Paradijs

Meer informatie over restaurant Paradijs

7,1
Corry T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wij waren zaterdagavond voor het eerst bij Paradijs Oosterhout met 19 personen: 10 volwassenen (waarvan 1 mindervalide) en 9 kinderen. We kregen eerst uitleg over de gerechten, zeer correct. Ook stond de kinderstoel voor de jongste klaar. Héérlijk eten, voor elk wat wils en alles vers. Vriendelijk personeel en prima prijs/kwaliteitverhouding. We komen zeker nog eens terug als we op de Katjeskelder verblijven. Corry Stam-Timmermans, Geervliet
Robert I.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Op uitnodiging bij het Paradijs gegeten.

Het betrof een lopend buffet. Er was zeer veel keuze aan gerechten; vis, vlees, nagerechten.
Ondanks dat het druk was, zag alles er mooi en verzorgd uit. Een hele prestatie van de bediening, want als mensen zelf iets mogen pakken, wordt het vaak een knoeiboel.

De lege bordjes werden snel van de tafel verwijderd door de bediening.

In het voorbij gaan hoorde ik de manager met een gast langs de gerechten lopen, waarbij zij uitleg kreeg over de gerechten die zij wel en niet mocht eten i.v.m. een allergie. Goede service.

Ook voor de rolstoelgebruiker was het buffet toegankelijk. Ruime doorgangen en gelijkvloers.

Het restaurant is een aanrader voor als je met een groep mensen lekker wilt eten. Ook voor kinderen zijn er voldoende gerechten beschikbaar; zelfs friet met snacks.
N-vandijk .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Erg opgeknapt ten op zichte van vroeger. Het eten wordt beter aangevuld en er is meer keuze. De prijs-kwaliteit verhouding is helemaal in orde. Het personeel is beleefd, maar mag zeker iets enthousiaster. Het is eenvoudig ingericht, met Aziatische accenten. Ik mis de kleine vijver bij de entree, dit was vroeger ideaal voor kinderen.
Wcw .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
We zijn hier al vaak geweest en je kan hier lekker eten voor een leuke prijs. Het is altijd druk zonder echt storend te zijn. Je kan kiezen tussen gerechten van het buffet of iets van de bakplaat wat bereid wordt terwijl je wacht.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Onbeperkt gegeten vanaf het begin soep,sushi,oester,mossel en zeewier tussendoor allerlei nassie, mihoen te combineren met allerlei hoofdgerechten tot lekkerste toetjes,ijssoorten, gebakken ananas en banaan
Goofy1234 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2015
Eten hier is altijd lekker. En sindsdien het een buffet concert is, is er ook genoeg keuze voor een ieder. De geboden waren zijn goed in smaak en vers bereid.
De bediening bestaat grotendeels uit jonge vakantiekrachten, dus als je net wat meer wilt kwa bediening ben je hier verkeerd. Maar ze doen wel hun best en zijn vriendelijk. Borden worden snel afgeruimd.
Het decor in de serre is het net niet. Te veel glas. In de winter erg koud en in de zomer veel te warm.
Al met al goed en lekker voor een hapje als je in de buurt bent.
B-E-R-T .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
In de veronderstelling zijnde dat we bij een Wok restaurant zouden belanden, hebben we ervaren hoe het eten bij een Japans/Chinees restaurant is. Er is voldoende keuze. Alles wordt goed aangevuld en de bedieningsservice is goed. Zoals in eerdere recensies, was ook hier de keuze voor vegetariërs zeer beperkt. Sushi bestaat vooral uit vis, 2 soorten Dim Sum, kip/varkens vlees. Warme gerechten veel vlees/vis. Het dessert was in overvloed aanwezig en wordt steeds goed aangevuld. Voor een ieder wat wils.

