Over het restaurant Parc

Culinair genieten in architectonisch hoogstandje

De kroon op de door Dudok ontworpen Zand- en Zoutbunker. In een prachtige setting geniet je tijdens een lunch of diner van de formidabele smaken uit de Frans-internationale keuken van chef Reijer van der Groot. De bediening heeft duidelijk veel ervaring en zorgt voor een relaxte sfeer. Sommelier Bas van der Groot weet precies welke wijn perfect matcht met je gerecht en maakt het plaatje compleet.

Meer informatie over restaurant Parc

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Lunch vanaf 11:30
- Diner vanaf 17:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Pank G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Vriendelijke ontvangst, professioneel personeel met aandacht voor persoonlijke touch. Leuke lokatie, sfeervol ingericht. Het eten was goed. De tataki van tonijn was verrassend, de gekonfijte wilde eendenborst was kekker. Jammer dat er bij de koffie geen mogelijkheid was om wat friandise te bestellen. Het kleine bitterkoekje was een wat mager zoetje! Volgende keer graag iets met goeie chocola als waardige afsluiter.
De moeite waard om te gaan!
JosephineM .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Dit restaurant is leuk, ligt rustig aan de haven van Hilversum en bestaat grotendeels uit glas. Alleen dat is al een bijzondere ervaring. De bediening is jong en sommige dames zijn zeer onervaren maar wel uiterst vriendelijk. Toch mag je wel verwachten van een restaurant met redelijk hoge prijzen dat het personeel kennis bezit over de gerechten wat maar bij 1 dame het geval was. Het eten is heerlijk maar de gerechten worden zonder salade en patat geserveerd waardoor een hoofdgerecht erg karig is maar wel rond de 20 Euro kost. Dat is buiten proporties. De kwaliteit is fantastisch en ik hoop dat dit restaurant nog heel lang zal bestaan.
landegm .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Ik wilde al heel lang in dit restaurant eten, maar kon er alleen nog terecht op een zondag. Ik vond alles goed, heb erg genoten en kom zeker weer terug. Daarnaast verheug ik me er nu al op om in de zomer op het terras te kunnen genieten van een lekkere maaltijd. Hoop dat de kaart dan iets uitgebreider is.
Marjan D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Met de AH actie gegeten. We konden alles kiezen van de kaart en werden verrast door de heerlijke en prachtig uitziende gerechten.
Fijn dat er een kan water wordt geserveerd zonder dat je er om vraagt en broodjes met olie.
Zeer goede service! Voor herhaling vatbaar.
justinveenstra .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Waren een avondje in Hilversum en hebben met de AH/ Iens actie hier een reservering gemaakt. Vrije keuze uit de gehele kaart - en het goedkoopste gerecht per gang gratis. Ook standaard een karaf kraanwater op tafel en een goed assortiment wijnen per glas. Met de actie waren de prijzen heel goedkoop voor de geboden kwaliteit, maar ook zonder deze actie is de prijs/ kwaliteit prima in orde. Het was heerlijk en de bediening was vriendelijk. We komen zeker een keer terug als we in de buurt van Hilversum zijn.
Indira V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Leuk restaurant, heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk. Voor herhaling vatbaar. Lijkt mij met name in de zomer mooie plek
cynthia B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
De patatjes ware niet lekker knapperig maar zacht en slap.

