Over het restaurant Papermoon

De Frans-moderne keuken op zijn best

Een mediterrane, gastronomische traditie met hier en daar wat uitstapjes naar Azië; de keuken deinst er niet voor terug. Hier vind je de meest verrassende combinaties van smaken en producten. Zodra je een stap over de drempel zet word je helemaal in de watten gelegd. Wie wil dat nou niet?

Meer informatie over restaurant Papermoon

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

9,2

Jouw recensie over het restaurant Papermoon

Albert D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Nadia O.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2017
Samen met een vriendin afgelopen vrijdag hier gegeten. Dit was voor mij de tweede keer. Het eten was, zo mogelijk, nog beter dan de eerste keer. Dit restaurant is een echte aanrader. Wij zullen zelf in ieder geval zeker terugkeren.
Petra L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
In tijden niet zo lekker gegeten! Elk gerecht had een wow-factor. Hele bijzondere en verfijnde smaken. En bij elk gerecht een verrukkelijke bijpassende wijn. Overduidelijk heeft men hier verstand van wijn! Absolute aanrader, wij komen zeker terug.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Een echt prima restaurant!!!
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Vandaag en enkele maanden terug bij Papermoon een verrassingsmenu van 5 gangen gegeten. In het kort: heerlijk gegeten. Zeer goed op smaak en mooie combinaties. Al met al variëren de gerechtjes tussen goed en uitstekend, naar mijn mening. Onder meer de verschillende bereidingen van sukade, zeebaars met risotto en nagerechten waren écht genieten. Zeer attent en vriendelijk persoonlijk.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Hernieuwde kennismaking die smaakt naar meer. Nu is dinsdagavond niet de drutste,waarschijnlijk,maar de aandacht was precies zoals het moest en het 4 gangen ve een positieve verrassing voor de smaakpappillen.
De (voor mij) vernieuwde inrichting is een absolute verbetering,qua privacy en geluidsniveau.
Papermoon is (weer) een aanrader!
DGABos .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Lekker gegeten via AHrestaurantactie , zonder problemen zoet dessert ( tegen kleine meerprijs) kunnen veranderen in kaasplankje. Niet heel grote porties. Leuke entourage. Ondanks een grote groep met verjaardagsvierders zat de vaart er behoorlijk in, dus de keuken lijkt me de zaakjes samen met de bediening goed onder controle te hebben. Zeker nog een bezoek waard.
ria S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten
De ober was wat afwezig waarschijnlijk had zijn vriendin het net die avond daarvoor uitgemaakt.
Vergat ook de jassen aan te geven
Maar verder alles prima
km59 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
heerlijk verassingmenu met de AH bon. Zeer goed, passend wijnarrangement erbij. Komen zeker nog eens terug. Kundig en vriendelijk personeel.
Wim L.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Bijna 5 kwartier op het voorgerecht moeten wachten, wat overigens het enige was wat goed was van wat men noemde het verrassingsmenu. Het hoofdgerecht waar we wederom flink lang op moesten wachten, was wel zeer summier helaas smaakte het roodvlees naar aanmaakblokjes de groente had beetgaar moeten zijn helaas niet gelukt. Ook het nagerecht was summier en zonder smaak, het zag er wel allemaal mooi uit er is aandacht besteed aan het opmaken van de gerechten. Kwaliteit viel erg tegen de forse prijzen roepen een verwachting op die helaas niet werd waargemaakt.
José V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Zoals gewoonlijk prijs, kwaliteit prima.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het was perfect. Verrassingsmenu was heerlijk. Prima wijn. Er heerste bij Papermoon een rustige en prettige sfeer. Vriendelijke en adequate bediening! Kortom......een aanrader!
Theaatje .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk eten, leuk verrassend, prima service, we komen beslist terug. Handige locatie ook, naast t station en veel parkeerruimte..
ndehaas .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Verrassingsmenu gegeten via de AH restaurant actie. Verrassend menu, schitterend opgemaakt. Aparte combinaties en een streling voor de tong.
Marja Z.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Maarten (de kok) weet je te verrassen met een explosie aan smaken. Zeer verfijnd en het is genieten.
Het bediende personeel is vriendelijk, correct en geeft prettige toelichtingen bij elk gerecht.
Opmerking: bij de vraag (zie hierboven) "wachttijd" zou ik graag ingevuld hebben: precies goed.
Nu gekozen voor "redelijk" omdat de andere niet van toepassing zijn.
A V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Hebben hier gegeten met de AH restaurantactie. Kregen het verrassingsmenu, maar vooraf kon je speciale wensen aangeven. Hier werd goed rekening mee gehouden. De gerechten zagen er mooi uit. Originele ingrediënten. Heerlijk gegeten. Goed wijnadvies.
B. F.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hadden het 3 gangen snoepmenu en dat was heel goed. Verrassende combinaties van smaken, feestelijke opmaak van de gerechten, vriendelijke bediening, het is een feest om bij Papermoon te eten!
Liesbeth A.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Met de ah-bon hebben wij heerlijk gegeten. Bijzonder vriendelijk personeel. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
fabjan .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Onze eerste kennismaking met Papermoon was heel positief in alle opzichten. De gerechten zagen er mooi uit, misschien iets meer groenten. Zeker voor herhaling vatbaar.