Algemene indruk: Erg groot (en druk), eten goed en gevarieerd, goede prijs/kwaliteit verhouding.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Onlangs hier op verzoek van mijn zoon gegeten. Het restaurant ziet er redelijk uit maar de serre is ronduit ongezellig. Ontvangst én bediening vriendelijk en vlot. Eten a la carte is niet mogelijk; er is alleen een buffet. Er zijn nog steeds Chinese gerechten verkrijgbaar maar eigenlijk heeft het nauwelijks meer te maken met een Chinees restaurant. Kwaliteit eten middelmatig. Helaas; wij zullen er niet snel weer naar toe gaan!
Anna V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Gisteravond hadden wij ons verheugd om weer eens lekker japans te gaan eten. Het was al een poosje geleden dat we waren geweest en dus hadden wij ons heel erg verheugd om weer eens in kimono aan de bakplaat te zitten waar de kok ter plekke ons eten bereid. Maar wat een enorme teleurstelling zeg, het restaurant was omgetoverd in een vreetschuur waar je zelf in de rij mag gaan staan om je eten te scoren. Gaarkeuken idee. Bij het reserveren was dit niet vermeld en de foto's op de site vertonen nog de bakplaten dus wij wisten van niets. Wij gaan wel op zoek naar een ander restaurant waar je nog wel ontspannen en relaxed kan gaan eten. Het is bijzonder jammer dat ook dit ( voorheen) exclusieve restaurant voor het vreetschuur concept heeft gekozen. Ik zou dus zeggen voor mensen die het niet erg vinden om telkens van tafel te moeten om wat te eten te krijgen is het misschien prima, maar als je beter gewend bent is dit een absolute misser, heel erg jammer. Wij zijn echt teleurgesteld en zullen dan ook niet meer terug komen
Bert_Aukes .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2014
Gisteravond wéér uit eten geweest in Paradijs Oosterhout. Dit was voor mij en mijn vriendin wederom een onvergetelijke avond. Het eten was perfect en meer dan voldoende variaties aanwezig. Goede en gezellige service. Een echte aanrader is het nog steeds.
Douwe K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Wanneer wij in de buurt zijn gaan wij hier eten. Ook gisterenavond, met een groep van 15 personen. Keurig ontvangen en de hele avond netjes bediend. Borden worden tijdig afgeruimd, vragen of je te drinken wilt gebeurt regelmatig maar niet overmatig. En dat is prettig. Kwaliteit eten is al jaren constant: goede kwaliteit, erg veel keus. Iedereen kan gewoon kiezen wat hij/zij lekker vindt. Ook het toetjesbuffet is zeer uitgebreid en lekker.
Het was gisteren volgeboekt , dat zijn wel heel veel mensen bij het buffet en drukte in de gangpaden. Maar ja, gezien hetgeen hiervoor geschreven nemen we dat graag op de koop toe. Prijs-kwaliteit is zeer goed.
Mikevd .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Vorige week zaterdag lekker gegeten bij het Paradijs. Kwaliteit is altijd goed, ik haal ook vaak af en de porties zijn royaal en perfect op temperatuur.
Decor is prima bij de piano, de serre is wat fabrieksachtig maar perfect voor grotere groepen.
Een aanrader!
Marisa S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Een Chinees restaurant waar je tevens Japans aan de plaat kan eten.
Je kan er ook afhalen.
Het restaurant bestaat uit diverse aangebouwde delen en heeft tevens een terras. Het is supergroot. Bediening is zeker attent en vlot. Lege borden worden direct opgehaald. Concept is All you can eat. Geen restaurant voor een intiem diner maar meer een vreetschuur. Wat kan je daar dan allemaal eten? Nou zo'n beetje alles. Soepen en stokbrood met kruidenboter. Oesters, garnalen, gamba's, diverse sushi, frites met frikandel, bitterbal, gefrituurde Chinese hapjes, alles wat je bij een Chinees vindt, vers fruit, gebak, ijs. Constante aanvulling zodat het telkens vers is. Iedereen vindt wel iets van zijn gading. Als we in de Katjeskelder zijn dan eten we altijd een avond hier. En dat doen we al jaren. Er is zo veel keus en gewoon nemen waar je zin in hebt! Niet wachten om bediend te worden maar gewoon lekker pakken.
Prijs kwaliteit staat hier in prima verhouding.
We hebben hier ook eens Japans aan de plaat gegeten, maar dat vonden we minder. Ik denk dat als je één keer in het Okura aan de plaat hebt gegeten alle anderen tegenvallen. Daarbij is het wel erg warm aan de plaat.
Decor valt eigenlijk niet te benoemen. Ligt er helemaal aan waar je zit. Het restaurant zelf heeft decor maar de aanbouw heeft glazen wanden en er staat een grote bonsaiboom op een standaard. Thats it.
Toiletten zijn goed en schoon.
Na het eten krijg je een warm vochtig handdoekje om je handen mee te schonen, lekker is dat.
Wil je liever afhalen reken dan maar op grote porties!
Frank B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2013
Genoeg parkeerruimte. Vlakbij Roompotpark Katjeskelder. In het weekend uitgebreid buffet. Prima gefeten tegen een fair prijs
Arjan V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
Eten:
vooropgesteld: dit is niet mijn soort restaurant, een all-you-can-eat met chinees-indische gerechten, aangevuld met wat sushi en dim sum en Nederlandse heerlijkheden als bitterballen, frites en huzarensalade. Maar eerlijk is eerlijk, de kwaliteit van de geboden waren is goed, smaken zijn zeer acceptabel, alles wordt snel aangevuld en vooral de hoeveelheid verschillende gerechten is ronduit indrukwekkend. Opmerkelijk ook dat er niet alleen "goedkoop spul" ligt, maar ook oesters, fatsoenlijke zalm etc. Nagerechtenbuffet ook zeer uitgebreid, helaas houd ik niet zo van zoet, maar de disgenoten waren zeer tevreden. Leuk voor kinderen: onbeperkt schepijs met allerhand decoraties. De witte huiswijn (Gascoigne - Uni Blanc) was acceptabel, espresso was wat te slap, maar een glas kraanwater erbij was geen enkel probleem. Beoordeling is gebaseerd op "value for money", en die was zonder meer goed.

