Parapara Sushi & Grill Café

Service7,3/10
Decor7,8/10
Frank T. Expertproever (6 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Prima gegeten op een door de weekse dag, voor een zeer schappelijke prijs. Aanrader. Lekkere sushi en vriendelijke bediening.
Sylvia523 . Fijnproever (2 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Prijs voor een all u can eat is vergeleken met andere sushi restaurants wat ik gewend ben, extreem goedkoop. Jammer genoeg merkte ik ook dat de kwaliteit veel lager ligt. Sushi is warm en 15 minuten wachten op een drankje, aan te raden als je goedkoop sushi wilt..
Henk D. Proever (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Ik had helaas niet zoveel eetlust, waardoor ik maar 10 hapjes gegeten heb van de 25 waar ik voor hetzelfde bedrag recht op had. Maar alle hapjes waren zonder uitzondering bijzonder lekker en werden op een mooie manier opgediend (schaaltjes, houten tafeltjes, etc.). De bediening (ca. 4 a 5 personen) was zeer vriendelijk en het interieur gezelliger dan ik in sommige andere Sushi-restaurants heb gezien. Je moet alleen niet naar buiten kijken, want het plein waaraan het restaurant zit is niet erg attractief.
IL2006 . Proever (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Voor het eerst hier gegeten. Mooi restaurant en we hebben heerlijk gegeten.
Meer dan genoeg keuze, gerechten zeer warm/heet geserveerd. Bediening was prima.
Komen hier zeker nog terug!! Aanrader!!!
K_pluss . Proever (1 recensie) 1 /10
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Eten prima te doen.

Veel tijd tussen de verschillende rondes, wordt niet gevraagd of je nog drinken wil. Sfeer in t restaurant werd steeds grimmiger bediening loopt maar wat rondjes eten word gebracht zonder alstublieft of eetsmakelijk wat dan ook.

All you can eat bestaat dus uit 5 rondes en 5 hapjes pp nadat we 5 rondes hebben gehad werd er verder niets meer gevraagd of nog wat willen eten of wat te drinken dus we hebben er om gevraagd daaruit blijkt dat we dan klaar moeten zijn na 5 rondes, we zitten ons tijd uit of we betalen en weg wezen dat is jullie service.

De manager zei ook jullie mogen nog 1 ronde ten kosten van mij, hallo we zijn geen zwervers als het zwart op wit staat dat je klaar bent na 5 rondes hebben we rekening mee gehouden met onze bestellingen

goed koop zijn ze zeker maar betaal liever 10 euro meer voor betere service waar ze wel normaal Nederlands kunnen praten want deze mensen kon je amper begrijpen.
Melodyngo . Expertproever (9 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Wij hadden al een keer eerder bij parapara gegeten en tja wat kan ik zeggen. Leuk als je goedkoop sushi wilt eten en in de buurt bent, maar zeker geen aanrader. De service is zo slecht, ik heb het nognooit meegemaakt. Het was ongemakkelijk om met onze ober te praten. Wij zijn niet vies van een babbeltje, maar de ober had er duidelijk geen zin in. Wanneer wij wat zeiden mompelde hij maar wat terug, we verstonden hem niet eens. Ook geen eetsmakelijk of alsjeblieft. Maargoed, het eten is er okay.. de sushi tenminste, de lamskotelet was taai en de kip niet goed gaar(!). Voor de sushi kunnen wij, door de prijs, 15.80 pp ayce, misschien wel terugkomen, maar als ze die verhogen, echt niet! Zonde, want het decor is prachtig.
Karlinka V. Proever (1 recensie) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Wat een heerlijke avond hebben we gehad bij para para! Goede en gezellige ambiance, vriendelijk personeel, zeer vriendelijke prijs, verrassende en zeer smaakvolle gerechten! Een echte aanrader!
Tispeeters1 . Fijnproever (3 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2014
Gisteren bij Para in Lelystad gegeten om eens te vergelijken met onze andere favouriete sushi-eetgelegenheden.
Men heeft de prijs verlaagd naar 15,90 voor onbeperkt eten met een limiet van 2 uur en 15 minuten. Dat is een lage prijs vergeleken met anderen.
De bediening is goed, snel en attent. Het was zondagavond en toch zat het restaurant vol, ook met ouders en kinderen. Enigszins lawaaïg dus, maar niet echt storend. Decor is simpel, veel rood en zwart. Het eten heeft een voldoende maar niet het raffinement van een Japans restaurant zoals wij dat b.v. elders hebben ervaren. Enkele gerechten waren enigszins smakeloos, geen bite en er worden veel dezelfde sauzen gebruikt. Af en toe werden de gerechten lauw geserveerd. Pluspunt is de vriendelijke bediening. Men vroeg ons bij vertrek en afrekenen niet of alles goed bevallen was. Kortom: een voldoende maar niet meer.
Claudia V. Proever (1 recensie) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Afgelopen zondag op vaderdag 15 juni 2014 uit eten geweest bij parapara met 5 volwassenen en een kind van 1,5 jaar wat een drama, de hapjes die we bestelden kregen we elke ronde maar een aantal van, de laatste ronde vergaten ze meer dan de helft zelfs. De soja en de gember was op we hebben tot 5 keer toe een serveerster aan moeten schieten om het einelijk weer te krijgen, we hebben met moeite 2 keer drinken kunnen bestellen. Er zijn 2 kinderstoelen in de hele zaak en ja die waren bezet dus kregen we een kussen waar we ons 1,5 jaar oude kleinzoon op moesten zetten, een aanfluiting voor zo'n flinke zaak. Ook was de speciale aanbieding voor vaderdag 5 euro duurder en dit zou echt niet erg zijn geweest maar de bediening was zo onderbezet dat dit het absoluut niet waar was. Sorry maar na deze ervaring zal Parapara ons niet zo snel meer terug zien.
Sphyrnidus . Expertproever (5 recensies) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
Susi te vet, saus "Chinees" Drie rondes werd niet het bestelde gebracht. Het personeel weet niet welk gerecht ze serveren, ze vroegen aan elkaar: weet jij welk gerecht dit is?
Bruinvis . Fijnproever (2 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2014
Net terug van een lange vakantie en dan is het toch fijn om bij Para Para te eten
er zijn weer verschillende nieuwe gerechte bij gekomen,
en dat smaak uitsteken Kunsei Salmon heerlijk de Tamaki handroll met rauwe tonijn prima,
leuke bediening, en de eigenaar maakt toch even tijd voor ons vrij om te praten over de vakantie, goed ga zo door Jun
Paul A. Expertproever (6 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2014
Prima restaurant, heerlijke sushi. Deze is echt vers en heel smaakvol. Voldoende variatie, er staan regelmatig nieuwe soorten op het menu. De Sushi met lichtgegrilde warme zalm is echt heerlijk. De grillhapjes zijn over het algemeen ook erg lekker evenals de ruime porties bami.

