Papi Huis

Service7,9/10
Decor6/10
Sigrid Z. Fijnproever (8 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Hannah maakt de beste pizza's van de hele wereld (het heerlijk griene kloddertje met heel veel knoflook, mmmm) en Ineke is de gezellige gastvrouw die altijd tijd heeft voor een praatje. We komen al bij Papi toe er nog pannekoeken op het menu stonden eind 70-er(!) jaren. We zullen het gaan missen als ze er ooit mee ophouden...
Martin I. Bourgondiër (2 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Heerlijk Italiaans eten voor een hele redelijke prijs. Heerlijke pizza en uitstekende pasta voor mijn tafelgenote. Prima zaak kom hier regelmatig en blijf terugkomen.
Robijn023 . Fijnproever (6 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Pizza's zijn goed. Restaurant erg smoezelig, is er de afgelopen 20 jaar wel eens schoongemaakt? We kwamen binnen en het restaurant was bijna leeg, er was een groepje van 4 personen aanwezig en we werden op 10 cm afstand ernaast gezet, terwijl om ons heen allemaal lege tafels waren. We wilden graag aan een andere tafel gaan zitten voor iets meer privacy en om een gesprek te kunnen voeren. Volgens het onnozele meisje in de bediening was dit echt de enige beschikbare plek. Toen we een uur later weer vertrokken waren nog steeds alle tafeltjes om ons heen leeg. Er was niemand bijgekomen.... Wij komen niet meer terug
Rene M. Bourgondiër (3 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Wederom heerlijke pizza's (Pizza Papi, Primavera en de Vesuvius) gegeten bij Papihuis. Gastvrije ontvangst en alle mogelijke aanpassingen op de pizza's mogelijk. En heerlijk (optioneel) de zelfgemaakt knoflook-topping. De cappuccino was goed heet en sterk. Wat ons betreft de lekkerste pizza's van Haarlem en omstreken.
Alleen jammer dat je er niet kunt pinnen
Günther D. Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Je ziet het aan de buitenkant niet vanaf, maar authentiek Italiaans eten is hier heel goed mogelijk. Interieur is eenvoudig, maar het eten heel erg goed. Klein minpunt (hoewel ook authentiek: je kunt er niet pinnen).......
Wendy-denk . 1e beoordeling (1 recensie) 3,8 /10
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Hier met 3 volwassen en 2 kinderen gegeten. Het interieur is simpel. Het was niet al te druk en onze bestelling stond met 10 minuten op tafel. Na het eten van een aantal pizzapunten ontdekten wij twee haren in de gesmolten kaas op de pizza... Hierop hebben wij de dame van de bediening erbij geroepen, die vervolgens met het betreffende stukje naar de keuken ging. Na 5 minuten kwam de dame terug met een "sorry" en de mededeling dat we 'slechts' de helft van de pizza hoefde te betalen. Slecht hoor.... Wat ons betreft in ieder geval niet meer voor herhaling vatbaar!!
José C. Bourgondiër (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Vijfendertig jaar geleden kwam ik hier al.....niet veel veranders in die tijd, gelukkig ook de kwaliteit van de pizza's en de hartelijkheid van de eigenaren niet!
Leo249 . Fijnproever (8 recensies) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Smoezelig uitziend restaurantje dat echt z'n beste tijd heeft gehad. En kom op: op pizza's hoort mozzarella, geen goudse kaas!
Jeroen E. Gastronoom (27 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Als je papi huis binnenloopt wordt je meteen 30 jaar teruggeworpen in de tijd. Eventjes wennen aan de buikflessen Chianti aan de muur en een versleten interieur. De bediening is heel vriendelijk, maar niet zo vlot. Wij moesten best lang wachten voordat wij aan onze tafel konden plaatsnemen.

De kaart is gelukkig heel eenvoudig en veel keuze is er niet. Mooi zo! Geen ingewikkelde wijnkaart; ik overwoog de Chianti Classico, maar die fles zat onder een laag stof. Toch maar gaan voor de buikfles. Maar wij komen natuurlijk voor de pizza's. En die maken alles meer dan goed. Perfect gebakken, royaal en uitstekend van smaak. Leuk ook dat de knoflook een optie is. Wel zo gastvriendelijk.

Met volle buiken - wij zijn niet meer gewend zoveel te eten - tevreden weer naar huis. Wij komen volgende keer graag weer terug voor een overheerlijke pizza. De andere gerechten kijken wij niet eens meer naar en de wijn weten wij ook al.

