Parapara Sushi & Grill Café

Agorahof 15 8224 JG Lelystad Nederland Kaart
31-320415937

Over het restaurant Parapara Sushi & Grill Café

De Japanse keuken in Lelystad

Onbeperkt genieten van de Japanse keuken, ook in Lelystad is dat mogelijk. Bij Parapara Sushi & Grill Café serveren ze behalve sushi, ook warme gerechten van de grill, salades en tepanyaki voor een vaste prijs. Sluit dit culinaire festijn af met een van de voortreffelijke desserts. Moet je overwerken of eet je liever thuis? Geen probleem! Dan haal je je favoriete gerechten gewoon af of je laat ze bezorgen.

Halve fles mineraalwater

Vrijdag t/m zondag 16:00 - 23:30

Jouw recensie over het restaurant Parapara Sushi & Grill Café

Els D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Uitgebreide kaart, gerechten prima van kwaliteit en hoeveelheid.Leuk, zo met tablet werken...kortom, prima sushi/grill restaurant met hele gezellige inrichting en schappelijke prijs.
Coby V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Vind het jammer dat je geen antwoord krijgt als je een mail verzend via de website, ik had de vraag gesteld of er een speciaal tarief was voor mensen met een gastric bypass, helaas geen speciaal tarief, valt nog wel winst te behalen op deze vraag, ik zou volgende keer niet via dit al you can eat concept daar gaan eten.
FAMILIE J K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Was druk, keuken kon dit niet aan, Dit was helaas ook aan de gerechten te proeven, vooral die gebakken of gefrituurd moesten worden, Gemiddeld 50 minuten per ronde gewacht.
Bij de opmerking dat we op tijd in het theater wilden zijn, zei een jonge, serveerster: ja, we hebben het druk, het klonk als:: Lekker puh!!! i Een andere jongen heeft de situatie gered en zorgde ervoor dat we op ijd weg konden zijn.
Geertje D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Mooi restaurant en ruin van opzet. Lekker eten en voor ieder wat wils.
Moniek O.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Leuk sfeervol restaurant met vriendelijke en behulpzame bediening. Kwalitatief goede sushi. Prijs-kwaliteit verhouding is prima!
Emiel V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goede kwaliteit, uitgebreid assortiment en gezellig aangekleed. Ze maken gebruik van tablets om te bestellen wat het allemaal erg gestroomlijnd maakt.
Mandy S.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Altijd top. Geen lange wachttijd voor het eten komt. Sindskort werken ze met tablets om je bestellong door te geven erg leuk!. Geen klachten
Nette bediening altijd met een glimlach.
IL2006 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten en alles was lekker vers. Er waren een aantal nieuwe producten aan het menu toegevoegd. De bestellingen van eten en drinken kun je tegenwoordig zelf via een tablet ipv pen en papier doorgeven en kun je dus in 1 oogopslag zien wat je hebt besteld. Alles was keurig verzorgd en de bediening was heel erg snel.
Dus zeker een aanrader!!
Emiel V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Genoeg voortreffelijk eten; de sushi & grill is van hoge kwaliteit. Vriendelijke bediening, en natuurlijk genoeg drank om de dorst te lessen. Na de 3de ronde had ik mijn buikje al vol, toch dwong ik mezelf om door te eten omdat het eten toch gewoon zo lekker was. Persoonlijk zou ik restraunt ParaPara aan iedereen aanraden.
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Ten aanzien van 6 maanden geleden sterk verbeterd.Niet meer met potlood op kaart bestellen en maar wachten tot de kaart wordt opgehaald maar nu aan tafel digitaal bestellen en dat scheelt veel ergernis.Wel is er aan tafel heel weinig licht en de kaart moeilijk afleesbaar door de zeer kleine lettertjes.Vraag mij af hoe een grote groep het zal ervaren want de porties komen per stuk niet tegelijk en de tijd daartussen kan soms enige tijd duren.Wie dan wat besteld heeft is niet meer duidelijk.Voor even met je partner uit eten is dan wel aan te bevelen.
Arno V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prima entourage, de nodige variatie en vriendelijke medewerkers. Aanrader!!!
Prijs en kwaliteit klopt ook helemaal. Bestellen gaat zeer gemakkelijk via tablet.
Martin M.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Nette zaak, correct en vriendelijk personeel en zeker niet te duur............................................................................ ;-)
Resu .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Altijd vriendelijk en hulpvaardig personeel.
Met de nieuwe manier van bestellen op de tablets is het even wennen, maar de bediening is hierdoor supersnel!
Leuke sfeer en zeker niet duur en heerlijk verse sushi
We komen hier altijd graag
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Altijd heerlijk eten en vriendelijke bediening . Zalige sushi en ook veel keus uit warme gerechtjes. All you can eat voor redelijk bedrag.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
ParaPara is een aanrader voor iedereen die eens op een relaxte en laagdrempelige manier kennis wil maken met de Japanse (Oosterse) Keuken!

Zéér vriendelijke en servicegericht personeel en het eten was van een goede kwaliteit.
Elles K.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Een paar keer kregen we eten dat niet meer warm was. Dat hebben ze gecorrigeerd. Verder was men vriendelijk en het eten was prima. Zeker voor deze prijs.
Claudia_ .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Zaterdagavond 11 maart '17 geweest. Het was druk.... Na 30 minuten ons biertje/wijntje te hebben opgedronken, maar geen hapjes te hebben gekregen, werd de kaart weer neergelegd voor een tweede gerechtenronde. Na weer 15 minuten te hebben gewacht en dit te hebben aangegeven, kwam pas die eerste ronde. 10 minuutjes hierna kwamen er opeens twee ronden tegelijk; één was niet besteld, maar oké... Als anderen na afloop vertrokken, werden de tafels niet afgeruimd. Op bijna alle tafels lagen de restjes (borden, glazen, flesjes plus eten) van voormalige gasten. Op de vloer (ook richting keuken) lag rotzooi. Het personeel liep hier gewoon overheen: zag het niet? Dit alles heeft geen goede indruk achtergelaten. Het afrekenen duurde ook wat langer: het personeelslid was aan het bellen/chatten via een mobieltje.... ze zag ons niet eens! Een collega van haar kwam verontwaardigd over haar gedrag dan maar helpen. Jammer! We zullen hier niet zo snel weer naar toe gaan.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Heerlijke vers bereide sushi en meestal goede en snelle bediening. Op zaterdag soms een beetje te druk en daardoor langere wachttijd
Eva K.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Je hebt 2,5 uur de tijd om vijf rondes te halen. Nou, die heb je ook zeker nodig, want ze zijn niet erg snel in de bediening. Wij hebben aangegeven dat we niet langer dan 1,5 uur de tijd hadden om te eten vanwege een voorstelling. Daar is helemaal geen rekening mee gehouden en we zijn niet eens tot de tweede ronde gekomen. Het eten was daarentegen wel erg goed. Aanrader: bestellen ipv op locatie dineren.
Fèdde V.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Te laat om gerechten gewacht. Dat we na een tijd alweer honger hadden. Een ander tafeltje waren later dan ons binnen gekomen, maar werd eerder geholpen. Wc waren smerig en niet fijn. Bediening lachte alles weg. Ik kom hier nooit meer.