Over het restaurant Parc

Culinair genieten in architectonisch hoogstandje

De kroon op de door Dudok ontworpen Zand- en Zoutbunker. In een prachtige setting geniet je tijdens een lunch of diner van de formidabele smaken uit de Frans-internationale keuken van chef Reijer van der Groot. De bediening heeft duidelijk veel ervaring en zorgt voor een relaxte sfeer. Sommelier Bas van der Groot weet precies welke wijn perfect matcht met je gerecht en maakt het plaatje compleet.

Meer informatie over restaurant Parc

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Lunch vanaf 11:30
- Diner vanaf 17:30

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Irene L.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Leuk restaurant, eten goed (maar ook weer niet fantastisch), fijne lokatie, prettige bediening.

Helaas: 285 euro voor vier man, (driegangenmenu + 2 flesjes eenvoudige wijn) dat is toch wel erg aan de prijs. Voor een portie frites (toch een basisingredient bij de meeste meu's) moest zelfs worden bijbetaald. Jammer.
Ewoud S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Alle gerechten goed verzorgd, mooi ogend en zeer goed bereid. Heerlijke wijnen. Vriendelijke bediening. Mooi terras. Een aanrader waar men graag zal terugkomen.
Maurits W.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Samen met mijn vrouw heerlijk gegeten op het terras. De verwachtingen zijn waargemaakt. Kwalitatief goed eten!
Professionele en uitstekende bediening. Tot een volgende keer.
Leo A.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Heerlijk gegeten en verjaardag gevierd.
Prima kwaliteits eten. Drank voor fatsoenlijke prijs. Ja, een volle aanrader!! Zeker weer terug! Lunchekaart zag er overigens ook aanlokkelijk uit!
ingridO .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Via de restaurant actie van AH zijn we hier gekomen.
Het eten was heerlijk. Voldoende keuze op de kaart.
Het heeft een mooi terras. Zeker een aanrader.
Rick M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
lekker buiten gezeten met mooi uitzicht, ruime terras zodat je geen last hebt van andere gasten. Hoofdgerecht was er snel, nagerecht duurde wat langer. Gelukkig hadden we geen haast.
Menno W.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Het was heerlijk buitenzitten. Het was gemiddeld een goede maaltijd. De zalmtartaar viel wat tegen (radijsjes zou ik dunner gesneden toevoegen). Varkenswang was heerlijk zacht. Goede desserts.
Nannie V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Via de AH diner actie heb ik voor 4 personen geboekt.
Eten was zo als gewoonlijk zeer goed. Wij komen regelmatig bij Parc.

Ik was wel heel verbaasd en teleurgesteld bij het afrekenen dat ik maar 1 AH diner bon kon inwisselen.
Dit kwam volgens de serveerster dat we niet alle vier een voorgerecht hadden genomen. 3 van ons hadden een voorgerecht en 1 niet. 2 van ons hadden een nagerecht genomen.
Als we alle vier een voorgerecht hadden genomen dan had het wel gekund!?
Dit is niet gezegd tegen ons bij de bestelling opnemen.
Dit vind ik dus ook wel echt een minpunt van Parc.
Liliane V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten in een vol restaurant! Gezellige drukte. Aardige en vlotte bediening. Wel jammer dat de kaart al tamelijk lang hetzelfde is....
Waltrude Y.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Schitterende plek behoort net iets meer verfijnde kookkunst te leveren
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Lekker gegeten, ondanks de drukte goede bedieningen en geweldig uitzicht!
Esther Z.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Heerlijk gegeten, mooie gerechten en fijne ambiance. Gerechten zijn exclusief, fijne producten (tonijn is een aanrader) en mooi opgemaakt.
Bediening is vriendelijk en servicegericht.
Puck S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Met zomers weer kun je heerlijk buiten zitten op het mooie terras. Fijn plekje en prima lunchgerechten.
Ivo S.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst, bijzondere, moderne locatie met rondom uitzicht. Bediening uitstekend. Mooie kaart.
Onze voor- hoofd en nagerechten waren alle keurig opgemaakt en erg smakelijk.
svenvandergraaf .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
top avond met familie, Prachtige avond, zaten buiten op het terras heerlijke gerechten , menu was gevarieerd en een smaakexplosie
Jan Y.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
We konden lekker buiten zitten. Het uitzicht was mooi voor hartje Hilversum. De porties waren wel klein en het toetje was qua aanblik miserabel; het was gewoon in een kommetje gekwakt.
EJ eats .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
Heerlijke gerechten met zeer veel liefde en zorg klaargemaakt. Vriendelijk en gastvrij. Buiten op het grote terras kun je heerlijk genieten en heb je een prachtig uitzicht op het park. Een echte aanrader dit restaurant!
Lisette V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Echt heerlijk gegeten! Hele fijne smaaksensaties. Ook een leuke locatie om zomers buiten te zitten. Wij komen hier zeker terug!
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Konden lekker bijkletsen om het geluidsniveau precies goed was.
De bediening was aardig en attent. De borden mooi opgemaakt want het oog wil toch ook wat. En bij het broodje vooraf zat een heerlijke olijfolie.
helen vlietman V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Een uitstekend restaurant, gezellig sfeer, prachtig uitzicht, rondom glas. Het eten was prachtig en ook heerlijk. De bediening was zeer attent en zeker goed opgeleid. Als je glas leeg was kwamen ze snel vragen of je nog meer wilde en je drankje kwam per omgaande. De tijd tussen de gerechten was aangenaam, niet te snel niet te langzaam. Terwijl er nog 2 grotere tafels bezet waren kon je daar in de service niets aan merken. De dessertkaart is niet groot, maar wat erop staat ik verrukkelijk. Ik kom hier zeker terug.