Parc Central

Meer informatie over restaurant Parc Central

• Terras
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Prima gegeten, maar niks bijzonders. We hebben eerst brood met smeersels gehad en daarna mosselen met sausjes. Aan de smaak van de mosselen was weinig gedaan. Volgens mij komen de sauzen uit een potje. Maar de bediening was leuk, maakte een praatje en je zit leuk bij Parc Centraal. Overall wel een gezellige avond gehad!
Jorden V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Eten viel tegen. Geen niveau voor een restaurant met deze prijzen. Ook het decor valt tegen, het oogt als een goedkope eettent. De bediening vergat regelmatig wat, erg slordig.
Marianne10maart .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
De bediening was goed maar de planning slecht. Een uur gewacht en na navraag kwam eindelijk de soep. Het restaurant is koud en erg lawaaierig. Eten was verder goed. Niet voor herhaling vatbaar jammer

Evert V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Na een tijdje zoeken, vielen wij voor de leuke sfeer die het eetcafe uitstraalde. Omdat we geen grote honger hadden, werd gekozen voor een plate. De vlotte en vrolijke serveerster kwam snel met de drankjes en ook de bestelling werd vlot en vrolijk opgenomen.

Ik bestelde een varkenshaassaté en mijn vrouw kabeljauw in een jasje van deeg, beide plates met frites en sla........
De saté was droog, taai en smakeloos... De satésauce ging nog wel, de gefruite uitjes waren niet van hoge kwaliteit, maar het vlees was werkelijk erbarmelijk.
Het lijkt erop dat de kok het vlees gegaard klaar heeft liggen en alleen even opwarmt. Jammer, want als je het goed koud bewaard in een goede marinade, kun je varkenshaas in een oogwenk vers afbakken.
Voor het eerst in lange tijd heb ik na het proeven van 1 stukje de rest laten staan.
De vis van mijn vrouw was redelijk, maar van kwaliteit niet hoog. We weten het niet zeker, maar we vermoeden dat hier sprake is van een diepvriesproduct. In ieder geval mistte mijn vrouw versheid en smaak.
De frietjes waren op beide plates slap en bleek.
De sla had waarschijnlijk een fabrieksdressing uit een fles, want het was qua samenstelling een soort gebonden gel met daarin rondrijvende fijngehakte stukjes kruiden. Niet lekker.

De plates waren rond de 15 euro.... Bij een snackbar kun je voor de helft betere saté en vis eten en in ieder geval veel betere frieten.

Toen we bij het afrekenen aangaven teleurgesteld te zijn, wees de serveerster de kok aan, die inmiddels aan de bar zat. Wat er dan mis mee was, vroeg jij. Ik deed vriendelijk mijn verhaal over de saté. Hij zou de klachten doorgeven aan zijn collega, zo gaf hij aan. Nog laf ook, want we hadden zijn collega gezien en dat was gewoon nog een jonge keukenhulp.
We hebben gewoon netjes afgerekend, want anders hadden we er eerder iets mee moeten doen. Een kopje koffie of een consumptie om de klacht te verzachten werd ons niet aangeboden. Wel prevelde de serveerster een - voor de kok onhoorbare - excuses... Dat is tenminste iets.

