Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Paping

Dineren in thema

Een houten waaier over het plafond, het sjieke witte linnen en kleurige kunst aan de muur. Dat is het decor van dit hotel-restaurant aan de rand van de Achterhoek. De lokale producten komen uit het Vechtdal: een beschermd label. De chef werkt graag rondom een thema (vaak een ingedient), maar de klassiekers en proeverijen sieren ook altijd de 'menukrant'.

Meer informatie over restaurant Paping

Op loopafstand van het NS station
  • : Gratis parkeren

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
J.J. B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
vsser .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
M J Z.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Jeanette S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Bediening was erg plezierig. Kwaliteit en presentatie van de maaltijden goed. Wel jammer dat je voor bijgerechten zoals groentes en frites bij moet betalen.
AatjeD .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Gisteren, 12 juni, samen met mijn zus heerlijk gegeten bij restaurant Paping. Als je geen keuze kunt maken uit de gerechten, kun je in overleg iets anders krijgen, maar wij vonden het menu prima. Ze hebben er voor de restaurantactie een wisselend menu, dus opschrijven wat wij gegeten hebben, heeft niet zo veel zin. Wij hebben ervan genoten.
J V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Mooi opgemaakte gerechtjes. Keuze uit vis of vlees. Je mag bij het AH menu niet kiezen uit de kaart. Maar je krijgt een los papier met 2 voorgerechten, vlees en vis en 2 hoofdgerechten , vlees en vis. Er is geen keuze met het toetje. Jammer! En............bijzonder jammer dat er geen vegetarisch gerecht op staat. Anno 2017 verwacht je dat eigenlijk niet.
Wout U.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We hadden AHmenu. Konden uit twee hoofdgerecht kiezen, vlees danwel vis.
Werden ontvangen met een lekkere amuse en brood.
Het door ons gekozen hoofdgerecht was heerlijk (sucadelapje)
Kortom een prima AHdiner
grasland .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Het eten was lekker, bij het hoofdgerecht mis je groente en aardappelen, deze kon je met bijbetaling erbij krijgen.
Vriendelijk personeel, gezellige lokatie!
A D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Kwaliteit van eten was goed.rib-eye was te ver doorgegaard,maar dat werd goed en snel opgelost door de keuken.De bediening snapt niet helemaal hoe het werkt.het duurde allemaal gigantisch lang.waarbij ik bij een ander restaurant 6 gangen had kunnen nuttigen in dezelfde tijd had ik hier een voor en hoofdgerecht.goed eten voor als je de hele dag tijd hebt dus
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Heerlijk gegeten met de Albert Heijn spaarkaart. Het driegangenmenu was heerlijk en overdadig. Tevens erg vriendelijke bediening.
Kees O.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
de hoeveelheid op het bord verschilt erg veel, de porties zijn duidelijk niet gelijk.
fiebo K.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
gezellige locatie; prima schikking tafels, vriendelijke en correcte bediening, eten was prima en gelet op de prijs meer dan voldoende.
bejomaan .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
vriendelijke bediening. Heerlijk gegeten. Er werd ons zelfs gevraagd of we al aan dessert toe waren of nog even wilden wachten. toppie
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Heel mooi restaurant waar je zeer vriendelijk wordt ontvangen. Uitstekend diner geserveerd door uitermate vriendelijk personeel met kennis van zaken.
Familie S.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
We hebben met 4 personen heerlijk gegeten zaterdagavond maar de bediening was er niet helemaal bij met hun hoofd. Het duurde lang voor we de kaart kregen om te bestellen; we hadden extra gerechtjes besteld bij het hoofdgerecht; deze waren vergeten.. toen ze uiteindelijk kwamen werd ons als excuses een kopje koffie aangeboden naar afloop van de maaltijd. Ze kwamen niet vragen of we een nagerecht wilden en om die gratis koffie moesten wij ook vragen. Teleurstellend dus!
Dick07 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Als deel van een arrangement werd ons een zogeheten verrassingsdinner aangeboden. Het bleek een zeer aangename verrassing te zijn. De bediening is uitermate vriendelijk en attent. Op een centraal punt wordt de status van de tafeltjes bijgehouden, zodat er niets mis kan gaan. Vooraf was er een amuse en vers stokbrood. Vervolgens werd een salade met zalmpuntjes geserveerd. Het hoofdgerecht was ree. Eén van ons beiden nam ook het extra tussengerecht tongschar. Het dessert bestond uit een combinatie van ijs en chocolade. De presentatie van de verschillende gerechten straalde professionaliteit uit. Dit alles werd aan het raam van een grote serre genoten. Eén van ons beiden was hier al eens geweest en kwam hier graag terug. Wat hier voor weinig geld wordt aangeboden is fantastisch. En het smaakt naar meer.
eebee .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Personeel is zeer vriendelijk. Heerlijke lunch gehad. Soepjes waren erg lekker en mooi op smaak. Broodjes smaakten ook goed. En een grote portie, dus we konden er weer even tegenaan! Uitstekend!
Lotte W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Vriendelijk ontvangen, onze jassen werden aangenomen. We kwamen met de AH-restaruantactiebon. Op de AH-verrassingsmenu waren er 2 keuzes uit voor en hoofdgerecht. Dessert stond vast. Wij vonden wat hierop stond lekker, dus hebben niet gevraagd naar andere gerechten. Lekkere amuse en brood vooraf. Gerechten kwamen vlot door. Voor was carpaccio, hoofd was zwijnshaas en na gerecht was een soort kruimelspeculaas bedje met gele room erop, wat appeltjes door de gluwein gehaald en hazelnootijs ernaast. Personeel was vriendelijk en er werd met regelmaat gevraagd of het smaakte en of we nog wat te drinken wouden. Voor ons zeker een restaurant om terug te komen en aan te bevelen.
jan N.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het eten was lekker en werd ook keurig opgediend. De serveerster probeerde het eten ook zo goed mogelijk aan te passen voor iemand van ons groepje die suikerpatiënt is. Kortom: uit eten gaan bij Paping is aan te raden.
will K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De tafelkeuze voor lunch was zeer beperkt. De gerechten werden geserveerd op een kale tafel, ongezellig. Het personeel was vriendelijk.