Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Paping

Dineren in thema

Een houten waaier over het plafond, het sjieke witte linnen en kleurige kunst aan de muur. Dat is het decor van dit hotel-restaurant aan de rand van de Achterhoek. De lokale producten komen uit het Vechtdal: een beschermd label. De chef werkt graag rondom een thema (vaak een ingedient), maar de klassiekers en proeverijen sieren ook altijd de 'menukrant'.

Meer informatie over restaurant Paping

Op loopafstand van het NS station
  • : Gratis parkeren

Jouw recensie over het restaurant Paping

Rik E.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Lekker gegeten, de vrouwelijke bediende had er niet veel plezier in volgens ons. Bediening was dit keer minpunt.
We kregen wel een korting bon voor de volgende keer, dat was een leuke verassing.
Marjan T.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Prima eten. Vooraf een amuse en heerlijk brood met (veel te weinig!!) roomboter. Menukaart wat beperkt, slechts 2 vleesgerechten bij de hoofdgerechten. Bijgerechten moet apart voor betaald worden. Op zich geen probleem, maar wanneer je 'warme groenten van het seizoen' besteld, verwacht je geen schaal vol met enkel courgette voor € 3,00. Wanneer je mensen laat betalen voor de bijgerechten, zorg dan wel dat ze waar voor hun geld krijgen (voeg op zijn minst wat paprika en ui toe). Carpaccio en tournedos waren prima. Het nagerecht 'gepocheerde peer met vanilleijs' bestond uit een redelijk grote brownie met een klein bolletje vanilleijs en enkele hapjes peer. Benoem dan in je menukaart dat het een warme brownie is begeleid door wat gepocheerde peer en vanille ijs. Een brownie als nagerecht had ik anders nooit besteld omdat ik dat te machtig vind. Verder smaakten alle gerechten prima, goed verzorgd en de bediening is erg vriendelijk.
Gerrit T.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Gezellige sfeer. Begonnen met een aangeboden amuse. Er zijn maar weinig restaurants oudejaarsdag open!!!!!!!
L.G. V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Wij hebben een genoeglijk en smakelijk etentje bij jullie mogen genieten.
De prijzen vielen mij mee en de gerechten waren goed en vakkundig bereid en opgediend.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het was een gezellig uitje voor twee met een goed diner. Bediening prima en op een leuke locatie. Waarom moet ik nog meer tekens gebruiken?
A W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten was heerlijk. We hadden een ah kaart, je kon kiezen uit een paar menu s .
We vroegen of we ook allebei een biefstukje mochten bestellen, en zeiden dat we wel bij wilden betalen.
Ze overlegde, en het was geen probleem.
Het biefstukje was lekker, en ook de patjes en warme groente waren heerlijk.
We hoefden niet bij te betalen, super.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Groetjes A en A
ton H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
gezellig etentje met een dagmenu van uitstekende kwaliteit. Goede wijnkaart met deskundig advies van bedienend personeel.
Bertha R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
de paling terrine kon beter verder alles goed en lekker. moest wel extra groenten kopen. verder goede gegeten. Tot de volgende keer.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was prima,prachtige locatie en het personeel was heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!
En dit alles door de Albert Heyn actie.
henny R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wij hebben naar tevredenheid nu twee keer bij Paping gegeten en zijn er goed tevreden over. Ook hebben inmiddels al wat mondreclame gemaakt.
he.ly .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
De sfeer was goed,prettig personeel.Ook het etentje was prima,voor herhaling vatbaar.Dit was het voor ons,ik dacht dat het zo duidelijk was,kort en bondig.
Gerhard W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Geboekt vanwege de AH actie. Bij het voor- en hoofdgerecht kon men kiezen uit vlees of vis en was er keuze uit 3 bijgerechten tegen betaling. Het desert was uniform. Er bestond nog een mogelijkheid om iets te kiezen van de gewone kaart. Heerlijk gegeten tegen een faire prijs. Bediening was goed, en de gerechten stonden vlot op tafel.
Famhoi .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gegeten, keuze uit vis of vlees. Hoofdgerecht was erg lekker (diamanthaas) Aanvullend te verkrijgen frites (niet vet en leuk geserveerd in papieren zak) en groente. Dessert bestond uit kleine gerechtjes (bolletje ijs, cakeje, etc). Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
beatrixkoning .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goed restaurant, leuk keuzemenu, attente bediening, prima huiswijn. Betrouwbaar adres om nog eens terug te komen. Als het hotel net zo goed is........
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekker gegeten in een leuk ingericht restaurant. Vriendelijke bediening en vlot geholpen. Beperkte keuze met AH Restaurantactie. Er werd niet moeilijk gedaan over de keuze van een afwijkend desert. Aanrader!
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Topavond gehad! Prettige bediening en fijne ambiance.
Wij kunnen restaurant Paping van harte aanbevelen.

Jan&Gerlinde Tepper
Alda F.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Jammer was het dat er niemand was om je te ontvangen. We hebben toch zeker 4 min. moeten wachten voordat er iemand was. Het personeel was niet alert genoeg, of we eventueel een wijnarrangement wilden hebben of een ander drankje Ze waren wel vriendelijk.
rienus H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
alles was goed verzorgd, het voorafje, het hoofdmenu, het nagerecht, het advies van de wijn was uitstekend, de kwaliteit de smaak van de gerechten, kortom we hebben heerlijk gegeten en gedronken.
lgolthuis .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Lekker gegeten eten prima bediening ook mooie lokatie mooie omgeving om te fietsen en bij paping een goede afsluiting vr gr
Aafke S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Service n.a.v. een zwak glas wijn was prima: Naar het commentaar was geluisterd en bleek terecht. Ik kreeg een nieuw glas uit een andere fles die wel goed was.