Parc Breda

Grote Markt 20 4811 XR Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Parc Breda

Parc Breda is gelegen midden aan de Grote Markt. Deze a-locatie wordt eer aan gedaan met een kaart vol heerlijk eten voor een fijn prijsje. Zo mag je voor 30 euro drie gangen kiezen van het uitgebreide menu. En dat is nog best lastig; ga je voor een chic kreeftsoepje voor, met eendenborst en tarte tatin toe, of is het de carpaccio die lonkt, gevolgd door saté en cheesecake? Twijfel niet te lang, want het is allemaal lekker!

Glas champagne

• Af te huren , Terras , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Parc Breda

Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
- super sfeervolle locatie!
- vriendelijke bediening
- goed en duidelijk concept mbt het 3-gangendiner.
- het eten was oké, viel soms wat tegen in smaak.
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het viel ons tegen, eten was niet al te warm. Het was karig en friet moet je bij kopen,evenals het stokbrood! De vlees spies van de BBQ was heel taai . Het dessert was super lekker maar heel weinig.
Linda E.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Na een teleurstelling een aantal jaar geleden het weer een kans gegeven. Voorgerecht had bevroren geitenkaas. Hoofdgerecht koude mosselen. Vergeten de sausjes voor de mosselen te serveren en een bord voor de lege schelpen. Heb wel nieuwe mosselen gehad, maar ondertussen had de rest het hoofdgerecht al op. Toetje crème brulee had een teleurstellend klein formaat. Voor mij niet meer naar Parc..
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Gisteravond op het terras bij Parc gegeten. Nadat wij een tijd geleden een slechte ervaring gehad hebben, wilden wij het alsnog nog een keer proberen. Dit hadden wij achteraf gezien niet moeten doen.

Een drie gangen menu besteld. Het hoofdgerecht kwam letterlijk 3 minuten nadat ons voorgerecht opgeruimd was. Daarbij was het hoofdgerecht koud/lauw. Dit terwijl wij ongeveer de enige tafel waren die aan het diner zaten. Vervolgens twee maal allebei een wijntje besteld die twee maal vergeten was. Toen wij hier de serveerster op aanspraken (Aziatisch meisje), kwam er een grote mond van heb ik jou daar. Er werd letterlijk gediscussieerd vanuit haar kant dat zij het absoluut niet vergeten was en dat het de fout van haar collega was. Geen sorry of iets dergelijks. Het was meer een 'hoe durf je mij hierop aan te spreken' reactie. Vervolgens onze keuze van het dessert. Ik vroeg welk ijs er geserveerd werd want ik gaf letterlijk aan niet van vanille ijs e.d. te houden. Geen probleem, werd mij verteld, want de trio van ijs zou bestaan uit basilicum ijs, likeur 43 ijs en fruit. Heerlijk! Helaas; ik kreeg een bordje half gesmolten ijs met de smaken; gingerbeer ijs, vanille ijs en yoghurt ijs. Zeer teleurstellend. Ook weer hierover geklaagd bij het desbetreffende Aziatische meisje. Weer geen excuus of een redelijke reactie.

Kortom; wij komen er niet meer. Fouten qua de keuken zijn menselijk, maar die kunnen goed gemaakt worden door een leuke en respectvolle reactie vanuit de bediening. Helaas geen van beide werd positief opgelost. Een grote mond en desinteresse, dat krijg je dan weer wel.
Marja J.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Heerlijk gegeten, het was wel iets rommeliger, maar waarschijnlijk komt dit door de jazz!
Jeroen Z.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Top gegeten en zeer professioneel bediend!!
Roel V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
We hebben vanavond lekker gegeten maar de smaken van de gerechten mag net iets beter. Het ziet er prachtig uit op de borden.

De bediening was vriendelijk. Helaas zaten veel mensen zonder een drankje.

