Parck

Frederikspark 2 2012 Haarlem Nederland Kaart
31-235420911

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Parck

Parck Overtreft!

Welkom bij Restaurant Parck geniet van ons unieke concept , de gastvrije bediening, informele ambiance, vriendelijke prijzen en pure kwaliteit.

Parck opent haar deuren ’s ochtends om 11:00 om iedereen in en om het houtplein te voorzien van een heerlijke kop koffie of lunch. U heeft de keuze tussen gezonde originele broodjes en salades of een 3-gangen keuze menu van onze dinerkaart. In ons restaurant of op het rondom de villa gelegen terras heeft u een prachtig uitzicht over de Dreef en het Frederikspark.

Parck transformeert zich na de lunch tot een gezellige borrel locatie met ‘voor ieder wat wils’. Maak een keuze uit onze aperitieven, appetizers, bieren of wijnen.

Tijdens het diner laat u zich verwennen door onze chef kok Nick Cornet en zijn keukenteam. De dinerkaart bestaat uit een mix van klassieke en moderne gerechten op niveau met een verassende “twist” en een vaste prijs van €29,95 voor een 3-gangen menu.

De liefde voor pure producten en de aandacht die wij geven aan het maken en serveren van onze gerechten zal u verwachting overtreffen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Parck

Vanaf treinstation Haarlem Centraal neemt u één van de volgende buslijnen: 50, 51, 53, 73, 90, 140, 175, 176 of 236. U stapt uit op de halte ‘Houtplein’ of ‘Tempeliersraat’. Vervolgens loopt u door naar de ABN-AMRO, waar u restaurant Parck tegenover ziet
  • Kom je met de auto?
    Vanaf Utrecht rijdt u over de A2. Neem de afslag ‘A9 Haarlem-Schiphol’. Neem vanaf deze weg de afslag ‘N205 Haarlem-Zuid/Zandvoort’. (** Lees verderop het vervolg). Vanuit Den Haag en Schiphol volgt u de aanwijzingen ‘A5 Haarlem’. Neem de afslag ‘A9
  • : Tegenover restaurant Parck bevindt zich (onder het Carlton Square Hotel) de gemeentelijke parkeergarage ‘Houtplein’. Tevens kunt u betaald parkeren aan de ‘Baan’ en aan de ‘Dreef’

Jouw recensie over het restaurant Parck

Linda J.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Parck is goed maar niet great. Bediening was prima en de prijzen zijn echte redelijk. Ik vind dat de gerechten missen dat kleine 'iets' dat zou ze naar het volgende niveau te brengen.
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Vanavond met 5 goede vriende van me hier gegeten. De meesten komen van buiten Haarlem en meeste waren heel erg gecharmeerd van de goede ontspannen sfeer en service en natuurlijk van de heerlijk gerechten. Het was een heerlijk een geslaagde avond.
Carolien B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Kom al heel lang bij Parck en vind het eten altijd van goede kwaliteit, de bediening heel vriendelijk en de ambiance erg mooi. Het enige is dat het er zo lawaaiig is, maar dat is tegenwoordig overal.....
Adri H.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Prima restaurant voor een (20% korting) eerlijke prijs.
Judith B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
heerlijk ruim terras met prettige afstand tussen de tafels
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Voorgerecht was erg lekker, steak als hoofd was ietwat teleurstellend. Ook niet opgegeten. Nagerecht was ook lekker.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
De sfeer op het terras was erg gezellig!
René E.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Op het gezellige en ruime terras genoten van het drie gangen a la carte menu voor EUR 29,95.
Ruime keuze aan voor-, hoofd- en nagerechten. Vlees, vis, zoet, hartig.
Bediening jong, weinig ervaren, maar zeer vriendelijk.
Prima prijs-kwaliteit verhouding, zeker als je kiest voor het 3-gangen menu.
Jouke K.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Prima lunch, prettig terras, vriendelijk personee
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Lekker gegeten en vriendelijk personeel.
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Lekkere plek, leuke bediening die weet waar ze t over heeft en prima prijs/kwaliteit
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Weer een heerlijke lunch gekregen,echt aan te bevelen
Charlotte S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2018
Heerlijk eten, vriendelijke bediening en een hele fijne ontspannen sfeer! Zeker een aanrader!
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
We komen niet voor niets vaker naar Parck. Het is heerlijk toeven !
J. M.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Echt heerlijk gegeten, snelle en vriendelijke bediening en een fijn plekje buiten in de schaduw (gelukkig met deze hitte!)
Benjamin S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Dinsdag avond via de iens app gereserveerd om 20 uur, ondanks dat het terras vol zat was er netjes een tafel voor ons beschikbaar! Zeer nette bediening, kalfsrib-eye was heerlijk en ook het dessert was erg lekker. Tip reserveer via de iens app en ontvang 20% korting altijd fijn bij het afrekenen!
Dominique R.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
Wat een mooie plek. Leuk druk terras, erg lekker gegeten. Goede prijs kwaliteit. Duurde wel wat lang maar zeer begrijpelijk. Aardige bediening
Olaf M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2018
We zaten heerlijk op hun grote buitenterras de bediening was goed en vriendelijk .het eten was prima de makreeltartaar vonden wij niet lekker omdat t met de huid en al werd geserveerd maar we mochten iets anders nemen dat was top .leuke relaxte avond gehad ????
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Een zeer geslaagde avond gehad bij Parc dankzij het lekkere eten en de zeer vriendelijke bediening