Paradijs

Woensdag t/m Zondag 12:00 - 20:30

• Af te huren , Huisdieren welkom
Koste441 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2014
zondag 16 maart 2014 gegeten bij restaurant Paradijs te Hulst. Een heel sfeervol Chinees restaurant. We werden heel gastvrij ontvangen door gastheer en gastvrouw Sing en Monique Chan. Het restaurant bestaat uit 2 delen, sfeervol gedeelte beneden en boven voor meer prive of grotere groepen. Vooraf hadden we een overheerlijke soep met garnalen en kippenvlees en de heerlijke garnalenpasteitjes. Als hoofdgerecht kozen we het varkensvlees met ananas, paprika en sinaasappeldressing en dat was in 1 woord geweldig, en de lamshaas met zwarte pepers, look en bleekselderij, super! En dit alles met rijst en bami naar keuze.
Het is jammer dat dit restaurant niet bij ons in de buurt is, anders zouden wij er iedere week langs gaan. Top restaurant.
Peter & Jolanda de Koster uit Delft
Loek K.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Zaterdag een snelle hap, we waren wat laat maar mochten toch komen.
Daar hebben we geen spijt van gehad, als voorgerecht de loempia en de tostitjes, als hoofdgerecht Babi Pangang en de Eend waren fantastisch lekker, een minpunt was de bediening door de meisjes die wat steekjes lieten vallen, alsook de bestelde saté met friet door de kleindochter, waar de friet 10 minuten na de saté kwam. Verder was er niets te klagen, eten was weer net zo goed als vroeger. Een hele verbetering met vorig jaar.
Dennisnachtegaal .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Een goede vriend van ons vertelde dat we niet hadden hoeven te reserveren, omdat het eten de afgelopen jaren niet al te best zou zijn. Maar na 6 weken dicht te zijn geweest ivm de totale make-over en een nieuwe eigenaar, waren we erg nieuwsgierig. Enfin afgelopen zondag wezen eten. Gelukkig hadden we een tafel gereserveerd, want het hele restaurant was helemaal vol.
Van Marc hadden we gehoord dat hij de enige was die overgebleven was in de zaak. We hadden het menu van de chef besteld met z'n vieren. Het eten was top! Je proeft dat het eten puur is en dat de ingrediënten vers zijn. Elke gang werd rustig opgebouwd richting de hoofdgerechten. De fles wijn was ook goed afgestemd op het menu. Daarnaast bepaalde het nieuwe interieur de oh zo gezellige sfeer. Jonge, vlotte bediening.

Hopelijk zal het altijd zo blijven en wij blijven zeker terugkomen!!

Jerry C.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2013
heb hier jaren geweest om juist te meer dan20 jaar steeds goed ook al wisselde het van eigenaar het eten was steeds top en de service gewoon fantastisch ge kon gewoon niks verkeerds vragen het kwam steeds in orde dank zij de Marc en sorry haar naam ben ik kwijt maar nu hoor ik dat ze ermee stoppen hopelijk vlug een nieuwe eigenaar met hetzelfde personeel! alvast bedankt voor de voorbije jaren en hopelijk volgen er nog veel