Parck

Frederikspark 2 2012 Haarlem Nederland Kaart
31-235420911

Over het restaurant Parck

Bij restaurant Parck kan je dagelijks terecht voor een lekker kopje koffie, een heerlijke lunch, een gezellige borrel of een culinair diner. Dit alles kan op het mooie grote terras of in het sfeervolle restaurant dat bestaat uit verschillende ruimtes waardoor deze ook geschikt zijn om met grotere groepen te reserveren. Het gehele team staat volledig tot de beschikking om van jouw verblijf bij restaurant Parck een totale beleving te maken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Parck

Vanaf treinstation Haarlem Centraal neemt u één van de volgende buslijnen: 50, 51, 53, 73, 90, 140, 175, 176 of 236. U stapt uit op de halte ‘Houtplein’ of ‘Tempeliersraat’. Vervolgens loopt u door naar de ABN-AMRO, waar u restaurant Parck tegenover ziet
  • Kom je met de auto?
    Vanaf Utrecht rijdt u over de A2. Neem de afslag ‘A9 Haarlem-Schiphol’. Neem vanaf deze weg de afslag ‘N205 Haarlem-Zuid/Zandvoort’. (** Lees verderop het vervolg). Vanuit Den Haag en Schiphol volgt u de aanwijzingen ‘A5 Haarlem’. Neem de afslag ‘A9
  • : Tegenover restaurant Parck bevindt zich (onder het Carlton Square Hotel) de gemeentelijke parkeergarage ‘Houtplein’. Tevens kunt u betaald parkeren aan de ‘Baan’ en aan de ‘Dreef’

Jouw recensie over het restaurant Parck

HamarDun D.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Deze keer het menu gekozen. Het begon al goed met mooi opgemaakte en heerlijke voorgerechten. De Angus steak was helemaal zoals besteld, hetgeen ook gold voor de andere gerechten van het gezelschap. Alles afgerond met een lekker dessert. Voor herhaling vatbaar.
Marianne O.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
De bediening was correct en vooral vrolijk. Het eten voortreffelijk.
jeanine B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Leuk restaurant, vriendelijk personeel, we komen er regelmatig
els W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
goed eten alleen kleine kaart.verder goede service
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Weer heerlijk gegeten. Driegangenmenu, kiezen was moeilijk . Zoveel lekkere gerechten. De huiswijn was lekker .Bijzonder aardige bediening , ze namen de tijd voor je, ondanks het heel druk was. Buiten was een leuke skihuur, waar we vooraf wat dronken. Voor ons is het Het restaurant uit Haarlem. Loes Korsten
N.B. K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het eten was perfect. Ook de bediening was prima ofschoon Het druk was. Voor herhaling vatbaar
M. V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
15/10/2017 geweest met 7 personen jong en oud; wel erg druk en gehorig en lang wachten op de doorkomst van de gerechten van het 3-gangen keuzediner; dessert duurde wel erg lang en was zelfs aan het smelten. Herentoilet was ronduit bedroevend zonder zeep, zonder voldoende handdoeken en onhygiënisch zonder luchtverfrisser in urinoir. Ook geen excuses wegens verbouwing in het herentoilet!. Het was overigens ons derde bezoek aan dit restaurant in een paar jaar maar nu voorlopig nu het laatste.
De tafel van Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het was vol, een goed teken! We namen de Surf&Turf steak en onze tafelgenoten scholfilet en sliptongen. Gerechten waren gewoon goed. Beetje weinig frites; 1 bakje voor 4 personen. Groente en sla moesten apart worden bijbesteld... Lijkt een beetje op de luchtvaarttrend waar je bijbetaalt als je toevallig een koffer wilt meenemen. Maar de bediening fantastisch! Ze waren alert, vriendelijk, professioneel en de maaltijden kwamen vlot door. Het was gehorig, maar dat went. Je gast met zijn allen gewoon wat harder praten. Tip: let even op waar ze je jas hangen :)
Vera B.
Heerlijk gegeten, zeer goede prijs /kwaliteit verhouding en een hele fijne bediening, wel hele rumoerige ruimte, akoestiek is minpuntje.Verder top!
Leonie T.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Waanzinnig restaurant, een perfecte hotspot in harte haarlem. Het eten is van zeer goede kwaliteit en je krijgt echt waar voor je geld.
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Was een heerlijk etentje! Lekkere wijn! prima bediening, lekkere slibtong! fijn terras en zeker iets waar ik terug ga komen.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Werden vriendelijk verwelkomd, het eten werd vlot geserveerd.
Het restaurant ligt op een mooie plek aan de rand van het Frederikspark.
Ik vond de bediening zeer vriendelijk. De sfeer doet huiskamerachtig aan.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
2x koffie met appelgebak besteld want daar adverteerden ze mee met een bord op straat. Kopjes waren niet schoon (lipstick); koffie was wel lekker. Maar waarom wordt de appeltaart pas gebracht als we al op driekwart van onze koffie zijn? En we zagen dat bij meerdere tafels gebeuren. Gebak was net aan een voldoende. Al met al niet direct een plek waar ik weer zou gaan zitten.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Betaalbaar restaurant. Je mag zelf je menu samen stellen voor 29,50
Alle gerechten zien er verzorg uit!
Leuk personeel en gaaf terras. Wij komen snel terug
Loes G.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
JAmmerzoden dat bij iedere bestelling drankjes er iemand vergeten werd.
Patat frites dreven in het vet en waren overbakken,echt schande voor de keuken en nog nooit eerder bij jullie Meegemaakt!
Sylvie V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Zeer vriendelijk personeel en super lekker eten en mooie presentatie van de borden.We waren al eens geweest en gaan er zeker nog terug als we in Haarlem zijn
Bertusk .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Dinsdag avond gegeten en geborreld bij Parck met vrienden. Ondanks de regenbuien, heerlijk buiten gezeten op het verwarmde en overdekte terras. Lekker eten, lekkere wijn en gezellige bediening. We komen binnenkort terug!
renee C.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prachtige omgeving, vriendelijke bediening en heerlijk eten
richard D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Nvt
Thérèse T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Tafel feestelijk gedekt. Eten was redelijk, bord was creatief opgemaakt. Kaart wat beperkt en uitgesproken. Bediening en service verzorgd en prima (aandachtspuntje: haal niet teveel de glazen en borden weg als er nog mensen aan t eten zijn!).
6 personen aan een ronde tafel is gezellig, maar de tafel was eigenlijk te groot in de ruimte, dus wat krap zitten.
Els A.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Lekker gegeten, leuke bediening en perfecte locatie