Maar wel reserveren, want er was een ware stormloop van gasten die dachten nog te kunnen eten en onverrichte zaken naar een ander restaurant moesten uitwijken. En nu weten wij waarom.
Dopp . Fijnproever (6 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
We zijn bij Papi gaan eten met onze 3 kinderen vanwege de goede recensies en die kwamen uit. Pizza's waren echt heerlijk, kinderen konden samen een pizza delen en kregen nog een bordje met groenten erbij. Inrichting is simpel maar gezellig. Ze hadden het alleen erg druk waardoor we af en toe lang moesten wachten maar de lekkere pizza's maakten dat meer dan goed.
Sjak1964 . Bourgondiër (4 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Wij komen hier al 30 jaar en al die tijd is aan het interieur niets veranderd, maar dat maakt het juist zo bijzonder.
De pizza zijn de lekkerste in Nederland voor een prima prijs en ook de pasta is prima. Altijd vol, dus reserveren gewenst.
Hele aardige eigenaars die ook bedienen en altijd heel attent en correct.
Wij komen regelmatig bn'ers tegen dus dat zegt ook wel iets.
Dus zeker keer proberen!!
Micheldebruijn . Gastronoom (81 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Heel lief restaurant waar service en kwaliteit voorop staan. Niets heel bijzonders maar gezien prijs/kwaliteitverhouding een absolute aanrader.
Bertram B. Bourgondiër (3 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Ik kom hier al denk ik 25 jaar en dat is niet zonder reden; ze hebben hier wat mij betreft de beste pizza's van Haarlem en omstreken. De Calzone is nergens beter, bij de gewone pizza's is de bodem lekker dun en knapperig. Volgens mij is het interieur nog nooit veranderd, moeten zeker ook niet doen! Fijne attente bediening. Als je van pizza houdt moet je hier zeker een keer gaan eten, vergeet niet te reserveren want ze zitten bijna altijd vol.
Pietzalia . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Lekkere pizza's; we hadden de salami, pizza papi en quatro stagioni). Prima bodem en knofloof die je zelf kunt doseren. Vriendelijke bediening en gezellige inrichting.
Ton P. Gastronoom (49 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Even snel iets eten, zonder poespas. Nou dat kan hier uitstekend! En al jaren!
Het is net of je aanschuift aan de keukentafel bij Papi.
Niet zeuren, gewoon bestellen, lekker opeten en dan met centjes betalen. Heerlijk gewoon, dat is al gek genoeg. Doordat het allemaal zo lekker gewoon is smaakt alles juist over lekker. Gewoon lekker doorgaan zo!
ChapKoning . Fijnproever (8 recensies) 5,3 /10
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Omdat een ander restaurant vol was, besloot ik met mijn vriendin een ander pizzarestaurant te zoeken in Haarlem. We belanden bij Papi Huis. We stonden enkele minuten binnen te wachten tot het personeel ons opmerkte zodat we konden vragen of er nog een plaats was. Toen ik mij omdraaide om naar buiten te gaan besloot het personeel ons aandacht te geven.
Er was nog 1 plaats over bij de toiletten naast de keuken. Niet ideaal maar het was in eerste instantie niet erg. Hoe langer wij er zaten, hoe meer dingen ons opvielen; de spinnenraggen overal, de smerige keuken, attributen op het plafond waar stukjes van af vielen etc. Het duurde vrij lang voordat we de menukaart kregen nadat wij ons drinken hadden gekregen (ongeveer 15-20 min). Nadat we eindelijk konden bestellen duurde het 30 min voor het eten klaar was. De pizza was hard en droog en de lasagne was weinig vullend en erg soppig.
Er was geen pinapparaat aanwezig (heeeeel bijzonder) en we moesten dus weer tussendoor naar buiten om ergens geld te gaan pinnen.
Toen we de handgeschreven rekening kregen was deze slecht gespecificeerd, de helft niet gerekend en was er geen totaalbedrag, dus de rekening viel hoger uit...
De mensen die zeggen dat dit de beste pizza van Haarlem is, heeft nog wat te proberen...
Skip Z. Fijnproever (6 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2014
Top!
Geweldig lekkere pizza's .. Niets op aan te merken.. Interieur is oudbollig, maar heeft ook weer zijn charme
Kom hier zeker vaker, voor de pizza's , heerlijk
Bengt L. 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Hier eet je verreweg de lekkerste pizza's van Haarlem en omstreken. De bodems zijn altijd fantastisch lekker. Dun en knapperig; precies zoals een pizzabodem hoort te zijn. Wanneer de vriendelijke gastvrouw je vraagt of je extra knoflook op je pizza wilt, doe jezelf dan een groot plezier en zeg ja. Het brood dat vooraf (gratis) wordt geserveerd is ook altijd erg lekker. Ik moet bekennen dat ik hier nog nooit iets anders dan pizza heb gegeten, dus ik kan niet oordelen over de pasta's. Echter, voor pizza moet je absoluut hier zijn. Ik wilde vanavond weer gaan, maar helaas zit de zaak volgeboekt. Jammer, maar absoluut terecht.
Fredbakker . Bourgondiër (4 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
leuk en kindvriendelijk restaurant, inderdaad de inrichting is gedateerd maar dat neemt niet weg dat hier toch de lekkerste pizza's ever worden gebakken.
De pasta's en de huiswijn zijn ook aan te bevelen, helaas kan je hier niet pinnen.
Mgravemaker . Bourgondiër (2 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2013
Wij komen hier al jaren en beschouwen dit als de beste pizza bakker in Nederland, voor zover we dat kunnen weten natuurlijk, maar tot nu toe heeft niemand deze nog overtroffen. Probeer gerust de Calzone speciaal met verse knoflook.. nog nooit zo'n lekkere pizza gegeten als deze.