De frituurhapjes zijn niet bijzonder.

Bediening is verschillend, soms erg goed soms zeer ongeinteresseerd. Maar de prima kwaliteit sushi maakt het dat je toch terugkomt.
3T . Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Wij eten met ons vijfen (2 volw; 3 kids) redelijk vaak in Para Para; dat komt omdat het eten heel erg lekker is voor die 15 tot 20 euro die je moet betalen. Daarnaast zijn de mensen (vooral ook de eigenaar, die zelf bedient) zeer aardig. Wij hebben in verschillende restaurants met dit concept gegeten, maar Para Para springt er wat ons betreft echt uit vanwege vorenstaande.
Sowieso is het concept zeer aan te raden met kinderen; je kunt ze dingen laten proeven/proberen, want het zijn kleine hapjes en er is voor ieder wat wils.
Elwin A. Meesterproever (21 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Voldoende keuze, diverse gerechten uitgeprobeerd. Alleen de gerechten met rijst in een soort van klein patatzakje (weet niet hoe dat heet) was slecht, dat eten was niet uit het 'zakje' te krijgen, de plakrijst deed zijn naam eer aan.
Maar de andere gerechten waren prima, zeker de diverse vleees gerechten. Ook de warme saké was lekker. De bediening was vriendelijk en attent.
Eén verbeterpunt: Je kunt bij ParaPara geen nieuwe gerechten bestellen als tafelgenoten nog niet alles hebben opgegeten. De één eet nu eenmaal sneller dan de ander en/of kan meer op dan de ander.
Johan V. Proever (1 recensie) 6 /10
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2013
Voor het eerst gegeten en het eten was redelijk tot goed al heb ik betere sushi gehad. Alles zag er verzorgd uit maar de bediening was ronduit slecht! Lijkt of ze rechtstreeks van straat geplukt zijn zonder enige ervaring. In verwacht en eis hier gewoon meer van! Uit eten is voor mij meer dan eten alleen!
Gerard B. Meesterproever (22 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2012
voor de derde keer gegeten en wederom op alle fronten de moeite waard. is een echte aanrader voor degenen die van dit soort eten houdt.
Erwin V. Proever (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Redelijk vaak eten wij hier en ben erg tevreden over het aanbod en de kwaliteit van de sushi. Soms is de bediening niet al te snel maar wel erg geïnteresseerd en positief. Zeker de moeite waard.
Caroline G. Meesterproever (23 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2012
Heb hier een paar keer gegeten maar de sushi viel steeds weer tegen. De gunkan met tonijnsalade zag er al niet smakelijk uit daar de tonijn wit en melig eruit zag en ook niet lekker was. Erg jammer, want daardoor ontbrak de lust om de andere sushi op te eten. De bediening was niet erg enthousiast maar ook niet slecht.
Hans M. Fijnproever (4 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Voorafgaand aan een theatervoorstelling hier voor hetb eerst gegeten. En zeker niet voor het laatst! Na een vriendelijke ontvangst kregen we het concept uitgelegd. En toen begon het feestje. Nou ja, ik moet niet overdrijven want voor 20 Euro krijg je geen sterrendiner maar we hebben genoten van heerlijke gerechten. De bediening was vriendelijk en accuraat. De kwaliteit van de geboden gerechten prima. De ambiance is OK. Er hangt een relaxte sfeer, aankleding mag nog wat uitgebreid worden. We komen hier zeker terug!
Mark941 . Proever (1 recensie) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
Helaas een minder goede ervaring, het eten op zich smaakt goed en is keurig opgemaakt, echter als het druk is gaat er toch teveel fout, gerechtjes welke besteld zijn worden soms helemaal niet gebracht of wellicht bij een andere tafel geserveerd, dus is het lang wachten totdat het duidelijk wordt dat je deze niet meer zult krijgen, op deze manier is de beschikbare tijd snel om,dit zal toch echt beter moeten worden geregeld