Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Paping

Dineren in thema

Een houten waaier over het plafond, het sjieke witte linnen en kleurige kunst aan de muur. Dat is het decor van dit hotel-restaurant aan de rand van de Achterhoek. De lokale producten komen uit het Vechtdal: een beschermd label. De chef werkt graag rondom een thema (vaak een ingedient), maar de klassiekers en proeverijen sieren ook altijd de 'menukrant'.

Meer informatie over restaurant Paping

Op loopafstand van het NS station
  • : Gratis parkeren

Marga V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Paula N.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Restaurant Paping heeft een nieuwe manager die uitstekend zijn best doet het mensen naar de zin te maken.
Er waren wat dingen die niet goed gingen maar de kok heeft zijn uiterste best gedaan dit goed te maken. Een pluim voor beiden. Ook de bediening was vriendelijk en correct.
Wij hebben uiteindelijk toch lekker gegeten en is alles tot volle tevredenheid goed gekomen.
Aat G.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Prima gerechten en verassend; gunstige prijs vanwege de AH actie. Op verzoek iets langere tijd gevraagd tussen de 3 gangen. Zeker aan te bevelen voor anderen.
toom1 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het restaurant was niet echt schoon. De stoelen waar we op zaten waren vies en ook de vensterbank waar we naast zaten was vies. Voor de rest was het prima. Wel veel verschillend personeel die je hielp, maar het ging goed. Heel vriendelijk en heerlijk gegeten voor weinig geld. We aten via de AH actie maar het eten was echt prima!
vlinder45 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, keuze (uit 2 gerechten) vanwege de AH aktie,maar wat we hebben gekozen was erg lekker .(Carpaccio/eendenborstfilet.)
Er is geen groente of friet/aardappels bij,dat moet apart worden besteld,kies je beide dan ben je 6 euro extra kwijt.Jammer.
Het dessert was voor ons niet geschikt,o.a.kokos/spekkoek,maar kregen als alternatief een heerlijke cheesecake met aardbeien.
hetton .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
De aangeboden menukeuze was beperkt. Keuze uit vis of eend. Wij misten een vleeskeuze. Uitvoering goed. Wij moesten wel erg lang wachten. Bediening was vriendelijk.
j-bonke .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Uitstekend! Heel goed en leuke bediening en fijne sfeer. Gastvrij daar.
Voor herhaling vatbaar! Tot volgende keer dus!
En dan misschien buiten zitten!
hidde L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
heerlijk gegeten, mooi opgediend en zeer vriendelijke bediening.
op ons verzoek werd de muziek zachter gezet i.v.m gehoorproblemen, geen enkel probleem.we komen zeker een keertje terug.
hans.zwarts10 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Eten was echt voortreffelijk. Bediening buitengewoon vriendelijk, maar de wachttijd tussen de gerechten was echt te lang. Er waren maar 7 tafels bezet in het hele restaurant.
Diny V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Hele fijne gastvrije ontvangst, prima bediening,eten super, vooral carpaccio uitstekend ,maar saus van de vis was te overheersend
Lia W.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten, complimenten. Vooral de amuse met gefrituurde tuinboontjes was heerlijk. Dit restaurant is echt een aanrader.
P.J. H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het eten was uitstekend!
Met name niet te grote hoeveelheden.
Zeer smaakvol, met gerechten uit de regio.

Heel mooi menu, met voldoende keuze mogelijkheden.
elly B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
grote klantvriendelijkheid, aanpassingen in een menu die wel konden. Alles was afgestemd op ons als gast en we voelden ons te gast!
cootje1952 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Bij Paping prima gegeten met de AH bon. Keuzemenu met telkens 2 gerechten, maar als daar niets van je gading bijzat werd naar een oplossing gezocht. Goede bediening, maar wel telkens iemand anders aan de tafel. En tempo lag erg hoog. Al met al zeker een aanrader.
Helma T.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Deze keer waren we net zo tevreden als de keren daarvoor. Het is heel gezellig om bij Paping te zijn en door het eten voelden we ons lekker verwend.
Mariannevester .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Vriendelijke bediening. Lange wachttijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht. Check goed de rekening, want het ging twee keer mis.
pieter_bakker .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Prachtige locatie, maar jammer van het verkeerslawaai op het terras. Binnen is het geluidsnivo goed. Bediening en kwaliteit uitstekend. Al met al zeker aan te bevelen.
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Erg slecht eten als rommel op bord. Ook vlogen er erg veel vliegen die constant op het eten zaten. Niets was vers. En wijn werd gewoon wegggehaald terwijl deze nog niet op was. Geen aanrader
loes.roels .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Heerlijk gegeten roale porties zeer vriendelijke bediening voor herhaling vatbaar dit was de derde keer met ah actie iedere keer een ander menu
Anita S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Fijne bediening. Heerlijk gegeten. Ondanks dat we kort op de weg zaten hebben we daar totaal geen hinder van ondervonden