Parapara Sushi & Grill Café

Agorahof 15 8224 JG Lelystad Nederland Kaart
31-320415937

Over het restaurant Parapara Sushi & Grill Café

De Japanse keuken in Lelystad

Onbeperkt genieten van de Japanse keuken, ook in Lelystad is dat mogelijk. Bij Parapara Sushi & Grill Café serveren ze behalve sushi, ook warme gerechten van de grill, salades en tepanyaki voor een vaste prijs. Sluit dit culinaire festijn af met een van de voortreffelijke desserts. Moet je overwerken of eet je liever thuis? Geen probleem! Dan haal je je favoriete gerechten gewoon af of je laat ze bezorgen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Parapara Sushi & Grill Café

• : Parkeerplaats

Maandag t/m donderdag 16:00 - 22:00
Vrijdag t/m zondag 16:00 - 23:30

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lang
Sheyda P.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Vanavond was weer een geslaagde avond bij Parapara! Hier zijn vele soortgelijke avonden aan vooraf gegaan, aangezien we er al jaren komen en het altijd genieten blijft om meerdere redenen. De sfeer is ten eerste altijd gezellig, de bediening is erg beleefd, vlot en vrolijk. Verder is het eten ook altijd naar wensen en worden er vaak nieuwe gerechtjes aan het menu toegevoegd wat onze avonturen bij Parapara spannend houdt! Al met al kunnen wij er alleen met lof over spreken en zullen wij ook altijd terug blijven komen. De go to spot voor sushi in Lelystad!
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heeeel lang wachten per persoon op gerecht en volgende rondes.Borrel werd geserveerd lauw en in bierglas?! Waren met 5 personen en allemaal erg teleurgesteld.Absoluut geen aanrader .Voor dat geld kan je gezelliger uit.
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heeeel lang wachten op de gerechten per persoon en de volgende ronden terwijl het niet druk was.Dan maar van elkaar wat nemen.Een jonge borrel werd geserveerd lauw en in een bierglas??!! Men kwam zelfs na het afrekenen nog met een vergeten gerecht aan.Was met 5 personen voor 5 personen een ongezellige teleurstelling.Gaan wij hier nooit meer ervaren. Geen aanrader . Jammer.
T.E.M B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Het is voor ons op maandag de leukste dag,
het personeel is dan gezellig en het is niet druk, zodat je snel en prettig bediend wordt.
Lida M.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De start was prima. Maar na de 2e ronde werden wij vergeten, dat was jammer.
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten!!!
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Eerste keer wezen eten hier, wat ons onmiddelijk op viel was de prijs. Dit is velen malen goedkoper dan andere sushi restauranten. Het eten was ook voortreffelijk, sushi was vers en de warme gerechten kwamen in goede porties! Persoonlijk heb ik zelf heerlijk zitten smullen van de tie pan beef!! Wanneer wij hulp nodig hadden was het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Wij komen hier zeker terug!
Marianne T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Eten was voortreffelijk, spot-goedkoop en personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Kortom: super!! Wij komen hier zeker nog vaker eten.
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Prima gegeten op een door de weekse dag, voor een zeer schappelijke prijs. Aanrader. Lekkere sushi en vriendelijke bediening.
Sylvia523 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Prijs voor een all u can eat is vergeleken met andere sushi restaurants wat ik gewend ben, extreem goedkoop. Jammer genoeg merkte ik ook dat de kwaliteit veel lager ligt. Sushi is warm en 15 minuten wachten op een drankje, aan te raden als je goedkoop sushi wilt..
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Ik had helaas niet zoveel eetlust, waardoor ik maar 10 hapjes gegeten heb van de 25 waar ik voor hetzelfde bedrag recht op had. Maar alle hapjes waren zonder uitzondering bijzonder lekker en werden op een mooie manier opgediend (schaaltjes, houten tafeltjes, etc.). De bediening (ca. 4 a 5 personen) was zeer vriendelijk en het interieur gezelliger dan ik in sommige andere Sushi-restaurants heb gezien. Je moet alleen niet naar buiten kijken, want het plein waaraan het restaurant zit is niet erg attractief.
IL2006 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Voor het eerst hier gegeten. Mooi restaurant en we hebben heerlijk gegeten.
Meer dan genoeg keuze, gerechten zeer warm/heet geserveerd. Bediening was prima.
Komen hier zeker nog terug!! Aanrader!!!
k_pluss .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Eten prima te doen.

Veel tijd tussen de verschillende rondes, wordt niet gevraagd of je nog drinken wil. Sfeer in t restaurant werd steeds grimmiger bediening loopt maar wat rondjes eten word gebracht zonder alstublieft of eetsmakelijk wat dan ook.

All you can eat bestaat dus uit 5 rondes en 5 hapjes pp nadat we 5 rondes hebben gehad werd er verder niets meer gevraagd of nog wat willen eten of wat te drinken dus we hebben er om gevraagd daaruit blijkt dat we dan klaar moeten zijn na 5 rondes, we zitten ons tijd uit of we betalen en weg wezen dat is jullie service.

