Paradijs

Service6,8/10
Decor5,9/10
Michi W. Meesterproever (14 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
In eerste instantie prima Chinees restaurant. Bij binnenkomst voelde ik me niet erg welkom. De waiter was een beetje nors naar mijn idee en er kon niet echt een lach van af. De service verder was wel oke. Eten stond redelijk snel op tafel en het was een goede portie voor de prijs. Het eten was ook goed te doen maar niet heel erg bijzonder. Het is een goed restaurant als je van Chinees eten houdt, een grote eetlust hebt en het eten snel op tafel wilt hebben. Voor mij was de dealbreaker toch echt de service dus niet voor herhaling vatbaar.
Victor K. Meesterproever (70 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2016
Zonder enige twijfel de beste Chinees in Utrecht! Zeer uitgebreide kaart en een aparte kaart voor dimsum gerechten. Een Chinees die Chinees is gebleven. Zeer verfijnde smaken van zowel vlees als visgerechten! Vriendelijke bediening!

Zonder twijfel een dikke aanrader!!

Tot snel maar weer!
UtrechtSmaak . Meesterproever (20 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
In dit Chinees restaurant geen "vernederlandste" gerechten maar echte Chinese gerechten met smaak. Als voorgerecht had ik de wan tan soep. Als hoofdgerecht rundvlees met een overdaad aan verse gember: heerlijk!

Het restaurant is behoorlijk volgepakt met tafeltjes en het interieur is eenvoudig. Op een of andere manier lijkt dat te horen bij goede Chinese restaurants.
Wesley Axel D. Expertproever (9 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Vandaag gegeten met z'n 2e. Was lekker, service was goed. Wel kwamen ze vaak langs om borden op te halen e.d. terwijl we nog niet klaar waren. Dan zou je denken...dat is toch niet normaal? (Lees dit hier vaker). Maar ze zijn erg aan het kijken naar etiquette. Als jij dus je vork en mes op het bord heb liggen, en naar rechts laat wijzen gaan zij er van uit dat je klaar bent met eten. Merkte dat dit ook vaak bij andere gasten gebeurde.

Heb zelf niet veel gedronken, voornamelijk Chinese ice tea en Jasmijnthee. dit was prima. Kreeg de thee ook van het huis. Erg aardig, kon alleen niet bedenken waarom.

In principe is dit dus een goed iets, maar als het zo vaak gebeurt zouden zij zich wat aan moeten passen.

Decor was zeer oud en typisch. Het is jammer dat hier geen verbetering in zit. Vandaar een 3.
Pim F. Expertproever (6 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Als je binnen komt in het restaurant weet je meteen dat het om een Chinees restaurant gaat. Echt heel veel sfeervol vind ik het nooit maar in tegenstelling tot veel andere Chinese restaurants zou dit restaurant ook daadwerkelijk in China kunnen staan. Plastic tafelkleed en een glazen draaipaneel op tafel om het eten te kunnen delen. Dit is echt Chinees eten, alsof je weer terug in China bent! Geweldig! Vraag het personeel of het mogelijk is dat je wat verschillende gerechten kan proeven. Het personeel is zakelijk maar behulpzaam. Heerlijk gegeten en ook nog eens tegen een vriendelijke prijs.
Kikiboe . Meesterproever (24 recensies) 1 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Zeer slechte lunch gehad hier. Als vanzelfsprekend dimsum besteld. Was ondermaats. De gestoomde ha kau (garnalenpasteitje) was bijvoorbeeld taai. Het witte deeg er omheen moet eigenlijk zacht, dun en doorzichtig zijn. Het was echter taai, dik en vreselijk plakkerig. Ik moest het echt van het blad aftrekken waarop het geserveerd werd. De cha siu flensjes waren smakeloos en zagen er niet uit. De rest van de dimsum was van hetzelfde abominabele niveau.
Vroeger was de kwaliteit best redelijk hier. Nu is het gewoon niet te doen.
En dan de service van het personeel! De dames gaan nog wel, maar de heren zijn zo vreselijk onvriendelijk! Eigenlijk te asociaal voor woorden.
Over het interieur kan ik heel kort zijn. Niets meer aan gedaan sinds 1980, kan zeker een opfrisbeurt gebruiken.
Er zijn kennelijk mensen die denken dat je hier lekker kunt eten omdat er Chinezen komen. Think again! Ik kom hier in ieder geval nooit meer.
Janneke1992 . Proever (1 recensie) 2 /10
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Vanavond met twee vriendinnen wezen eten bij paradijs. We hadden een rijsttafel besteld, en twee minuten later stond het al op tafel. Dit kan natuurlijk nooit zo snel bereid zijn. Vervolgens komt de chef langs om te zeggen dat we de volgende keer ook een rijsttafel voor twee personen konden bestellen. Maar nu hadden we al voor drie besteld, dus helaas.. Personeel trok borden onder onze neus weg voordat we het eten nog maar op hadden. Personeel keek constant op onze neus. Heel irritant. Eten was ronduit slecht. Het leek al uren te staan. Het rook er aangebrand en het eten zag er niet fris uit. Echt een afknapper.
Niehk . Meesterproever (15 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
We hebben hier dim sum gegeten. Let wel: dim sum kun je bestellen tot 17:00 uur; daarna gaan ze over op de dinerkaart. Het is wel eens lastig om iets waar je goede herinneringen aan hebt te bestellen op basis van een menukaart in tekst zonder foto's. Alle gerechten waar prima bereid. Onze favorieten: gestoomde gevulde rijstflensjes, gebakken rettichcake, kleefrijst in lotusblad, gebakken pastei, gestoomde cake (zoet). Kippenklauwen met zwarte bonen zijn ook heerlijk, als je niet wordt afgeschrikt door hun uiterlijk.

