Over het restaurant Parc

De kroon op de door Dudok ontworpen Zand- en Zoutbunker. In een prachtige setting geniet je tijdens een lunch of diner van de formidabele smaken uit de internationale keuken van chefkok Walter Den Daas. De bediening heeft duidelijk veel ervaring en zorgt voor een relaxte sfeer. De heerlijke wijnen wie worden geschonken, welke perfect matcht met je gerecht, maakt het plaatje compleet.

Meer informatie over restaurant Parc

• Kom je met de auto?
    Indien u met de navigatie naar ons toe komt, kunt u het beste Taludweg 1 invoeren.
  • : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

- Lunch vanaf 11:30
- Diner vanaf 17:30

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Parc

Liliane V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lionne T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Jaap H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Vriendelijke en correcte bediening, uitstekende gerechten in een sfeervolle omgeving. Een aanrader dus, menukaart geeft ruime keus..
Quinta M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij hebben hier heerlijk gegeten en de bediening was erg vriendelijk. Wij raden iedereen aan om hier een keer te gaan eten.
Marjan R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Prima als altijd! Leuke locatie, goede verlichting en inrichting. Heel goed , doortastend en aardig personeel. Prima meedenken en uitvoeren van aanpassingen binnen het menu , bij specifieke allergie voor producten.
mariannezeeman .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten, verassende combinaties van producten. Wij kwamen met de ah kortingsbon maar konden toch uit Het hele menu kiezen.
Minouche B.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
De gerechten zijn van hoog niveau, spannende combinaties en borden mooi opgemaakt.
Service is correct en ongedwongen. Met AH restaurantbonnen is het prijsniveau laag.
DonaldB .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
We hadden laat gereserveerd voor ook een laat tijdstip, maar we werden toch heel vriendelijk ontvangen. De meeste gerechten waren erg lekker en ook de wijn was prima. Alleen de lamsschouder viel een beetje tegen. Die had wel erg lang gesudderd, zodat het lam nauwelijks meer te proeven viel en de structuur nogal tartaarachtig was geworden. Dat zou beter hebben gekund. Maar voor het overige waren we best tevreden.
Ewoud S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassende en verfijnde presentatie en bereiding. Alles mooi in balans, zowel in smaak als in hoeveelheid. Mooie wijnen. Uitstekende bediening. Met de AH-restaurantactie is de prijs-kwaliteitsvehouding uitstekend. Gelukkig ook met actiekorting gewoon à la carte kunnen dineren. Aanrader! Eén puntje van kritiek: de stoelen in het restaurant zijn voor forse mensen aan de krappe kant en voelen na verloop van tijd hard en onaangenaam aan.
Ron P.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Prima en leuke plek vor diner en lunch. Ook een leuk terras!
Met name voor en nagerechten uitstekend. De hoofdgerechten waren normaal goed.
Nina L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Top! leuke omgeving en ideaal om in de zomer op het terras te zitten, leuk al die mooie grote ramen om het gebouw heen. Service ook erg leuk en eten goed op smaak !
Liliane V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Leuk dat er een nieuwe kaart is met heerlijke gerechten om uit te kiezen. Aardige en vlotte bediening, altijd fijn om bij Parc lekker te eten.
Joppe S.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Wauw! Wat een ontzettend leuk restaurant in Hilversum! De inrichting is erg gezellig en het voelt knus aan van binnen. Je zou bijna vergeten dat Parc plek heeft voor 75 couverts binnen door de ronde inrichting. Het eten is uitstekend en de portionering was ook precies goed voor ons. Wij komen zeker terug!
Corine R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Heerlijk gegeten van prachtig opgemaakte borden.
Coquilles met buikspek mooie combi en de eendeborst met samoa tevens goed bereid.
Hier gaan we in de zomer op het terras terug komen!!
J B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Met de AH actie bij Parc gegeten. Keuze uit het reguliere menu, geweldig. De gerechten waren mooi opgemaakt, hieraan zie je dat er met aandacht aan is gewerkt. De smaken heerlijk. Wij hadden als voorgerecht Makreel en Coquilles. Als hoofdgerecht de sukade. Ook van het nagerecht - frambozen - hebben wij genoten.
Het restaurant was goed gevuld, er was ook een groep aanwezig. De aandacht van het restaurant team was heel erg goed, dat maken wij elders wel eens anders mee.
Kortom restaurant Parc is wat betreft ons ook een aanrader.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het restaurant was sfeervol, schoon, de jonge dames van de bediening waren uiterst vriendelijk en correct, het eten was heerlijk en exclusief en ook de prijs- kwaliteitsverhouding was in orde.
Ronald T.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Heerlijk gegeten met een prachtige fles (dure) wijn. We konden profiteren van de AH-actie.
Parc heeft daar gelukkig geen speciaal menu voor.
Het eten is prachtig opgediend, de porties zijn voor ons (geen grote eters) groot genoeg. We hadden gekozen voor extra groente en een bakje friet. Maar daar hebben we weinig van gebruikt.
De locatie van Parc is prachtig, hoog boven een Park gelegen.
Een aanrader!
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
De wachttijd tussen de gerechten kan wat korter, dit ivm de wijn suggesties.
overigens de wijn is van uitstekende kwaliteit.
Dit restaurant zou ik een ieder aanbevelen.
Edith C.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Fijne sfeer, heel vriendelijk personeel en heerlijk eten op een bijzonder mooie locatie.
Kortom een adres om zeker nog eens terug te komen.