Parc Breda

Grote Markt 20 4811 XR Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Parc Breda

Parc Breda is gelegen midden aan de Grote Markt. Deze a-locatie wordt eer aan gedaan met een kaart vol heerlijk eten voor een fijn prijsje. Zo mag je voor 30 euro drie gangen kiezen van het uitgebreide menu. En dat is nog best lastig; ga je voor een chic kreeftsoepje voor, met eendenborst en tarte tatin toe, of is het de carpaccio die lonkt, gevolgd door saté en cheesecake? Twijfel niet te lang, want het is allemaal lekker!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Parc Breda

Maandag t/m zondag 10:00 - 02:00
Zaterdagen vanaf 09.00 uur geopend

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Parc Breda

Esther V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Eten was prima maar bediening erg ongeïnteresseerd en hebben totaal geen idee hoe ze met het restaurant gedeelte om moeten gaan. Locatie is gezellig om te borrelen, maar om te eten ga ik de volgende keer weer naar een echt restaurant met fatsoenlijke bediening.
Katty P.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
waren met 5 personen en hadden de 3-gangen menu genomen - heeft welgeteld van 19u30 (aan tafel plaatsnemen) tot 22u45 geduurd (afgerekend) - veel te lang voor toch beperkte kaart en keuzes - personeel geen aandacht voor tafel alhoewel ze verschillende keren voorbij liepen -
Stefan N.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Ziek geworden na eten van mosselen bij dit restaurant. Verder goede service en mooie tent. Eten was niet bijzonder van smaak, maar wel lekker.
Els A.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Heerlijk gegeten in een prettige omgeving. Deskundig personeel. Zeker de moeite waard en we komen ook zeker nog eens terug.
Ferry B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Fijn restaurant met vriendelijke bediening. Erg goed geholpen en heerlijk gegeten. Wij gaan hier zeker nog vaker eten of gezellig borrelen met vrienden.
Shirley W.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Lekker gegeten en je zit er heerlijk. Één minpuntje, ze waren ons hoofdgerecht vergeten, kan gebeuren en was snel opgelost.
Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Super eten! Super bediening!! Hier komen we terug!!!!
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
We hebben ontzettend lang moeten wachten. We hebben eerst buiten een aperitiefje gedaan en daarna hebben we binnen gegeten. We hebben tot 3 x toe de ober moeten roepen omdat hij zich niet aan tafel meldde. Het was rustig op het terras want het regende en binnen zat ook bijna niemand. Na 3 uur aperitief, hoofdgerecht en dessert zijn we maar naar huis gegaan om daar koffie te drinken. Helaas werd aan tafel ook niet gevraagd of we nog een tweede drankje wilden. Achteraf stond er ook nog een drankje wat we niet eens gehad hebben op de rekening.
Dorine W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Lekker eten leuk gepresenteerd
ronenel .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Maar ze zijn meer gericht op een drankje serveren dan op een hapje eten. Maar de kwaliteit is echt wel goed.
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ondanks Jazz Breda , goede persoonlijke service . Het eten was heerlijk
.............................................................................................................................
danielledanielle .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Goed en gezellige sfeer, vriendelijk personeel, goede bediening, lekker eten gezellige ambiance
In de gezellige binnenstad van Breda
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het eten bij Parc Breda was prima en van goed kwaliteit. Het geluidsniveau van de muziek was naar onze smaak te hoog, met vooral een basdreun die je hoort. Dit maakt converseren moeilijk, ook voor het personeel is het dan lastiger om het menu toe te lichten.
Gijs M.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Ik heb gereserveerd voor twee personen omdat ik een date had. Je komt daar aan en ze weten van niks. Personeel is niet meedenkend het was er druk (ja daarom reserveer ik ook). Dus kortom een mooie tent alleen de service is echt matig, dat ervaren helaas meer mensen.
Dennie C.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Alleen de bediening was wat minder. Een aantal waren vriendelijk, andere liepen ongeinteresseerd rond. Moest ook lang wachten op drankjes, als ze die al op kwamen nemen.. En soms komen ze drankjes bestellen welke je niet besteld hebt, dit gebeurde ook bij de tafel naast ons. Qua eten dus goed, de rest nog kan nog wat aandacht krijgen.
Petravdbosch V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Wat een verwennerij deze avond. Een super warm en gezellig plekje om te ontspannen en culinair verwend te worden. Dank, wij voelden ons welkom en hadden een heerlijke avond!
Luuk K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Ongezellig, slecht personeel! Slecht deurbeleid en niet al te beste cocktails voor een veel te duur prijsje. Dit doe ik nooit meer!
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Een heerlijke avond gehad met fantastisch eten en bijpassende wijnen. De gastvrouw heeft ervoor gezorgd dat de avond vlekkeloos verliep. Top! Groeten uit het mooie Groningen.
Amber D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
De medewerkers maakten af en toe een gehaaste indruk, waardoor het net leek alsof ze de werkdruk niet helemaal aan konden. Ook af en toe een aantal fouten met het uitserveren.
De grootte van de porties was precies goed, alleen bij het hoofdgerecht miste ik iets van patat of iets dergelijks erbij.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Prima kwaliteitsverhouding, jammer dat het bijn hyet voorgerecht niet helemaal goed ging maar dat heeft men prima gecompenseerd. dank daarvoor. Ik zal Parc zeker bij mijn vriende aanbevelen.