Papermoon

Herenstraat 175 2271 CE Voorburg Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 39.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • zoet nagerecht
      kaas
      koffie

Over het restaurant Papermoon

De Frans-moderne keuken op zijn best

Een mediterrane, gastronomische traditie met hier en daar wat uitstapjes naar Azië; de keuken deinst er niet voor terug. Hier vind je de meest verrassende combinaties van smaken en producten. Zodra je een stap over de drempel zet word je helemaal in de watten gelegd. Wie wil dat nou niet?

Meer informatie over restaurant Papermoon

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

Uitmuntend
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Papermoon

Josta S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
18.00 uur aankomst, drankje genomen. Kregen ons voorgerecht, we moesten lang wachten , omdat ons eten aan anderen was gegeven. 19.45 uur kregen we eindelijk het hoofdgerecht, ossenhaas met wat andere dingen. Mijn ossenhaas morst door gebakken worden. Grote stukken, maar bij de eerste hap zat het vlees met zenen, de 2e en 3e hap waren meer zenen dan ossenhaas. Ossenhaas is mals, dit moet ander vlees geweest zijn. Gevraagd aan de ober om een goed stuk door gebakken ossenhaas. Wat scherts mijn verbazing
Gerard G.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
De kwaliteit blijft onveranderd goed. Verrassingsmenu. Ben ik toch niet zo'n liefhebber van. Wil zelf graag uitmaken wat ik wil eten. Mooie opgemaakte schotels. Gecompliceerde combinaties. Voorgerecht zeebaars met een kleine salade. Voortreffelijk. Hoofdgerecht ossehaas met een veelheid van al of niet vergeten groenten. O.a. Roseval aardappeltjes. Twee stukjes. Heerlijk. Kregen bij het hoofdgerecht mooie Laguiole, spreek uit lajole, messen. Hadden we ook wel nodig. Dessert niet bijzonder.
Roosmarijn D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Gisteravond bij Papermoon gegeten voor de verjaardag van mijn vriend. Het was voor zowel mijzelf als voor mijn vriend de eerste keer dat wij een 5-gangen verrassingsdiner hadden en dat is ons goed bevallen! Erg lekker gegeten en enthousiast personeel. Ook voor mij als vegetariër was er een divers menu bedacht. We komen zeker nog eens terug!
Cassandra J.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Fantastisch gegeten en goed verzorgd, echt een zorgeloos en plezierig avondje uit. Niet onbelangrijk: ook voor een AH menu haalt Papermoon alles uit de kast om je een fantastische avond te bieden!
Dennis P.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
vrijwel altijd zeer goede combinatie van wijn en gerechten , vriendelijke bediening , al jarenlang 1 van mijn favoriete restaurants
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heerlijk verrassingsmenu gegeten! De kok had goed rekening gehouden met onze dieet wensen. Voorgerecht met mooi stuk vis, hoofdgerecht met perfect gegaard vlees en toetje met fruit. Alles fraai gepresenteerd met groente en sausjes. Wat ons betreft mag de kok best wat minder zout en meer kruiden gebruiken en we zouden graag wat meer verse groente erbij willen. Correcte vriendelijke bediening. Hoge kwantiteit, goede prijs / kwaliteit verhouding.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Gezellige ambiance, kleine hoeveelheden, geen overtuigende smaak. Eten ok maar geen smaakverrassingen.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
De sfeer is erg goed. Ondanks een redelijke bezetting snel en accuraat geholpen. Het wijnarrangement was zeer goed uitgekiend en fantastisch passend bij de heerlijke gerechten. Met name het vlees was, zoals men dan zegt, boterzacht! De accoustiek is uitmuntend. Wederom een aanrader.
jacqueline.lansbergen .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Zeer vriendelijke en professionele ontvangst, heerlijk wijnadvies, erg lekker verrassingsmenu, geserveerd in een rustig temp met voldoende tijd voor bijpraten met goede vrienden.