Wat ook best jammer is, is de ontzettende frituurlucht die je van de keuken ruikt als je naar het toilet beneden loopt.
Is toch niet nodig I.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Was gezellig en mooi van binnen. Alleen 1 puntje, de friet was echt slecht. Supertaai, alsof die al superlang onder de warmtelamp had gestaan. En dat zeg ik terwijl ik oude benzinestation friet gewend ben. Daar moeten ze echt naar kijken, zo zonde. Voor de rest een goed restaurant en het eten was ook allemaal goed.
Rodepet .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Goede ontvangst bij binnenkomst. Prima bediening, discreet maar er zijn als het nodig was. Smakelijke gerechten. Echt een heerlijke avond!
Mara K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij restaurant Parc! Carpaccio en de Tartare zijn zeker een aanrader. Goede wijnen erbij. Erg goed allemaal.
gj.timmer .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Hier gedineerd met AH actie. Fijn dat er keuze was uit het gehele menu. Eten was prima, prijs kwaliteit iets te duur.
Persoonlijk vond ik de stoelen niet fijn om lang op te zitten ( wij zijn lang) en bij het raam was het vrij koel. Als ik de restaurant eigenaar was zou ik voor iets meer afscherming kiezen aan de onderkant van de ramen, dat scheelt misschien in de kou en je zit niet zo te koop. Tegelijkertijd kun je nog fijn naar buiten kijken.
Robert L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Met z'n tweeën daar gegeten op donderdagavond. De buitenring (aan het raam) was redelijk bezet. We maakten gebruik van de AH- restaurantactie. Ik kan niet anders zeggen dat wij uitstekend hebben gegeten! De gerechten zagen er heel verzorgd uit. De menukeuze was vrij en dat is wel eens anders bij acties! Wildzwijn-rillette en paling in zachte zuren als voorgerecht. Zalm en "gelakte" sucade als hoofdgerechten smaakten voortreffelijk! Ook de desserts waren lekker. We hadden er een bakje friet apart bij besteld maar ook zonder dat was het wel voldoende geweest. Ook positief is dat er direct een karaf water op tafel wordt gezet. Zo hoort het ook! De bediening bestaande uit twee charmante dames was zeer attent en vriendelijk. Een paar kanttekeningen: het zou de sfeer zeker ten goede komen als er op de achtergrond een rustig muziekje aanwezig zou zijn, zeker als het restaurant niet al te druk is. Ook zou ik persoonlijk enkele tafels weghalen en vervangen door een paar blikvangers (groen of iets uit onderliggende zaak De Rifwachter ??? ) omdat het geheel anders wat kaal en steriel aandoet.
Ze zijn wel flink aan de prijs dus je bent al gauw een aardig bedrag kwijt. Met deze AH-actie viel het uiteraard mee! Het is misschien een idee voor Parc om wat vaker acties te voeren met aantrekkelijke kortingen om meer publiek aan te trekken want dit restaurant is zeker een verrijking onder de restaurants in Hilversum!
Martijn W.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Met 4 personen gedineerd en goed gegeten. Wij hadden bijna allemaal een ander gerecht zowel voor, hoofd en na. Mooi opgemaakt en goed geportioneerd. De sfeer vond ik niet optimaal, maar als je al om 17:30 uur reserveerd is het logisch dat het rustig is. Wij hebben gebruik gemaakt van de AH actie en waren dus niet veel kwijt. Als wij zonder actie waren gekomen zou ik de prijs kwaliteit toch niet helemaal in verhouding vinden. Wij hebben heerlijk gegeten en een leuke avond gehad!
Ernst P.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Qua aankleding leuk. Kwaliteit gerechten (ik had de eend) matig. Het is dat ik de AH actie had. Als ik de volle prijs had moeten betalen dan had ik de prijs/kwaliteit verhouding slecht gevonden. Wij hebben in andere restaurants voor minder, lekkerder gegeten.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Parc is een prima plek om gezellig te dineren. Het eten is goed, maar viel deze avond een beetje tegen gezien de verwachtingen. De zwezerik smaakte wat muffig en de fazant te droog. Was het daardoor niet goed. Geenszins, maar het had zeker beter gekund. De overige twee tafelgenoten hadden overigens geen klachten. Kortom, geen reden om hier niet terug te komen. De ambiance is prettig en de bediening correct en heel plezierig.
willemgerard .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Superlekker gegeten met de ah actie! Was het zeker dubbel en dwars waard. A la carte een 3 gangen menu genomen. Ruime keuze en zalige combinaties
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
We hebben hier ongeveer voor de 12e keer gegeten, en het was voortreffelijk. Voorgerecht paling met zuurtintjes, zelden zo lekker. Voorgerecht partner wild zwijn ook heerlijk. Aangeraden witte wijn bij wild zwijn discutabel, lichte rode wijn zou wel zo lekker zijn geweest. Hoofdgerecht beiden fazant; lekker, met verrassend Duits rood wijntje.
Truus K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Een mooi restaurant met eigen parkeergelegenheid. Wel jammer dat de gasten erg dicht op elkaar zitten, de rumoerigheid is heftig. Het hoofdgerecht werd lauw geserveerd en last but not least, de porties zijn schraal, mag het een onsje meer zijn?
csverhagen .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
GEWELDIG! Lieve behulpzame medewerkers in de bediening en de nieuwe kaart is verrukkelijk!!! Wijn past goed bij de gerechten! Super
josweijens .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Ambiance een beetje kil, zo aan het donkere raam. Zal 's zomers veel leuker zijn denken wij. Bediening zeer goed en vriendelijk. Toen ik een nieuw glas wijn bestelde kreeg mijn partner haar halflege glas bijgeschonken van het huis. De frietjes kwamen door een vergissing wat laat, waren ook van het huis. Uiterlijk en smaak van de gangen was zeer verzorgd en lekker. Eigen parkeerplaats ook prettig!