Parc 388

Vleutenseweg 388 3532 HW Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Parc 388

Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Erg lekkere lunch gehad bij Parc 388. Ook de service was erg goed. Daarnaast kun je er ook met een klein kindje terecht. Er zijn kinderstoeltjes, een speelhoek en verschoonkussen. Een aanrader!
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Een plek waar ik graag kom voor een koffie of een glas wijn. Lunches zijn ook aan te raden. Lekker en leuk opgemaakt. Ik kom er graag omdat de sfeer er prettig is, zowel binnen als op het terras.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Ik kom hier zeer regelmatig en ik ben erg enthousiast. Het is er gezellig en de prijs-kwaliteit is bijzonder goed. De salade's, tosti's (m.n. kippendijentosti), de seizoenstaarten - ik kan het allemaal aanraden :-D.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Heerlijk even opwarmen nu het buiten weer koud wordt! Ruime keuze aan seizoenstaart. Heerlijk brood (tosti zou nog wel wat warmer mogen).
RPosthuma .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Voor de 2e keer bij Parc388 geweest voor een high tea. Ook deze keer was het weer erg goed. Vers bereid en goed van smaak. Vooral de scones ... top! Een lekker soepje, vers fruit en vers sapje erbij maakte het feestje compleet.

Een volgende keer bestel ik er een verse muntthee bij, dat zou het nog lekkerder maken.

Leuk om te zien dat de eigenaar van Parc388 vol passie werkt in zijn restaurant en hij de tijd neemt om even een praatje met je te maken.

Tot de volgende keer!
Hanneke B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Parc 388 is een enorme aanwinst voor de buurt. Een gezellige en kindvriendelijke plek met lekkere koffie, sapjes en lunchgerechten. Laatst heb ik hier mijn verjaardag gevierd voor een grote groep mensen en ook dat was helemaal top! Er werd actief met me meegedacht over de invulling van mijn feest en het was precies zoals ik gehoopt had. Ik ben fan!
Mtenhoor .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Een heel leuk tentje, verse producten en een zeer vriendelijke bediening!!
De zelfgemaakte appeltaart is echt super!!! Ook de clubsandwiches is een aanrader. Kom er regelmatig.
Chantal B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Hier een high tea gehad via groupon, maar de hele ervaring viel behoorlijk tegen.

Het eten was vrij uitgebreid en ook goed van smaak. Alles huisgemaakt! Lekkere broodjes en zoetigheden, al hadden de scones van mij meer of groter mogen zijn. Hoort toch bij een high tea. Om een tweede potje thee moesten we vragen en ook de verse jus 'd orange werd vergeten. Uiteindelijk wel geserveerd toen we er om vroegen maar leek aangelengd met sap uit pak.. Niet lekker.

Er stonden 2 personen in de zaak, 1 in de keuken en 1 in de bediening. De dame in de bediening was vriendelijk, maar leek het niet aan te kunnen, ookal was het niet echt druk. We hadden gereserveerd, maar kregen geen tafel toegewezen. Sterker nog, we werden helemaal niet begroet en zaten al een kwartier te wachten voordat we zelf maar over onze reservering zijn begonnen (naar de bar gelopen). Er werd niet gevraagd of alles had gesmaakt, en er werd niet opgelet of de thee bijgevuld moest worden. Dit kan echt beter!

Decor vond ik persoonlijk verschrikkelijk, en snap de hoge cijfers ook niet. Binnen was het benauwd en warm, een hoop insecten binnen omdat de deur open stond (bij gebrek aan airco), en de stoelen zaten verschrikkelijk. Keihard! Ik zat na 10 minuten al ongemakkelijk. Binnen nog erger dan buiten. We zijn dus uiteindelijk ook buiten gaan zitten, maar hier zat je niet echt lekker (aan een drukke weg en af en toe een rioollucht?).

Voor mij niet voor herhaling vatbaar. Leuk als je in de buurt woont misschien, maar om hier apart voor terug te komen niet de moeite waard.
AnnaProeft .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Ik werd getrakteerd voor mijn verjaardag op een high tea (met een Groupon-aanbieding). Dat was een feestje :-) Sandwiches, soep, thee, taart, sap, friandises - bijna meer dan ik op kon, lekker en alles in hun eigen keuken gemaakt.
Ik had van te voren aangegeven dat ik sommige dingen niet lekker vond, en hiermee werd rekening gehouden. De gastheer was heel vriendelijk. Hij gaat soms zelfs even aan tafel zitten om te vragen hoe het gaat en of het smaakt. Dat gebeurt je niet vaak, en ik voelde het als echte interesse.
Het is een knus tentje en zeker een plek om weer terug te komen.
Emma B.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Ik ben hier met mijn vriendin heen geweest met de lunchbon van Primera. Het tentje zag er van buiten heel leuk uit, hetzelfde geldt voor de binnenkant. Toen we werden benaderd door de serveerder had ik er alleen jammer genoeg al geen zin meer in. Hij ging door zijn knieën en praatte met ons alsof we kleuters waren (ik en mijn vriendin zijn nogal klein van stuk). De bediening viel heel erg tegen en ondanks dat het eten best lekker was (behalve de clubsandwhich. Neem die niet please, broodje carpaccio is wel aan te raden) waren de prijzen veel te hoog.
Bij het afrekenen nam hij gewoon het lunchkaartje af (nadat we 2 drankjes voor 6.50 (???!?!?!) af hadden gerekend) en zei met een sarcastisch grijns 'tot ziens dames! :)' Tot ziens?
Dacht ik dus even niet vriend.
Jan W K.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Aan geschoven voor een lichte lunch, nou dat viel niet tegen, bediening een jongedame die hart voor de zaak heeft en kan luisteren, op tafel een flinke Toasted sandwich Desem brood, je kunt mij niet blijer maken, met Pesto, Parma Ham en Buffel Mozzarella. Krokant en prima van smaak.
Er hing een betoverde geur van kaneel binnen, en op mijn vraag wat er in de keuken gemaakt werd, kreeg Ik als antwoord, Appel taart die staat nu in de oven en huis gemaakt, Mouth Watering it is.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Leuke tent, echt een horeca persoon en nog een ondernemer. Weinig tenten in Utrecht zijn nog in het bezit van iemand die ook in de zaak werkt. Dit spreekt mij persoonlijk erg aan, ook vond ik de manier van bedienen en de kwaliteit prima en de prijzen zeer redelijk. Voor iemand die leuk in lombok wat wil drinken en eventueel lunchen moet hier komen kijken.

Minpunt: Er is niet echt een grote keuken aanwezig waardoor het assortiment beperkt is, hopelijk kan die in de toekomst nog uitbreiden.