Vriendelijke, maar wat timide meisjes in de bediening zorgen ervoor dat alles vlekkeloos verloopt. Vuile borden worden direct weggehaald, glazen tijdig bijgeschonken. Helemaal niets mis mee dus.

Decor:
Bij binnenkomst schrok ik: een piano waaraan life Richard Claydermanversies van de hits van Guus Meewis worden gespeeld. Welkom in de jaren 70! Maar eerlijk is eerlijk, ondanks de drukte en de omvang van de zaak zat je ruim genoeg, niet iedere millimeter is uitgenut. Prettig: ronde tafels voor groepen. Door het vele geloop door de zaak (inherent aan het concept) niet de plaats voor een date of een zakendiner, maar voor een hapje met vrienden of familie prima. Keurig schoon, ruime gratis parkeergelegenheid.

Conclusie: in de klasse waarin het restaurant opereert een prima keuze.
Dorit Z.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2012
'Japans'gegeten? wilde we nasi of bami bij ons gerecht? Op deze manier wordt de Oosterse keuken wel erg bijzonder op het bord gecombineerd. Het eten was verder oke. De bediening was allervriendelijkst. Jammer van de walmende etens- en bakluchten.
Ciske V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2012
Afgelopen Dinsdag gebeld voor vanavond 18.00 uur en genoten van een heerlijk Chinees/Japans buffet, tot nu toe voor ons het meest uitgebreide,er was zelf gerookte zalm en oesters,echt het was formidabel,natuurlijk is het een massaal eetfestijn maar dat weet je met zoiets, met z'n tweetjes waren we 47,50 euro kwijt incl ieders 3 consumpties,mooi prijsje en wij komen zeker daar terug.
E B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Afgelopen weekend hier voor de tweede maal gegeten met familie. Ik ben zeer tevreden over de ruime keus van het eten, de snelle bediening en prima prijzen. Ik heb niet aan de bakplaat gezeten, maar heb heerlijk gegeten van het buffet. Het is tot nu toe het meest uitgebreide buffet wat ik heb meegemaakt. Het is niet de meest romantische omgeving en best massaal opgezet. Maar voor gezamelijk met vrienden of familie eten en voor ieder wat wils, zit je hier helemaal goed. Prijs/kwaliteit verhouding dik in orde!