Bediening: efficiënt maar onpersoonlijk, zoals wel vaker in Chinese restaurants.

Decor: "traditioneel Chinees restaurant", niet anders dan zulke restaurants er 20 jaar geleden uit zagen.
HappyCoupleforever . Meesterproever (34 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Je hebt zoveel keus bij Paradijs en het eten is zo lekker! Zelfs voor vegetariërs heb je heel veel keus. Het personeel is heel vriendelijk.
Marvin . Expertproever (5 recensies) 3,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Het was vroeger een Dimsum paradijs ,maar helaas is op heden kwaliteit ver achteruit gegaan.
Alles is te zout en te veel fetjin!
Service is middelmatig en interieur is zo oud, het doet me denken aan jaren 80.
Verder is het zo lawaaierig, je kan amper jezelf verstaan.
Al met al niet voor herhaling vatbaar .
Corarensen . Meesterproever (30 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Bij een culinaire avond dacht ik nou niet zozeer direct aan Chinees eten. Tot ik bij Paradijs at. Heerlijk! Fantastisch verzorgd, alles even vers en smakelijk, vriendelijke bediening. Echt een eye-opener. Enige minpuntje misschien de wat matige inrichting. Maar daardoor was bij mij de verrassing over het geweldige eten nog wat groter.
Paulien V. Meesterproever (18 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Samen met mijn vader bij Paradijs gegeten. Mijn vader is een liefhebber van de Chinese keuken en eet overal in binnen- en buitenland Chinees. Paradijs is wat hem en wat mij betreft een van de betere Chinese restaurants. Bij binnenkomst heeft het restaurant niet de uitstraling van een goed restaurant. Het interieur is vrij gedateerd. Maar wanneer je eenmaal aan tafel zit, dan stoort dat niet meer. De kaart is zowel in het Chinees als in het Nederlands en het viel me op dat er erg veel Chinese mensen aan het eten. Dat is vaak een goed teken. En inderdaad, het eten was heerlijk! Vooraf een tomatensoep. Als hoofdgerecht Pekingeend. Het was wel vrij veel. Personeel was erg vriendelijk en hielpen ons snel. Ik ga er zeker nog een keer eten.
Superaintit . Fijnproever (2 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Voor mijn vriendin en mijzelf de lekkerste Chinees waar we gegeten hebben. Erg verfijnd, lekker en authentiek. De bezetting was 70% van Chineese afkomst, 30% Hollands; dat zegt eigenlijk wel genoeg over de kwaliteit, smaak en waar voor je geld. Gewoon doen.
Moony . Expertproever (9 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Weer heerlijk gegeten bij ons favoriete authentieke Chinese restaurant, tussen de middag is er naast de gewone kaart een uitgebreide dimsum-kaart, heel gevarieerd en echt lekker en vers,vooral de dimsum met mango en garnaal was ontzettend lekker, bediening is als altijd zeer gastvrij en vriendelijk.Het eten is buitengewoon goed en lekkere segafredo koffie !
John P. Expertproever (5 recensies) 3,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Dim sums zijn redelijk, je kan het zien dat ene beter gemaakt is dan ander.
Service is ronduit triest, je vraagt iets en krijgt geen antwoord!
Inrichting is vies en outdated.
Stond werkelijk verschut bij familie op aanraden om hier te gaan eten.
