Paping

Stationsweg 29, Ommen 7731 AX Ommen Nederland Kaart
31-529451945

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Huisgerookte zalm, avocado, mini komkommer, citroenmayonaise, kappertjes en radijs
      Carpaccio vers van het mes! Knolselderij, truffelmayonaise, pijnboompitjes, Parmezaanse kaas
      Mozzarella, salade met veldsla, gebakken watermeloen, olijf, granaatappel, pistache en quinoa
  • Hoofdgerechten
    • Vangst van de dag, wisselende gerecht met verse vis, afhankelijk van het seizoen en weer
      Diamanthaas, bataat crème, zomergroenten en rode wijnsaus
      Polenta en broccoli, coeur boeuf tomaat, cantharellen, ingemaakte rode ui en een saus van sjalot en maïs
  • Nagerecht
    • Coupe Summer, diverse ijs soorten met vers fruit, vruchten coulis en oublies
      Cheesecake “Papings klassieker” met aardbeien, blauwe bessen en cassis sorbet
      Pure Chocolademousse uit Ecuador 70,1 %, bruine rum, madeleine, hazelnoot, vanille crème, krokante chocolade en hazelnootijs

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's
Available on the booked timeslot.

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Paping

Dineren in thema

Een houten waaier over het plafond, het sjieke witte linnen en kleurige kunst aan de muur. Dat is het decor van dit hotel-restaurant aan de rand van de Achterhoek. De lokale producten komen uit het Vechtdal: een beschermd label. De chef werkt graag rondom een thema (vaak een ingedient), maar de klassiekers en proeverijen sieren ook altijd de 'menukrant'.

Meer informatie over restaurant Paping

Op loopafstand van het NS station
  • : Gratis parkeren

Jouw recensie over het restaurant Paping

Ien V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Grietje B.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
het diner was super en de bediening was erg leuk en zeer attend. zeker voor herhaling vatbaar.
wij geven een dikke tien voor alles. zelfs met de ah actie kregen we een amuse en stokbrood tussendoor. super!! nooit eerder gebeurt. dikke pluim????????
He.ly E.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Voor herhaling vatbaar,we bevelen het aan bij vrienden.
Ton H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
op de rekening staat 6€ voor eenvoudig glaasje prosecco en 3,50€ voor fles (kraan)water! Is wel erg veel maar wellicht om de kosten van de gratis AH-diners te compenseren!!
Janke S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Lekker gegeten en een heerlijk chocolade toetje
La V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Uitstekend keuze menu. Prima bediening. Voor herhaling vatbaar.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Geen
John D.
Prima keuken
Heel vriendelijke bediening
Hennie L.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
heerlijke maaltijd, elk wat wils, goed verzorgd, aanrader
De tafel van Annet R.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Erg leuk dat dit restaurant meedeed met de AH restaurantactie van Iens. Keuze voor voor-, hoofd- en nagerecht uit drie mogelijkheden. Ik heb gekozen voor carpaccio. Goed en lekker. Daarna had ik de vis van de dag, dat was bot. Ik had nog nooit bot gegeten, maar hij was heerlijk mals klaargemaakt en werd mooi geserveerd op een bedje van puree en sperzieboontjes en met een heerlijke vissaus. De witte huiswijn (Italiaans) was heerlijk bij de vis. Daarna werd ons gevraagd of we gelijk het dessert wilden of nog wilden wachten. Wij gaven aan het gelijk te willen. Echter het duurde 35 minuten en toen zijn we het maar gaan vragen. Het was een chocolade mousse. Ik moet zeggen dat het lekker was, maar de mousse was niet luchtig, maar heel dik en heel machtig. Dat deed af aan de kwaliteit van het dessert. Wat ik miste, is als het gerecht werd gebracht, dat er enige uitleg werd gegeven bij de diverse ingrediënten in het gerecht. Maar ik zou er zeker nog eens teruggaan, want al met al een leuke locatie en aardige plek.
Thera D.
We moesten lang wachten op het dessert. Een medewerkster heeft weinig ervaring met klantvriendelijkheid
Ronald K.
Prima gegeten.
Jeannette S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Het restaurant is ons bekend. Eigenlijk weten we van te voren dat het heel goed is. Uitstekende koks en aardig bedienend personeel. Voor herhaling vatbaar.
De tafel van Clontkeizer L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
hebben in een gezellig sfeervolle zetting gegeten, bediening top en de gasten door de goede sfeer allemaal tevreden
Marjan L.
Via de AH actie, kwaliteit en keuze van de gerechten waren verassend goed. Heerlijke eigen gerookte zalm, prima diamanthaas. Prachtige garnituur. Heerlijk toetje. Bediening vriendelijk. Complimenten. Voor herhaling vatbaar!
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
een zeer goed restaurant eten was heerlijk voor herhaling vatbaar
en de bediening was ook perfect.
Jannie L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Prettige bediening.
Het was erg warm en er was binnen geen airco dus verplicht buiten zitten waardoor we last hadden van wespen en het lawaai van het drukke verkeer.
Arje R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
net als de vorige keren was het een plezier om bij Paping te zijn en te eten,de bedienng was ook leuk en atent.
Komen zeker terug!
Alie F.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
wij (4 vriendinnen) hebben hier genoten van een superheerlijk 3 gangen diner (AH restaurant-actie). Prima terras, leuke en vlotte bediening en het eten was geweldig. Een fijne amuse en nog een stokbroodje als binnenkomer. Heerlijke zalm als voorgerecht, superlekker diamanthaas als hoofdgerecht en als kers op de taart een geweldige coupe summer. Zeer zeker een aanrader en wij komen zeker nog een keertje terug. Toppietop
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Treinstop Zwolle Hardhenbhjerg. Gunstig gelegen. Prima 3 gangen AH diner op terras.
Ben J.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Erg het gevoel dat we met de ah aanbieding welkom waren vriendelijk personeel en heerlijk gegeten in alle rust.
G.n. D.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Driegangen diner goede kwaliteit, bediening vriendelijk maar weinig deskundig (stageaires).