Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Paping

Dineren in thema

Een houten waaier over het plafond, het sjieke witte linnen en kleurige kunst aan de muur. Dat is het decor van dit hotel-restaurant aan de rand van de Achterhoek. De lokale producten komen uit het Vechtdal: een beschermd label. De chef werkt graag rondom een thema (vaak een ingedient), maar de klassiekers en proeverijen sieren ook altijd de 'menukrant'.

Meer informatie over restaurant Paping

Op loopafstand van het NS station
  • : Gratis parkeren

Jouw recensie over het restaurant Paping

Hans T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
rienus H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
lgolthuis .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Marga J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Paping is een gezellig modern restaurant. Je word vriendelijk ontvangen en we hadden een prachtige plek om te zitten. Het eten zag er mooi uit en was erg lekker. Kwaliteit was prima. Hier ga je niet eten, maar het is echt een avondje uit.
henrprinsen .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Zo goed dat wij er zeker terug komenvriendelijke bediening rust tussen de gerechten gezellige sfeer en het eten was van goede kwaliteit er was aandacht aan besteed
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
het diner was volgens ons niet compleet , je moet apart frites, groente of salade bijkopen (tesamen 9 euro), verder duurde het geheel veel te lang
bertuskoggel .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We vonden het een goeie en gezellige avond.
We hadden ook 2 kinderen erbij waar goed aandacht aan werd geschonken en een aparte kinderkaart
Ook 1 Persoon die geen vet en lichtverteerbaar eten mag werd veel moeite voor gedaan en
Iets aparts klaar gemaakt.
Al met al een heel geslaagde avond,bedankt.
Arje B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
een paar keer per jaar hebben wij het genoegen om gasten te zijn bij Paping,en het is altijd prima,het eten,de mensen,de plaats,echt top!.
Wij kunnen niet wachten tot de volgende keer!!!hopelijk in november.
Bedankt voor de fijne avond
Fam Bogacz.
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Lekker uit eten geweest bij Hotel Paping .
Echt een aanrader om die eens te bezoeken en om er eens heerlijk te gaan dineren .
jan teunis G.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
We zijn uitstekend ontvangen en hebben heerlijk gegeten. De inrichting was ruim en sfeervol. Het bedienend personeel was uitermate dienstbaar.
j-bonke .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Fijn restaurant en goede bediening.
Goed en fijn en fijn eten. Goede kok daar! Leuk en VRIENDELIJK PERSONEEL! Voiir herhaling vatbaar!
Gery E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het was een prima etentje, zelfs de kleine voorgerechtjes, werden naast het drie gangen menu aan ons
kosteloos geserveerd. Wij gaan bij gelegenheid daar nog weleens naar toe.
Marian K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassend lekker. Bediening super attent. Kortom een avondje genieten! Een aanrader dus. Wij komen zeker terug ook zonder AH bon.
Maartje V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Fijne avond gehad. Enige puntje wat mijn vriend en ik hadden was dat er veel vetrand aan de biefstuk zat waardoor we minder vlees hadden. Verder was alles super!
arie.vreugdenhil .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
Opnieuw was het een feest om hier te zijn. Daar rijden we graag 40 kilometer voor.
Hulde aan de kok voor het voortreffelijke menu. En zeker ook complimenten voor de bediening.
Met de combinatie ambiance, kookkunst en bediening moet het Paping goed gaan.
Nicolaas K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
We hebben er voor het tweede jaar op rij prima gedineerd. Het eten is er prima en de entourage ook. De carpaggio als voorgerecht was wat veel maar dat komt ook omdat wij geen grote eters zijn.
Niesje V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH restaurant actie.
We hebben heerlijk gegeten, alle gerechten waren echt lekker. Het vlees had wat warmer mogen zijn.
Heerlijke warme frites kregen we en de salade was lekker. Deze zaken werden apart berekend.
Wij hadden voldoende aan de hoeveelheid vlees, maar ik denk dat het voor een “ flinke” eter niet voldoende is.
Thea J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten, erg mooi geserveerd top,klasse. Vriendelijke bediening.
Prijs kwaliteit is prima , kan niet beter wij vonden het een geslaagde avond.
Molly N.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het was een aangename plek bij het raam. Eten was voortreffelijk lekker. Bediening was vriendelijk en prijs was zeer goedkoop.
Lieneke T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
We hebben erg genoten, het was een herlijk menu van zeer goede kwalitiet. De bediening was voorteffelijk! Op het juiste moment rustig en bescheiden en toch heel zorgzaam.