Pappa Joe Steakhouse

Folkingestraat 46 9711 JZ Groningen Nederland Kaart

Over restaurant Pappa Joe Steakhouse

Walhalla voor carnivoren

Als je van een goed stuk vlees houdt, dan zit je hier aan het goede adres. Sappige burgers, malse steaks, de lekkerste spareribs; de kaart is een waar feest voor carnivoren! Tel daar de gastvrije bediening bij op en je avond kan niet meer stuk.

Meer informatie over restaurant Pappa Joe Steakhouse

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 16:00 - 22:00
Zaterdag 12:00 - 22:00

6,6
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Voor de gezonde hap hoef je hier niet te zijn, maar de burgers zijn prima! Je krijgt meer dan genoeg, wel op een klein onhandig bordje. Bediening was prima, inrichting stelt niet zoveel voor, maar voor de snelle hamburgerhap prima.
Henk .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Voor het eerst hier gegeten, voorafgaand aan een bezoekje aan de bioscoop.
Dat hadden we tevoren gemeld en daar werd netjes rekening mee gehouden door de vriendelijke en snelle bediening.
Als snel voorafje hebben we een bord nacho's met pulled pork gekozen en dat was een goede keuze.

Vrij snel daarna kwamen ook de burgers en die waren zonder uitzondering goed gebakken en sappig.
Je hebt de keuze voor een zg. naked burger, dus zonder broodje maar in plaats daarvan een goede salade.
De aardappelwedges die erbij geserveerd worden zijn bijzonder lekker.

Kortom: hier komen we zeker terug.
Michelle T.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Vaak gaan mijn vriend en naar de Folkingestraat, toen we voor een vriendin haar diploma reserveerde moesten we naar de Gelkingestraat omdat we met een groep waren.
Helaas is de sfeer daar minder dan de Folkingestraat, maar als het eten net zo goed zou zijn prima.
We hadden drankjes besteld en het hele dienblad viel per ongeluk op de schoot van een van onze gasten. Cola, ijsthee, wijn, bier... Hij zat zo onder dat hij terug moest naar het hotel om zich om te kleden. We kregen het eten nog geen klein excuusje voor de drank over de schoot.
Eten op en de bediening negeerde ons de rest van de avond, was kortaf en totaal niet vriendelijk.
Toen we de rekening kregen stond alles er nog op! Ondanks het gegooi met drinken.
Naar de manager gevraagd, weer moeilijke gezichten.
De manager vond een korting niet nodig. En als die al nodig was vroeg die ons wat dan juist zou zijn?
Uiteindelijk hoefde onze gast waarbij het drinken helemaal over hem heen zat niet te betalen, voor zijn eten en drinken.
Dat was na lang aandringen.
Ondanks het lekkere eten, door de slechte service, zal ik er niet snel weer komen...
Dirk W.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Eten goed bediening zeer slecht en totaal ongeschikt brutaal onaangepast
gedrag zaak smoezelig toiletten ronduit smerig
Anouk D.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Super restaurant! Dit is het lievelingsrestaurant van mij en mijn vriend. We hebben al vele spareribs geprobeerd, maar hier hebben ze toch echt de aller lekkerste. Ook het brood met zelfgemaakte bacon jam als voorgerecht is een dikke aanrader. Toen mijn vriend afgelopen december jarig was, hebben we het hier gevierd. En omdat het personeel wist dat hij jarig was, kregen we het voorgerecht gratis. Wat een top service!!! Ik ben helemaal fan!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Met een groep van 6 vrienden gegeten op de lokatie gelkingestraat. Het eten is erg lekker alleen niet erg veel. Je kunt wel allerlei bijgerechten bijbestellen waardoor je voldoende binnen krijgt. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Sterker nog; we hebben aan het eind nog gezellig aan de bar gezeten. Aankleding kan beter maar dat zal mij niet letten er nog een keer terug te komen. De ketchup hebben we het niet meer over ????!
Marlies D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
We hebben hier met een groep van hockey gegeten naar de wedstrijd. Lekker als je niet al te veel wil eten en niet te veel uit wil geven. De burgers smaakten erg goed, ook was het fijn dat je er standaard aardappels bij kreeg wat niet overal het geval is. We waren een redelijk luidruchtige en drukke groep maar het personeel bleef erg vriendelijk.
Groenhen .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Na een goede ervaring op locatie Folkingestraat besloten om met een groep collega's (13 personen) daar te gaan eten. Dit moest vanwege de ruimte plaats vinden in de Gelkingestraat. De sfeer in deze locatie vind ik beduidend minder. Vooraf lieten we wat Nacho's serveren die uitstekend smaakten. De meesten kozen een burger als hoofdgerecht die goedkeurend werd gegeten.
De teleurstelling kwam echter aan het eind. Er bleek namelijk geen dessert meer te zijn deze was door een andere grote groep genuttigd. Wanneer weet ik niet want ik heb geen groep gezien en we zaten er al om 18.00. Dus uiteindelijk maar afgerekend en naar een ijssalon.
Ondanks dat de rest van het eten goed was is dit de laatste keer voor mij Papa Joe. Daarvoor zijn er genoeg andere goede restaurants in Groningen.
Francois 6.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Pappa Joe is meer een eet-cafe dan een steakhouse, met slechts 3 steaks op de menu kaart is het wel erg karig. Voor kipvleugels, kipfilet, spareribs en hamburgers kun je hier prima terecht.