Rober A.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Genoten van een heerlijk verrassingsmenu in een gezellige omgeving alwaar je in alle rust herinneringen kunt ophalen en maken. De bediening was uiterst vriendelijk waardoor het samenzijn een feestje is geworden
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Primera actie. Driegangen verrassingsmenu. Met voor- of afkeuren wordt rekening gehouden. Vooraf brood. Voorgerecht tonijn, perfect. Hoofdgerecht een zeer malse kalfsbiefstuk, respectievelijk scholfilet, met aankleding, waaronder verse asperges. Zeer goed. Nagerecht sinaasappelmousse met koffie ijs. Smaakt naar meer. Koffie met friandises toe. Gezellige inrichting. Zeer attente en vriendelijke bediening. Echt een restaurant om regelmatig te bezoeken.
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
We hadden het vijf gangen snoepmenu. Beleefde en snelle service aan het begin en de juiste hoeveelheid tijd tussen de gangen. De presentatie op het bord was goed. De gerechten werden zonder uitzondering lauw warm geserveerd. De smaak was ietwat vlak en gaf zeker niet een wow-effect. De aspergesoep was erg dun (geen spoor van asperge te bekennen) en smaakte meer naar melk dan asperges. De porties waren aan de kleine kant (zelfs voor de Franse keuken). Lawaai uit de keuken werkte storend. De prijs/kwaliteit verhouding is aan de hoge kant.
Maxime V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten met het 4 gangen verassingsmenu. Mooie porties, mooie borden en goed van smaak. We kozen voor het bijpassende wijn arrangement, heerlijke glazen wijn! Bediening voor onze tafel wat jong en onervaren, maar deed erg zijn best en er werd goed bijgesprongen. We komen zeker weer een keer terug.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Zie boven.
Jurgen T.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Eten was prima, maar helaas geen restaurant voor de bier liefhebber. Ze hadden om precies te zijn nog 1 heel flesje speciaal bier, Die noodgedwongen dan maar hebben gedeeld met de andere bierliefhebber aan de tafel. De rest van de avond op een pilsje gedaan. Bediening was niet heel gezellig. Al met al niet een restaurant waar ik snel terug zou gaan.
Karen M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten van het 4 gangen snoepmenu. Borden mooi opgemaakt, goede porties en gewoon erg lekker! Zeer vriendelijke bediening en mooi restaurant. 1 puntje voor verbetering: het achtergrondmuziekje (1 nummer) stond continu op repeat, dat wordt op een gegeven moment irritant...
michael R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Smaakvol eten en plezierige service. Acceptabel prijsniveau gezien de creativiteit van de gerechten. Het was druk en levendig op zaterdagavond, maar niet te lawaaierig. De aanbevolen wijnen waren idd smakelijk.
Jokelien V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Een aanrader! Relaxt zitten en genieten van een voortreffelijk snoepmenu! Een restaurant met passie voor eten en drinken.
Petra Q.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
In een woord: VOORTREFFELIJK.
Hadden het "snoep"-menu van 4 gangen. Constante hoge kwaliteit van de gerechten, uitstekende service.
Sterren-kwaliteit. Kan niet wachten om er weer heen te gaan.
geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Chapeau, met 10 collegae bij Restaurant Papermoon gegeten. Helemaal geweldig. Het was ook niet de eerste en zeker niet de laatste keer. Verassingsmenu van 4 gangen en bijpassend wijnarrangement. Van ieder gerecht maken ze een kunstwerkje en de verschillende texturen en smaken op het bord, maken dat je de gerechtjes met het puntje van je vork tot je neemt. Ogen dicht en met een slokje wijn, aanbevolen door (lopende wijn encyclopedie Stephan van Dijk) maakt het helemaal af. Hoe meneer van dijk het verteld, je waant je gewoon in de wijnvelden. Weinig restaurants die zoveel vakmensen hebben, die genieten en laten genieten op een hoger niveau brengen. Bedankt voor deze geweldige avond Martijn