Paradijs

Garderenseweg 25 3882 AH Putten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Paradijs

• Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Omwille van een alergie van een van de kleinkinderen zijn we eerst gaan vragen welke olie gebruikt werd in de keuken, bv. voor de frieten (patat in Nederland). De dames die bedienden en de kok konden daar niet echt op antwoorden (slaolie zeiden ze!). Na aandringen ging iemand de bus halen waarin de olie wordt geleverd. Het bleek gemodificeerde sojaolie te zijn.
's Avonds kwamen we terug met 9 personen. De bestelling liep redelijk vlot. Bij de wijn weer de onwetendheid van de bedienende dame: ze zij droge witte en vroeg of dat goed was. We veronderstelden dat er dus ook andere witte wijn was: nee. De witte wijn bleek een goede Kaapse wijn te zijn! Had ze dat direct gezegd!
Drie personen bestelden een vegetarische schotel. Wat bleek: die bestond uit half gare stengels venkel, en niets anders. We hadden toch iets anders verwacht, of tenminste een waarschuwing dat er alleen venkel voorradig was.
De bediening was anders niet slecht en het andere eten was ook goed.
Bij het afrekenen weer een probleem. De inkt van de printer was duidelijk al dagen (weken?) op. De cartouche werd eruit gehaald, op de handpalm geklopt en geschud, er weer in gestopt en twee pogingen tot printen gemaakt. Er was totaal niets te zien op rekening. De inktpatroon had dus al veel eerder vervangen moeten worden. Precies of ze niet wisten dat - ie het niet meer deed!? Dat was werkelijk het toppunt! De printer leek al zo oud dat ze misschien geen patronen meer konden krijgen. Dan koop je toch gewoon een nieuwe printer! Onkunde of gierigheid?
F.behrens .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Een goed Chinees Indisch restaurant mag niet ontbreken op de shortlist van de culinaire lekkerbek.
Het Paradijs in Putten blinkt bij tijd en wijle uit door een voortreffelijke tippan, die wel wisselt van kwaliteit; waarschijnlijk tengevolge van welke chef-kok er achter het fornuis staat. De bediening is altijd zeer voorkomend, het aanbod karakteristiek en van een goed niveau.
Het is daarentegen wennen aan de ambiance die door het hoge plafond, een donkere verlaten hoek achter het buffet en enig achterstallig onderhoud de indruk blijft wekken van een kantine.
Hoe dan ook naar onze bescheiden mening, die wel tot stand is gekomen na een meer dan gemiddeld frequenteren, een van de beste Chinees Indische restaurants in de regio.
Cpbreda .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Gegeten champignonsoep en mihoen met kip; uitstekend klaargemaakt met voldoende vulling.
We werden bediend door een chinese dame; ze was attent en zeer correct.
De gelegenheid is goed verzorgd en doet gezellig aan.
Carla & Feike V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Met 3 personen hier gegeten, waaronder persoon in rolstoel.
Door de ruime indeling geen problemen met de rolstoel..
Het eten was perfect, en niet warm, maar heet, en zo hoort het ook..
Porties waren ruim voldoende, ondanks dat wij grote eters zijn.
Wij wonen niet in de buurt, maar het is zeker niet de laatste keer, dat wij hier gegeten hebben, dit komt mede door de vriendelijke en erg hulpvaardige bediening.
Wihend .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Heerlijk gegeten...alleen kwamen we voor het lopend buffet, maar dat hebben ze al zeker een jaar niet meer. Het is nu 1x per maand op een zaterdag. Voorheen was dit ieder zaterdag. Jammer we hadden ons hierop verheugd. We zijn echt naar de Veluwe gegaan voor dat buffet. Toch was er niets mis mee met het eten;, wat we hadden besteld van de menukaart was goed. Lieve, vriendelijke bediening.