Parande Broodjes

Zondag Gesloten

• Catering
Dolf S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
Je kunt hier broodjes eten, maar ook kleine gerechte bestellen. Dat deden we (ik en zoontje). Ik bestelde gekruide rijst met rozijnen en kip. Het zou even duren, want het eten wordt vers bereid, vertelde men. Het was erg fijn van smaak. Mijn zoontje een soort pannenkoek met dadels en wat zoetigheden. Ook erg lekker. Bovendien is men hier uiterst vriendelijk en gastvrij. En mijn zoontje wordt er (we zijn ondertussen twee keer geweest) altijd uitgebreid verwelkomd en uitgezwaaid, wat erg gezellig is.
Chatish S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2013
Vandaag geluncht bij Parande. Perfect Broodje Kip kerrie met echt kouseband erbij.

Broodje lamstong was ook prima. De Milkshake met banaan/honing is lekker maar niet echt super koud.
Deborah K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Groot broodje... leek me een gezonde lunch! Gezellige locatie (vooral het terrasje) Prima prijs/kwaliteit verhouding. Makkelijk parkeren in de buurt.
Pkalmijn .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2013
Heerlijk broodje Sosis Bandari gegeten (beetje heet), soepje vooraf en een Iraanse milkshake met banaan, dadels en nog iets als toetje. Net onder 10.- gebleven.