Parck

Frederikspark 2 2012 Haarlem Nederland Kaart
31-235420911

Over het restaurant Parck

Parck Overtreft!

Welkom bij Restaurant Parck geniet van ons unieke concept , de gastvrije bediening, informele ambiance, vriendelijke prijzen en pure kwaliteit.

Parck opent haar deuren ’s ochtends om 11:00 om iedereen in en om het houtplein te voorzien van een heerlijke kop koffie of lunch. U heeft de keuze tussen gezonde originele broodjes en salades of een 3-gangen keuze menu van onze dinerkaart. In ons restaurant of op het rondom de villa gelegen terras heeft u een prachtig uitzicht over de Dreef en het Frederikspark.

Parck transformeert zich na de lunch tot een gezellige borrel locatie met ‘voor ieder wat wils’. Maak een keuze uit onze aperitieven, appetizers, bieren of wijnen.

Tijdens het diner laat u zich verwennen door onze chef kok Nick Cornet en zijn keukenteam. De dinerkaart bestaat uit een mix van klassieke en moderne gerechten op niveau met een verassende “twist” en een vaste prijs van €29,95 voor een 3-gangen menu.

De liefde voor pure producten en de aandacht die wij geven aan het maken en serveren van onze gerechten zal u verwachting overtreffen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Parck

Vanaf treinstation Haarlem Centraal neemt u één van de volgende buslijnen: 50, 51, 53, 73, 90, 140, 175, 176 of 236. U stapt uit op de halte ‘Houtplein’ of ‘Tempeliersraat’. Vervolgens loopt u door naar de ABN-AMRO, waar u restaurant Parck tegenover ziet
  • Kom je met de auto?
    Vanaf Utrecht rijdt u over de A2. Neem de afslag ‘A9 Haarlem-Schiphol’. Neem vanaf deze weg de afslag ‘N205 Haarlem-Zuid/Zandvoort’. (** Lees verderop het vervolg). Vanuit Den Haag en Schiphol volgt u de aanwijzingen ‘A5 Haarlem’. Neem de afslag ‘A9
  • : Tegenover restaurant Parck bevindt zich (onder het Carlton Square Hotel) de gemeentelijke parkeergarage ‘Houtplein’. Tevens kunt u betaald parkeren aan de ‘Baan’ en aan de ‘Dreef’

Jouw recensie over het restaurant Parck

Manon K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Ralph J.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Eendenbout verraste mij erg positief! Nagerechten gingen beiden. Vooral ijs erg zacht.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Goede aardige bediening
René V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Populair restaurant en daarom nogal rumoerig. Goede prijs kwaliteit voor het eten
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Meerdere keren daar gegeten(lunch en diner)Nog nooit te klagen gehad.Een gezellige zaak met vriendelijk personeel en goed eten.Een aanrader
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
We waren er als een bestuur van 7 personen voor een lunch. De bediening was goed, de diverse gerechten waren prima, zowel van de 3 gangen lunch als van de lunchgerechten. Een prima prijs-kwaliteit verhouding. Een aangename plek om te zitten. Kom zeker terug.
Yanny G.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Fantastisch! Paar dagen geleden bij Parck gegeten, het was verrukkelijk! We hebben de driegangenmenu genomen, de tempo tussen de gerechten was perfect zoals het hoort te zijn, fles goede Pinot noir, gebakken tournedo met sucade als hoofdgerecht medium rare gevraagd. Uitstekend gebakken top gastvrijheid. Beetje tumultueus maar dat maakt het op mijn mening juist gezzelig !
Arold D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Een restaurant waar je je, mede door de hele vriendelijke bediening snel thuisvoelt; prima eten, goede wijn en goede prijs!
Carina H.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Gezellige tent zeer gastvrije bediening.
Prijs kwaliteit klopt met elkaar.
Voor herhaling vatbaar
Emma B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Lekker eten, wel grote porties. Veel diversiteit op de menukaart.
Spanjeganger .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Prima locatie en het eten was goed.Vriendelijke bediening en attent.Met 4 personen gegeten vis en vlees prima gegaard en bijzonder smaakvol.Op de menukaart staat voor ieders wat wil, wel wat rumoerig maar het was dan ook druk.Wij komen hier zeker terug.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Het eten was redelijk tot goed. De bediening snel en zakelijk koel en ongeïnteresseerd. Je kreeg wel waar je om vroeg. Muziek stond erg hard. De inrichting deed mij denken aan het vroegere van der Valk. Zonde van zo’n mooie locatie.
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Wij werden zeer goed ontvangen en op ons verzoek konden we wat verder van een hele grote groep zitten.
Het eten was echt voortreffelijk en we kregen alle ruimte om gezellig na te tafelen. Kortom, wij komen zeker terug!
Karen S.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Wat een ontzettend leuke lokatie. Het eten is heerlijk en de bediening super. Attent, gezellig en humoristisch. Top lokatie
Simone T.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
We hebben vanavond heerlijk gegeten. Ik liet mezelf verassen als veganist en heb heerlijke gerechten voorgeschoteld gekregen. Daarnaast een gezellig restaurant, goede sfeer!
Mick M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Heerlijk en gezellig gegeten voor een prima prijs.
Thijs F.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Top, top, top! Eigen ruimte voor 10 vrienden zonder er om te vragen. Super bediening, prima gerechten en alles zeer vlot. Sommige vrienden hadden een wat sceptische mening vooraf, maar alles is overtroffen. Verwacht geen sterrenmaaltijd, maar zeker meer dan de standaard hamburger, saté, kipfilet en tonijn elders voor een hele eerlijke prijs. Iedereen was meer dan tevreden en wij komen zeker terug!
John V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Leuk, eerst buiten borrelen, daarna binnen eten. Uitstekende ligging, goed eten, leuke bediening en redelijk prijs. Wat wil een mens nog meer.