Over het restaurant Paping

Dineren in thema

Een houten waaier over het plafond, het sjieke witte linnen en kleurige kunst aan de muur. Dat is het decor van dit hotel-restaurant aan de rand van de Achterhoek. De lokale producten komen uit het Vechtdal: een beschermd label. De chef werkt graag rondom een thema (vaak een ingedient), maar de klassiekers en proeverijen sieren ook altijd de 'menukrant'.

Meer informatie over restaurant Paping

Op loopafstand van het NS station
  • : Gratis parkeren

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
eebee .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Personeel is zeer vriendelijk. Heerlijke lunch gehad. Soepjes waren erg lekker en mooi op smaak. Broodjes smaakten ook goed. En een grote portie, dus we konden er weer even tegenaan! Uitstekend!
Lotte W.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Vriendelijk ontvangen, onze jassen werden aangenomen. We kwamen met de AH-restaruantactiebon. Op de AH-verrassingsmenu waren er 2 keuzes uit voor en hoofdgerecht. Dessert stond vast. Wij vonden wat hierop stond lekker, dus hebben niet gevraagd naar andere gerechten. Lekkere amuse en brood vooraf. Gerechten kwamen vlot door. Voor was carpaccio, hoofd was zwijnshaas en na gerecht was een soort kruimelspeculaas bedje met gele room erop, wat appeltjes door de gluwein gehaald en hazelnootijs ernaast. Personeel was vriendelijk en er werd met regelmaat gevraagd of het smaakte en of we nog wat te drinken wouden. Voor ons zeker een restaurant om terug te komen en aan te bevelen.
jan N.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
Het eten was lekker en werd ook keurig opgediend. De serveerster probeerde het eten ook zo goed mogelijk aan te passen voor iemand van ons groepje die suikerpatiënt is. Kortom: uit eten gaan bij Paping is aan te raden.
will K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
De tafelkeuze voor lunch was zeer beperkt. De gerechten werden geserveerd op een kale tafel, ongezellig. Het personeel was vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Ik vond dit altijd een super restaurant omdat je het gevoel kreeg echt verwend te worden. Arjen, die de leiding had is weg en dat is goed te merken. Hij stuurde het personeel aan, maakte hen enthousiast, gaf de gasten het gevoel een avond verwend te worden, hij lette overal op.
Nu is de sfeer geheel anders en dat is in alles te merken. Heel jammer!
Ondanks dat het eten goed is mis ik Arjen zijn inbreng enorm.
tongoossens .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Via de AH-actie hier gegeten. Na overleg gewoon van de kaart gekozen.
Als voorgerecht zalm en eendeborst. Heerlijk. Als hoofdgerecht beiden gekozen voor de 200 gram Paping steak.
Wat een heelijk mals rose gebakken stukje vlees. Van deze kok kunnen een heleboel koks nog wat leren.
Ook nog wat warme groente en frites als bijgerechten besteld. De frites werd geserveerd in een papieren zak.
Blijft hierin mooi warm er krokant; leuk idee.
De nagerechten waren, zoals alle gerechten, prachtig opgemaakt en ook heel smakelijk (kaasplateau en merinque).
Kortom een restaurant om zeker terug te komen.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Sinds Arjen Paping heeft verlaten is dat aan alles te merken. Ik vond het een super restaurant maar degene die de mensen op een positieve manier aanstuurt is weg en dat is te merken in alles. Geen hartelijk ontvangst bij aankomst meer, geen uitleg over het eten, minder oplettendheid van personeel, zelfs de kok lijkt minder fantasie te hebben. Het eten is goed maar dat bijzondere is er af. Aren lette op alles en dat werkte door in het personeel en dat is helaas weg. Heel jammer ondanks dat het eten er goed is.
Gabi L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Uitstekende service door coördinerende bediening, er werd goed meegedacht en aanpassingen van het menuopties waren, deels tegen een zeer redelijke meerprijs, te realiseren. De dienstverlening door een jongste bediende was te informeel en de conversatie met haar was hilarisch maar toch minder gepast (we waren er voor het eerst).