Smaak was vlak, bite en mondgevoel steaks bleef uit...typische "Brazil Bite"

Wat ik al vermelde, snelle hap in n eet-cafe, niets mis mee. Echter steak house dat in z'n geheel niet.
Cecile S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Afgelopen zaterdag bij dit restaurant gegeten. We waren op tijd (18:00) en dat was maar goed ook; we hadden het laatste vrije tafeltje en hebben daarna veel mensen weggestuurd zien worden. Vooraf deelden we de nacho's grande (nacho's met kaas, pulled pork, groene pepers en guacemole) en als hoofdgerecht namen we beide een burger. Het eten was heel lekker, zeer redelijk geprijsd en we kregen grote porties. Hertog Jan van de tap is ook zeker een pluspunt! Bediening was prima, af en toe duurde het wat langer tot er iemand kwam omdat het erg druk was.

Een nadeel vonden wij dat we een tafeltje hadden dat dichtbij de grill en dichtbij de deur zat. De deur ging erg vaak open waardoor je op de tocht zat. Ook stond het zo rond een uur of zeven waar wij zaten helemaal blank door de grill en gingen we daarom zeer sterk naar barbecue ruikend de deur uit. Gezien we daarna nog naar de bioscoop moesten was dit niet erg prettig.
Asvdh .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
Mijn vriendin en ik zijn echte vleesliefhebbers, dus eten bij Pappa Joe! Eerste indruk toen we binnenkwamen, gezellig. Helaas was het erg koud binnen. We zijn na 10 minuten van tafel verplaatst, omdat we echt op de tocht zaten. Helaas, het bleef koud, echt koud binnen. De serveerster vertelde ons dat het wel warmer zou worden als het drukker werd. Ze kwam over alsof we wat aan het zeuren waren, terwijl we meer klanten hetzelfde hoorden zeggen. Ook leek ze voorbereid, want ze droeg een dikke trui en sjaal. Het viel ons op dat klanten erg snel weg waren.
Het decor van de zaak is prima. Het oogt best gezellig.
Helaas waren er waarschijnlijk wat problemen met het riool, want het stonk er enorm. In een restaurant moet het lekker ruiken, vind ik. Helaas hing er een rioollucht bij onze tafel.
In het restaurant is ook een bar met krukken. Gezellig! Alleen jammer als er een, wat het leek, vaste klant komt zitten die veel te hard schreeuwt en scheldt. De woorden 'doe mij nog een biertje' en 'de bekende engelse variant voor het woord geslachtsgemeenschap' galmden door het pand. Dat is toch iets waar ik als restauranthouder iets van zou zeggen. Niet leuk voor je overige klanten.

