Paradijs Sang Lee

Kruisstraat 103 5612 CE Eindhoven Nederland Kaart

Over restaurant Paradijs Sang Lee

Diversiteit van de Aziatische keuken

Als je een liefhebber bent van de Aziatische keuken is Paradijs Sang Lee letterlijk een paradijs. De chef-koks zijn gespecialiseerd in zowel de Chinese als de Surinaamse keuken, een heerlijke combinatie. In een gezellige en ongedwongen sfeer kun je genieten van al deze speciale maaltijden en door de knusse tafelopstelling in het restaurant is privacy gegarandeerd.

Meer informatie over restaurant Paradijs Sang Lee

• Catering
7,1
6,9
6,4
Rlv .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Geweldige ervaring. Geen doorsnee Chinees restaurant maar een met originele chinese gerechten op de kaart die er niet alleen prima uitzien maar ook super smakelijk zijn. En dat tegen zeer democratische prijzen. Tel hierbij op de uiterst vriendelijke ontvangst, de vlotte bediening alsmede de ongedwongen gezellige sfeer, dan is de eenvoudige sobere inrichting geen enkel probleem. Een adres om te onthouden en regelmatig te bezoeken.
IJzo .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Prijs kwaliteit prima. Grote porties ook. Genoten van Peking eend met los komkommer erbij en Garnalen in lichte knoflooksaus met groenten . Was vakantie dus niet druk; daardoor ook prima bediening .
Pien Marit A.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Misschien ligt het aan ons, maar volgens mij is dit geen Chinees eten? Babipangang schotel was simpelweg een bak rijst met droog vlees, geen saus. Loempias?! Zoals ik ze nog nooit heb gezien met een of andere dikke brei erin van kool. De tomatensoep die we normaal altijd zo heerlijk vinden bij de chinees was ook echt niet zoals 'ie hoort, deze hadden we ook wel zelf in de supermarkt kunnen halen.
Kortom, alles is sausloos, droog en dus erg smakeloos...
JD009 .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Ik heb vandaag een grote bestelling geplaatst bij Sang Lee Paradijs. Nu bleek dat in de nasi en bami varkensvlees zat. De vorige keer heb ik dat ook besteld echter er zat geen vlees in. Ik heb gebeld om het uit te leggen. €86,-- aan eten besteld waarvan 2 nasi en 1 bami los. Die wilde ik dus zonder vlees. Na een hele discussie kon ik de bestelling opnieuw plaatsen. Het ging erom dat ik geen nieuwe nasi en bami kon krijgen. Wat is nou de inkoopprijs van dit? Slechte service Sang Lee. Dus nooit meer!!!! Bij mij afgeschreven. Zo een service krijg je vast omdat ze niet veel klanten hebben.
Miekemonod M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Erg gestressed. Had de indruk dat ze de drukte niet aankonden. Mijn gerecht te duur voor wat ik kreeg. Wat nassi met 'n paar garnalen. Zgn ook met varkens en rundvlees, maar moest er naar zoeken. Dit kostte 12, 50 euro. Was nog geen 6 euro waard.
X_leintjuh_x .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Reserveringen via de AH actie komen niet door, hadden blijkbaar moeten bellen (net als de 15 wachtenden op een tafel voor ons). Hebben een uur (!!!) op een tafeltje moeten wachten. Het eten was OK maar niet super. Was bovendien weinig voor de 31 euro die het p.p. kost (gelukkig 2e menu gratis) en er was maar 1 vast menu, met eend. Alleen maar eend. Het ijs was op dus we kregen 4 lychees als toetje, waardeloos. Hadden eigenlijk nog wel wat trek toen we weg gingen. Gelukkig een rondje drinken v.d. zaak gehad en een gezellige avond met een ouder echtpaar aan tafel dat met ons al een uur zat te wachten waarna wij ze hadden aangeboden bij ons te zitten. Als laatste, je zit aan tafeltjes naast de afhaalbalie waardoor iedereen die komt afhalen op je bord kan kijken. Niet prettig. Ik ga hier niet meer heen.
W.krause .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Hebben een AH menu gekregen. Was alleen keus uit menu A of B en moest je allebei ook hetzelfde menu nemen, ook al had de ander voorkeur voor een ander menu. Bijna één uur moeten wachten voordat de eerste gang, een vissoepje, geserveerd werd. Was niets bijzonders: leek op een waterige champignonsoepje, een paar hele kleine blokjes tofu, één klein stukje vis en wat schijfjes champignons. De ober, die het waarschijnlijk ook lang vond duren kwam tussendoor zeggen dat de soep "goed moest trekken" en daarom lang duurde. Lekker eten duurt lang??? Hoe gek kan je het maken voor zo'n simpele soep. Onacceptabel excuus voor ons. Hoofdmaaltijd, een visschotel met een schaal paksoi, had smakelijker gekund. Wij vonden het flauw. Daarna een klein bolletje ijs met wat slagroom en koffie of thee. Dit menu was geprijsd voor € 30,50 p.p., waarvan één dan gratis. Als dit normaal voor 2 personen € 61,-- had moeten kosten, dan zouden wij ons flink voor de gek gehouden voelen. We hadden beter van de kaart kunnen eten, dan had je smakelijker gerechten kunnen uitzoeken voor minder geld. Dus zeker niet aan te bevelen deze AH menu's. Jammer.
