Paradijsvogel

Woensdag en Donderdag 16:00 - 21:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 22:00
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Een vol restaurant op zaterdagavond. Voor 17,50 euro onbeperkt eten, daar komen natuurlijk veel mensen op af. Het restaurant doet het wel slim: als voorgerecht is er Chinese tomatensoep. De soepkoppen zijn erg groot, voor je het weet zit je al halfvol na 1 kop mierzoete soep. Onze groep van 12 personen vond het eten niet bijzonder, beetje vet ook. De traditionele Chinese gerechten voor Hollanders zijn er allemaal wel. Maar na 1 gang naar het buffet zaten we al vol. IJs als nagerecht was lekker. Het ter plekke bereiden op een bakplaat van gerechten is niet goed georganiseerd, de plaat is veel te klein voor zo'n groot restaurant. De bediening komt heel vaak vragen naar extra drankjes. Nou ja, etentje was verder gezellig, maar je verwacht meer als je het mooi ingerichte restaurant betreedt..
Cees W.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Dit is het beste Cihinees Restsurant die wij kennen. Vriendelijke en snelle bediening. Lopend buffet is prima. Talrijke Chinenese gerechten. Kortom een Top Chinees.
Gerry95 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
gezellig restaurant. ik heb hier samen met mijn vriend gegeten van het buffet. lekker eten, wel veel simpele dingen ook. mogelijkheid tot tepan yaki wat vers bereid wordt. bediening komt vaak vragen of je nog wat wil drinken, dit vind ik persoonlijk een nadeel. gezellig ingericht, leuk restaurantje, ook zeker niet duur!
Etiole V.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Zaterdagavond een etentje in de familiesfeer gehad met 13 personen. We hebben gegeten van het buffetarrangement.
Vooraf chinese tomatensoep. Daarna een keuze uit sushi, chinees en indonesische gerechten, maar ook voor de kindern fites, frikandellen, sla etc. Ook is een bakplaat waar een kok biefstukjes, vis, etc, bereidt. Na ijs en/of fruitsalade.
Het eten is goed en de porties zo ruim als je wenst.
De bediening: afhalen borden (het bestek moest je houden, niet zo prettig als je van vis weer overgaat naar vlees, oid) en drankjes opnemen ging vlot en correct. Oma werd nog verrast met een kadootje voor haar verjaardag!
De zaak is chinees en smaakvol ingericht, en op zaterdagavond weten de Zeeuwen de weg naar de Paradijsvogel zeker te vinden: het zat stampvol!