Parapara Sushi & Grill Café

Agorahof 15 8224 JG Lelystad Nederland Kaart
31-320415937

Over het restaurant Parapara Sushi & Grill Café

De Japanse keuken in Lelystad

Onbeperkt genieten van de Japanse keuken, ook in Lelystad is dat mogelijk. Bij Parapara Sushi & Grill Café serveren ze behalve sushi, ook warme gerechten van de grill, salades en tepanyaki voor een vaste prijs. Sluit dit culinaire festijn af met een van de voortreffelijke desserts. Moet je overwerken of eet je liever thuis? Geen probleem! Dan haal je je favoriete gerechten gewoon af of je laat ze bezorgen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Parapara Sushi & Grill Café

• : Parkeerplaats

Maandag t/m donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m zondag 16:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,7
7,2
Kan beter
Lang
Claudia_ .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Zaterdagavond 11 maart '17 geweest. Het was druk.... Na 30 minuten ons biertje/wijntje te hebben opgedronken, maar geen hapjes te hebben gekregen, werd de kaart weer neergelegd voor een tweede gerechtenronde. Na weer 15 minuten te hebben gewacht en dit te hebben aangegeven, kwam pas die eerste ronde. 10 minuutjes hierna kwamen er opeens twee ronden tegelijk; één was niet besteld, maar oké... Als anderen na afloop vertrokken, werden de tafels niet afgeruimd. Op bijna alle tafels lagen de restjes (borden, glazen, flesjes plus eten) van voormalige gasten. Op de vloer (ook richting keuken) lag rotzooi. Het personeel liep hier gewoon overheen: zag het niet? Dit alles heeft geen goede indruk achtergelaten. Het afrekenen duurde ook wat langer: het personeelslid was aan het bellen/chatten via een mobieltje.... ze zag ons niet eens! Een collega van haar kwam verontwaardigd over haar gedrag dan maar helpen. Jammer! We zullen hier niet zo snel weer naar toe gaan.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijke vers bereide sushi en meestal goede en snelle bediening. Op zaterdag soms een beetje te druk en daardoor langere wachttijd
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Je hebt 2,5 uur de tijd om vijf rondes te halen. Nou, die heb je ook zeker nodig, want ze zijn niet erg snel in de bediening. Wij hebben aangegeven dat we niet langer dan 1,5 uur de tijd hadden om te eten vanwege een voorstelling. Daar is helemaal geen rekening mee gehouden en we zijn niet eens tot de tweede ronde gekomen. Het eten was daarentegen wel erg goed. Aanrader: bestellen ipv op locatie dineren.
Fèdde V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Te laat om gerechten gewacht. Dat we na een tijd alweer honger hadden. Een ander tafeltje waren later dan ons binnen gekomen, maar werd eerder geholpen. Wc waren smerig en niet fijn. Bediening lachte alles weg. Ik kom hier nooit meer.
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Super lekker gegeten! Heerlijke sushi en hot plate gerechtjes. Vanaf vandaag gebruiken ze tablets om je bestelling door te geven. Werkte prima! Geen verkeerde gerechtjes en lekker snel!
Zeker weer voor herhaling vatbaar!!!
Sheyda P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vanavond was weer een geslaagde avond bij Parapara! Hier zijn vele soortgelijke avonden aan vooraf gegaan, aangezien we er al jaren komen en het altijd genieten blijft om meerdere redenen. De sfeer is ten eerste altijd gezellig, de bediening is erg beleefd, vlot en vrolijk. Verder is het eten ook altijd naar wensen en worden er vaak nieuwe gerechtjes aan het menu toegevoegd wat onze avonturen bij Parapara spannend houdt! Al met al kunnen wij er alleen met lof over spreken en zullen wij ook altijd terug blijven komen. De go to spot voor sushi in Lelystad!
Nicky M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Prijs en kwaliteit goed in balans. Een leuke avond gehad. We komen hier zeker nog een keer terug.
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heeeel lang wachten per persoon op gerecht en volgende rondes.Borrel werd geserveerd lauw en in bierglas?! Waren met 5 personen en allemaal erg teleurgesteld.Absoluut geen aanrader .Voor dat geld kan je gezelliger uit.
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heeeel lang wachten op de gerechten per persoon en de volgende ronden terwijl het niet druk was.Dan maar van elkaar wat nemen.Een jonge borrel werd geserveerd lauw en in een bierglas??!! Men kwam zelfs na het afrekenen nog met een vergeten gerecht aan.Was met 5 personen voor 5 personen een ongezellige teleurstelling.Gaan wij hier nooit meer ervaren. Geen aanrader . Jammer.
T.E.M B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Het is voor ons op maandag de leukste dag,
het personeel is dan gezellig en het is niet druk, zodat je snel en prettig bediend wordt.
Lida M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De start was prima. Maar na de 2e ronde werden wij vergeten, dat was jammer.
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten!!!
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Eerste keer wezen eten hier, wat ons onmiddelijk op viel was de prijs. Dit is velen malen goedkoper dan andere sushi restauranten. Het eten was ook voortreffelijk, sushi was vers en de warme gerechten kwamen in goede porties! Persoonlijk heb ik zelf heerlijk zitten smullen van de tie pan beef!! Wanneer wij hulp nodig hadden was het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Wij komen hier zeker terug!
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Eten was voortreffelijk, spot-goedkoop en personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Kortom: super!! Wij komen hier zeker nog vaker eten.
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Prima gegeten op een door de weekse dag, voor een zeer schappelijke prijs. Aanrader. Lekkere sushi en vriendelijke bediening.
Sylvia523 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Prijs voor een all u can eat is vergeleken met andere sushi restaurants wat ik gewend ben, extreem goedkoop. Jammer genoeg merkte ik ook dat de kwaliteit veel lager ligt. Sushi is warm en 15 minuten wachten op een drankje, aan te raden als je goedkoop sushi wilt..
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Ik had helaas niet zoveel eetlust, waardoor ik maar 10 hapjes gegeten heb van de 25 waar ik voor hetzelfde bedrag recht op had. Maar alle hapjes waren zonder uitzondering bijzonder lekker en werden op een mooie manier opgediend (schaaltjes, houten tafeltjes, etc.). De bediening (ca. 4 a 5 personen) was zeer vriendelijk en het interieur gezelliger dan ik in sommige andere Sushi-restaurants heb gezien. Je moet alleen niet naar buiten kijken, want het plein waaraan het restaurant zit is niet erg attractief.
IL2006 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Voor het eerst hier gegeten. Mooi restaurant en we hebben heerlijk gegeten.
Meer dan genoeg keuze, gerechten zeer warm/heet geserveerd. Bediening was prima.
Komen hier zeker nog terug!! Aanrader!!!
k_pluss .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Eten prima te doen.

