Parapara Sushi & Grill Café

Agorahof 15 8224 JG Lelystad Nederland Kaart
31-320415937

Over het restaurant Parapara Sushi & Grill Café

De Japanse keuken in Lelystad

Onbeperkt genieten van de Japanse keuken, ook in Lelystad is dat mogelijk. Bij Parapara Sushi & Grill Café serveren ze behalve sushi, ook warme gerechten van de grill, salades en tepanyaki voor een vaste prijs. Sluit dit culinaire festijn af met een van de voortreffelijke desserts. Moet je overwerken of eet je liever thuis? Geen probleem! Dan haal je je favoriete gerechten gewoon af of je laat ze bezorgen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Parapara Sushi & Grill Café

• : Parkeerplaats

Maandag t/m donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m zondag 16:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,9
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Resu .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Altijd vriendelijk en hulpvaardig personeel.
Met de nieuwe manier van bestellen op de tablets is het even wennen, maar de bediening is hierdoor supersnel!
Leuke sfeer en zeker niet duur en heerlijk verse sushi
We komen hier altijd graag
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Altijd heerlijk eten en vriendelijke bediening . Zalige sushi en ook veel keus uit warme gerechtjes. All you can eat voor redelijk bedrag.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
ParaPara is een aanrader voor iedereen die eens op een relaxte en laagdrempelige manier kennis wil maken met de Japanse (Oosterse) Keuken!

Zéér vriendelijke en servicegericht personeel en het eten was van een goede kwaliteit.
Elles K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Een paar keer kregen we eten dat niet meer warm was. Dat hebben ze gecorrigeerd. Verder was men vriendelijk en het eten was prima. Zeker voor deze prijs.
Claudia_ .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Zaterdagavond 11 maart '17 geweest. Het was druk.... Na 30 minuten ons biertje/wijntje te hebben opgedronken, maar geen hapjes te hebben gekregen, werd de kaart weer neergelegd voor een tweede gerechtenronde. Na weer 15 minuten te hebben gewacht en dit te hebben aangegeven, kwam pas die eerste ronde. 10 minuutjes hierna kwamen er opeens twee ronden tegelijk; één was niet besteld, maar oké... Als anderen na afloop vertrokken, werden de tafels niet afgeruimd. Op bijna alle tafels lagen de restjes (borden, glazen, flesjes plus eten) van voormalige gasten. Op de vloer (ook richting keuken) lag rotzooi. Het personeel liep hier gewoon overheen: zag het niet? Dit alles heeft geen goede indruk achtergelaten. Het afrekenen duurde ook wat langer: het personeelslid was aan het bellen/chatten via een mobieltje.... ze zag ons niet eens! Een collega van haar kwam verontwaardigd over haar gedrag dan maar helpen. Jammer! We zullen hier niet zo snel weer naar toe gaan.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijke vers bereide sushi en meestal goede en snelle bediening. Op zaterdag soms een beetje te druk en daardoor langere wachttijd
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Je hebt 2,5 uur de tijd om vijf rondes te halen. Nou, die heb je ook zeker nodig, want ze zijn niet erg snel in de bediening. Wij hebben aangegeven dat we niet langer dan 1,5 uur de tijd hadden om te eten vanwege een voorstelling. Daar is helemaal geen rekening mee gehouden en we zijn niet eens tot de tweede ronde gekomen. Het eten was daarentegen wel erg goed. Aanrader: bestellen ipv op locatie dineren.
Fèdde V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Te laat om gerechten gewacht. Dat we na een tijd alweer honger hadden. Een ander tafeltje waren later dan ons binnen gekomen, maar werd eerder geholpen. Wc waren smerig en niet fijn. Bediening lachte alles weg. Ik kom hier nooit meer.
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Super lekker gegeten! Heerlijke sushi en hot plate gerechtjes. Vanaf vandaag gebruiken ze tablets om je bestelling door te geven. Werkte prima! Geen verkeerde gerechtjes en lekker snel!
Zeker weer voor herhaling vatbaar!!!
Sheyda P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vanavond was weer een geslaagde avond bij Parapara! Hier zijn vele soortgelijke avonden aan vooraf gegaan, aangezien we er al jaren komen en het altijd genieten blijft om meerdere redenen. De sfeer is ten eerste altijd gezellig, de bediening is erg beleefd, vlot en vrolijk. Verder is het eten ook altijd naar wensen en worden er vaak nieuwe gerechtjes aan het menu toegevoegd wat onze avonturen bij Parapara spannend houdt! Al met al kunnen wij er alleen met lof over spreken en zullen wij ook altijd terug blijven komen. De go to spot voor sushi in Lelystad!
Nicky M.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Prijs en kwaliteit goed in balans. Een leuke avond gehad. We komen hier zeker nog een keer terug.
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heeeel lang wachten per persoon op gerecht en volgende rondes.Borrel werd geserveerd lauw en in bierglas?! Waren met 5 personen en allemaal erg teleurgesteld.Absoluut geen aanrader .Voor dat geld kan je gezelliger uit.
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heeeel lang wachten op de gerechten per persoon en de volgende ronden terwijl het niet druk was.Dan maar van elkaar wat nemen.Een jonge borrel werd geserveerd lauw en in een bierglas??!! Men kwam zelfs na het afrekenen nog met een vergeten gerecht aan.Was met 5 personen voor 5 personen een ongezellige teleurstelling.Gaan wij hier nooit meer ervaren. Geen aanrader . Jammer.
T.E.M B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Het is voor ons op maandag de leukste dag,
het personeel is dan gezellig en het is niet druk, zodat je snel en prettig bediend wordt.
Lida M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De start was prima. Maar na de 2e ronde werden wij vergeten, dat was jammer.
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten!!!
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Eerste keer wezen eten hier, wat ons onmiddelijk op viel was de prijs. Dit is velen malen goedkoper dan andere sushi restauranten. Het eten was ook voortreffelijk, sushi was vers en de warme gerechten kwamen in goede porties! Persoonlijk heb ik zelf heerlijk zitten smullen van de tie pan beef!! Wanneer wij hulp nodig hadden was het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Wij komen hier zeker terug!
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Eten was voortreffelijk, spot-goedkoop en personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Kortom: super!! Wij komen hier zeker nog vaker eten.
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Prima gegeten op een door de weekse dag, voor een zeer schappelijke prijs. Aanrader. Lekkere sushi en vriendelijke bediening.