Parapara Sushi & Grill Café

Agorahof 15 8224 JG Lelystad Nederland Kaart
31-320415937

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Parapara Sushi & Grill Café

De Japanse keuken in Lelystad

Onbeperkt genieten van de Japanse keuken, ook in Lelystad is dat mogelijk. Bij Parapara Sushi & Grill Café serveren ze behalve sushi, ook warme gerechten van de grill, salades en tepanyaki voor een vaste prijs. Sluit dit culinaire festijn af met een van de voortreffelijke desserts. Moet je overwerken of eet je liever thuis? Geen probleem! Dan haal je je favoriete gerechten gewoon af of je laat ze bezorgen.

Halve fles mineraalwater

Erik V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Jeannet J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Helaas zijn van de zeven personen waar we mee waren er vijf ziek geworden met o.a buikklachten en gezien het feit dat we dit al eerder hebben gehad wilde we het met de bonnen nog een keer proberen maar dit was de laatste keer dat we hier heen gaan …..
Manuela V.
Het eten was erg lekker
We komen er zeker nog een x terug
Dj W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
voor het eerst geweest. lekker gegeten, vers en goed van smaak. zou er zeker weer eens naartoe gaan!
Erwin F. K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
In de auto even gereserveerd en we kwamen ongeveer een kwartier te vroeg aan. Dit was geen enkel probleem en we kregen meteen een paar leuke tafels om uit te kiezen. Na een korte uitleg over hoe te bestellen via de tablet werden meteen de drankjes opgenomen en geserveerd. De sfeer is goed en rustig, met lekker de ruimte tussen de verschillende tafels. De bediening is correct en de gerechten stromen mooi in tempo de tafel op. Het eten op zich is goed en kent variërende smaken. Wij zullen hier zeker nogmaals komen eten.
Marco W.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten en de kinderen ook. Sushi was erg lekker, net als de warme gerechten.
Freddy G.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Prima service en kwaliteit. Eigenlijk super.
A. H.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Heel lekker gegeten, zeker in vergelijk met soortgelijke restaurants
Bernardine N.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
zeer slecht, bediening niet klant vriendelijk, belachelijk dat je moet smeken om glas gewoon kraanwater te kunnen krijgen. Te weinig lamp verlichting. Slechte uitleg over menu, via tablet. Gerechten worden zo op tafel gezet, wordt geen uitleg over gegeven wat wat is, Niet duidelijk hoeveel stuks s je krijgt. Warme gerechten sommige porties zijn te groot. Dit haal je niet uit menukaart.
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Vlotte en nette bediening. Gerechtjes zijn smakelijl.
Yvonne K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
wij hebben er heerlijk gegeten
zowel de gerechten als de bediening waren uitstekend.
Naomi V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Was weer heerlijk zoals gewoonlijk tot de volgende keer
C.orine V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Het was weer heerlijk, ik blijf het zeggen
Personeel is ook goed, maakt regelmatig contact met gast, en is allerd op vragen.
Was druk maar alles verliep vlotjes, restaurant er naast had niets te doen dat zegt genoeg.
De handrol allemaal lekker, heerlijk van alles genoeg

Dus lekker gaan eten doen wij ook steeds weer vanavond gaat mijn dochter en schoonzoon weer.
Juliane K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Helaas was het alweer slechter geworden door de veel te jonge bediening en te weinig sturing is het nu echt net een schoolplein.
Achter de sushi bar word voornamelijk geflirt met de bediening die daar ook even lekker wat sushi meegraaien en gewoon vol in zicht lekker opvreten niet mijn idee van werken volgens de hygiëne regels.
Waar is de bazin die alles zo prachtig op orde had was echt onze favoriete plek maar na gisteren kom ik voorlopig niet meer terug.
Heel jammer
Hannah M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
De sushi is goed! Enige minpunt is dat de spicy sushi niet spicy zijn en de krokante garnalen niet krokant. Tegen het eind van de avond merkte we dat de flow er uit was. Gerechten kwamen erg laat of juist helemaal niet en je zat echt te wachten op het eten. Daardoor met een wat minder gevoel weggegaan uit het restaurant. Over het algemeen, prima en lekker sushi restaurant wat nog een paar puntjes op de I kan zetten.
Andries V.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten met mijn vrouwtje en vriendelijke bediening ????voor herhaling vatbaar
Dominga D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Op een rustige avond kan je rekenen op vers klaargemaakt sushi. Heerlijk
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Zoals altijd. Weer heerlijk gegeten
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Heerlijk gegeten zoals altijd helaas dit keer iets mis met tafel die wij gereserveerd hadden, dus bellen of alles wel is begrepen over reservering.