Parc Breda

Grote Markt 20 4811 XR Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Parc Breda

Parc Breda is gelegen midden aan de Grote Markt. Deze a-locatie wordt eer aan gedaan met een kaart vol heerlijk eten voor een fijn prijsje. Zo mag je voor 30 euro drie gangen kiezen van het uitgebreide menu. En dat is nog best lastig; ga je voor een chic kreeftsoepje voor, met eendenborst en tarte tatin toe, of is het de carpaccio die lonkt, gevolgd door saté en cheesecake? Twijfel niet te lang, want het is allemaal lekker!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Parc Breda

Maandag t/m zondag 10:00 - 02:00
Zaterdagen vanaf 09.00 uur geopend

7,2

Jouw recensie over het restaurant Parc Breda

Robert V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij hadden een drie gangen verrassingsmenu en een drie gangen menu voor drie tientjes. Het eten was oke, maar ook niet meer dan dat. We hebben tussen het voor- en hoofdgerecht een uur moeten wachten. Nu begrijpen wij ook wel dat het op een zaterdag druk is en dat het daardoor iets langer kan duren, maar een uur vinden wij onacceptabel. Daarnaast kregen wij bij het verrassingsmenu zowel bij het voor- als hoofdgerecht eend. Dit vonden wij een beetje vreemd. Bij een verrassingsmenu verwacht je toch bij iedere gang iets anders te krijgen. De sfeer was verder prima en prijs redelijk
bjornrommens .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Nieuwe kaart met heerlijke interessante gerechten. Drie gangen voor drie tientjes!

Service was top, sfeer en inrichting restaurant helemaal goed.

Aanrader!
Gerbert C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Mooi verrassingsmenu. Goed rekening gehouden met dieetwensen. Prima enthousiaste service.
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten mooie gerechten.
Leuke sfeer en goede bediening.
Henny Z.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Leuke tent qua inrichting maar zeer slechte bediening. Bij binnenkomst was er ondanks dat het aantal personen duidelijk was doorgegeven een zitplaats te weinig. De uitleg van het "surprise menu" was zeer slecht waardoor er later misverstanden ontstonden. Bij het hoofdgerecht wat patat besteld, dit werd zodanig laat geserveerd dat we ons hoofdgerecht al op hadden. Ook werd bij 1 persoon het bestek vergeten. Het bestek werd uiteindelijk na twee keer vragen gebracht en was het eten al niet warm meer. Lege glazen werden niet meegenomen. Daardoor stond de tafel uiteindelijk vol met lege glazen. Maar het toppunt was toch dat er bij het bestellen van drinken door de serveerster "Moet jij ook nog wat?" werd gezegd tegen één van ons. Wij gaan hier nooit meer heen!
Ali B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een aanfluiting. Weliswaar een mooie zaak. Maar wat een slechte bediening. We hadden 5 verassingsmenu's buiten de kaart om genomen, van 34,50 voor 30. Eindstand was er toch 34,50 afgetikt en was er een korting van (maar) 7 euro zoveel berekend. We waren blij dat we weg konden. Onze frieten kwamen exact 30 minuten na het hoofdgerecht. En wat een karige gerechten. Slechte gebrekkige opmaak. Alles plat op het bord. Een toast bij het voorgerecht zo hard daar kon je een raam mee ingooien. Slecht op smaak. Meerdere mensen aan tafel zaten zonder bestek, heel de tafel steeds vol met glazen. Maar het vervelendst was nog de belabberde communicatie steeds met de bediening. "Moet jij nog wat", "moet jij nog wat" en het toetje zal wel 'teringlekker zijn ' nee bedankt. Dit restaurant is echt een no go.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
- super sfeervolle locatie!
- vriendelijke bediening
- goed en duidelijk concept mbt het 3-gangendiner.
- het eten was oké, viel soms wat tegen in smaak.
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het viel ons tegen, eten was niet al te warm. Het was karig en friet moet je bij kopen,evenals het stokbrood! De vlees spies van de BBQ was heel taai . Het dessert was super lekker maar heel weinig.
Linda E.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Na een teleurstelling een aantal jaar geleden het weer een kans gegeven. Voorgerecht had bevroren geitenkaas. Hoofdgerecht koude mosselen. Vergeten de sausjes voor de mosselen te serveren en een bord voor de lege schelpen. Heb wel nieuwe mosselen gehad, maar ondertussen had de rest het hoofdgerecht al op. Toetje crème brulee had een teleurstellend klein formaat. Voor mij niet meer naar Parc..
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Gisteravond op het terras bij Parc gegeten. Nadat wij een tijd geleden een slechte ervaring gehad hebben, wilden wij het alsnog nog een keer proberen. Dit hadden wij achteraf gezien niet moeten doen.