Dan het eten. Vooraf garlic bread, wat geen garlic bread was maar gewoon (bruin)brood met kruidenboter. Hoewel we er best lang op hebben moeten wachten, smaakte het prima.
Het hoofdgerecht, een steak, smaakte erg goed. Helaas zaten er wat kleine stukjes bot in het vlees, die je er uit moest zoeken. Volgens mij hoort dat niet zo. De 'salade' was veel, maar niet bijzonder. Hoewel het restaurant bekend schijnt te staan om de 'heerlijke' aardappelpartjes, smaakten de onze naar aardappelpartjes van de discount supermarkt. Niet vies, maar ook niet bijzonder, iets dat je wellicht verwacht in een restaurant.
Toen de serveerster nadien vroeg of het ons had gesmaakt, antwoorde ik met een "mwuoah". Ik wilde nog meer zeggen, maar er volgde een snel "oke mooi" en de serveerster liep weer weg. Er werd ons niet gevraagd of we een dessert wilden nuttigen, dus we hebben afgerekend en we zijn gegaan. Het dessert hebben we ergens anders gegeten.

Eerlijk is eerlijk, de prijzen van de gerechten zijn niet hoog. Helemaal niet voor een zaak in het centrum van de stad. Maar de smerige geur in het pand, het matige eten en de nonchalante houding van de bediening maakt dat ik er niet weer ga eten.
Sophie R.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Hamburgers waren prima. Wel erg jammer dat we er bijna anderhalf uur op hebben moeten wachten. Ook bijzonder dat we daarna geen dessert meer konden bestellen omdat de keuken al dicht was. We hadden om half 8 besteld maar door de trage uitservering kon een dessert er dus niet meer af.
Jvandiepeveen .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Voor een vlugge hap gegeten bij Pappa Joe. Mooie entourage, precies wat je mag verwachten. Prima open keuken, met een tactische transparante afscheiding rondom de bakplaat zodat de bakdampen niet het restaurant in komen. Bediening zeer enthousiast, vrolijk en attent.

Eten viel een beetje tegen. Vooral omdat Pappa Joe altijd op zo'n hoog voetstuk staat, verwachtte ik iets bovengemiddeld en dat was het niet. Simpel kadetje, vlees wel mooi rood maar verder niet bijzonder, beleg eveneens simpel met weinig smaak. Aardappelpartjes prima, maar ook niet van een hoog niveau. Jammer, volgens mij kunnen ze veel beter!
Anne V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Snel even een hapje gegeten bij het filiaal in de Gelkingestraat. Bediening was goed: vriendelijk en snel. Burgers waren lekker. De 'Butcher' met pulled pork én bacon was misschien wat veel van het goede, maar heeft me goed gesmaakt. Inrichting is niet heel erg gezellig en de muziek stond nogal hard, maar dat stoorde ons niet echt.
Jelly H.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
We aten hier met 4 personen deze keer maar komen regelmatig bij Pappa Joe's. Gezellif reataurant met leuke bediening. Trek niet je nieuwste kleren aan want aan het eind van de avond kan iedereen ruiken waar je hebt gegeten ;-) Ik ben enorm fan van de nacho's en de big kahuna burger. Maar eigenlijk zijn alle burgers erg lekker. Er worden aardappelpartjes bij de burgers geserveerd, ik zit altijd bomvol nadat we hier gegeten hebben. Aanrader!!
Patrick E.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Na eerder bij Pappa Joe in de Folkingestraat te hebben gegeten kozen we nu voor de Gelkingestraat. Hier troffen we de zelfde serveerster als bij het bezoek aan de andere vestiging.

Het was bij binnenkomst erg rustig waardoor we de zaak er direct al beter uit vonden zien als aan de andere kant. Ook ontbrak gelukkig de grill en baklucht die we in de Folkingestraat niet zo geweldig vonden.

