Papyrus

• Top rated
  • Vegetarische gerechten
  • ...

Speciale deals

-30% op « MARKTMENU », dat is 38,50 € in plaats van 55,00 €!

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit: 2 Voorgerecht + + 2 Hoofdgerecht + + Nagerecht

• Voorgerecht
    • Porco tonato (zomers frisse bereiding)
  • 2 de voorgerecht
    • mosseltjes fijne kruidenjus
  • Hoofdgerecht
    • Ode aan de Noordzee
  • 2de hoofdgerecht
    • Naar keuze
  • Nagerecht
    • Meloen-framboos-passie-lavendel

-30% op « MARKTMENU », dat is 31,50 € in plaats van 45,00 €!

Over het restaurant Papyrus

PASSIE - Bij dit restaurant begint het met veel liefde en passie. Er is gekozen voor een goudeerlijke eigentijdse grootmoeders keuken. De basis is klassiek, maar er is altijd ruimte om nieuwe gerechten te ontdekken. Veel smaak doch lichte maaltijden.

EENVOUD - Er wordt gewerkt met een eigen tuin. Ale producten zijn vers. Mooi gedoseerd en je ziet wat je eet. Geniet met al je zintuigen van deze bijzondere keuken. Eenvoud siert de gerechten bij Restaurant Papyrus

SUGGESTIES - Het restaurant staat open voor nieuwe dingen. U mag dus altijd een eigen samenstelling creëren. Zij hebben een uitstekende wijnkaart voor elke verfijnde proever.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Papyrus

Lunch: van 12u tot 14u (behalve maandag en dinsdag)
Diner: van 18u tot 21u (behalve maandag en dinsdag)

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands Gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
Alleen gasten die het restaurant bezocht hebben kunnen hun recensies geven
9,5
9,5
Francky N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Een gezellige moderne inrichting die rust uitstraalt, waar je kan genieten van een eerder beperkte kaart maar toch heel lekker en ruim voldoende en met liefde en passie klaargemaakt. Zeker een aanrader.
Serge G.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Zoals steeds een fijne keuken en de deal met the fork gaf ons een gerecht gratis . Ik ben niet zo n mossel eter maar deze waren heerlijk. De fijne kruiden gaven een heerlijke smaak . We namen het markt menu en dat was vis gericht. Prima ,!
Greet V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Vernieuwende en originele keuken!
koen D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
superlekker eten zeer mooi gepresenteerd, voor herhaling vatbaar
Serge G.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
zoals steeds een aanrader. leuke hapjes vooraf, en de verrassing van de zee was echt subliem.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Rustig restaurantje, attente bediening, mogelijkheden voor lactose vrije en vegetarische klanten, kortom de moeite waard!
koen D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
vriendelijke ontvangst en bediening en een heerlijke menu, mooi gepresenteerd en zeer lekker, voor herhaling vatbaar
Marleen S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Prima!
Els V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Gezellig ingericht, heel lekker met oog voor detail, aangename en zeer vriendelijke ontvangst en bediening. een aanrader.
Bedankt om u feedback met ons te delen.
vriendelijke groeten
Team Papyrus
eric C.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Presentatie van hapje bij het aperitief was lekker, voorgerecht iets minder door het rauwe vlees, minder in onze smaak., toch heel tof gepresenteerd;
Het hoofgerecht varkenswangetjes waren super lekker evenals het dessert.
Wij hebben eenlekker gegeten.