Parck

Maandag t/m Vrijdag 17:30 - 21:30
Zaterdag en Zondag 15:00 - 21:30

Dennisvanderacht .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Vorige week bij Parck een Ping PONG diner gehad met 11 collega's. De Twinburgers zijn heerlijk en voor de rest is genoeg keus aan snacks en verschillende soorten frietjes. Onze favoriet was Pastinaak friet. Na de borrel en diner hebben we nog de hele avond kunnen Ping pongen! Wij gaan hier zeker vaker komen.
G.A. V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Ik ben al eens eerder bij Parck geweest en toen er deze week weer een voucher in de aanbieding was heb ik er maar weer een gekocht. En ik ga er zo weer een stuk of 2 kopen! Echt waar, de Twinburgers zijn de lekkerste burgers van Amsterdam. En met truffelfriet er bij is het een fantastische combi. Een puntje van kritiek: de Twinburgers mogen van mij op een groter bord.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Gisteravond hier gegeten. Twin burgers fantastisch!! Heerlijk. Drie soorten Friet ook heel lekker. Bediening heel vriendelijk, creatief. Wij waren er op Vrijdag avond en doordat het zo druk was soms wat lang wachten op drankjes, kom zeker terug alleen dan op een door de weekse dag vanwege het ontzettende lawaai waardoor je, later op de avond , haast niet meer met elkaar kunt praten. Maar top!!
Sophie F.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Inmiddels zijn we al een paar keer bij Parck de twin burgers gaan eten en altijd zijn ze weer heerlijk! Zelf eet ik geen vlees en ben ik heel blij dat er hier een goede vegetarische burger wordt gemaakt.
Het personeel is altijd aardig en vriendelijk en helpt je goed. De sfeers is in Parck erg gezellig en relaxt. Het is een perfecte plek om lekker biertjes te gaan drinken en eventueel een burger te eten of iets te kiezen van de uitgebreide borrel kaart (zoals een groot assortiment in bijzondere bitterballen).
We kwamen er pas achter dat ze in het weekend ook aziatische broodjes hebben, deze gaan we zeker binnenkort een keer proberen aangezien we ook nog genoeg bieren hebben om te proberen!
Maximeboer .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
De twin burger was heerlijk. Samen met de heerlijke kleine frietjes. Goed geholpen door het personeel dat aardig en vriendelijk was. Decor is ook erg leuk, doet goed voor de buurt. Binnenkort hebben ze naast de burgers ook aziatische broodjes, dat zag er erg lekker uit en als ik tijd heb ga ik deze proberen.
Ingridverver .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Ideale plek om een afscheids- of verjaardagsborrel te organiseren. Achterin is een ruimte die je kunt reserveren. Erg vriendelijke en behulpzame bediening. Wij vonden het heel erg gezellig en we hebben lekker gegeten.
Restaurantbezoeker10 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Ik kom hier regelmatig voor de twin burgers, simpel maar erg lekker! De broodjes met aioli vooraf zijn geroosterde halve broodjes waar ook de burgertjes op worden geserveerd, leuk gedaan. Frietjes zijn lekker maar de saus maakt het af! Personeel is vriendelijk, niet altijd even snel maar de sfeer bij Parck is altijd goed.
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Bij Parck kun je lekkere burgers en friet eten( iets anders staat niet op de kaart) We kwamen hier met een groep van acht personen en dat vond de bediening nogal ingewikkeld. Toen we bestelden werd ons het gevoel gegeven dat we een erg lastige bestelling deden terwijl we allemaal gewoon de burger met friet bestelden. Weliswaar verschillende smaken friet, maar daarvoor hoefde de kok alleen maar een andere kruidenmix over de patat te strooien. Ook kwam de friet pas toen de meesten hun burger al op hadden wat als jammer werd ervaren. Wij voelden ons als groep uiteindelijk niet erg welkom bij Parck, maar hebben wel heel lekker gegeten. Ik kom waarschijnlijk nog wel eens terug om ze een tweede kans te geven.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2014
Leuke plek, zeer attente bediening. De Burgers erg mooi, goed ingekocht en qua smaak in balans. Erg leuke game room achterin met een paar mooie Chesterfields om lekker in te hangen.
Boompje61 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Parck is vooral een gezellig café waar ze toevallig ook nog eens lekkere burgers en frites serveren. Niks XL maar twee uiterst smakelijke kleine hamburgers. Er bestaat ook een vegetarische versie voor de liefhebbers. De bediening is zeer vriendelijk en professioneel hetgeen bijdraagt aan een ontspannen en gezellige sfeer in het café.
Charlotte L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Eten was tot mijn verassing echt lekker heel simpel maar gewoon goed wel echt lekker! Muziek is erg hard en de bediening was ook redelijk traag. Verder kun je niet pinnen en is er ook geen pin automaat echt in de buurt. Wel gewoon een gezellige tent om even wat te gaan eten, goedkoop, lekker en leuk publiek!
Juliavie .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
NEEM DE TRUFFEL PARMEZAANFRIET!!! Dat is echt de grootste aanrader, lekkerste patatjes die er zijn! Verder zijn de twinburgers erg leuk en niet teveel als je geen voorgerecht neemt en wat friet erbij! De sfeer is echt die van een cafe maar prima voor een gezellig avondje dat niet chique hoeft te zijn. De bediening was heel aardig en niet opdringerig, ze lieten ons precies goed met rust zonder te weinig aandacht te schenken.
Bosbesbies .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Mijn drie tafelgenoten en ik hebben een verschrikkelijke ervaring gehad bij Parck.

