Parc Breda

Grote Markt 20 4811 XR Breda Nederland Kaart

Over het restaurant Parc Breda

Parc Breda is gelegen midden aan de Grote Markt. Deze a-locatie wordt eer aan gedaan met een kaart vol heerlijk eten voor een fijn prijsje. Zo mag je voor 30 euro drie gangen kiezen van het uitgebreide menu. En dat is nog best lastig; ga je voor een chic kreeftsoepje voor, met eendenborst en tarte tatin toe, of is het de carpaccio die lonkt, gevolgd door saté en cheesecake? Twijfel niet te lang, want het is allemaal lekker!

Glas champagne

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Parc Breda

Ilse H.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Super eten! Super bediening!! Hier komen we terug!!!!
Rob L.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
We hebben ontzettend lang moeten wachten. We hebben eerst buiten een aperitiefje gedaan en daarna hebben we binnen gegeten. We hebben tot 3 x toe de ober moeten roepen omdat hij zich niet aan tafel meldde. Het was rustig op het terras want het regende en binnen zat ook bijna niemand. Na 3 uur aperitief, hoofdgerecht en dessert zijn we maar naar huis gegaan om daar koffie te drinken. Helaas werd aan tafel ook niet gevraagd of we nog een tweede drankje wilden. Achteraf stond er ook nog een drankje wat we niet eens gehad hebben op de rekening.
Dorine W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Lekker eten leuk gepresenteerd
ronenel .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Maar ze zijn meer gericht op een drankje serveren dan op een hapje eten. Maar de kwaliteit is echt wel goed.
Marjo V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Ondanks Jazz Breda , goede persoonlijke service . Het eten was heerlijk
.............................................................................................................................
danielledanielle .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Goed en gezellige sfeer, vriendelijk personeel, goede bediening, lekker eten gezellige ambiance
In de gezellige binnenstad van Breda
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Het eten bij Parc Breda was prima en van goed kwaliteit. Het geluidsniveau van de muziek was naar onze smaak te hoog, met vooral een basdreun die je hoort. Dit maakt converseren moeilijk, ook voor het personeel is het dan lastiger om het menu toe te lichten.
Gijs M.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Ik heb gereserveerd voor twee personen omdat ik een date had. Je komt daar aan en ze weten van niks. Personeel is niet meedenkend het was er druk (ja daarom reserveer ik ook). Dus kortom een mooie tent alleen de service is echt matig, dat ervaren helaas meer mensen.
Dennie C.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. Alleen de bediening was wat minder. Een aantal waren vriendelijk, andere liepen ongeinteresseerd rond. Moest ook lang wachten op drankjes, als ze die al op kwamen nemen.. En soms komen ze drankjes bestellen welke je niet besteld hebt, dit gebeurde ook bij de tafel naast ons. Qua eten dus goed, de rest nog kan nog wat aandacht krijgen.
petravdbosch .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Wat een verwennerij deze avond. Een super warm en gezellig plekje om te ontspannen en culinair verwend te worden. Dank, wij voelden ons welkom en hadden een heerlijke avond!
Luuk K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Ongezellig, slecht personeel! Slecht deurbeleid en niet al te beste cocktails voor een veel te duur prijsje. Dit doe ik nooit meer!
Frank H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Een heerlijke avond gehad met fantastisch eten en bijpassende wijnen. De gastvrouw heeft ervoor gezorgd dat de avond vlekkeloos verliep. Top! Groeten uit het mooie Groningen.
Amber D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
De medewerkers maakten af en toe een gehaaste indruk, waardoor het net leek alsof ze de werkdruk niet helemaal aan konden. Ook af en toe een aantal fouten met het uitserveren.
De grootte van de porties was precies goed, alleen bij het hoofdgerecht miste ik iets van patat of iets dergelijks erbij.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Prima kwaliteitsverhouding, jammer dat het bijn hyet voorgerecht niet helemaal goed ging maar dat heeft men prima gecompenseerd. dank daarvoor. Ik zal Parc zeker bij mijn vriende aanbevelen.
Nicolien W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Lekker gegeten, goede wijn en nette bediening. Leuke entourage.
Voor herhaling vatbaar!
Breda is sowieso een heel gezellige stad om te bezoeken.
Toby B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Fantastisch eten! Alleen werden we niet vaak door de service opgemerkt en kregen we regelmatig een koude wind om ons heen door de deur die steeds wagenwijd openging.
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De reservering was niet doorgekomen, we werden in de koude serre geplaatst en naar een kwartier nog geen kaart gezien te hebben zijn we weggelopen.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Spruitjes waren niet gaar je zag ze op de meeste borden weer retour gaan. Zonde!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Wij hadden een drie gangen verrassingsmenu en een drie gangen menu voor drie tientjes. Het eten was oke, maar ook niet meer dan dat. We hebben tussen het voor- en hoofdgerecht een uur moeten wachten. Nu begrijpen wij ook wel dat het op een zaterdag druk is en dat het daardoor iets langer kan duren, maar een uur vinden wij onacceptabel. Daarnaast kregen wij bij het verrassingsmenu zowel bij het voor- als hoofdgerecht eend. Dit vonden wij een beetje vreemd. Bij een verrassingsmenu verwacht je toch bij iedere gang iets anders te krijgen. De sfeer was verder prima en prijs redelijk
bjornrommens .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Nieuwe kaart met heerlijke interessante gerechten. Drie gangen voor drie tientjes!

Service was top, sfeer en inrichting restaurant helemaal goed.

Aanrader!