Parck

Frederikspark 2 2012 Haarlem Nederland Kaart
31-235420911

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Parck

Parck Overtreft!

Welkom bij Restaurant Parck geniet van ons unieke concept , de gastvrije bediening, informele ambiance, vriendelijke prijzen en pure kwaliteit.

Parck opent haar deuren ’s ochtends om 11:00 om iedereen in en om het houtplein te voorzien van een heerlijke kop koffie of lunch. U heeft de keuze tussen gezonde originele broodjes en salades of een 3-gangen keuze menu van onze dinerkaart. In ons restaurant of op het rondom de villa gelegen terras heeft u een prachtig uitzicht over de Dreef en het Frederikspark.

Parck transformeert zich na de lunch tot een gezellige borrel locatie met ‘voor ieder wat wils’. Maak een keuze uit onze aperitieven, appetizers, bieren of wijnen.

Tijdens het diner laat u zich verwennen door onze chef kok Nick Cornet en zijn keukenteam. De dinerkaart bestaat uit een mix van klassieke en moderne gerechten op niveau met een verassende “twist” en een vaste prijs van €29,95 voor een 3-gangen menu.

De liefde voor pure producten en de aandacht die wij geven aan het maken en serveren van onze gerechten zal u verwachting overtreffen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Parck

Vanaf treinstation Haarlem Centraal neemt u één van de volgende buslijnen: 50, 51, 53, 73, 90, 140, 175, 176 of 236. U stapt uit op de halte ‘Houtplein’ of ‘Tempeliersraat’. Vervolgens loopt u door naar de ABN-AMRO, waar u restaurant Parck tegenover ziet
  • Kom je met de auto?
    Vanaf Utrecht rijdt u over de A2. Neem de afslag ‘A9 Haarlem-Schiphol’. Neem vanaf deze weg de afslag ‘N205 Haarlem-Zuid/Zandvoort’. (** Lees verderop het vervolg). Vanuit Den Haag en Schiphol volgt u de aanwijzingen ‘A5 Haarlem’. Neem de afslag ‘A9
  • : Tegenover restaurant Parck bevindt zich (onder het Carlton Square Hotel) de gemeentelijke parkeergarage ‘Houtplein’. Tevens kunt u betaald parkeren aan de ‘Baan’ en aan de ‘Dreef’

