Over het restaurant Papermoon

De Frans-moderne keuken op zijn best

Een mediterrane, gastronomische traditie met hier en daar wat uitstapjes naar Azië; de keuken deinst er niet voor terug. Hier vind je de meest verrassende combinaties van smaken en producten. Zodra je een stap over de drempel zet word je helemaal in de watten gelegd. Wie wil dat nou niet?

Meer informatie over restaurant Papermoon

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

Frank M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
H. R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Geweldige bediening!
francine S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Theaatje .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
emmy1942 .
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het eten was goed, hoewel ik iets kreeg wat ik niet had aangegeven maar waarbij wel de opmerking werd gemaakt dat ik dat kreeg omdat ik dat had aangegeven
RonNel W.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Ook in 2017 is de kwaliteit van dit restaurant helemaal top. De avond klopt vanaf het begin dat je binnenkomt tot aan het moment dat je weg gaat. Een fijne ambiance, heerlijk eten wat smaakvol wordt gepresenteerd, wijnen met een uitleg dat je naar het gebied toe wil vliegen en vriendelijk personeel. Dit was de eerste keer in 2017 maar zeker niet de laatste!
annemiek S.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
natuurlijk schrijf ik een recensie omdat ik een heerlijke , gezellige en lekkere avond heb gehad. Zowel letterlijk als figuurlijk. Ik vind Papermoon een fijn restaurant en de gerechten op de bordjes zagen er uit alsof het een schilderijtje was. Goede uitleg over het geheel en een prima huiswijntje. Wij komen zéker weten terug. Annemiek.
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
De gerechten waren afwisselend van smaak en prachtig opgemaakt. Brood was knapperig; bijgaand was boter en grof zeezout. Keurige inventarisatie van eventuele ingredienten die men niet lust of om andere redenen niet geserveerd moeten worden, Goede uitleg van de verschillende elementen van ieder gerecht. De Merlot (huis)wijn had een goede match met de gerechten.
Het enige aandachtspuntje is dat er meer personen aan dezelfde tafel bedienen. Een afspraak om het brood op de tafel te laten staan moest enkele minuten later nogmaals uitgelegd worden aan de bedienende collega.
Robby007 .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Wij werden zeer vriendelijk ontvangen, de bediening was uitstekend. Er heerste een gezellige sfeer in het restaurant. Het eten was uitstekend (veel aandacht aan besteed) en de (huis) wijn was heerlijk. Al met al een zeer gezellige avond uit. Wij komen hier zeker terug.
Cornelis N.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Een gezellig avondje en heerlijk gegeten !
iets meer attentie aan de tafel gewenst tussen de gangen.
de ambiance is uitstekend !
Ymi .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Op zaterdag 21 januari 2017 samen met partner gegeten bij Papermoon in Voorburg. We hebben hier het speciale menu in het kader van de Albert Heyn actie gegeten. Het menu overtrof al onze verwachtingen.
De gerechten waren stuk voor stuk prachtig opgediend en deden qua smaak beslist niet voor het uiterlijk onder. Tel daar de meer dan vriendelijke bediening bij op en je hebt samen een perfecte avond. Een aanrader!
Piet J.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Een goed en verzorgd restaurant met goede uitleg over de wijnen. Het voorgerecht van huisgerookte zalm was erg lekker. Het hoofdgerecht van dun gesneden plakjes vlees met diverse groenten was ook lekker. Het nagerecht bestond uit diverse gerechten, zoals ijs, vruchten en was erg smakelijk. Kortom een restaurant om terug te komen.
loek-yvonne .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Wederom hebben we heerlijk gegeten bij Papermoon.
Uitstekende kwaliteit van de gerechten en een diversiteit van smaken.
Er waren veel gasten in het restaurant.
Ondanks een volle bezetting van gasten, werden we snel geholpen.
Een prettige uitleg over de wijn die bij de gerechten werd geadviseerd.
Geen parkeerprobleem, want je kan onder het viaduct/station van Voorburg parkeren en de Papermoon is op loop afstand.

Papermoon blijft een aanrader
gerardvdpol .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Alles klopt in dit restaurant en geeft je waar voor je geld. De entourage is in overeenstemming met de bediening en de koks geven een passende verrassende kwaliteit welke netjes en goed worden gepresenteerd .
Jenneke41 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Bij Papermoon word je verwend vanaf de ontvangst tot het afscheid!
Alles klopt, heerlijke gerechten.
Ook met de AH actie is de klant koning!
loek-yvonne .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Papermoon, een zeer aangename ontdekking.
Prima eten met een grote smaak variatie.
Niet te grote porties, maar uitstekend afgestemd op een drie gangenmenu.
We komen zeker terug!!
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben hier gegeten met een bon van de ah, we werden uitstekend ontvangen. We hebben het 3 gangen diner uitgebreid naar 4 gangen met wijn arrangement. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was enthousiast en kundig. Al met al een heerlijk avondje uit eten. Een aanrader
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Uitstekende ontvangst. Goede prijs kwaliteit van de met zorg opgediende gerechten. Met een goede uitleg van de ingrdienten. Uitstekende wijnen.
Komen zeker terug