Pappagallo

7,1
Duur
Mirjam S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
heerlijk gegeten met een groep collega's. vooral de proeverij vooraf was uitstekend! Tournedos ook perfest (kon iets warmer). lekkere witte wijn ! tot de volgende keer !!
Luffy .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Uitstekende (vegetarische) pizza's, dito pasta's, vriendelijk en bekwaam personeel, prettige sfeer en een schitterende tuin.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Met vrienden besloten om de Proeverij te bestellen voor 4 personen. Absoluut geen spijt van gehad, heerlijke voorafjes vlees/vis en daarna een flinke schaal met vlees en vis, Als slot een grand dessert. heerlijk gegeten. Erg vriendelijke serveerster. Parkeren kan vlakbij in de garage van de Boekenberg. Gezellige lekker avond geweest
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Vandaag voor de verjaardag van onze jongste zoon wezen eten bij Pappagallo. Van te voren gebeld met de vraag of ze risotto konden bereiden voor een van de eters, dat kon.
wat er geserveerd werd leek in de verste verte niet op risotto. Dat kan gebeuren, zeker als het niet standaard op je kaart staat en je dus wellicht geen specialist bent. Wat onacceptabel was, was de houding van het personeel. Direct in de verdediging, half negeer gedrag, opmerkingen dat zij het altijd zo klaar maken (dus verkeerd). De opmerking/klacht werd dus compleet weggewuifd. . Door hun houding hebben ze het verjaardagetentje aardig verknald en dit was dus direct de laatste keer dat we hier hebben gegeten.
Dikster .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2016
Na het werk even lekker eten bij Pappagallo waar wij vaker hebben gegeten en erg naar uitkeken, is met onze ervaring van deze avond volledig veranderd in een desillusie. Vooraf een stokbrood kruidenboter besteld en als hoofdgerecht 2 pizza's. Nu houden we wel van gekruid en gedurfd gezouten gerechten maar de kruidenboter was echt veel te zout. Het was gewoon niet weg te werken of men was uitgeschoten met de bereiding. Hierop de serveerster op gewezen. Wat hierop de reactie was is ronduit onbeschoft en nam ze een vijandige houding aan. Volgens haar had ze het zelf geproefd en waren wij de eerste die hierover klaagde. Hiermee dus onze ervaring in twijfel trok. Ze nam een zeer onprofessionele houding aan en voelde zich persoonlijk aangevallen met de korte discussie die daarop volgde. De pizza die volgde maakte het ook niet meer goed want het deeg was niet gaar en het beleg was kennelijk voor ons op de bon gegaan. De andere serveerster die wij vervolgens kregen nam ook de moeite niet meer om aan ons te vragen of de pizza gesmaakt had. Ook bij afrekening geen navraag of het naar wens was geweest. Kortom voor ons is deze ervaring aanleiding met een hele grote boog om dit restaurant heen te rijden.
Zijderups2 .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Met 3 personen gegeten, 2 namen vis arrangement en 1 menu. Naast wijn bestelden we grote fles water. Ineens waren 2 glazen weg, moesten we weer om vragen. Het voorgerecht menu was prima, gevolgd door soort bejaarden eten: gesneden rolladeplakken met uitgebakken spekjes als deco. Ik herinner me dat Herman den Blijker dit zo ook adviseerde te doen. Echter, zo stond dit zeker niet op de kaart vermeld. Antwoord: Tja, maar zó serveren we dit altijd. Niet deze keer dus. Er kwam een normaal stukje vlees. Er ontstond vertraging. Ook zei de persoon die menu had genomen nog: ja, maar ik neem ook nooit een menu! De sfeer was bedorven, het eten was nu zeker goed. Het is de moeite waard te controleren of op je bord komt wat op de kaart staat. Ik betaalde € 105 en had geen blij gevoel over mijn traktatie.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Ik had gereserveerd voor 2 personen. Punt 1 zaten we in een hoekje en het is veels te luidt luchtig. Punt 2 was er veels te weinig persoon. Punt 3 de carpaccio was super droog daarna had ik een pizza was super droog de ham die er op zat was niet vers. Punt 4 de bediening was erg slecht niet klant vriendelijk. Dus mij zie je daar nooit meer verschijnen
Patty H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Weinig parkeerplekken, maar garage in de buurt. Ze serveren heerlijke pizza's! Ook de prijs is goed. Het is een ruim restaurant met vriendelijke bediening. Op tijd reserveren want het is vooral in het weekend erg druk.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Het was erg druk op zaterdagavond, ondanks dat we niet gereserveerd hadden hadden we nog een plekje aan de bar. Voor ons was het even een snelle hap; een ouderwetse spaghetti bolognese en spaghetti vongole. Porties waren ruim. De bediening was ondanks de drukte erg attent.
Peter K.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Goede ontvangst. Met 4 personen á la carte gegeten. Amuse vooraf. Prima verzorging qua bediening en gerechten. Porties zijn ruim. Ondanks dat we verschillende gerechten namen toch alles vlot en wat niet onbelangrijk is "heet" op tafel. De prijzen zijn wat aan de pittige kant.
Rebecca P.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Het eten was goed, wij hadden een proeverij gekozen. Smaakvol, goed klaargemaakt en gevarieerd. Decor was gezellig. De bediening was uitstekend. Zij sprongen er zeker bovenuit vergeleken met bediening in andere restaurants. Zeer, zeer attent!
