Over restaurant Paping

Dineren in thema

Een houten waaier over het plafond, het sjieke witte linnen en kleurige kunst aan de muur. Dat is het decor van dit hotel-restaurant aan de rand van de Achterhoek. De lokale producten komen uit het Vechtdal: een beschermd label. De chef werkt graag rondom een thema (vaak een ingedient), maar de klassiekers en proeverijen sieren ook altijd de 'menukrant'.

Meer informatie over restaurant Paping

Op loopafstand van het NS station
  • : Gratis parkeren

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Paula N.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Restaurant Paping is een restaurant waar je heerlijk kunt eten en ook vriendelijk wordt bediend door het personeel. Het is alleen heel erg jammer dat Arjen weg is die de mensen een gevoel gaf van "verwend te worden" niets was hem en zijn personeel te veel. De nieuwe mensen van de bediening, die Arjen maar kort hebben meegemaakt hebben die uitstraling nog niet. En dat is wel te merken. En dat was ons inziens de kracht van dit restaurant. Hoop dat de rest van het oude personeel blijft want die hebben die uitstraling die Arjen heeft ook.
Het eten is altijd heerlijk en de kok krijgt van ons een pluim!
Gerjannedejonge .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Prettig restaurant, aardige bediening, ruime keuze en heerlijk eten! Hoewel we voor een lunch hadden gereserveerd mochten we ook van de avondkaart kiezen, heel flexibel.
Robin P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij werden zeer gastvrij ontvangen door de gastheer en voelde ons zeer welkom, bij de prosecco kregen we ongevraagd al een lekkere amuse en de rest van de avond is het gehele diner ons goed bevallen, zelf met de ah bonnen was de keuze goed, als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug.
Minie H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Prima bediening, gemoedelijk en correct. Prachtige locatie en mooi restaurant. Echt een avondje uit. Ruime keus op de kaart. Aanrader
Arje B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Hele goede actie van AH, we hebben een erg leuke en lekkere avond gehaad !!!! Alles was prima, echt om nog een keer te doen !!! Bedankt AH actie !!!
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten, bediening was top en heeft zeer zeker alles gedaan om ons naar het zin te maken! Geweldig!! Absoluut een aanrader!
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Goede smaak en borden mooi opgemaakt. Bediening mag iets activer maar zijn wel heel vriendelijk. Netjes en schoon.
HARTEBEEST .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Gezellig gegeten, goede sfeer goede uitleg gerechten.
Ruime parkeergelegenheid .Prettige ontvangst, jassen werden in de garderobe opgeborgen.
Ineke.vandaatselaar .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Wij zijn leuk geholpen het eten was goed . De vis was heel erg lekker.Mooie locatie.
De bediening was ook heel correct.Alleen ik vond een niet te groot ah menu om te bekijken
FamiliefSnel .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten op een mooie plek en leuk personeel! En waarom moet ik meer tekst typen? kan het geen korte recensie zijn. Dat is een beetje jammer. Ik neem al de moeite om wat te typen dan hoeft het toch niet een lang verhaal te zijn??
Carmen H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Het eten was erg lekker en omdat er tussen de 2 gangen genoeg pauze tussen zat, was ook elke gang extra lekker. Ook de amuse vooraf erg varrassend en erg lekker
Alderkamp .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De kwaliteit van het eten was prima, maar de bediening was teleurstellend, niet attent. Stagiaires? Moeten wel goed worden aangestuurd.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Met de AH actie was het een goede prijs /kwaliteit verhouding.
Ook al was het aanbod van de gerechten niet erg groot, onze groep kon een prima keus maken.
Gerechten waren een lust voor het oog, maar de smaak was nog beter! Er was voldoende mogelijkheid om bij te bestellen, maar porties waren voldoende.
Twj R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Super lekker gegeten. Hoefde niet lang te wachten voor de volgende gang.
Gezellig personeel en behulpzaam.
Geertje V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Prima restaurant, mooie inrichting. Vriendelijk personeel en de wachttijd was redelijk. Het vlees was heerlijk, de rest was goed, maar wat vlak van smaak. Het dessert was super! We hebben genoten.
Geertje V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Eem mooi restaurant met vriendelijk personeel. Het eten was goed, met name het vlees. De vis en de rest, zoals garnering was wat vlak van smaak. Maar het dessert was super lekker!
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Een gezellig restaurant ,met vriendelijke bediening , lekker eten en bijpassende wijnen. Wij hebben er erg van genoten. Je kan er zowel romantisch als met vrienden en familie gaan eten.
Emma L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
ALBERT HEIJN keuze menu naar seizoen, zeer goede kwaliteit prijs verhouding! Op de gerechten moest wel even gewacht worden maar dat was niet erg, want zo kun je gezellig even bijkletsen en wachten op de volgende gang. Kortom: Erg van genoten en een leuke avond gehad.
Zand01 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Heerlijk en gezellige avond gehad. Het was een voortreffelijke aangepaste keuze kaart.
Speciale kleurkaart voor de kinderen.
De Bediening was prima!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Eten is goed echter de opnamen door de bediening liet een beetje op zich wachten we kregen het idee dat ze ons waren vergeten.
Echter werd het later wel goed gemaakt door een uiterst vriendelijk dame!!