Zeker een aanrader want eten was lekker
Mark G.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Het was een top avond ter ere van de verjaardag van onze (schoon)vader. John van het personeel heeft onze wensen perfect begrepen en daar uitstekend op ingespeeld. Daarnaast was het eten heerlijk. Een drie gangen menu voor 30 euro is geen geld. Zeker niet voor de kwaliteit van het eten! Een aanrader en we komen er zeker terug vanuit Amstelveen.
Coert P.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Ik had gereserveerd en er waren maar liefst 3 medewerkers nodig om dat ter plekke bevestigd te krijgen. Het eten was aangenaam en de presentatie prima. Grootste nadeel van Park is de (veel) te harde muziek, die een gesprek net je tafelgenoten bijna onmogelijk maakt.
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Fantastisch !! De beste plek van Breda om gezellig te eten en cocktails te drinken! Onze jaarlijkse traditie om hier te komen blijft voort duren!!!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Ongelofelijk, het kan dus toch nog. Zeer goed eten voor een acceptabele prijs. Er zijn restaurants met dezelfde kwaliteit maar dan zijn de gerechten minimaal anderhalf keer de prijs van Parc. Onder de indruk. Bediening zeer correct. Leverde per ongeluk een duurdere fles wijn maar kreeg deze voor de prijs van de eerder bedoelde.
Pamela B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Leuk ingericht en sfeervol restaurant. We hadden hier rustig willen eten en natafelen. Het tempo van uitserveren was hoog. We kregen de indruk dat we snel weer weg moesten. De volgende gasten stonden al te wachten.
ttrimbos .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
20/01'17 In de avond heel lekker gegeten in dit restaurant. Toch enige opmerkingen , de muziek mag iets zachter en wat wij absoluut irritant vonden, was dat we zittend aan de zijkant tegenover de bar, heel slecht de kaart konden lezen, vanwege minimaal licht. Ik kan gerust zeggen dat ik mijn gerecht ook niet goed heb kunnen zien. Bediening vlot en goed.
Luc T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Erg gezellig restaurant met een ongedwongen sfeer. Eten ziet er spectaculair uit en zo smaakt het ook! Goede en vlotte bediening!
Al met al een top restaurant!
Danny N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten in een leuke sfeer! Wij hadden een surprisemenu die erg lekker was. Prijs kwaliteit verhouding was.goed
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
vandaag gelucht bij Parc Breda. Het was druk en na een aantal malen door het restaurant te zijn gelopen kwam er een tafel in de serre vrij. Afgelopen zomer hier ook al een keer geluncht en toen was alles prima. De serveerster van vandaag had er duidelijk geen zin in aan haar gezicht te zien en dat kwam ook uit. Bij elke vraag die wij stelde kregen we nauwelijks antwoord of ze zij met een overdreven rollende R dat het op de kaart te lezen was. De drankjes werden snel gebracht door een andere medewerker die overigens wel vriendelijk was. Het broodje gerookte zalm van mijn partner was gegarneerd met eiersalade. Aangezien zij geen grote eter is vroeg ze of ik deze wilde opeten. Op het moment dat ik dit naar mij tie haal komt er mij een onaangename luncht tegemoet. De eiersalade was niet goed meer naar mijn mening en ook onze tafel genoten roken het duidelijk dat er iets mis mee was van een afstandje. Het leek wel een rotte eierlucht. Geprobeerd onze onvriendelijke serveerster aan tafel te krijgen maar dat ding natuurlijk niet lukken aangezien ze niet op of om keek naar gasten die al geholpen waren. Eindelijk zag ze ons en verteld dat de eiersalade een onaangename luncht had. Nou haar gezicht sprak weer boekdelen en met een diepe zucht nam ze dit gerecht mee naar de keuken. Ze komt terug met het verhaal dat de eiersalade gisteren is gemaakt en deze crème fraise bevat waardoor hij anders smaakt dan men gewent zou zijn. Op mijn opmerking dat de kok niet goed geroken heeft kijkt ze mij zeer onvriendelijk en met een blik of ik neer mocht vallen aan en ze zegt Ja, prettige dag nog. om daarna met een gezicht in oorlogs staat de tafel af te ruimen. Ik ben zelf al meer dan 30 jaar in de keuken werkzaam als leiding gevende, dit gerecht was echt niet goed meer door de eieren die erin zaten, helaas. Normaal zal ik niet zo snel een recensie plaatsen maar deze serveerster was zo onvriendelijk dat ik dit niet kon laten gaan. Als het in het bedrijf waar ik werkzaam ben zou gebeuren zou ik mij diep schamen .
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heerlijk eten, maar 3x om de rekening vragen, vragen wat de groente van seizoen zijn (om te kiezen of je salade of groente wil bestellen) en dan geen antwoord krijgen en dus ook niets kunnrn bestellen.. service kon beter.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Leuk en gezellig restaurant maar in de serre erg koud door het iedere keer openen en sluiten van de entree deur. Als aperitief een lekkere rode Montepulciano maar dan € 5,50 voor een beetje crudite is wel erg veel, leuke presentatie dat wel. Als hoofdgerecht hadden we onder andere satë, top van smaak, en een grote salade met tonijn. De tonijn hoorde waarschijnlijk op een kleine salade en anders was ook dit weer erg duur betaald.
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Aardig lunchtentje! Wite wijn , Rueda Verdejo OK! Kalfskoketten op maisbrood en erwtensoep OK! Bediening jong en servicegericht! Wel veel personeel!
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Men probeert horeca echt een beleving te laten zijn. Geregeld schuiven we hier aan, maar voor de echt mooie cijfers (9 en 10) moet er meer continuïteit in kwaliteit van eten en personeel worden gebracht.