We bestelden drankjes, waaronder wat cocktails, die te doen waren. Vervolgens kwamen twee van de vier gerechten (salades) na 15 minuten op tafel. De salades zouden een grote en een kleine moeten zijn, maar waren beide exact hetzelfde formaat en bestonden uit niets meer dan ijsbergsla met een paar druppels dressing (mayo), op eentje lagen twee reepjes gortdroge kip. Op het andere eten moesten we wachten. Erg lang wachten. We werden continu afgescheept met onwaarheden 'de kok is er erg druk mee bezig', 'het is vanavond erg druk', 'onze keuken is heel klein', en 'het komt er écht nu aan'. Ondertussen hebben we de twee, inmiddels verlepte, salades terug gestuurd. Na in totaal 75 minuten wachten op ons eten, voorgelogen worden, en niemand die ons ondertussen kwam vragen of we nog een drankje wilden, hebben we de rekening gevraagd en zijn we elders gaan eten. Er is niemand in de hele zaak geweest die ons met begrip en de gepaste netheid heeft behandeld. Mismanagement, slechte bediening, en een kok die er een uur over doet om burgers in elkaar te flansen. Met een kaart die twee gaspitjes en een frituurpan behoeft was dit ronduit belachelijk.
Nikki K.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Favoriete plek met de lekkerste burgers! Leuk concept, twee kleine burgers in plaats van één normale burger. De burgers zijn goed belegd en vullend. En daarnaast de truffelparmazaanfrietjes. Grote aanrader!! Lekkerste frietjes die ik ken. Bediening is erg aardig en het café is leuk ingericht. Er hangt een ontspannen sfeer. Topplek als je gezellig een keer wil bijpraten met een vriend(in).
UneVieExtraordinaire .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
'' Maas Rijn IJssel TwinBurger Custom made by Parck ''

Als je een leuk restaurant zoekt met goede burger, dan rij je natuurlijk de Grote M met gierende banden voorbij en dan ga je natuurlijk naar Café Parck op de overtoom..
Het is een Café maar als je het mij vraagt kun je dit Café noemen ik vindt het meer dan Café.
Het heeft alles!
Je klan er lekker eten, lekker drinken, een leuk feestje vieren dat kan in Amsterdam heel goed!
Lekker knus op het terras.. Ik heb een nieuwe #1 Hotspot gevonden op de Overtoom.

Nou laat die burger maar komen.!
Ik kwam hier speciaal voor, ze staan hier bekend om.

Eten: Het eten is hier heerlijk. De kaart ziet er heel gaaf uit! Heel crew bea, hier is over na gedacht. Complimenten..
Ik kwam speciaal voor de MRIJ Beef Twin Burger. Ze hebben hier 3 varianten.
Ik was op dieet, dus had wat voor keuren. Mijn oren kregen '' Truffelolie '' te horen. Nou als ik dat hoor spring ik op hol. Mijn keus was snel gemaakt!
De jonge dame kwam naar me toe en vroeg wat ik wilde. Ik legde haar uit hoe ik de burger wilde met truffelolie. Dat klonk als water in de mond.
Ze liep vrolijk weg. Wat ze bij de ontvangst al deed 1+

Toen kwam de burger er aan! was net een blij kind, verantwoord en gezond wat Sonja altijd roept.
Burger was helemaal naar wens heel goed op geanticipeerd!
#VerwachtingVanDeGastOverteven.nl Heel leuk! La Extraordinarily Burger smaakte top de truffel olie deed het um.! Leuke presentatie op een brioche broodje. Zo leek het.

Cuisson was uitstekend, verse producten sla was knapperig rode uien ruil ik volgende keer voor een extra tomaatje. In combinatie met biologische sappen uit Breukelen waren voortreffelijk.
3 gedronken kunt u het voorstellen hoe lekker ze waren?

Service:
De service begon als super toen ik binnenliep met me rugzak. Werd hartelijk ontvangen door een spontane & attente dame.
Vervolgens buiten gezetten op het terras wel klein maar erg gezellig mist wel een zacht kussentje.
Me reuma was gelijk minder want hier ontspan je gelijk.
Service is top! Een goede keuken leuke dame in de bediening en ziet er ook nog leuk uit.
Was alleen wat afgeleid. Maar het gaat op de belevenis. Althans mijn filosofie.

Decor:
Kon ik weinig over zeggen als recensent van Iens & van meerdere Culinaire Magazines.
Ik zat buiten op het terras, heb er weinig van mee gekregen. Maar er komen nog meerdere bezoeken van Hédoniste UneVieExtraordinaire aan de overtoom bij Parck!

Tip: Ga hier gewoon naar toe! En neem die TwinBurger!. Komt de Spec. Custom made ook op de kaart? Nou hij was erg lekker.

