Parck

Frederikspark 2 2012 Haarlem Nederland Kaart
31-235420911

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Parck

Parck Overtreft!

Welkom bij Restaurant Parck geniet van ons unieke concept , de gastvrije bediening, informele ambiance, vriendelijke prijzen en pure kwaliteit.

Parck opent haar deuren ’s ochtends om 11:00 om iedereen in en om het houtplein te voorzien van een heerlijke kop koffie of lunch. U heeft de keuze tussen gezonde originele broodjes en salades of een 3-gangen keuze menu van onze dinerkaart. In ons restaurant of op het rondom de villa gelegen terras heeft u een prachtig uitzicht over de Dreef en het Frederikspark.

Parck transformeert zich na de lunch tot een gezellige borrel locatie met ‘voor ieder wat wils’. Maak een keuze uit onze aperitieven, appetizers, bieren of wijnen.

Tijdens het diner laat u zich verwennen door onze chef kok Nick Cornet en zijn keukenteam. De dinerkaart bestaat uit een mix van klassieke en moderne gerechten op niveau met een verassende “twist” en een vaste prijs van €29,95 voor een 3-gangen menu.

De liefde voor pure producten en de aandacht die wij geven aan het maken en serveren van onze gerechten zal u verwachting overtreffen.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Parck

Vanaf treinstation Haarlem Centraal neemt u één van de volgende buslijnen: 50, 51, 53, 73, 90, 140, 175, 176 of 236. U stapt uit op de halte ‘Houtplein’ of ‘Tempeliersraat’. Vervolgens loopt u door naar de ABN-AMRO, waar u restaurant Parck tegenover ziet
  • Kom je met de auto?
    Vanaf Utrecht rijdt u over de A2. Neem de afslag ‘A9 Haarlem-Schiphol’. Neem vanaf deze weg de afslag ‘N205 Haarlem-Zuid/Zandvoort’. (** Lees verderop het vervolg). Vanuit Den Haag en Schiphol volgt u de aanwijzingen ‘A5 Haarlem’. Neem de afslag ‘A9
  • : Tegenover restaurant Parck bevindt zich (onder het Carlton Square Hotel) de gemeentelijke parkeergarage ‘Houtplein’. Tevens kunt u betaald parkeren aan de ‘Baan’ en aan de ‘Dreef’

Jouw recensie over het restaurant Parck

Paula V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Gezellig en heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar
Henk L.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
zeer gastvrij restaurant.
geweldig lekker gegeten, vooral de carpaccio was met zorg bereid.
kan niet anders zeggen dan: ga zo door
John V.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2018
Leuke bediening, goed eten, heerlijke plek op het terras waar je ongestoord kunt overleggen. Wat wil je nog meer?
Bas E.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We hebben een heel gezellige avond gehad in restaurant Parck. Goed gegeten, aardige bediening, leuke inrichting en fijne sfeer.
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Dank voor de uitstekende service !
Ursula M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
lekker gegeten. prettig terras. de -20% korting van het reserveren via Iens, ging in eerste instantie mis. Werd meteen een nieuwe rekening gemaakt.
Nancy K.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Heerlijk gegeten, en genoten van het weer op het terras, dus niet binnen geweest.
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
We hebben heerlijk buiten op het terras gegeten. Bediening was goed en het eten en drinken was heerlijk. Een top avond!
J.C. S.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Leuke vlotte bediening en lekker gegeten. Goede sfeer.
We hadden het geluk dat het heerlijk weer was dus gezellig op het terras gezeten.
Els V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
leuke accomodatie,vriendelijk en attent personeel
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Voor de zoveelste keer: bij Parck word je nooit teleurgesteld. Vriendelijk, gastvrij, creatief en 'n gunstige prijs-prestatie - verhouding
Adri Z.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Het eten is prima, het meisje wat ons bediende was niet vriendelijk
Winnie B.
Was goed
Sabrina H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Fijne plek om uit de drukte van het centrum te zitten maar toch centraal. Vriendelijke bediening. Bij mooi weer heerlijk terras.
Prijs kwaliteit van de broodjes mag beter. Ik had de egg benedict, qua smaak prima maar voor 10,50euro verwacht je daar toch meer van (bv 2 eieren ipv 1 verdeeld over 2 broodjes).
Sallie F.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Je zit heerlijk buiten, mooi plek.
Service voor het eerst rommelig, heb vroeger beter gehad.
Ik had rode poon als hoofd gerecht, zag er mooi uit, weinig smaak en niet heel warm.
Carla A.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Restaurant is te massaal. Verder in orde
A. D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Mooi locatie voor een restaurant bij het par(c)k. Leuk menu voor een gunstige prijs en eten is zeer smakelijk. Alles was zeer goed verzorgd, ook het interieur. Het eten kwam vrij vlot en alle ingrediënten passen goed bij elkaar. Ook hebben ze een vrij groot terras dus in de zomer is dat wel genieten. Helaas was het wel vrij rumoerig en moeilijk elkaar te verstaan.
Tineke N.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
heerlijk gegeten maar het was wat rumoerig, dat was jammer
Trix B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten.:goede bediening.
Jaap Z.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Alles was goed verzorgt Leuke bediening wij komen zeker nog een keer terug