Parck

Frederikspark 2 2012 Haarlem Nederland Kaart
31-235420911

Over het restaurant Parck

Bij restaurant Parck kan je dagelijks terecht voor een lekker kopje koffie, een heerlijke lunch, een gezellige borrel of een culinair diner. Dit alles kan op het mooie grote terras of in het sfeervolle restaurant dat bestaat uit verschillende ruimtes waardoor deze ook geschikt zijn om met grotere groepen te reserveren. Het gehele team staat volledig tot de beschikking om van jouw verblijf bij restaurant Parck een totale beleving te maken.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Parck

Vanaf treinstation Haarlem Centraal neemt u één van de volgende buslijnen: 50, 51, 53, 73, 90, 140, 175, 176 of 236. U stapt uit op de halte ‘Houtplein’ of ‘Tempeliersraat’. Vervolgens loopt u door naar de ABN-AMRO, waar u restaurant Parck tegenover ziet
  • Kom je met de auto?
    Vanaf Utrecht rijdt u over de A2. Neem de afslag ‘A9 Haarlem-Schiphol’. Neem vanaf deze weg de afslag ‘N205 Haarlem-Zuid/Zandvoort’. (** Lees verderop het vervolg). Vanuit Den Haag en Schiphol volgt u de aanwijzingen ‘A5 Haarlem’. Neem de afslag ‘A9
  • : Tegenover restaurant Parck bevindt zich (onder het Carlton Square Hotel) de gemeentelijke parkeergarage ‘Houtplein’. Tevens kunt u betaald parkeren aan de ‘Baan’ en aan de ‘Dreef’

Jouw recensie over het restaurant Parck

Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
2x koffie met appelgebak besteld want daar adverteerden ze mee met een bord op straat. Kopjes waren niet schoon (lipstick); koffie was wel lekker. Maar waarom wordt de appeltaart pas gebracht als we al op driekwart van onze koffie zijn? En we zagen dat bij meerdere tafels gebeuren. Gebak was net aan een voldoende. Al met al niet direct een plek waar ik weer zou gaan zitten.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Betaalbaar restaurant. Je mag zelf je menu samen stellen voor 29,50
Alle gerechten zien er verzorg uit!
Leuk personeel en gaaf terras. Wij komen snel terug
Loes G.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
JAmmerzoden dat bij iedere bestelling drankjes er iemand vergeten werd.
Patat frites dreven in het vet en waren overbakken,echt schande voor de keuken en nog nooit eerder bij jullie Meegemaakt!
Sylvie V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Zeer vriendelijk personeel en super lekker eten en mooie presentatie van de borden.We waren al eens geweest en gaan er zeker nog terug als we in Haarlem zijn
Bertusk .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Dinsdag avond gegeten en geborreld bij Parck met vrienden. Ondanks de regenbuien, heerlijk buiten gezeten op het verwarmde en overdekte terras. Lekker eten, lekkere wijn en gezellige bediening. We komen binnenkort terug!
renee C.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prachtige omgeving, vriendelijke bediening en heerlijk eten
richard D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Nvt
Thérèse T.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Tafel feestelijk gedekt. Eten was redelijk, bord was creatief opgemaakt. Kaart wat beperkt en uitgesproken. Bediening en service verzorgd en prima (aandachtspuntje: haal niet teveel de glazen en borden weg als er nog mensen aan t eten zijn!).
6 personen aan een ronde tafel is gezellig, maar de tafel was eigenlijk te groot in de ruimte, dus wat krap zitten.
Els A.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Lekker gegeten, leuke bediening en perfecte locatie
Sjaak K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Heerlijk gegeten en leuke vriendelijke bediening en prima kok.Gaan zeker meer daar naar toe.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
zeer goede prijs kwaliteitverhouding. leuke atmosfeer, aanrader
L M.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Beetje uit de tijd qua inrichting veel ouderen bediening goed eten matig/redelijk en weinig verfijnd.
Ronith R.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Het was een ietwat ongelukkige entree, waarbij onze tafel niet klaar was terwijl we gereserveerd en we kregen te horen dat de mensen nog een extra thee hadden besteld onverwachts. We moesten 3 keer vragen naar een oplossing. Uiteindelijk hebben we een drankje aangeboden gekregen wat we wel moesten influisteren. Daarna was het heerlijk in een fijne ambiance.
Duncan C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, uitstekende service en een mooie ambiance
Elsbeth V.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. vriendelijk ontvangen. Bediening hield rekening met ons, liet ons de tijd om te kiezen.
Speelde leuk in op commentaar van ons op de heerlijke olijven door een extra bakje te brengen.
Voor de 5e keer hier gegeten, weer genoten!
Nel Z.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten en wat een vriendelijke bediening!
Monique T.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Heerlijk gegeten maar er mocht wel iets meer tijd zitten tussen de verschillende gangen. Dit ging nogal rap namelijk.
frans B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gisteravond hier onze trouwdag gevierd. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen door een jonge dame en naar onze gereserveerde tafel begeleidt. Vooraf had mijn vrouw de salade met eendenborst en ik de gamba's, als hoofdgerecht hadden we de sukadesteak met bali jus (lekker niet te pittige jus) en de tongschar. Alle gerechten waren al een plaatje om te zien en alles smaakte even lekker. Als afsluiter nog een lekker kopje koffie met friandises (lekkere kleine zoetigheden).
Wat ons betreft was het een zeer geslaagde avond en wij komen hier zeker vaker.
Maria K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Tafeltjes staan wat dicht op elkaar, maar gelukkig was het niet druk, dus hadden weer daar geen last van. Bediening is echt super vriendelijk, snel en kundig, echte Toppers! Oesters waren erg goed. Steak was heerlijk, goed op smaak en perfect gebakken. Zeker een aanrader!
Sylva V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Eerste bestelling voor een drankje duurde even, maar daarna werd vlot bediend. Wij houden niet van lang tafelen en dat hoefde gelukkig ook niet. Voorgerechtjes waren alle drie lekke. De vis van het hoofdgerecht goed gebakken. Toetje chocola vond ik te zwaar en heb ik ook niet opgegeten. Al met al prima gegeten.