Over het restaurant Papermoon

De Frans-moderne keuken op zijn best

Een mediterrane, gastronomische traditie met hier en daar wat uitstapjes naar Azië; de keuken deinst er niet voor terug. Hier vind je de meest verrassende combinaties van smaken en producten. Zodra je een stap over de drempel zet word je helemaal in de watten gelegd. Wie wil dat nou niet?

Meer informatie over restaurant Papermoon

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

Jenneke41 .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Bij Papermoon word je verwend vanaf de ontvangst tot het afscheid!
Alles klopt, heerlijke gerechten.
Ook met de AH actie is de klant koning!
loek-yvonne .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Papermoon, een zeer aangename ontdekking.
Prima eten met een grote smaak variatie.
Niet te grote porties, maar uitstekend afgestemd op een drie gangenmenu.
We komen zeker terug!!
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben hier gegeten met een bon van de ah, we werden uitstekend ontvangen. We hebben het 3 gangen diner uitgebreid naar 4 gangen met wijn arrangement. We hebben heerlijk gegeten. De bediening was enthousiast en kundig. Al met al een heerlijk avondje uit eten. Een aanrader
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Uitstekende ontvangst. Goede prijs kwaliteit van de met zorg opgediende gerechten. Met een goede uitleg van de ingrdienten. Uitstekende wijnen.
Komen zeker terug
Jenny C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Porties waren voor sommige personen te klein. Ondanks de albert Heijn actie moest er toch nog aardig wat bijnbetaald worden! Maar was het wel waard.
Hette Romke H.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Eten bij Papermoon is altijd een klein feestje. Als je van culinaire prestaties houdt, te nuttigen in een chique sfeer, dan zit je hier goed. Te waarderen valt dat ook Papermoon mee doet aan de Ah-restaurantactie. Dan kan iedereen er en keer terecht.
Michel D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We zijn al vaak langs dit restaurant gefietst/gelopen, maar we hadden nog nooit besloten naar binnen te gaan. Afgelopen zaterdag we dan toch gaan eten bij Papermoon. En we zijn absoluut niet teleurgesteld. Het eten was erg lekker en verfijnd. Niet al te grote porties maar dat is juist goed. De bijpassende wijnen smaakten allemaal goed en pasten goed bij de gerechten. De tweepersoons-tafel was ruim en de stoelen zaten goed (met armleuningen).
Het personeel was vriendelijk en efficient.
Eric Z.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Koken kunnen ze hier dat wisten we al van vorige bezoeken. Uitstekende bediening en betrokkenheid keukenpersoneel van wat er op tafel kom. Zaak heeft ook prettige ambiance. Volle zaak tch goede doorlooptijden. Komen zeker nog eens terug.
Oudere_gast .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
We hebben heel lekker gegeten, we zijn enthousiast en zeer gastvrij geholpen. Hele vrolijke open en ook zorgvuldige atmosfeer. Timing was ook uitstekend.
Paul B.
Vriendelijke ontvangst.
Gerechten goed gepresenteerd.
Juiste prijs/kwaliteit verhouding.
Goede wijnen, welke enthousiast werden gepresenteerd.
Yverne B.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
De samenstelling van de gerechten klinkt veelbelovend maar stelt qua smaak en vooral hoeveelheid ietwat teleur. Bediening is vriendelijk zonder richting uitmuntend te gaan. Ambiance is een tikkeltje saai. Al met al een redelijke eetervaring hier maar met veel ruimte voor verbetering. Met name wat de hoeveelheid betreft.
RonNel W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
De gerechten waren heerlijk en zagen er fantastisch uit en de bijpassende wijnen waren goed op de gerechten afgestemd. De bediening was vakkundig op een fijne manier en zeer attent. We waren er voor de 3e keer. Wij komen zeer zeker snel terug.
Alexander K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Papermoon zet al jaren consistent hoge kwaliteit op tafel voor een zeer redelijke prijs. Sfeer en ambiance zijn meer dan prima. De eigenaar staat zelf in de keuken. Wij namen het 3 gangen snoepmenu met bijpassend wijnarrangement. Dat kun je bij Papermoon zonder nadenken doen; altijd goed.
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Eten was subliem, perfecte wijnen erbij. Bediening erg enthousiast en gepassioneerd over het heerlijke eten en de wijnen!

Weer een top avond!
LexAnnelies .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten bij de Papermoon 16/12. Gerechten en wijn prima op elkaar afgestemd. Het is aan alles goed te merken dat het team weer in de ."oude" samenstelling aan het werk is. We komen snel weer terug.
nandavanst .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
leuke, hartelijk ontvangst, prima wijn, heerlijke gerechten, leuk opgemaakt, prima bediening, verrassingsmenu, erg goede kok.
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Met een 3-gangen menu heerlijk gegeten. Gerechten waren verfijnd en smakelijk. De bediening was prima. De wachttijd was soms lang.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Ik heb genoten van het diner. De bediening was heel goed, zeer vriendelijk en uiterst voorkomend. De gerechten (van het standaard menu) erg interessant en goed bereid; geen grote porties maar bijzonder samengesteld. Dus echt culinair genieten. En de ambiance is goed. Ik kom hier graag gauw terug!
C K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx--------------------------------------------------------- dat een dorade! lekker, aangenaam, graag nog een keer! -------------------------------------------------xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wederom een heerlijke, leuke en gezellige avond gehad. Het tussengerecht van heilbot met zuurkool was mijn favoriet van de avond. Een wijnarrangement passend bij de gangen maakt de beleving helemaal compleet. bij de koffie kregen we huisgemaakte bonbons met mango en rode peper. verrukkelijk! Dit restaurant blijft een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt met vriendelijk personeel in een fijne ambiance.