Paping

Stationsweg 29, Ommen 7731 AX Ommen Nederland Kaart
31-529451945

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Huisgerookte zalm, avocado, mini komkommer, citroenmayonaise, kappertjes en radijs
      Carpaccio vers van het mes! Knolselderij, truffelmayonaise, pijnboompitjes, Parmezaanse kaas
      Mozzarella, salade met veldsla, gebakken watermeloen, olijf, granaatappel, pistache en quinoa
  • Hoofdgerechten
    • Vangst van de dag, wisselende gerecht met verse vis, afhankelijk van het seizoen en weer
      Diamanthaas, bataat crème, zomergroenten en rode wijnsaus
      Polenta en broccoli, coeur boeuf tomaat, cantharellen, ingemaakte rode ui en een saus van sjalot en maïs
  • Nagerecht
    • Coupe Summer, diverse ijs soorten met vers fruit, vruchten coulis en oublies
      Cheesecake “Papings klassieker” met aardbeien, blauwe bessen en cassis sorbet
      Pure Chocolademousse uit Ecuador 70,1 %, bruine rum, madeleine, hazelnoot, vanille crème, krokante chocolade en hazelnootijs

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's
Available on the booked timeslot.

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Paping

Dineren in thema

Een houten waaier over het plafond, het sjieke witte linnen en kleurige kunst aan de muur. Dat is het decor van dit hotel-restaurant aan de rand van de Achterhoek. De lokale producten komen uit het Vechtdal: een beschermd label. De chef werkt graag rondom een thema (vaak een ingedient), maar de klassiekers en proeverijen sieren ook altijd de 'menukrant'.

Meer informatie over restaurant Paping

Op loopafstand van het NS station
  • : Gratis parkeren

Jouw recensie over het restaurant Paping

Geert S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Goede kennismaking met Restaurant Paping. Hadden geen idee wat te verwachten. Goede gastvrouwen cq bediening. Erg lekker gegeten. Dikke pluim. We komen terug.
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
We hebben vanavond heerlijk gegeten in Paping! Ook onze kinderen hebben echt genoten! We hebben met de AH bon gegeten, maar zelfs met de AH bon is het eten super en kun je uit lekkere dingen kiezen! Het restaurant is gezellig en ook de bediening was goed. Zeker weer voor herhaling vatbaar!
Rien C.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Lekker gegeten.
Manfred R.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Lekker gegeten, alles in orde!
Arje R.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
het is voor het eerst dat het een beetje tegenviel.Door personeels tekort erg lange wachttijden tussen de gerechten,weinig aandacht bij de tafels en toen het eten eindelijk kwam...was ie jammer genoeg aan de koude kant,echt zonde!Ik hoop van harte dat het bij deze ene keer blijft en volgende keer gewoon hetzelfde hoge niveau als de voorgaande keren halen.We blijven toch komen hoor!.Arje en Monica
Dick N.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Gezellig ambiance, aardige bediening en goed eten!
Astrid K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Erg lekker gegeten met de AH actie, komen zeker nog weer terug!
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer.
Willy H.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Zoals altijd, heerlijk gegeten!
Johan E.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Met vier personen via de AH restaurant actie gegeten. Als het driegangen AH menu al een aangepast menu zou zijn, is dat in ieder geval niet te merken aan de ruime keuze (3) in elk van de drie gangen, de uitstekende kwaliteit van het eten (in voldoende porties) en de zeer vriendelijke bediening. Het extra bestelde portie frites en schaaltje warme groente voor de grote eters maakt het diner compleet.
H.dorgelo D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Wij hadden geboekt met de AH-kortingsactie.
Wij hadden pas nog een slechte ervaring meegemaakt waarbij wij het idee kregen dat wij met de AH actie 'mindere' gerechten kregen.
Hier was bij Paping helemaal geen sprake van. Goede gerechten van prima kwaliteit. Dus een zeer, zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding. Drankjes kenden ook een normaal prijsniveau! Dus alle lof!
Francis L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten en gezellig gezeten.
Bij thuiskomst zagen we op de bon dat het karafje water 2,50 euro koste. Dat vonden wij wel erg veel... stukje service had dit voor ons wel mogen zijn.
Ondanks dat komen we graag nog eens terug om een hapje bij jullie te komen eten.
Clontkeizer L.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
We hebben samen met vrienden heerlijk gegeten, dank zij de bonnen van A.H. voor een heel zacht prijsje.
De kwaliteit was prima en de sfeer in het restaurant ook. De bediening was erg vriendelijk. Kortom reden om nog eens terug te gaan naar Paping in Ommen
Menze V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Het was gewoon goed. We komen terug.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
We hebben genoten van de smaakvol bereide gerechten en fijne sfeer bij restaurant Paping, echt een aanrader!
Grietje D.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Prima 3 gangen diner, erg smakelijk en prachtig opgediend.
E L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Gewoon goed en zeer vriendelijke deskundige service. Complimenten aan de keuken.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
We hebben genoten van de smaakvol bereide gerechten en fijne sfeer, echt een aanrader! In niets was te merken dat we gebruik maakten van de AH restaurantactie.
Christiaan F.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heerlijke carpaccio en diamanthaas gegeten en een ijscoupe na. We werden ook nog verrast met een extra amuse. Mooie locatie en goed en vriendelijk personeel. Een aanrader!
A.pocornie P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Mooie keuze van gerechten, lekker klaargemaakt. Mooi gedekte tafels en rustige sfeer. Er had wat meer groente bij geserveerd mogen worden. We komen graag nog eens terug.