Speciale deals

Over het restaurant Paping

Dineren in thema

Een houten waaier over het plafond, het sjieke witte linnen en kleurige kunst aan de muur. Dat is het decor van dit hotel-restaurant aan de rand van de Achterhoek. De lokale producten komen uit het Vechtdal: een beschermd label. De chef werkt graag rondom een thema (vaak een ingedient), maar de klassiekers en proeverijen sieren ook altijd de 'menukrant'.

Meer informatie over restaurant Paping

Op loopafstand van het NS station
  • : Gratis parkeren

Jouw recensie over het restaurant Paping

Marga V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het was een gezellig uitje voor twee met een goed diner. Bediening prima en op een leuke locatie. Waarom moet ik nog meer tekens gebruiken?
A W.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het eten was heerlijk. We hadden een ah kaart, je kon kiezen uit een paar menu s .
We vroegen of we ook allebei een biefstukje mochten bestellen, en zeiden dat we wel bij wilden betalen.
Ze overlegde, en het was geen probleem.
Het biefstukje was lekker, en ook de patjes en warme groente waren heerlijk.
We hoefden niet bij te betalen, super.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Groetjes A en A
ton H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
gezellig etentje met een dagmenu van uitstekende kwaliteit. Goede wijnkaart met deskundig advies van bedienend personeel.
Bertha R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
de paling terrine kon beter verder alles goed en lekker. moest wel extra groenten kopen. verder goede gegeten. Tot de volgende keer.
H. V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten was prima,prachtige locatie en het personeel was heel vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!
En dit alles door de Albert Heyn actie.
henny R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wij hebben naar tevredenheid nu twee keer bij Paping gegeten en zijn er goed tevreden over. Ook hebben inmiddels al wat mondreclame gemaakt.
he.ly .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
De sfeer was goed,prettig personeel.Ook het etentje was prima,voor herhaling vatbaar.Dit was het voor ons,ik dacht dat het zo duidelijk was,kort en bondig.
Famhoi .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Lekker gegeten, keuze uit vis of vlees. Hoofdgerecht was erg lekker (diamanthaas) Aanvullend te verkrijgen frites (niet vet en leuk geserveerd in papieren zak) en groente. Dessert bestond uit kleine gerechtjes (bolletje ijs, cakeje, etc). Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Gerhard W.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Geboekt vanwege de AH actie. Bij het voor- en hoofdgerecht kon men kiezen uit vlees of vis en was er keuze uit 3 bijgerechten tegen betaling. Het desert was uniform. Er bestond nog een mogelijkheid om iets te kiezen van de gewone kaart. Heerlijk gegeten tegen een faire prijs. Bediening was goed, en de gerechten stonden vlot op tafel.
beatrixkoning .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Goed restaurant, leuk keuzemenu, attente bediening, prima huiswijn. Betrouwbaar adres om nog eens terug te komen. Als het hotel net zo goed is........
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekker gegeten in een leuk ingericht restaurant. Vriendelijke bediening en vlot geholpen. Beperkte keuze met AH Restaurantactie. Er werd niet moeilijk gedaan over de keuze van een afwijkend desert. Aanrader!
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Topavond gehad! Prettige bediening en fijne ambiance.
Wij kunnen restaurant Paping van harte aanbevelen.

Jan&Gerlinde Tepper
Alda F.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Jammer was het dat er niemand was om je te ontvangen. We hebben toch zeker 4 min. moeten wachten voordat er iemand was. Het personeel was niet alert genoeg, of we eventueel een wijnarrangement wilden hebben of een ander drankje Ze waren wel vriendelijk.
rienus H.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
alles was goed verzorgd, het voorafje, het hoofdmenu, het nagerecht, het advies van de wijn was uitstekend, de kwaliteit de smaak van de gerechten, kortom we hebben heerlijk gegeten en gedronken.
lgolthuis .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Lekker gegeten eten prima bediening ook mooie lokatie mooie omgeving om te fietsen en bij paping een goede afsluiting vr gr
Aafke S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Service n.a.v. een zwak glas wijn was prima: Naar het commentaar was geluisterd en bleek terecht. Ik kreeg een nieuw glas uit een andere fles die wel goed was.
Marga J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Paping is een gezellig modern restaurant. Je word vriendelijk ontvangen en we hadden een prachtige plek om te zitten. Het eten zag er mooi uit en was erg lekker. Kwaliteit was prima. Hier ga je niet eten, maar het is echt een avondje uit.
henrprinsen .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Zo goed dat wij er zeker terug komenvriendelijke bediening rust tussen de gerechten gezellige sfeer en het eten was van goede kwaliteit er was aandacht aan besteed
hklok .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Aardige, ronde eetzaal. Vriendelijke bediening, MAAR......voor de AH actie was het menu toch behoorlijk versoberd.
De wachttijd voor het (simpele) dessert was veel te lang. Je ziet dan ook om je heen mensen "afhaken". Vandaar: Het had een 8 kunnen zijn, nu komen we op een 6.5.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
het diner was volgens ons niet compleet , je moet apart frites, groente of salade bijkopen (tesamen 9 euro), verder duurde het geheel veel te lang