De manager zei ook jullie mogen nog 1 ronde ten kosten van mij, hallo we zijn geen zwervers als het zwart op wit staat dat je klaar bent na 5 rondes hebben we rekening mee gehouden met onze bestellingen

goed koop zijn ze zeker maar betaal liever 10 euro meer voor betere service waar ze wel normaal Nederlands kunnen praten want deze mensen kon je amper begrijpen.
Melodyngo .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Wij hadden al een keer eerder bij parapara gegeten en tja wat kan ik zeggen. Leuk als je goedkoop sushi wilt eten en in de buurt bent, maar zeker geen aanrader. De service is zo slecht, ik heb het nognooit meegemaakt. Het was ongemakkelijk om met onze ober te praten. Wij zijn niet vies van een babbeltje, maar de ober had er duidelijk geen zin in. Wanneer wij wat zeiden mompelde hij maar wat terug, we verstonden hem niet eens. Ook geen eetsmakelijk of alsjeblieft. Maargoed, het eten is er okay.. de sushi tenminste, de lamskotelet was taai en de kip niet goed gaar(!). Voor de sushi kunnen wij, door de prijs, 15.80 pp ayce, misschien wel terugkomen, maar als ze die verhogen, echt niet! Zonde, want het decor is prachtig.
Karlinka V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Wat een heerlijke avond hebben we gehad bij para para! Goede en gezellige ambiance, vriendelijk personeel, zeer vriendelijke prijs, verrassende en zeer smaakvolle gerechten! Een echte aanrader!
tispeeters1 .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Gisteren bij Para in Lelystad gegeten om eens te vergelijken met onze andere favouriete sushi-eetgelegenheden.
Men heeft de prijs verlaagd naar 15,90 voor onbeperkt eten met een limiet van 2 uur en 15 minuten. Dat is een lage prijs vergeleken met anderen.
De bediening is goed, snel en attent. Het was zondagavond en toch zat het restaurant vol, ook met ouders en kinderen. Enigszins lawaaïg dus, maar niet echt storend. Decor is simpel, veel rood en zwart. Het eten heeft een voldoende maar niet het raffinement van een Japans restaurant zoals wij dat b.v. elders hebben ervaren. Enkele gerechten waren enigszins smakeloos, geen bite en er worden veel dezelfde sauzen gebruikt. Af en toe werden de gerechten lauw geserveerd. Pluspunt is de vriendelijke bediening. Men vroeg ons bij vertrek en afrekenen niet of alles goed bevallen was. Kortom: een voldoende maar niet meer.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Afgelopen zondag op vaderdag 15 juni 2014 uit eten geweest bij parapara met 5 volwassenen en een kind van 1,5 jaar wat een drama, de hapjes die we bestelden kregen we elke ronde maar een aantal van, de laatste ronde vergaten ze meer dan de helft zelfs. De soja en de gember was op we hebben tot 5 keer toe een serveerster aan moeten schieten om het einelijk weer te krijgen, we hebben met moeite 2 keer drinken kunnen bestellen. Er zijn 2 kinderstoelen in de hele zaak en ja die waren bezet dus kregen we een kussen waar we ons 1,5 jaar oude kleinzoon op moesten zetten, een aanfluiting voor zo'n flinke zaak. Ook was de speciale aanbieding voor vaderdag 5 euro duurder en dit zou echt niet erg zijn geweest maar de bediening was zo onderbezet dat dit het absoluut niet waar was. Sorry maar na deze ervaring zal Parapara ons niet zo snel meer terug zien.
sphyrnidus .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Susi te vet, saus "Chinees" Drie rondes werd niet het bestelde gebracht. Het personeel weet niet welk gerecht ze serveren, ze vroegen aan elkaar: weet jij welk gerecht dit is?
Bruinvis .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2014
Net terug van een lange vakantie en dan is het toch fijn om bij Para Para te eten
er zijn weer verschillende nieuwe gerechte bij gekomen,
en dat smaak uitsteken Kunsei Salmon heerlijk de Tamaki handroll met rauwe tonijn prima,
leuke bediening, en de eigenaar maakt toch even tijd voor ons vrij om te praten over de vakantie, goed ga zo door Jun
Paul A.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Prima restaurant, heerlijke sushi. Deze is echt vers en heel smaakvol. Voldoende variatie, er staan regelmatig nieuwe soorten op het menu. De Sushi met lichtgegrilde warme zalm is echt heerlijk. De grillhapjes zijn over het algemeen ook erg lekker evenals de ruime porties bami.

De frituurhapjes zijn niet bijzonder.

Bediening is verschillend, soms erg goed soms zeer ongeinteresseerd. Maar de prima kwaliteit sushi maakt het dat je toch terugkomt.