Ella A.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Afgelopen woensdag hier gegeten. Lang geleden dat ik hier had gegeten. Toen was dit restaurant erg goed, maar nu nog beter zou ik zeggen. Lekkere amuse vooraf en voor onze zoon 1 met fruit. Leuk! Excuses omdat ze onze drankjes waren vergeten. Bediening superaardig en professioneel.
Pizza's voortreffelijk. Zelfs onze zoon van 9 had de grote pizza op.
Nagerecht heerlijk.
Voor herhaling vatbaar!
Janette M.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Zondag 23-08-2015 daar gegeten. Het eten was prima, de service was ook goed. Het was er druk maar we hebben niet lang op ons eten hoeven wachten.
Cemi .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Afgelopen zondag zijn we voor het 3- gangen proeverij menu naar pappagallo geweest.
Het weer was perfect en lekker de hele avond op het terras gezeten. Gelukkig maar want het was heel druk en dat is dan binnen weer heel anders. De bediening was perfect en heel gezellig en eigenlijk weinig last gehad van de drukte, het liep lekker vlot. Het voorgerecht was een etagere met verrukkelijke hapjes. Ook het nagerecht was geweldig met volop keuze uit kleine lekkernijen.
Het hoofdgerecht was ook heel smakelijk met 3 soorten vis en vlees. Maar.......het was zo weinig Italiaans. Dus gebakken aardappeltjes en sla en boontjes. Wel risotto maar weinig pasta's verder of lekkere Italiaanse groenten met tomatensaus o.i.d. Dat was jammer! We komen heel graag nog eens terug!
Smulaap .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2015
Het was lang geleden dat we in Pappagallo gegeten hadden. Als we er waren, aten we meestal een pizza omdat die altijd heerlijk waren. Nu een keer wat anders genomen: roodbaars met coquilles. Het werd een groot bord met een klein stukje roodbaars en welgeteld 1 kleine coquille. Er zaten behoorlijk wat graten in de roodbaars, en het geheel smaakte zeer matig. De limoncello saus erbij was aangenaam verrassend, maar het geheel was zeker niet bijzonder. De tiramissu als nagerecht bestond voornamelijk uit droge cake, en de koekjes bij de koffie waren voorverpakt. Afknapper!! Lijkt me toch een kleine moeite om als Italiaans restaurant heerlijke verse Cantuccini of Amarettini's te serveren. Ook het brood met smeersel (kruidenboter bij een Italiaan??) was zeer droog en leek al enige tijd gesneden. Zo zonde, die Italianen hebben zulk fantastisch brood, maak er dan gebruik van!
Het interieur is al zeker 25 jaar hetzelfde en absoluut aan vernieuwing toe.
De meisjes van de bediening zijn vriendelijk. Helaas voor ons geen terugkomertje, er zijn vele zaken die veel betere kwaliteit bieden.
Orlando B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Ge-wel-dig Restaurant!

Wij hebben hier voor de eerste keer gegeten en het was subliem. Bij aankomst kregen we een goed binnenkomst gevoel. De reservering was perfect tevens net als de bediening die alert was. Wij komen zeker weer terug want wij hebben genoten!
DeBij .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
De bediening is wel vriendelijk, maar niet servicegericht. Het brengen van een drankje duurt heel lang. Wanneer de glazen leeg zijn wordt er niet gevraagd of je nog wat wil drinken. Je moet de serveerster echt aansporen om te komen, om een bestelling op te nemen. Resultaat: 1 drankje, voorgerecht, hoofdgerecht, 1 drankje, koffie. Ze hadden meer kunnen verdienen!
De serveerster is niet goed op de hoogte van de gerechten als je hier wat over vraagt. De tomatensoep was lekker, de pizza er na viel tegen. De bodem is vreemd zacht, alsof het nog niet lang genoeg in de oven heeft gezeten. De kaas drijft in het vet, de pizza is wél rijk belegd!
Familie_van_Dijk .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Nog steeds de beste Italiaan van Spijkenisse en omstreken!
Wij komen er al jaren en in mijn jeugd gingen we er nog wel eens een Pizza halen.
Prijzen zijn alleszins redelijk te noemen, niet te duur, goede kwaliteit/kwantiteit.
Onwijs goede Pizza's en Pasta's, bij de Pasta krijg je ook een lekkere frisse salade.
Personeel is vriendelijk en niet te opdringerig.
In de weekends wel reserveren, anders kun je onverrichterzake weer naar huis omdat het simpelweg vol zit.
Nog altijd jammer dat de Pizza's niet meer 'live' gebakken worden zoals vroeger, toen kon je zien hoe je Pizza werd klaargemaakt.
Ohja, voor 18:00 afrekenen is 25% korting op de gehele rekening!
Aanrader!
Vriesde .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2014
Goed gegeten. De bediening kan beter afgestemd kunnen worden. Lang moeten wachten op de bestelling van het eten, terwijl het niet echt druk was.
Eten was uitstekend: Lasagne di agnello en Antipasti di Mare vooraf en de Assaggio als hoofdgerecht. Een dessert kon er echt niet meer bij.
De totaal prijs zonder dessert van € 93,- vonden we alleen wel aan de hoge kant.
SurfandTurf .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2014
Prima eten bij Pappagallo. Pizza's lekkere dunne bodem en redelijke prijs. Bediening iets wat onwennig maar wel klantgericht. Af halen kan ook en uit heel Spijkenisse komen ze pizza's halen...ik zeg de betere (beste?) pizza's uit Spijkenisse.