Paradijs heeft zijn beste tijd gehad denk ik.
Lydia V. Fijnproever (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Gisteren bij Paradijs gegeten. Een authentiek Chinees restaurant in hartje Utrecht. De Szechuan rijsttafel was lekker pittig, een prima combinatie. Als extra gerecht hadden we het geroosterde vlees trio: Peking-eend, Char Siew en Foo Nam. Knapperig en zeer smaakvol.
De bediening was zeer vriendelijk en attent.
We hebben genoten!
Toller . Meesterproever (19 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Heerlijk geluncht in dit restaurant. Ook op maandagmiddag was het erg druk. We hebben ons laten verrassen door ons wat lekkere gerechten voor te laten zetten. Hierbij zaten ballen van deeg, gefrituurd met inktvis, een aantal lekkere garnalen gerechten verwerkt in plakken, een rundvleesgerecht, een iets scherper gerecht met paprika en garnaal. Het is ons prima bevallen.
FransjeB . Meesterproever (21 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Het eten is hier erg lekker! Snelle service en vriendelijk ook. Ze kunnen aardig goed nederlands, waardoor ze goed te verstaan zijn en makkelijk kunnen communiceren. Het eten werd netjes en snel opgenomen. Onze drank werd gelijk opgenomen. En alles kwam snel op onze tafel. We kregen netjes bestek, want de vele familieleden kunnen niet met stokjes eten. Het decor is erg mooi en oosters ingericht. Het is een best klein restaurant dus wanneer het druk is, is dat goed te horen. We konden elkaar op een gegeven moment moeilijk verstaan. Maar daar kunnen zij vrij weinig aan doen. Hier zijn wij vaker te zien!
Trudy P. Meesterproever (31 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Qua entourage is Paradijs een klassiek Chinees restaurant: weinig opsmuk, geen sfeerverlichting. Het personeel heeft een strikte taakopvatting: bestelling opnemen en eten op tafel zetten. Dat alles omdat het gaat om het eten, niet om het gedoe er om heen. Het eten is dan ook voortreffelijk. We vragen een variëteit aan gerechten te brengen, voor elk wat wils. Er verschijnt eend, varkensvlees, garnalen, zalm en groente met witte en gebakken rijst en mie. Alles even smakelijk en goed bereid. Een aanrader!
JosvR . Fijnproever (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2015
Dinsdagavond met een bus vol van het ouderenfonds Nieuwegein gegeten bij Paradijs. Bij het reserveren kreeg ik al een warm gevoel. Dat werd gedurende de avond alleen nog maar versterkt. Ik had recensies gelezen waarbij de bediening er matig vanaf kwam, nou bij ons niet. Een serveerster die zeer alert meedacht en snel reageerde als je wat nodig had. Helemaal top.Ikzelf had een combinatie gerecht met Chou Sieuw en Peking eend met mihoen. Geweldig lekker en behoorlijk veel. De andere gasten (8 x) hadden dezelfde ervaring. zeer goed van kwaliteit, niet kinderachtig met de porties tot en met het toetje toe. Ikzelf vond de ouderwetse entourage zeer gezellig, huiskamer achtig. Een ander zou zeggen "gedateerd" maar voor mij hoort dit er gewoon bij. Voor de dinsdagavond was het verbazend druk ook met het afhalen. Een aanrader, hier komen wij zeker terug. Jennifer nogmaals bedankt!