Papi Huis

• Af te huren
6,9
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
De pizza's hier zijn onovertroffen, heerlijk dun en rijkelijk belegd , eet ze niet snel beter. De rest van de kaart kan ik weinig over zeggen , aangezien ik het altijd bij de pizza's hou. Het interieur is oudbollig, maar ook wel weer sfeervol daardoor
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Manlief en ik een pizza gegeten. Wij vielen voor pizza Papi. Goddelijk lekker, geen aangebrande randen en rijkelijk verdeelde groenten. De knoflookpeterselie klodders erop waren zóóó lekker!
Kleine knusse entourage. We komen hier zeker terug.
Groet Inge van der Wurff, Alkmaar
Inge W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Kleine knusse entourage. We komen hier zeker terug.
Groet Inge van der Wurff, Alkmaar
Sigrid Z.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Hannah maakt de beste pizza's van de hele wereld (het heerlijk griene kloddertje met heel veel knoflook, mmmm) en Ineke is de gezellige gastvrouw die altijd tijd heeft voor een praatje. We komen al bij Papi toe er nog pannekoeken op het menu stonden eind 70-er(!) jaren. We zullen het gaan missen als ze er ooit mee ophouden...
Randy E.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gewoon super lekkere pizza's en pasta's als dat je doel is, ga naar Papi! Fantastisch eten, aardige bediening. Al is een rokende eigenaar pontificaal voor de deur weinig uitnodigend. Naast het eten krijg je een gratis tijdreis terug naar de jaren '70 want sinds die tijd is er aan Papi niets meer veranderd. Het interieur ademt vergane glorie uit, maar eigenlijk wel een in leuke zin. Geen romantische firstdate plek, maar wel echt heerlijke pizza. Vooral de pizza Papi en calzone smaakten zeer goed.
Martin I.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Heerlijk Italiaans eten voor een hele redelijke prijs. Heerlijke pizza en uitstekende pasta voor mijn tafelgenote. Prima zaak kom hier regelmatig en blijf terugkomen.
robijn023 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Pizza's zijn goed. Restaurant erg smoezelig, is er de afgelopen 20 jaar wel eens schoongemaakt? We kwamen binnen en het restaurant was bijna leeg, er was een groepje van 4 personen aanwezig en we werden op 10 cm afstand ernaast gezet, terwijl om ons heen allemaal lege tafels waren. We wilden graag aan een andere tafel gaan zitten voor iets meer privacy en om een gesprek te kunnen voeren. Volgens het onnozele meisje in de bediening was dit echt de enige beschikbare plek. Toen we een uur later weer vertrokken waren nog steeds alle tafeltjes om ons heen leeg. Er was niemand bijgekomen.... Wij komen niet meer terug
Rene M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Wederom heerlijke pizza's (Pizza Papi, Primavera en de Vesuvius) gegeten bij Papihuis. Gastvrije ontvangst en alle mogelijke aanpassingen op de pizza's mogelijk. En heerlijk (optioneel) de zelfgemaakt knoflook-topping. De cappuccino was goed heet en sterk. Wat ons betreft de lekkerste pizza's van Haarlem en omstreken.
Alleen jammer dat je er niet kunt pinnen
Günther D.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Je ziet het aan de buitenkant niet vanaf, maar authentiek Italiaans eten is hier heel goed mogelijk. Interieur is eenvoudig, maar het eten heel erg goed. Klein minpunt (hoewel ook authentiek: je kunt er niet pinnen).......
wendy-denk .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Hier met 3 volwassen en 2 kinderen gegeten. Het interieur is simpel. Het was niet al te druk en onze bestelling stond met 10 minuten op tafel. Na het eten van een aantal pizzapunten ontdekten wij twee haren in de gesmolten kaas op de pizza... Hierop hebben wij de dame van de bediening erbij geroepen, die vervolgens met het betreffende stukje naar de keuken ging. Na 5 minuten kwam de dame terug met een "sorry" en de mededeling dat we 'slechts' de helft van de pizza hoefde te betalen. Slecht hoor.... Wat ons betreft in ieder geval niet meer voor herhaling vatbaar!!
José C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Vijfendertig jaar geleden kwam ik hier al.....niet veel veranders in die tijd, gelukkig ook de kwaliteit van de pizza's en de hartelijkheid van de eigenaren niet!
leo249 .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Smoezelig uitziend restaurantje dat echt z'n beste tijd heeft gehad. En kom op: op pizza's hoort mozzarella, geen goudse kaas!
Jeroen E.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Als je papi huis binnenloopt wordt je meteen 30 jaar teruggeworpen in de tijd. Eventjes wennen aan de buikflessen Chianti aan de muur en een versleten interieur. De bediening is heel vriendelijk, maar niet zo vlot. Wij moesten best lang wachten voordat wij aan onze tafel konden plaatsnemen.