E.lowong .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
het eten was erg duur en het eten was weing
en slechet survis hoor en ik moets bijna 40 euro betalen
voor twe mensen
Petdes1 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Het samengesteld drie gangen menu was overvloedig en heerlijk, de bediening deskundig en vriendelijk. Wij dineren vaker in dit restaurant.
Bidadari_40 .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
De gerechten waren allemaal lekker
Service was goed..we hebben wel lang moeten wachten
De entree vind ik persoonlijk te open ..de mensen die voor afhaal komen kunnen zo op het bord kijken vande eters in het restaurant ..dat vond ik persoonlijk wat minder
User1 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2015
De keuze in het menu was niet moeilijk om te maken. We pakten beide 1x het vismenu en 1x het eendmenu, zodat we van beide gerechten konden genieten. Wat betreft het voor geschotelde menu. Wat een lekker eten in een gezellige wel is waar standaard ambiance met een zeer persoonlijke leuke bediening. Een goed menu voor een kleine prijs. Helemaal top. Wij komen ongetwijfeld terug.
Eksner1 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Wij hadden gekozen voor het vismenu voor 2 personen en de soep, het hoofdgerecht met de heerlijke en verrassende paksoi in een lekkere saus, het toetje en de koffie en chinese thee na, het was allemaal voortreffelijk. Ook de bediening, die de benen onder hun gat uitliepen, want het was lekker druk, was zondermeer vriendelijk en kwam ondanks de eerder genoemde drukte, niet gejaagd over. Kortom een paar heerlijke uurtjes voor ons.
Tooskie .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Jammer dat we een uur hebben moeten wachten op n soepje!!!
De mensen die later binnenkwamen kregen eerder een schaaltje kroepoek als wij,
Ik denk dat de baas baalde dat we met een AH bon kwamen.
Helaas nooit meer.
Dit was echt niet normaal.
Geen aanrader. Ben nog geïrriteerd .
Josvanrooy .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Eten was heerlijk wel een vast menu (je kon uit 2 varianten kiezen)
Maar het was perfect zeker voor herhaling vatbaar alleen dan alla carte.
Marijvdpalen5 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Erg vriendelijke bediening. Keuze uit 2 menu's, was erg lekker! Hadden op tijd ons eten en werd uitgelegd wat het was. Aanrader
Sharita-g .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Het eten bij Sang Lee is heel lekker. Alleen wij hadden gereserveerd voor de AH restaurant actie. Daar aangekomen blijkt dat je ook had moeten nabellen voor de reservering, want nu waren ze niet voorbereid. Wij hadden geluk dat er nog tafel vrij was, wij hebben toen ook a la card gegeten. Ons werd verteld dat het menu van AH te lang zou duren om voor te bereiden.
Misschien een tip om dit op de site te vermelden.
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
We hebben daar heerlijk gegeten, de gerechten waren vers en lekker.
De bediening was erg vriendelijk en snel. Ik zat er met een vriendin en we zaten zo te kletsen dat we de tijd waren vergeten, maar dat was voor hun geen probleem.
Ze lieten zelf nog niet merken dat het al lang sluitingstijd was.
Het interieur was gewoon wat ook bij iedere lokale chinees te vinden is, schoon en functioneel.
Bmlucardie .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
De duck wraps waren lekker, evenals de bami en seizoen groenten.
Sommige delen van de eend waren een beetje taai en het vel niet krokant.
Eddie U.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Je had de keuze uit twee maaltijden, vis of eend. Wij hadden voor eend gekozen.
De Soep viel tegen, de Tahoe die er in zat was zacht en had geen bite, er zaten stukjes gember in en die waren overheersend als je hem kapot beet.
Het tussengerecht was met losse ingredienten zelf soort loempia maken aan tafel, lekker en leuk.
Het hoofdgerecht hadden wij met nasi genomen en geen witte rijst, is veel smaakvoller.
IJsje en thee na. Was voldoende, bediening gaf enige uitleg.
Goed, volgende keer willen we de vis maaltijd gaan proberen.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
We hadden gekozen voor twee gerechten van de specialiteiten van de chef . Een gemengde vis schotel nr 131en een ossenhaas gerecht nr 138 . Werkelijk een aanfluiting . Het mag de naam Chinees eten niet eens hebben .Dikke gebonden maizena saus over de gekookte vis met groenten , smakeloos en vies gewoon. En zelfde geldt voor de ossenhaas, veel te zout en ook een dikke maizena gebonden smakeloze saus over de biefstuk op ijsbergsla. Nooit meer .