Over het restaurant Papermoon

De Frans-moderne keuken op zijn best

Een mediterrane, gastronomische traditie met hier en daar wat uitstapjes naar Azië; de keuken deinst er niet voor terug. Hier vind je de meest verrassende combinaties van smaken en producten. Zodra je een stap over de drempel zet word je helemaal in de watten gelegd. Wie wil dat nou niet?

Meer informatie over restaurant Papermoon

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Papermoon

Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Willem1953 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
De gerechten zagen er mooi uit en smaakten zeer goed .Het enige was dat de hoeveelheid van de hoofdgerechten wat meer kan zijn.De bediening is prima.Een restaurant om vaker te gaan eten.
E.L. D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Een beetje tocht van de ventilatie van boven, verder een prima restaurant met heerlijke gerechten die fraai werden opgediend met een vriendelijke bediening.
Pietbalk .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Dat was genieten van het 3gangen AH menu. Voldaan zeiden we tegen elkaar: Hier komen we zeker nog eens terug. Bediening was erg vriendelijk, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren voortreffelijk.
Kid D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Smaakbeleving, borden zijn net schilderijtje. Wijn arrangement is ook aan te bevelen.
Tweede keer hier gegeten, was weer verrukkelijk!
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben met zes personen heerlijk gegeten. Dieetwensen geen probleem. Lekkere wijn, leuk restaurant,, goede bediening, op een klein foutje na.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ronald E.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Na 10 jaar een hernieuwde kennismaking met Papermoon en een aangename. Prima eten, goede bediening en ook de huiswijn lekker. Parkeren is trouwen ideaal : om de hoek.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Hebben gebruik gemaakt van de ah restaurantactie. Het eten was heerlijk en de bediening vlot en vriendelijk. Echt een avondje uit! Aanrader.
j.tupankaiser .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Mijn vriendin ( ze heeft een lactoseallergie waarmee alle gerechten rekening was gehouden) en ikzelf hebben heerlijk gegeten. Papermoon hoort volgens mij tot de beste restaurants. Wij komen er graag terug
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
alles goed reden om weer terug te komen
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
lekker gegeten. verrassende combinaties en smaken.prima bediening. Interesse gewekt om ook een keer a la care te komen eten. zeker!
petrawanders .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We waren er voor de tweede keer in drie weken en het was weer een mooie en heerlijke avond. Ambiance, personeel, kennis van zaken, eten en wijn-arrangement, afstemming van de gerechten: Helemaal goed en dus niets op aan te merken.
bkoks .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Fijne en nette omgeving met verrassend goed eten!
Aan de buitenkant verwacht je niet dat het binnen zo mooi is.
Ga er zeker nog een keer naar toe.
Hilde K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Via de AH actie gereserveerd. We krijgen geen kaart, maar een vastgesteld menu, bestaande uit een voorgerecht met zalm, een fantastisch hoofdgerecht met sucade en een heerlijk toetje met aardbei sorbetijs en chocola. De borden waren zeer smaakvol opgemaakt met bijzondere bijgerechtjes die de smaken versterkten. Het was jammer dat je geen extra gang kon kiezen waardoor we, mede door de snelle bediening al vroeg klaar waren. Het is een sfeervol restaurant waar we zeker nog een keer terugkomen, maar dan om a la carte te eten.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
In tijden niet zo lekker gegeten als bij Papermoon. Ik was samen met mijn vriendin die glutenvrij eet en daar hadden ze in het geheel rekening mee gehouden. Ieder gerecht was weer heel bijzonder opgemaakt en heel erg lekker van smaak. Ben gaan eten met de AH kaart en kreeg dus het verrassingsmenu. Het was in 1 woord voortreffelijk. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Manon G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Uitstekend restaurant. Heerlijke gerechten, heerlijk bijpassend wijnarrangement. Hoop dat dit restaurant nog lang blijft bestaan, met de zelfde keukenbrigade.
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Afgelopen weekend genoten met familie van een lekker 4 gangen verrassingsmenu met mooi opgemaakte borden (gerookte zalm, garnalen, sukade en dessert van chocolade met rood fruit). Gerechten mogen van mij eigenlijk wel iets spannender en vernieuwender maar het is hier wel gewoon altijd helemaal goed. Wijnarrangement erbij was heerlijk. Service was zoals altijd weer fantastisch. We gingen voldaan en nagenietend van een gezellig diner naar huis.
petrawanders .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We kregen een heerlijk verrassingsmenu voorgeschoteld: allemaal erg lekker en verfijnd. Het wijn-arrangement was ook super! De uitleg over eten en wijn was subliem en het plezier van de medewerkers in hun poging er voor ons een mooie avond van te maken, spatte er vanaf. Het kan niet beter; we hebben genoten en komen snel weer.
Petra & Henk Wanders
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben afgelopen zaterdag genoten van een heerlijk verrassingsdiner. De sfeer was erg goed en het restaurant helemaal vol. Het was daardoor wel erg rumourig om ons heen. We hebben gegeten aan een mooi gedekte ronde tafel met zes personen, erg gezellig. De chef en het personeel deden erg hun best het ons naar de zin te maken. De uitstekende huiswijnen smaakten geweldig bij de verschillende gerechten die erg fraai waren opgemaakt. We kregen daarbij een precieze uiteenzetting van de inhoud van de gerechten.
Prima ervaring dus in een top restaurant.
Yolanda D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Prima restaurant, heerlijk gegeten. Verfijnde gerechten met een diversiteit aan smaken, zodat elk hapje spannend is. Wij vinden dit restaurant een aanrader.