Een drie gangen menu besteld. Het hoofdgerecht kwam letterlijk 3 minuten nadat ons voorgerecht opgeruimd was. Daarbij was het hoofdgerecht koud/lauw. Dit terwijl wij ongeveer de enige tafel waren die aan het diner zaten. Vervolgens twee maal allebei een wijntje besteld die twee maal vergeten was. Toen wij hier de serveerster op aanspraken (Aziatisch meisje), kwam er een grote mond van heb ik jou daar. Er werd letterlijk gediscussieerd vanuit haar kant dat zij het absoluut niet vergeten was en dat het de fout van haar collega was. Geen sorry of iets dergelijks. Het was meer een 'hoe durf je mij hierop aan te spreken' reactie. Vervolgens onze keuze van het dessert. Ik vroeg welk ijs er geserveerd werd want ik gaf letterlijk aan niet van vanille ijs e.d. te houden. Geen probleem, werd mij verteld, want de trio van ijs zou bestaan uit basilicum ijs, likeur 43 ijs en fruit. Heerlijk! Helaas; ik kreeg een bordje half gesmolten ijs met de smaken; gingerbeer ijs, vanille ijs en yoghurt ijs. Zeer teleurstellend. Ook weer hierover geklaagd bij het desbetreffende Aziatische meisje. Weer geen excuus of een redelijke reactie.

Kortom; wij komen er niet meer. Fouten qua de keuken zijn menselijk, maar die kunnen goed gemaakt worden door een leuke en respectvolle reactie vanuit de bediening. Helaas geen van beide werd positief opgelost. Een grote mond en desinteresse, dat krijg je dan weer wel.
Marja J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten, het was wel iets rommeliger, maar waarschijnlijk komt dit door de jazz!
jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Top gegeten en zeer professioneel bediend!!
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
We hebben vanavond lekker gegeten maar de smaken van de gerechten mag net iets beter. Het ziet er prachtig uit op de borden.

De bediening was vriendelijk. Helaas zaten veel mensen zonder een drankje.

Zeker een aanrader want eten was lekker
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Het was een top avond ter ere van de verjaardag van onze (schoon)vader. John van het personeel heeft onze wensen perfect begrepen en daar uitstekend op ingespeeld. Daarnaast was het eten heerlijk. Een drie gangen menu voor 30 euro is geen geld. Zeker niet voor de kwaliteit van het eten! Een aanrader en we komen er zeker terug vanuit Amstelveen.
Coert P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Ik had gereserveerd en er waren maar liefst 3 medewerkers nodig om dat ter plekke bevestigd te krijgen. Het eten was aangenaam en de presentatie prima. Grootste nadeel van Park is de (veel) te harde muziek, die een gesprek net je tafelgenoten bijna onmogelijk maakt.
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Fantastisch !! De beste plek van Breda om gezellig te eten en cocktails te drinken! Onze jaarlijkse traditie om hier te komen blijft voort duren!!!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Ongelofelijk, het kan dus toch nog. Zeer goed eten voor een acceptabele prijs. Er zijn restaurants met dezelfde kwaliteit maar dan zijn de gerechten minimaal anderhalf keer de prijs van Parc. Onder de indruk. Bediening zeer correct. Leverde per ongeluk een duurdere fles wijn maar kreeg deze voor de prijs van de eerder bedoelde.
Pamela B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Leuk ingericht en sfeervol restaurant. We hadden hier rustig willen eten en natafelen. Het tempo van uitserveren was hoog. We kregen de indruk dat we snel weer weg moesten. De volgende gasten stonden al te wachten.
ttrimbos .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
20/01'17 In de avond heel lekker gegeten in dit restaurant. Toch enige opmerkingen , de muziek mag iets zachter en wat wij absoluut irritant vonden, was dat we zittend aan de zijkant tegenover de bar, heel slecht de kaart konden lezen, vanwege minimaal licht. Ik kan gerust zeggen dat ik mijn gerecht ook niet goed heb kunnen zien. Bediening vlot en goed.
Luc T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Erg gezellig restaurant met een ongedwongen sfeer. Eten ziet er spectaculair uit en zo smaakt het ook! Goede en vlotte bediening!
Al met al een top restaurant!