Jammer, want met een beetje meer moeite en liefde is ook een plate voor een gast een fijne maaltijd. Ons zien ze nu niet meer terug en de mensen die we hierover spreken ook niet.
Jobor .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Heerlijk gegeten via sweetdeal. Werkelijk voortreffelijke uiensoep. Heerlijke uitsmijter en een goede service. Een aanrader.
Smoeters .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
Papardelle met spinazie roomsaus, pesto en courgette.
De courgette bestond voornamelijk uit de schil, was verder niets mee gedaan, (rauw) verder smaakte het gerecht echt helemaal naar niets. Ik denk dat er geen zout gebruikt was, laat staan peper of Italiaanse kruiden. Er zat ook nog sla doorheen. Waarom? Dat verlept als t warm wordt. De parmezaanse kaas en de pesto proefde je amper. Het was wel 'lekker' veel.
Reactie van de bediening:' we horen eigenlijk nooit iets van de klanten over dit gerecht'.
Voelde me echt bedonderd in de zin van opgelicht. 15,75 is veel geld voor
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Redelijk goed gegeten op het terras van Parc Central. Vooraf brood met smeersels. Het witte, sponzige brood was matig van kwaliteit. De gebakken mosselen met gerookte zalmreepjes als hoofdgerecht smaakte OK, wel veel olie/vet op het bord en de verhouding vis/patat viel tegen (veel patat/weinig vis). De maaltijdsalade “Parc Central” van mijn partner smaakte ook redelijk, met weer het sponzige brood erbij. De bediening was vriendelijk maar oogde gehaast en was daardoor ook niet erg oplettend. Daarnaast duurde het uitserveren van het hoofgerecht een geruime tijd. Redelijk oude setting binnen, maar wel met een mooi terras.
Sheila B.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Zelfde ervaring als één van de eerdere recensies. Kipsaté geel van de kerrie en veel te droog. Alsof de saté al een tijdje geleden klaargemaakt is en weer opgewarmd. Mijn partner had zwaardvis die zo taai was dat het leek op stoofvlees dat niet lang genoeg gestoofd was. Ook hiervan het vermoeden dat het al eerder klaar gemaakt was en opgewarmd. We hebben het teruggestuurd en de reactie van de kok was "dat is de structuur van de vis". We hebben maar niet gereageerd. Wel netjes was dat hij een andere vis aangeboden kreeg, zeebaarsfilet. Niet bijzonder maar wel OK. Al met al wel gezellig gezeten en vriendelijke bediening maar meer dan een drankje zullen we hier niet meer nemen.
Daantje18 .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2014
Gebruik gemaakt van de Sweet Deal. Ruime keuze op de kaart. Gezellige sfeer. Het voor en het hoofdgerecht was prima!!
Bij de Sweet deal kreeg je als nagerecht het Grand Dessert. Dit is een proeverij van lekkernijen. deze staat ook op de dinerkaart voor 9,00 euro, tevens duurste nagerecht. Dit was echt drie keer niets. Een punt super droge keiharde cake, een beetje slagroom met een halve aardbei erop. Een eetlepel perzikstukjes in siroop uit blik en een dotje baverois.
Dol-op-eten .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Met een bon hier een drie-gangenlunch gegeten. Vooraf keuze uit een soepje, hoofdgerecht keuze uit diverse sandwiches, pannekoeken en omeletten en achteraf nog een toetje.
De tomatensoep was erg lekker, maar helaas niet erg warm. Mijn vriend had de uiensoep die goed smaakte, maar waar een beetje veel kaas op zat. Het hoofdgerecht was zeker de moeite waard en lekker groot. Ik had zelf een sandwich met zalm en kruidenkaas, erg lekker! Mijn vriend had een omelet die ietwat vet was, maar wel goed smaakte. Als toetje een heerlijke mix van chocoladetoetjes. De witte brownie was erg lekker! Voor het eten zou ik hier wel terug komen.

De bediening was wat minder, ze waren wel vriendelijk, maar kwamen niet vaak langs om te vragen of we nog wat te drinken wilden. Daarnaast kon de bediening niet goed antwoord geven op onze vragen over wat bepaalde ingrediënten precies waren.
Erna R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2013
Eetcafé-sfeer, niet ongezellig. Het was goed bezet toen wij er waren. De bediening is wel vriendelijk, maar erg routinematig. Aan het 3-gangenmenu dat behoorde bij een Groupon, kon niet worden gesleuteld, ook niet met bijbetaling. Dat voelt als niet-klantvriendelijk, ook al staan ze in hun recht. In andere restaurants hebben we dat wel anders meegemaakt.
We hebben er smakelijk gegeten, voor een prima prijs. Toch staan ze niet bovenaan ons lijstje van restaurants waar we graag terug gaan ...
VenKo .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Een geduldsoefening om hier te willen lunchen. Personeel loopt zich de benen uit het lijf, maar het verloopt allemaal nogal chaotisch. Drie kwartier moeten wachten op een kop soep en een broodje. Wel excuses dat het wat langer duurde.
Aan diverse tafels werd niet alles tegelijk geserveerd. Kwaliteit van het eten is goed, maar niet heel bijzonder.
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2013
We waren er eigenlijk al voorbij gelopen! Zaten veel mensen in het eetcafé, dus het wel goed zijn! Een lunch, tomatensoep met (erg veel) room een stokbroodje met kruidenboter en een kippensandwich (heerlijk) goed gevuld! Een zeer vriendelijk dame in de bediening.