Over restaurant Parc

Culinair genieten in architectonisch hoogstandje

De kroon op de door Dudok ontworpen Zand- en Zoutbunker. In een prachtige setting geniet je tijdens een lunch of diner van de formidabele smaken uit de Frans-internationale keuken van chef Reijer van der Groot. De bediening heeft duidelijk veel ervaring en zorgt voor een relaxte sfeer. Sommelier Bas van der Groot weet precies welke wijn perfect matcht met je gerecht en maakt het plaatje compleet.

Meer informatie over restaurant Parc

Robert L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Met 4 personen gedineerd en goed gegeten. Wij hadden bijna allemaal een ander gerecht zowel voor, hoofd en na. Mooi opgemaakt en goed geportioneerd. De sfeer vond ik niet optimaal, maar als je al om 17:30 uur reserveerd is het logisch dat het rustig is. Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie en waren dus niet veel kwijt. Als wij zonder actie waren gekomen zou ik de prijs kwaliteit toch niet helemaal in verhouding vinden. Wij hebben heerlijk gegeten en een leuke avond gehad!
Ernst P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Qua aankleding leuk. Kwaliteit gerechten (ik had de eend) matig. Het is dat ik de AH actie had. Als ik de volle prijs had moeten betalen dan had ik de prijs/kwaliteit verhouding slecht gevonden. Wij hebben in andere restaurants voor minder, lekkerder gegeten.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Parc is een prima plek om gezellig te dineren. Het eten is goed, maar viel deze avond een beetje tegen gezien de verwachtingen. De zwezerik smaakte wat muffig en de fazant te droog. Was het daardoor niet goed. Geenszins, maar het had zeker beter gekund. De overige twee tafelgenoten hadden overigens geen klachten. Kortom, geen reden om hier niet terug te komen. De ambiance is prettig en de bediening correct en heel plezierig.
Willemgerard .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Superlekker gegeten met de ah actie! Was het zeker dubbel en dwars waard. A la carte een 3 gangen menu genomen. Ruime keuze en zalige combinaties
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We hebben hier ongeveer voor de 12e keer gegeten, en het was voortreffelijk. Voorgerecht paling met zuurtintjes, zelden zo lekker. Voorgerecht partner wild zwijn ook heerlijk. Aangeraden witte wijn bij wild zwijn discutabel, lichte rode wijn zou wel zo lekker zijn geweest. Hoofdgerecht beiden fazant; lekker, met verrassend Duits rood wijntje.
Truus K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een mooi restaurant met eigen parkeergelegenheid. Wel jammer dat de gasten erg dicht op elkaar zitten, de rumoerigheid is heftig. Het hoofdgerecht werd lauw geserveerd en last but not least, de porties zijn schraal, mag het een onsje meer zijn?
Csverhagen .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
GEWELDIG! Lieve behulpzame medewerkers in de bediening en de nieuwe kaart is verrukkelijk!!! Wijn past goed bij de gerechten! Super
Josweijens .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Ambiance een beetje kil, zo aan het donkere raam. Zal 's zomers veel leuker zijn denken wij. Bediening zeer goed en vriendelijk. Toen ik een nieuw glas wijn bestelde kreeg mijn partner haar halflege glas bijgeschonken van het huis. De frietjes kwamen door een vergissing wat laat, waren ook van het huis. Uiterlijk en smaak van de gangen was zeer verzorgd en lekker. Eigen parkeerplaats ook prettig!
Minou520 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk gegeten. De sfeer was top. Genoeg tijd tussen de gangen door om ontspannen met vrienden te kunnen praten. Een goed samengestelde menu- en wijnkaart. Een aanrader!
Sharusharu .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Zoals altijd een waar genoegen om hier te een. De porties zijn niet heel groot, maar dat hoeft ook niet en ik was verzadigd toen we het restaurant verlieten: de smaken zijn goed op elkaar afgestemd en de keuze van ingredienten is verrassend en creatief. Het personeel is ook altijd vriendelijk en correct. Echt een aanrader, waar voor je geld, en ik kom graag weer terug!
Sabine B.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Voorgerechten waren heerlijk. Hoofdgerecht was lauw/warm, eendenbout wat droog. Het is koud wanneer je naar het toilet moet, die 'buiten' het restaurant gelegen is. Van de bediening deden ze hun best, ze hadden het best druk met zijn tweeën. Vooral 1 van de 2 was erg vriendelijk wat ons een welkom gevoel gaf
Cindy F.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Via de restaurantactie gereserveerd. Mooi restaurant. Bediening was eigelijk alleen te zien bij het inzetten en uithalen van de gerechten. Eten was heerlijk! Omdat de service niet top was zou ik de reguliere prijzen net iets aan de hoge kant vinden.
Vineyards .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gewoon prima restaurant... prijs kwaliteit zeer ok.. heerlijk gegeten, heerlijke wijnen... valt nix op aan te merken. Van AH actie geweest en gewoon vd kaart.. dus keuze genoeg
Menno W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
De meeste gerechten waren zeer goed van smaak, behalve de kalfslende (iets te veel afgekoeld en een te taaie rand). De service was iets minder, te weinig aandacht. (blijkbaar was het te druk voor 2 personen) De keuken was wel goed van tempo. De uitstraling van het restaurant blijft echt goed.
Zn N.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Heerlijk gegeten bij Parc met de AH restaurantactie en gewoon keuze uit de gehele kaart. Fijn dat je er ook met dieetwensen prima terecht kunt en je merkt dat ze verstand van zaken hebben, dat geeft een veilig gevoel. Mooie variatie aan gerechten op de kaart en de prijzen zijn over het algemeen heel redelijk (al is met de kortingsactie de prijs/kwaliteit natuurlijk helemaal buitengewoon).
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hebben de AH restaurantactie ingezet bij Parc en het blijkt een zeer goede keuze. Sfeervol restaurant, vriendelijke bediening en lekkere menukaart. Gerechten werden keurig opgediend en smaakten erg goed. Een plezierige familieavond in een tof restaurant.
Zeurpietje .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
19 oktober bij restaurant Parc gegeten.
Prima bediening - heerlijke gerechten - en (hoera!) geen storende achtergrondmuziek.
Kortom Parc heeft daardoor de ideale sfeer om tijdens het smikkelen ook nog verstaanbaar met elkaar te kunnen babbelen.
Heerlijk.
TG84 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We hebben een eeg leuke avond gehad, lekker eten, vriendelijke bediening, leuk klein restaurantje met veel ramen en mooi uitzicht. Alleen was het soms wat lang wachten op het eten. Verder heerlijke avond gehad
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
We waren al langer van plan om eens bij Parc te gaan eten. Met een AH-bon gedaan. Er kan gewoon uit de hele kaart een driegangenmenu worden samengesteld, waarvan dan eén van de twee moet worden afgerekend. De kwaliteit van het eten is prima. De uitstraling is uitstekend, met glas rondom en terras en waterpartijen buiten. Het akoustisch plafond maakt het mogelijk dat het binnen aangenaam rustig is. Ook bij volle bezetting (zoals toen wij er waren), terwijl er toch rondom hard materiaal in de gevel en op de vloer aanwezig is.
Wij gaan Parc vaken bezoeken!