dinerbon komen. Zonder deze bon waren we waarschijnlijk niet hier terecht gekomen. Overigens wel lekker gegeten, de locatie is ook erg leuk.
Tamara V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
Last minute geboekt en toch super service. Zelfs met gecompliceerde voedselallergie en een kleutertje erbij heerlijk genoten.
Angela B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Ik heb hier voor het 2de jaar samen met mijn man en dochter mijn verjaardag gevierd. Dit is voorlopig de laatste keer. Toen mij, na het weghalen van de borden na het hoofdgerecht, werd gevraagd of het me had gesmaakt gaf ik aan dat dit niet het geval was. Dit had de bediening duidelijk niet verwacht. Hij reageerde in eerste instantie met oh, wat dan niet. Ik gaf aan dat ik het gerecht, tonijnsteak, gewoon niet lekker vond. Daar bleef het bij. Niets van vervelend of sorry. Niets. Toen bestelde mijn dochter en man een nagerecht. Ik een koffie. Zij kregen hun nagerecht. Ik niets. Totdat er iemand kwam, terwijl mij man en dochter nog met hun nagerecht bezig waren, met de vraag of we misschien koffie wilde. Die had ik al besteld maar nog niet gekregen en als mijn man die bij zijn nagerecht had gewild had hij dat meteen gezegd. Vervolgens ging ik afrekenen en stonden er 5 drankjes van de tafel naast ons op de bon. Dit werd meteen aangepast maar geen excuses. Voor ons niet voor herhaling vatbaar helaas.
Roland V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Brood met gesmolten brie. Er zaten peerschjfjes bij die overduidelijk overrijp waren en aan de brie zat totaal geen smaak. Hun reactie was dat de peer overrijp lijkt doordat het gemarineerd is en dat de smaak van de brie veranderd doordat het verwarmd wordt en ze hiervoor een volle brie gebruiken. Wij eten dit wel vaker en zijn daardoor goed in staat te vergelijken. Het leek nergens op.
Manon K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Lekker gegeten maar de tafels staan wel erg dicht op elkaar. Je zit ongeveer bij je buren aan tafel. Groot minpunt.
Ralph J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Eendenbout verraste mij erg positief! Nagerechten gingen beiden. Vooral ijs erg zacht.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
gezellig geluncht i een rustig serre
D H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Groenten moet je er apart bij kopen zeewier was niet lekker
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Goede aardige bediening
René V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Populair restaurant en daarom nogal rumoerig. Goede prijs kwaliteit voor het eten
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Meerdere keren daar gegeten(lunch en diner)Nog nooit te klagen gehad.Een gezellige zaak met vriendelijk personeel en goed eten.Een aanrader
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
We waren er als een bestuur van 7 personen voor een lunch. De bediening was goed, de diverse gerechten waren prima, zowel van de 3 gangen lunch als van de lunchgerechten. Een prima prijs-kwaliteit verhouding. Een aangename plek om te zitten. Kom zeker terug.