Na mijn bezoek, centjes bij elkaar gesprokkeld. En afgerekend.
Wilde de chef nog even bedanken. Jammer was Chef niet aan te spreken wellicht volgende keer. Madam gaf door : Laat meneer maar een review schrijven. Bescheidenheid waardeer ik altijd.

Nou chef als beloofd een review.
Jullie verdienen dit echt ondanks dat de laatste 3 maanden geleden is geschreven.
Jullie hebben een toppertje lopen op het terras. Ik wilde haar even in het daglicht zetten,
Ze verdient het echt.
Ze viel bij mij gelijk op!. Super gastvrij mooie glimlach op d’r bekkie. Zij verstaat haar vak.

Keuken en Sofie Hartelijke bedankt!

Ik kom hier zeker terug, en dan de kaart proeven.
ps, ook jullie gaan bij mijn favorieten #2
Tot volgende keer!

Bedankt voor de gastvrijheid!

Met vriendelijke groet
UneVieExtraordinaire
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2014
Ik vond de kaart en website er erg aantrekkelijk uitzien, maar de belofte van het hippe concept werd in de praktijk voor mij niet waargemaakt. De frietjes zijn OK, maar gewoon vers gemaakte vlaamse friet is lekkerder. De parcksaus (een soort cocktailsaus) is OK, maar gewoon vers gemaakte mayonaise is lekkerder. De vegaburger was duidelijk niet bedacht door iemand die hem zelf eet. Ik dacht een portabello burger met blauwe kaas te krijgen met een vegetarische caesar salad. Ik zou dat thuis maken door de portabello in kleine stukjes te snijden, te bakken, te mengen met kruiden, ei en paneermeel, aan beide kanten bakken en dan de oven in met een plak blauwe kaas erop. Het bleken echter gewoon twee hele, gebakken, portabello paddestoelen te zijn. Zonder kruiden of marinade. Ook zonder blauwe kaas want ze had niet begrepen dat ik een "extra topping" wilde... Kennelijk heeft de kok het nog nooit zelf gegeten of denkt ie dat vegetariers macrobiotisch zijn ;-)
De caesar salad die ik bestelde zonder kip of zalm bleek gewoon een bakje groene sla met een beetje dressing en parmezaanse kaas. Mogelijk zaten er croutons in, maar die zijn me niet bijgebleven. In ieder geval was er geen vervanging van de kip / zalm maar het gerecht bleef wel dezelfde prijs. Met de friet was het 17,50. Dat is echt te duur.
De kokosbitterballen waren erg lekker, maar mijn tafelgenoot kon geen verschil proeven tussen de oude kaas bal en de Maas Rijn IJssel bal. Ze bevatten met name ragout.
De serveerster was erg aardig en probeerde het ons verder naar de zin te maken.
Eduard E.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2014
Parck adverteert met Great Barfood en dat maken ze ook waar: goede hamburgers, lekkere frietjes. Goed idee van die kleine hamburgers, dan kan je ze tenminste met de handen eten. Frietjes zijn prima, die truffelolie en parmezaan klinkt hip maar merk je weinig van, hebben ze ook niet nodig. Prijs/kwaliteit gewoon erg goed.
Interieur is half bruin café, half Amerikaanse sports bar, niet echt gezellig en die grote TV-schermen zijn altijd irritant.
Jsmasterproever .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2014
Door een maat van mij getipt om de door hem omschreven als "beste burger" van Amsterdam te gaan proeven. Ik had trek in een burger, dus maar even richting de Overtoom gereden, om te kijken of ik de zelfde ervaring met hem zou delen. het gebied mij te zeggen dat ze inderdaad erg smaaakvol zijn. Met die overkill aan hamburgertentjes in Amsterdam. Is dit gewoon net even anders en prettiger. De hamburger die je krijgt is lekker, goed brood niet dat het sap van de vlees er voor zorgt dat je een natte spons in je mond krijgt. Goed vlees, lekkere patatjes. Prima ambiance en goed personeel. Als ik een hanburger wil weet ik waar ik deze zal halen.
Bram S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Gister mijn verjaardagsfeest hier gevierd voor ongeveer 50 man. Samen met nog twee andere borrels was het gezellig druk in de kroeg/restaurant. De plek leent zich hier uitstekend voor. Er waren nog wel wat eetgasten maar die leken geen last te hebben van het feestgedruis. De twee Brabantse dames achter de bar waren zeer behulpzaam, dachten mee tijdens de avond over kosten en zorgden uiteraard voor goeie muziek.

Ik raad het zeker aan om hier je feest/borrel te vieren!

Ps. mijn cijfer voor het eten baseer ik op wat ik voorbij heb zien komen en op de bittergarnituur.
Bendo .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2013
Hier eet je het Beste barfood van Amsterdam.
Meerdere verschillende bitterballen die je per 3 stuks kan bestellen dus zo je eigen snackplateau kan samen stellen.
Goede Caesar salade en heerlijke mini burgertjes.
Ondankst het vaak erg druk is vooral met de quiznight wordt je wel goed geserveerd.