Over het restaurant Parc

Culinair genieten in architectonisch hoogstandje

De kroon op de door Dudok ontworpen Zand- en Zoutbunker. In een prachtige setting geniet je tijdens een lunch of diner van de formidabele smaken uit de Frans-internationale keuken van chef Reijer van der Groot. De bediening heeft duidelijk veel ervaring en zorgt voor een relaxte sfeer. Sommelier Bas van der Groot weet precies welke wijn perfect matcht met je gerecht en maakt het plaatje compleet.

Meer informatie over restaurant Parc

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Lunch vanaf 11:30
- Diner vanaf 17:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk terras; heel gezellig met vrienden gegeten.
We zijn zeer tevreden over dit restaurant, waar we ook een aantal keren eerder zijn geweest.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Prima AH coupon maaltijd met bijna vrije keus uit de kaart. Correcte bediening waardoor spontaan een karaf water (zonder extra kosten) werd aangeboden
Nicole S.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Heerlijke gerechten, gezellige bediening, en buiten zit je geweldig!
Enige opmerking is dat ik ook bij dit restaurant groenten mis.
M Z.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk gegeten op het terras!
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Heerlijk buiten gegeten, bediening prima, eten goed
Trudi D.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Mooi restaurant, prachtig gelegen aan de haven. Vriendelijke bediening, goede service.
Heerlijk gegeten. Een aanrader, ook voor een verwende eter.
l.t. L.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
vriendelijke bediening, schrikken niet als je een gerecht aangepast wil hebben, maar zorgen er voor dat de aanpassing ook gebeurt. Prettige locatie, goed eten.
Fee R.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gisteravond met mijn vriend hier gegeten. ik had de geitenkaas die uitermate verrassend en lekker op smaak was. De heilbot was ook lekker, had misschien iets kruidiger gekunt. Het bord was niet warm waardoor het gerecht jammergenoeg erg snel afkoelde. Bediening was voor de helft hulpzaam en vriendelijk maar voor de andere helft kortaf... Dat kon wat beter maar voor de rest een fijne avond gehad.
erik M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Met de Ah actie hier gegeten:
kalfshaas was bijna rauw opmerking gemaakt hierover antwoord bediening was heel kortaf: moet die doorbakken zijn dan?
nee medium en het bord werd meegenomen en 5 minuten later kokend heet ,waarschijnlijk in de magnetron opgewarmd het slablaadje was verpulverd ,terug gebracht verder het ijs toe was keihard effe wachten werd er gezegd dus voor ons geen 2e keer!
Marije D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Zelfde keukenteam, maar nieuwe chef (was reeds onderdeel vh team): heerlijk gebalanceerde gerechten met prachtige opmaak!
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten met uitzicht op ondergaande zon in de oude haven. Bediening was vriendelijk, ontspannen en correct. Heel prettig allemaal.
Nicole C.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Lekker op het terras kunnen eten. Ruime keuze uit de kaart en alles met zorg bereid. Heerlijk genoten. Verder niks op aan te merken.
Laura B.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2017
Heerlijk gegeten bij Parc. Mooie gerechten en vooral de smaakcombinaties waren geweldig! Complimenten aan de koks en de gezellige meiden van de bediening!
Else B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Gisteren met zn 2e heerlijk gezeten op een plekje met uitzicht. Vriendlijk en professioneel personeel. Het eten was mooi opgemaakt en heel erg lekker! Kortom: wij komen zeker terug!
Trixxus .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijk gegeten, na een supervriendelijke ontvangst.
Verrassend 3-gangen asperge menu gegeten met mooie smaken, verschillende bereidingen en prachtige bord presentatie.
Deskundig en betrokken personeel en uitleg bij iedere gang.
Heleen S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
We hebben met zijn vieren weer heerlijk gegeten bij Parc aan het begin van onze vakantie. Fijn dat er een nieuwe variant van de vertrouwde eton mess was. We genoten van de asperges, in allerlei creatieve variaties. Vrolijk en persoonlijk personeel. Helemaal top was de ondergaande zon in het Park. Wat is het toch een mooie plek. Helena Martina
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Wij zijn na eerdere teleurstellingen een tijdje niet geweest, nu toch maar weer eens gegaan, hoofdzakelijk vanwege de oesters op de nieuwe kaart. De oesters werden geserveerd in een bord gevuld met zout in plaats van op ijs... Ook de citroenpartjes lagen in het zout. Ik heb de rest van de avond alleen nog maar zout geproefd. Toen ik hier over klaagde zei men dat ze het aan de keuken zouden doorgeven, daar hoorden we dus niet meer van....Het hoofdgerecht, de heilbot met pulpa en paella was ook een deceptie : de "paella" was een flauwe risotto, de pulpa (inktvis) was gewoon niet te eten, zo taai. Weer de zelfde reactie van de bediening.... Ik kreeg als genoegdoening een glaasje port van het huis, Het nagerecht was OK. Op de rekening was dus wel het "gratis" glas port meegerekend ! Nu om de chef gevraagd voor een reactie op mijn klachten. OK, de port werd van de rekening gehaald, verder "kon ze er niets mee". Na heel wat geharrewar werd "de baas" gebeld en werden de oesters van de rekening gehaald.
Kortom een wanvertoning van zowel de keuken als de bediening. Een pretentieuze menukaart met de bijbehorende pittige prijzen die niet kan worden waargemaakt. Wij komen hier dus niet meer terug !
han V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Eten: zeer goed
Bediening: vriendelijk, correct en soms vermakelijk
Inrichting: ietswat kaal
Maxim K.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, de oosterse steak tartaar was top! Ook de eendenborst was super mals, wij verheugen ons nu al op het terras seizoen.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
Met de AH actie gedineerd, correcte wijze van afhandeling erg transparant goedkoopste menu gratis, bij andere restaurants echt een vraagteken. Maar dit is perfect, ook zonder vragen direct gratis water op tafel gezet, goede prijskwaliteitsverhouding, goede bediening, deze snappen echt hoe het moet, goed bereikbare locatie, goede kaart, wij komen zeker terug