Jouw recensie over het restaurant Parck

John V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Goed restaurant, leuke bediening, redelijke prijs. Wel wat rumoerig.
Kyung E.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Leuke locatie aan stadspark. Wel langs een wat drukke weg, zeker als je buiten op het terras zit. Verder prima sfeer en bediening, in aanmerking genomen dat het een maandagavond was. Eten is prima, geen top kwaliteit maar goed in verhouding tot de prijs (3 gangen menu 29 euro) en in de randstad is dat een prima prijs/kwaliteit verhouding. De 20% Iens korting werd niet automatisch verrekend (vaker te lezen in de recensies) maar werd alsnog keurig opgelost.
Annemieke D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Eten was goed maar lauw. Pancakes waren taai.
AR P.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Kaart en eten echt prima, evenals prijs/kwaliteitverhouding. Het was rumoerig door een paar groepen, dat werd later beter. Bediening was vriendelijk en snel, maar slordig in bijv afruimen en afrekenen.
R M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
wij hebben heerlijk gegeten,en een heel fijne avond gehad.
voor herhaling vat baar,dus komen zeker terug,bediening was ook heel goed.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk 3 gangen diner. Goed afwisselende menu kaart zowel voor volwassenen als kinderen
Prima prijs kwaliteit, mooie ligging. Vriendelijk personeel
Guido D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Met groep van 14 gegeten inclusief kinderen. Zeker in het begin viel de bediening enorm tegen. Geen begrip voor aanwezigheid kinderen en alles leek te veel. Eigenlijk moest om alles gevraagd worden van mandje brood tot aan dessert. Zeker voor verbetering vatbaar
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Jammer dat men niet op de hoogte was van mijn allergie. Wel lekker gegeten. Ik moest ook nog melden dat wij 20% korting kregen. Stond niet op de bon..
Jaap G.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Eten was matig, voorgerecht een brie-taartje was koud en klef. Hoofdgerecht redelijk, na gerecht was top. Hebben een zeer beperkte kaart. Een wijn-annex drannkkaart was er niet. Voor de prijs kan Jersey ook heel goed eten. Wij komen niet meer terug
Utz G.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
We waren er gisteren met z'n tweetjes, de ontvangst was warm en heel vriendelijk. Na een echt lekkere en vervrissende aperitief (Limoncello Spritz) hadden wij een 3-gangen diner-menu voor en vaste prijs (moeilijke keuze uit +/- 7 voor- 8 hoofd- en 6 nagerechten) uit Carpaccio (leuk idee die kletskopjes van Parmezaanse kaas!), Angus burger en tenslotte Tarte Tatin m/ kaneel-ijs resp. zachte kaas m/ verse vijgen en yoghurt-ijs. Het menu heeft onze (zeker niet lage) verwachtingen nog overtroffen, en ook de wijnen (we hadden een Franse resp. een Zuid-Afrikaanse Rosé) waren uitstekend. Omdat we in het hotel in de buurt wonen, was het gisteren een wat spontane beslissing om in het Restaurant Parck te gaan eten, maar zoals iedereen weet zijn dat vaak de beste besluiten ;-)
Sipke F.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Voor de tweede keer hier gegeten en voor de tweede keer met iets van teleurstelling de zaak na het diner verlaten. Reden? Slechte prijs-kwaliteitverhouding. We dronken eerst een aperitief. Het is zo fijn als je daar een kleinigheidje bij krijgt: wat olijfjes, wat nootjes misschien, maar nee niets daarvan. Er verscheen evenmin mandje brood op tafel. Het eten is redelijk, maar eenvoudig met (te) kleine porties. We kregen een klein bakje frites voor ons tweeën. Je kan bij bestellen (tegen betaling) en dat deden we dan maar. Ons hoofdgerecht (stukje vis met wat groente en frites) kostte €18,50. Zo rond dat bedrag zitten alle hoofdgerechten. Alle desserts kosten € 8,50, fors geprijsd voor een klein bakje hangop met wat aardbeitjes. De (goedkoopste) witte huiswijn deed €4,- en werd met zuinige hand ingeschonken (ellendige gewoonte in de Vaderlandse horeca). Al met al waren we €83 kwijt en kreeg ik een sterk gevoel van karigheid: te veel voor te weinig. We zaten overigens prettig buiten en de bediening was in orde.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Ontspannen sfeer, attente bediening en het gebodene was van prima kwaliteit. We hebben er een aangenaam verblijf gehad.
Het was ons eerste bezoek, maar we komen graag weer terug.
Bala P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Goed restaurant, goed sfeer, lekker eten.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Vanaf 12.00 uur kan je al gebruik maken van het drie gangen keuzen menu dat is echt een aanrader.
Miriam W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk restaurant, mooie aangename sfeer, lekkere gerechten en geen zuinige porties goede prijzen, s avonds vond ik de bediening wel beter op de gasten letten. Mijn verzoekjes werden goed uitgevoerd.
Elsbeth V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
wederom heerlijk gegeten, we zijn fan van het kinder 3 gangen diner. Tip van mijn dochters; bij dessert aardbeien met slagroom een bolletje ijs toevoegen en bij de kinderbeker; minder slagroom en iets meer ijs!
de gerechten voor volwassenen waren heerlijk en mooi opgediend!
Tim H.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Via Giftforyou.nl een kadobon gekregen. Deze ingeruild voor een high wine bij restaurant Parck in Haarlem. Reservering online gemaakt met melding van de kadobon en een allergie.
Bij aankomst was het noemen van onze naam al voldoende voor de medewerker om te weten wie we waren en wat de allergie was.
Hierna heerlijk in de serre de high wine gehad. De wijnen waren erg goed, grote volle glazen en duidelijke uitleg bij de wijnen. De bijpassende amuzes waren van hoog niveau, speciaal en erg smakelijk. Paste ook allemaal goed bij de wijnen. Ook was er goed rekening gehouden met de allergie, erg fijn!

Personeel was erg vriendelijk en behoorlijk vlot.
Hele goede en prettige ervaring, een aanrader!
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Op zich lekker gegeten, al was de bavette een beetje taai en nog redelijk rood voor medium garing.
Er kwam steeds iemand langs om te vragen of we wat wild. Drinken. Was dat omdat we de 20% korting reservering hadden? Die had ik wel willen krijgen, maar net als de vorige keer heb ik erom moeten vragen, heel vervelend. Verder een leuk restaurant, goede prijs kwaliteit verhouding.
A.N. H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Is alleen met veel gasten erg rumoerig
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Goed en gezellig gegeten bij Parc vriendelijk personeel