Over het restaurant Parc

De kroon op de door Dudok ontworpen Zand- en Zoutbunker. In een prachtige setting geniet je tijdens een lunch of diner van de formidabele smaken uit de internationale keuken van chefkok Walter Den Daas. De bediening heeft duidelijk veel ervaring en zorgt voor een relaxte sfeer. De heerlijke wijnen wie worden geschonken, welke perfect matcht met je gerecht, maakt het plaatje compleet.

Meer informatie over restaurant Parc

• Kom je met de auto?
    Indien u met de navigatie naar ons toe komt, kunt u het beste Taludweg 1 invoeren.
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Lunch vanaf 11:30
- Diner vanaf 17:30

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Doorlopende service , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Parc

monique V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Verder geen toevoegingen, het was goed.
Trixxus .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Verfijnde gerechten met zorg opgemaakt. Heerlijk van smaak, echt kunstwerkjes met mooie bijpassende wijnen! Zeer prettige bediening met duidelijke uitleg over de wijn spijs combinatie. Het was weer echt genieten bij Parc!
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Kwaliteit lijkt niet meer op die van een jaar geleden. En...alle sausen komen uit het zelfde te zoute pannetje.
Wesley G.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heerlijk gegeten met een goede rustige sfeer. Erg vriendelijk personeel. Mooie locatie als een rustig hapje wilt eten :-)
Sybren Z.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Logistiek wederom niet op orde; De kaart laat op zich wachten, het voorgerecht duurt bijna een half uur en het hoofdgerecht bijna een uur! Het tweede glas wijn heeft kurk, wat niet door de bediening wordt gecheckt…
Bij afrekenen wordt het wachten afgedaan als dat het allemaal wel mee viel.
De kok en het decor redden de zaak, de bediening snapt het niet. En niet voor het eerst. Ga je toch niet met een lekker gevoel weg.
Karin F.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Heerlijk eten, goede porties en mooi opgemaakte borden;) Verder prettige bediening en een leuk uitzicht over de 'oude haven'.
Trudi K.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2018
Heel fijn en gezellig gegeten, eten was erg goed
dirk S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Afgelopen zaterdag heerlijke weer heerlijk gegeten ..! Lekker voorgerecht hoofdgerecht en toetje met een lekkere desertwijn .. wij komen zeker terug ..
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Warme ontvangst door gastheer Gijs. Uitstekend advies over de combinaties op de kaart. De wijn-spijs combinaties waren geweldig gekozen.
Chantal D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Lekker geluncht met ons zoontje. We hadden de carpaccio en de hamburger welke een prima prijs en kwaliteitsverhouding hebben. We komen zeker vaker terug.
JEJM V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Mooie afwisselende menukeuze. Aardige bediening. Lekker eten. Feeërieke omgeving. Kortom, fantastische plek voor een gezellig etentje met vrienden. Jolise
Gina C.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
De vis (heilbot) was waterig en glazig papperig. Bijna niet te eten. De rest was OK.
ruurdvanelburg V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima gelegenheid met prettige service en goed eten.
Aan te bevelen!
Edith M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Valentijnsdag: dat kun je overal vieren maar eten bij Parc is dan toch wel één van de beste plekken om dat te doen. We kregen een verrukkelijk menu voorgeschoteld. Vooraf heerlijk zachte zalmrepen met pompoenmousse en granaatappel. Als hoofdgerecht smakelijke kabeljauw met een ravioli van selderijknol en rivierkreeftjes. Het dessert van frambozen en panacotta zag er prachtig uit en smaakte hemels. Zoals altijd relaxte en gezellige bediening, lekkere wijnen en goede koffie. Prijs kwaliteit ook in orde. Wij hadden een fijne avond en komen gauw weer terug!
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We hebben een gezellige avond gehad met zeer plezierige bediening. Het eten was oke, maar niet bijzonder. Smaken waren wat vlak en vlees niet heel zacht.
De tafel van tessa B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Heb echt heerlijk gegeten en prima service
Els D.
Heerlijk gegeten niets op aan te merken, iedereeen had alles op????
Henrik E.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Gewoon supergoed!
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Mooi gelegen aan het water boven de ouden haven, vlakbij het centrum. Het eten is altijd lekker en mooi verzorgd. Beneden zit een aquarium. Vriendelijk personeel.n
gerard J.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Het is een mooi restaurant op een mooi gelegen locatie met mooie eten en wijnen. Heerlijk. In de zomer is het genieten op het terras met de uitzicht op de haven, ik kijk al uit naar de zomer! Heerlijk.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
ik vond de service prima en eten erg lekker