Over het restaurant Parc

De kroon op de door Dudok ontworpen Zand- en Zoutbunker. In een prachtige setting geniet je tijdens een lunch of diner van de formidabele smaken uit de internationale keuken van chefkok Walter Den Daas. De bediening heeft duidelijk veel ervaring en zorgt voor een relaxte sfeer. De heerlijke wijnen wie worden geschonken, welke perfect matcht met je gerecht, maakt het plaatje compleet.

Meer informatie over restaurant Parc

• Kom je met de auto?
    Indien u met de navigatie naar ons toe komt, kunt u het beste Taludweg 1 invoeren.
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Lunch vanaf 11:30
- Diner vanaf 17:30

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Doorlopende service , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Parc

Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Restaurant Parc is zeker een aanrader! Heerlijke avond gehad!
Super lekker eten en vriendelijke maar zeker ook kundige bediening!
Josephine T.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
met 3 mensen ,waarvan 97 en 98 jaar had ik gehoopt hun verjaardag
met een etentje te vieren
De locatie was erg donker ,zodat beide hoogbejaarden het menu niet goed konden lezen.
1 van hen daar van, was het eten bijna koud toen het werd opgediend.
Geen lekker gezellig verzorgd ,zo gezegd nagerecht .Geen ijs of dergelijke op het menu
De kwaliteit slecht ,prijs erg hoog!
Koen D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Parc is een gezellig en sfeervol restaurant met een uitstekende en kundige bediening en een topkok in de keuken.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Lekker eten en vriendelijk personeel!
Alexandra B.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Eerste keer dat wij met een groot gezelschap van ca 10 personen hier zijn geweest voor een diner. Afgegaan op eerdere recencies en dit restaurant is echt een aanrader. Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Een geslaagde en gezellige avond gehad.
fred V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Leuk restaurant. Mooi en groot van binnen, fraai vorm gegeven. Prima bediening. Mocht zelf proeven en kiezen tussen dessertwijnen. Heerlijk gegeten. Oesters waren top. Alleen op de rekening stonden ipv twee glazen twee flessen. Gelukkig zag ik het en werd het verbeterd. Kortom; hartstikke goed, kan nog beter.
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Mooie locatie, mooi gebouw, goed eten en erg leuke bediening.
Voor ons het eerste bezoek en zeker niet het laatste.
Ansje en Joop Koning
Elsa L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Prima gegeten, met de Albert Heijn-actie. Lekkere en mooi opgemaakte gerechten en een goed glas wijn er bij. Goede service.
j.verkruissen .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het eten was lekker, de bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Een pluspunt is ook de ruime, gratis
parkeergelegenheid ( en dat in Hilversum ). Bij alle gerechten worden goede wijnen per glas geadviseerd.
Kortom, een aanrader.
P.I. J.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
Bijzonder geslaagde kennismaking met "Parc". De keuken laat de gerechten puur natuur en dat smaakt geweldig. Alle gerechten waren "knoflook vrij", wat een verademing. En ook leuk met kids: als je voor 18 uur komt kun je eerst een bezoekje brengen aan Nederlands grootste verzameling tropische vissen!
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2017
We werden prettig ontvangen en prima geholpen, op verzoek werden we sneller bediend vanwege de aanwezigheid van ons kleinkind van 1,5 jaar. Een leuke ambiance en een uitstekende keuken met verrassende gerechten. Zeker nog eens de moeite waard.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
een bezoek aan dit restaurant is aan te bevelen.Je bent echt een avond uit.Wij, zonder uitzondering, hebben heerlijk gegeten.Geluidsoverlast is moeilijk te beoordelen omdat niet alle tafeltjes bezet waren.Als je niet voor korting( AH ) in aanmerking komt moet je denken aan E42.50 p.p. voor een 3 gangenmenu en 2 consumpties.
Liliane V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Weer genoten van de nieuwe kaart. Ontvangst, bediening, productkennis, alles heel goed. Komen graag terug, in de winter ook een heel gezellige locatie
Lionne T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
heerlijk gegeten, goede correcte bediening met gepaste humor.
Heerlijke avond gehad en genoten van de sfeer, plek en natuurlijk het eten
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Parc is een mooie locatie in Hilversum. De bediening is vriendelijk en het eten goed. Je mocht a la carte kiezen en één menu werd gerekend. de bisque van kreeft was uitzonderlijk! De steak sukade was wat karrig, met een paar mini aardappeltjes en drie geroosterde zilveruitjes. Je moest er wel extra friet bijnemen, anders was het niet genoeg. Het toetje een 'aangeklede brownie' was weer goed.
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Vriendelijke en correcte bediening, uitstekende gerechten in een sfeervolle omgeving. Een aanrader dus, menukaart geeft ruime keus..
Quinta M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk. Wij raden iedereen aan om hier een keer te gaan eten.
Marjan R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Prima als altijd! Leuke locatie, goede verlichting en inrichting. Heel goed , doortastend en aardig personeel. Prima meedenken en uitvoeren van aanpassingen binnen het menu , bij specifieke allergie voor producten.
mariannezeeman .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten, verassende combinaties van producten. Wij kwamen met de ah kortingsbon maar konden toch uit Het hele menu kiezen.
Minouche B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
De gerechten zijn van hoog niveau, spannende combinaties en borden mooi opgemaakt.
Service is correct en ongedwongen. Met AH restaurantbonnen is het prijsniveau laag.