Veel tijd tussen de verschillende rondes, wordt niet gevraagd of je nog drinken wil. Sfeer in t restaurant werd steeds grimmiger bediening loopt maar wat rondjes eten word gebracht zonder alstublieft of eetsmakelijk wat dan ook.

All you can eat bestaat dus uit 5 rondes en 5 hapjes pp nadat we 5 rondes hebben gehad werd er verder niets meer gevraagd of nog wat willen eten of wat te drinken dus we hebben er om gevraagd daaruit blijkt dat we dan klaar moeten zijn na 5 rondes, we zitten ons tijd uit of we betalen en weg wezen dat is jullie service.

De manager zei ook jullie mogen nog 1 ronde ten kosten van mij, hallo we zijn geen zwervers als het zwart op wit staat dat je klaar bent na 5 rondes hebben we rekening mee gehouden met onze bestellingen

goed koop zijn ze zeker maar betaal liever 10 euro meer voor betere service waar ze wel normaal Nederlands kunnen praten want deze mensen kon je amper begrijpen.
Melodyngo .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Wij hadden al een keer eerder bij parapara gegeten en tja wat kan ik zeggen. Leuk als je goedkoop sushi wilt eten en in de buurt bent, maar zeker geen aanrader. De service is zo slecht, ik heb het nognooit meegemaakt. Het was ongemakkelijk om met onze ober te praten. Wij zijn niet vies van een babbeltje, maar de ober had er duidelijk geen zin in. Wanneer wij wat zeiden mompelde hij maar wat terug, we verstonden hem niet eens. Ook geen eetsmakelijk of alsjeblieft. Maargoed, het eten is er okay.. de sushi tenminste, de lamskotelet was taai en de kip niet goed gaar(!). Voor de sushi kunnen wij, door de prijs, 15.80 pp ayce, misschien wel terugkomen, maar als ze die verhogen, echt niet! Zonde, want het decor is prachtig.