Smakelijk eten en de aanbevolen wijnen waren goed en bovendien plezierig geprijsd met €4,75 per glas. Het gratis kraanwater werd vanzelf bijgevuld.
Alles bij elkaar een prima avond gehad.
De locatie aan het spoor is wat onrustig en de inrichting is nogal nietszeggend. De muziek bestaat uit, gelukkig heel zacht afgestelde, muzak.
Karin .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Het was een goed diner. Amuse en voorgerecht waren heerlijk. Hoofdgerecht had ik gekozen voor Varkenshaas en wang. Deze was erg lekker, Ik vond de aardappelpuree erg gewoontjes. De groenten/friet moet je er apart bij bestellen en waren ook erg gewoontjes. Had ik veel meer van verwacht. De langere wachttijden hadden te maken dat het veel drukker was dan verwacht. Ik vond dit niet storend, omdat we gezellig zaten en personeel erg vriendelijk was. Wat ik wel jammer vond was dat de groenten en friet pas kwamen toen we het vlees op hadden.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, de sfeer was goed, rustig met leuke muziek op de achtergrond,de bediening was ook goed, en het belangrijkste het eten was erg lekker.
arie.vreugdenhil .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Het was opnieuw een feest om bij Paping te eten. Dit keer hadden we als hoofdgerecht IJsselmeerbaars.
Voortreffelijk! Ook de bediening was ook nu weer deskundig en vriendelijk.
Ali en Arie Vreugdenhil
Hardenberg
henriëtte H.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Adequate en vriendelijke bediening.
Mooie uitleg bij het hoofdgerecht met wang .
Het advies over een bijpassende wijn was uitstekend.
We hebben gesmuld en komen hier graag terug.
Ad B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
De reden dat ik bij gerechten teleurstellend aangeef, komt omdat mijn hoofdgerecht ( kabeljauw) bremzout was door de saus. Kreeg het idee dat deze uit een pakje komt. Wij vonden het " hotel eten". Daar is niks mis mee, maar mist een spanning. Ook het wijnarrangement was niet iets van WOW .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Restaurant Paping is een restaurant waar je heerlijk kunt eten en ook vriendelijk wordt bediend door het personeel. Het is alleen heel erg jammer dat Arjen weg is die de mensen een gevoel gaf van "verwend te worden" niets was hem en zijn personeel te veel. De nieuwe mensen van de bediening, die Arjen maar kort hebben meegemaakt hebben die uitstraling nog niet. En dat is wel te merken. En dat was ons inziens de kracht van dit restaurant. Hoop dat de rest van het oude personeel blijft want die hebben die uitstraling die Arjen heeft ook.
Het eten is altijd heerlijk en de kok krijgt van ons een pluim!
gerjannedejonge .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Prettig restaurant, aardige bediening, ruime keuze en heerlijk eten! Hoewel we voor een lunch hadden gereserveerd mochten we ook van de avondkaart kiezen, heel flexibel.
Robin P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij werden zeer gastvrij ontvangen door de gastheer en voelde ons zeer welkom, bij de prosecco kregen we ongevraagd al een lekkere amuse en de rest van de avond is het gehele diner ons goed bevallen, zelf met de ah bonnen was de keuze goed, als we weer in de buurt zijn komen we zeker terug.
Minie H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Prima bediening, gemoedelijk en correct. Prachtige locatie en mooi restaurant. Echt een avondje uit. Ruime keus op de kaart. Aanrader
Arje B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Hele goede actie van AH, we hebben een erg leuke en lekkere avond gehaad !!!! Alles was prima, echt om nog een keer te doen !!! Bedankt AH actie !!!
saskia M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten, bediening was top en heeft zeer zeker alles gedaan om ons naar het zin te maken! Geweldig!! Absoluut een aanrader!
Sandra G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Goede smaak en borden mooi opgemaakt. Bediening mag iets activer maar zijn wel heel vriendelijk. Netjes en schoon.