Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Parc

De kroon op de door Dudok ontworpen Zand- en Zoutbunker. In een prachtige setting geniet je tijdens een lunch of diner van de formidabele smaken uit de internationale keuken van chefkok Walter Den Daas. De bediening heeft duidelijk veel ervaring en zorgt voor een relaxte sfeer. De heerlijke wijnen wie worden geschonken, welke perfect matcht met je gerecht, maakt het plaatje compleet.

Meer informatie over restaurant Parc

• Kom je met de auto?
    Indien u met de navigatie naar ons toe komt, kunt u het beste Taludweg 1 invoeren.
  • : Gratis parkeren op eigen terrein, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Lunch vanaf 11:30
- Diner vanaf 17:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Doorlopende service , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Parc

Anneke Z.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Het eten was heerlijk. Heerlijke smaken van alle gerechten. Vriendelijke, ongedwongen bediening. Gezellige inrichting. Zeer de moeite waard.
Melchior B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Alexander B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Sabina T.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Gezellig restaurant (charmant, lekkere stoelen, niet súper over de top, prachtige boeketten, indeling geeft goede privacy tussen de tafels). Heel goede bediening (écht ontzettend goed!), gerechten waren prachtig opgedekt, smaakten verrassend heerlijk (erg aparte combinaties) en werden rustig uitgelegd..
Wij hadden het surprise menu van de chef, 4 gangen
Kortom, verrassend!
Jammer dat de keuken niet zichtbaar was!
Ewoud S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Zoals we hier op deze prachtige locatie inmiddels gewend zijn: prettige ontvangst, voortreffelijk eten en goede wijnen. De bediening is allervriendelijkst. Naast de wijn een karaf ijswater, waarvoor niet hoeft te worden betaald. Zo hoort het! Ook met diner-acties eet je hier gelukkig à la carte. Tenslotte mag niet onvermeld blijven dat de stoelen in het restaurant zijn vervangen door exemplaren met een voor een ieder heel prettige zit. Hulde! Wij komen weer terug.
Corry H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Verrassend lekker gegeten
Iet K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Wij hadden een AH actie, 2 menu’s voor de prijs van een. Systeem prima, dat je a la carte kan kiezen. Heerlijk gegeten. Teleurstellend vonden wij, dat mijn man een nagerecht nam, ca 10 euro, ik in plaats daarvan koffie bestelde.
Tot mijn verbazing moest ik de koffie 2,40 euro betalen. Gaat ons niet om het bedrag, weten, dat we de consumpties voor rekening klant is. In dit geval ging het om een menu incl dessert en in dit geval was dit voor 1 persoon koffie.
Ria H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Leuke locatie, kleine maar gevarieerde kaart en prima bediening !
Alie M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Zeer onduidelijk AH menu. Geen duidelijke uitleg vooraf betreft menu, vervelende discussie met leidinggevende betreft prijsstelling achteraf.
Martin R.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
1 november met de AH actie gegeten bij Parc. Je mag gewoon van de kaart kiezen, zo hoort het ook. Uiterst correcte bediening, zeer vriendelijk & attent. Gerechten worden mooi opgediend en smaken prima. Ambiance & sfeer is goed. Wij gaan zeker nog een keer terug.
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Bediening erg goed . Kwaliteit eten geweldig . Sfeervolle rustige ambiance .
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Mooie ambiance, competente bediening, heerlijk gegeten
Pauline G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Fantastisch eten op een mooie plek!
Mia W.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Het was erg goed en lekker.
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2018
Het eten was weer een feest, enige klein puntje kritiek is meer aandacht voor lege glazen vanuit de bediening.
L. W.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Als altijd, prima!!
Thearuyter R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
wij hebben het naar ons zin gehad ,dus tevreden.
Lisanne V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Goed eten, menu veranderd regelmatig. Mooie opmaak van de gerechten
Vretenverheul V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Een van de betere restaurants van Hilversum. Alleen is alles wel aan de prijs.
Miriam F.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018