De kaart is gelukkig heel eenvoudig en veel keuze is er niet. Mooi zo! Geen ingewikkelde wijnkaart; ik overwoog de Chianti Classico, maar die fles zat onder een laag stof. Toch maar gaan voor de buikfles. Maar wij komen natuurlijk voor de pizza's. En die maken alles meer dan goed. Perfect gebakken, royaal en uitstekend van smaak. Leuk ook dat de knoflook een optie is. Wel zo gastvriendelijk.

Met volle buiken - wij zijn niet meer gewend zoveel te eten - tevreden weer naar huis. Wij komen volgende keer graag weer terug voor een overheerlijke pizza. De andere gerechten kijken wij niet eens meer naar en de wijn weten wij ook al.

Maar wel reserveren, want er was een ware stormloop van gasten die dachten nog te kunnen eten en onverrichte zaken naar een ander restaurant moesten uitwijken. En nu weten wij waarom.
dopp .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
We zijn bij Papi gaan eten met onze 3 kinderen vanwege de goede recensies en die kwamen uit. Pizza's waren echt heerlijk, kinderen konden samen een pizza delen en kregen nog een bordje met groenten erbij. Inrichting is simpel maar gezellig. Ze hadden het alleen erg druk waardoor we af en toe lang moesten wachten maar de lekkere pizza's maakten dat meer dan goed.
Sjak1964 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Wij komen hier al 30 jaar en al die tijd is aan het interieur niets veranderd, maar dat maakt het juist zo bijzonder.
De pizza zijn de lekkerste in Nederland voor een prima prijs en ook de pasta is prima. Altijd vol, dus reserveren gewenst.
Hele aardige eigenaars die ook bedienen en altijd heel attent en correct.
Wij komen regelmatig bn'ers tegen dus dat zegt ook wel iets.
Dus zeker keer proberen!!
micheldebruijn .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Heel lief restaurant waar service en kwaliteit voorop staan. Niets heel bijzonders maar gezien prijs/kwaliteitverhouding een absolute aanrader.
Bertram B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Ik kom hier al denk ik 25 jaar en dat is niet zonder reden; ze hebben hier wat mij betreft de beste pizza's van Haarlem en omstreken. De Calzone is nergens beter, bij de gewone pizza's is de bodem lekker dun en knapperig. Volgens mij is het interieur nog nooit veranderd, moeten zeker ook niet doen! Fijne attente bediening. Als je van pizza houdt moet je hier zeker een keer gaan eten, vergeet niet te reserveren want ze zitten bijna altijd vol.
pietzalia .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Lekkere pizza's; we hadden de salami, pizza papi en quatro stagioni). Prima bodem en knofloof die je zelf kunt doseren. Vriendelijke bediening en gezellige inrichting.
Ton P.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Even snel iets eten, zonder poespas. Nou dat kan hier uitstekend! En al jaren!
Het is net of je aanschuift aan de keukentafel bij Papi.
Niet zeuren, gewoon bestellen, lekker opeten en dan met centjes betalen. Heerlijk gewoon, dat is al gek genoeg. Doordat het allemaal zo lekker gewoon is smaakt alles juist over lekker. Gewoon lekker doorgaan zo!
ChapKoning .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Omdat een ander restaurant vol was, besloot ik met mijn vriendin een ander pizzarestaurant te zoeken in Haarlem. We belanden bij Papi Huis. We stonden enkele minuten binnen te wachten tot het personeel ons opmerkte zodat we konden vragen of er nog een plaats was. Toen ik mij omdraaide om naar buiten te gaan besloot het personeel ons aandacht te geven.
Er was nog 1 plaats over bij de toiletten naast de keuken. Niet ideaal maar het was in eerste instantie niet erg. Hoe langer wij er zaten, hoe meer dingen ons opvielen; de spinnenraggen overal, de smerige keuken, attributen op het plafond waar stukjes van af vielen etc. Het duurde vrij lang voordat we de menukaart kregen nadat wij ons drinken hadden gekregen (ongeveer 15-20 min). Nadat we eindelijk konden bestellen duurde het 30 min voor het eten klaar was. De pizza was hard en droog en de lasagne was weinig vullend en erg soppig.
Er was geen pinapparaat aanwezig (heeeeel bijzonder) en we moesten dus weer tussendoor naar buiten om ergens geld te gaan pinnen.
Toen we de handgeschreven rekening kregen was deze slecht gespecificeerd, de helft niet gerekend en was er geen totaalbedrag, dus de rekening viel hoger uit...
De mensen die zeggen dat dit de beste pizza van Haarlem is, heeft nog wat te proberen...