De spare-ribs deden qua smaak geen recht aan de herinnering die we aan het vorige bezoek hadden overgehouden, deze smaakten gewoon minder. Ook de Pitt burger heeft mij niet kunnen overtuigen dat dit de beste burgers van Groningen zijn, hiervoor ga ik toch elders op zoek
Namfoh19 .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2015
Afgelopen week hier gegeten. Niet de meest ideale plek natuurlijk als vegetarier, maar het was het proberen waard. Als voorgerecht de nachos. Deze waren heerlijk! Goede combinatie van kaas, pepers, kruiden en guacamole.
Het hoofdgerecht was een veggieburger. Deze viel mij eerlijk gezegd tegen. Het was gegrild kadetje besmeurd met pesto met daarop een gebakken vegetarische schnitzel van Vivera, welke je voor €2,00 bij de AH kunt kopen. Deze was belegd met een plakje gesmolten kaas en twee plakjes tomaat. Dat had ik zelf ook nog kunnen maken. De geserveerde aardappelpartjes waren lekker, maar niet heel bijzonder.
De bediening was vriendelijk en snel. Daar heb ik niks op aan te merken.
Je kunt hier dus als vleeseter zijnde voor een relatief goedkoop bedrag eten. Maar ik als vegetarier ga toch verder kijken naar een alternatieve eetgelegenheid.
AlphaLimaSierra .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Met 3 personen de Pappa Joe aan de Gelkingestraat te Groningen bezocht. Beneden verdieping zat vol, daarom werden we naar de boven verdieping gewezen. Erg steile trap. Als je tijdens het eten flink aan de drank wil gaan, heb je een probleem. Toiletten zijn op de begane grond. Ruiken niet fris. Urinelucht.

Boven verdieping is niet echt gezellig ingericht. Met name de ongezellige verlichting verdient nog de nodige aandacht van de uitbater.

Het eten was niet bijzonder. 2 steakhamburgers a 11,95 besteld en een pappa joe steak a 19,95. geen hoogtepunten.
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
We wilden even snel iets eten en besloten bij Pappa Joe te eten in de Folkingestraat. Ik vond ons plekje op de bankjes met kussentjes leuk, maar de rest van de inrichting was simpel en niet zo gezellig. Het eten was lekker en voor een goede prijs. Mijn salade met biefstuk smaakte erg goed en de hamburger van mijn vriend was ook prima. Bediening was vriendelijk, maar er werd niets gedaan met de melding dat er zand in mijn sla zat. De sla moet dus wat beter gewassen worden (al denk ik dat ik vooral pech had met mijn laatste hap sla met zand, dit heb ik ook wel eens gehad in wat bekend staat als een veel beter restaurant). De biefstuk was overigens fantastisch en trekt het cijfer weer omhoog. Al met al goed gegeten en ik zou er zo weer heen gaan.
Erick83 .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2015
Voor een simpele hap neergestreken bij Pappa Joe in de Folkingestraat. Omdat ik er al eens eerder hadden gegeten wist ik dat de burgers groot genoeg zijn om een voor- en nagerecht over te kunnen slaan Zodoende begonnen wel direct met de bestelling van de burgers.

Alhoewel het niet druk was in de zaak, leek het toch flink veel tijd te kosten om voor ons bescheiden groepje burgers te maken. De bediening was netjes en attent en daar viel ook niks op aan te merken.

Toen was het eindelijk tijd voor mijn burger. Deze was dusdanig groot dat het opeten een forse uitdaging leek. Na een paar moeilijke eerste happen liet de burger zich echter goed smaken. Mooi belegd met goede ingrediënten, alleen het broodje had iets krokante gemogen. Bij de burger kreeg ik voldoende goed smakende dikke friet, die de welkome afwisseling was van het vleselijke geweld. Helaas ontbrak een frisse salade ter verfrissing, maar dat was slechts een kleine smet.

Al met al prima gegeten en goede service, alleen het decor van het restaurant laat wel wat te wensen over. De inrichting is donker en simpel, maar storend is dat nou ook weer niet.