Over het restaurant Papermoon

De Frans-moderne keuken op zijn best

Een mediterrane, gastronomische traditie met hier en daar wat uitstapjes naar Azië; de keuken deinst er niet voor terug. Hier vind je de meest verrassende combinaties van smaken en producten. Zodra je een stap over de drempel zet word je helemaal in de watten gelegd. Wie wil dat nou niet?

Meer informatie over restaurant Papermoon

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Hiestand .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Door een tip vanuit Leiden naar Voorburg getogen.
Uitstekend gegeten, compliment aan keuken en bediening.
Een aanrader en zeker om terug te gaan.
j.carton C.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Leuk, gezellig, prima eten. Wat wil je nog meer!!!
ruud S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Waarom wij op Papermoon altijd terugvallen om te dineren? Gewoon nooit teleurgesteld over kwaliteit, kwantiteit, prijs, sfeer en bediening.
Bridge60 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Een teleurstellende ervaring. We hebben gekozen op basis van de cijfers op Iens, maar die geven, door de weging van de verschillende onderdelen toch niet goed de kwaliteit van het restaurant weer. We waren met vrienden voor het eerst in hun nieuwe woonplaats uit eten en maakten gebruik van de AH-actie. Ter gelegenheid daarvan waren de menuprijzen verhoogd. En veel te hoog voor het gebodene. Het brood was lekker, geen amuse, een koud voorgerecht van verschillende bereidingen van asperge, een lekker stukje vlees met onvoorstelbaar weinig garnituur en een toetje, koud met veel verschillende smaken in een minuscule hoeveelheid. De kok kan wel koken, maar de hoeveelheden kloppen niet. Na thuiskomst nog maar een toastje genomen. De inrichting is gedateerd, maar met een goede prijs-kwaliteitverhouding is daar wel over heen te komen. Lezers die nog moeten boeken: lees de recensies in start met de recensies met een lage score. Het is allemaal waar wat daar te lezen is. Wij komen niet terug.
Hj R.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
H (eerlijk) gegeten. Goede bediening. Aardige man. Creatief. Borden zagen er super uit. Smaakte ook zo.
Hoge klasse straalde het uit.
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heel erg leuk! Prima verassingsmenu, originele wijnen, vrolijke bediening, absoluut een prima avond gehad hier en komen zeker terug!
Anne T.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Prima restaurant. Eten was goed. Zelfs onze zeer kritische kinderen hebben alles opgegeten.
Vriendelijke en service gerichte bediening. De wachttijd tussen de gangen kan korter. We zaten echt te wachten.
Het is niet zo'n hip restaurant, daar de gemiddelde leeftijd op de donderdagavond dat wij er waren gemiddeld 65+ was. Maar dat deed verder niks af aan de sfeer.
Anton S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Alle gerechten waren zeer zorgvuldig klaargemaakt. Verrassende smaken en opgediend met een leuke toelichting. Dit restaurant is een aanrader.
Jack L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Ik heb hier dinsdag met mijn zuster en moeder voor de tweede keer gegeten. Je zit hier heel gezellig en rustig, de aankleding is sfeervol. De bediening is correct maar tevens heel plezierig en persoonlijk. Het eten is voortreffelijk, geen bijzonder grote porties, maar wel uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Het is jammer dat ik in Groningen woon, anders zou ik hier zeker vaker komen. In alle opzichten meer dan de moeite waard, op zijn minst een Bib Gourmand.
Tijs V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Vanavond genoten van de speciale aanbieding voor vaste gasten. Het was erg lekker! Vooraf een flink stuk gerookte zalm, mooi gecombineerd met venkelsmaken. Als hoofdgerecht kalfstaart uit de sousvide. Heerlijk mals! En het dessert was een exotische combi van banaan, koffie, caramel en citroengras. We waren dit keer met een half jaar oude baby, wat geen enkel probleem was. De service was uitstekend (ondanks de drukte) en de laatste fles Barista wijn smaakte ook top. We komen snel weer terug bij de Papermoon.
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Wederom weer heerlijk gegeten !!
Wij komen weer snel terug !
E D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Bij de Papermoon als vanouds goede kwaliteit eten. De huiswijn is prima qua kwaliteit en prijs. Het personeel is deskundig en maakt de sfeer af.
Antoinette S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Hebben genoten van de AH verlening van Papermoon zelf dat de 2e persoon gratis kon eten. Goede services goede kealiteit, aparte gerechten, leuke presentatie en prima bediening.
Wij waren erg moe omdat we de hele dag hadden geklust omdat we gaan verhuizen en dan is het heerlijk om zo verwend te worden. Ook erg fijn dat men achter ons aan kwam rennen omdat ik door de vermoeidheid mijn tas was vergeten en ik niet terug hoefde. Top kwaliteit op alle vlakken.
R V.
Altijd goed eten!
Wijnarrangement top!
Fijne en vriendelijke bediening.
Een fijn adres voor een geslaagd diner.
Uitstekende prijs/kwaliteit.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Toen we om half zeven aankwamen was het nog erg rustig, maar het liep geleidelijk aan toch vol. De bediening was zeer attent en de wachttijden normaal voor een zaterdagavond. We hadden het speciale aanbiedingsmenu gereserveerd. Geen amuse hierbij geserveerd, wel lekker broodje met boter vooraf. We kozen voor een arrangement van bijpassende wijnen en lieten de mogelijke extra gang passeren. De eerste gang met red snapper viel tegen. De bijbehorende garnalen waren prima, maar de vis was droog en had weinig smaak. Tot onze verrassing hadden we alle vier dezelfde ervaring, reden om dat ook terug te koppelen naar de kok. In plaats van de volgende gang kregen we toen onverwachts een herkansing van een voorgerechtje met Griet, en dat was wel geslaagd. Hoofdgerecht en dessert was prima en de wijnen combineerden ook goed. Met koffie toe kwam de rekening rond 175 euro. Een geslaagde avond.
J. B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Als trouwe gasten van restaurant Papermoon hebben mijn ega en ik ook nu weer genoten. Mij ega eet met smaak een kabeljouwachtige vis met heerlijke "versieringen". Ik krijg kwartel geserveerd, ook al omringd met lekkerheden. Beiden smullen we van de sukade, lapjes en "pulled", vergezeld van pasternaak, lof, halve krieltjes en een heerlijke saus. Het zoete nagerecht voor mijn ega bevat yoghurtijs, mango en dies meer. Voor mij een plateau met vijf soorten kazen met roggebrood, noga en chutney. Samen een fles Pellegrino, voor mij een glas wit en bij hoofdgerecht en kazen, Zuid-Afrikaans rood. Prima. O ja, niet te vergeten: het heerlijk warme brood vooraf met olijfolie (uit flesje met pipet) en zout en boter. Heerlijk!
Mieke A.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Het Iens-actie-diner zag er zeer smakelijk en verzorgd uit, en was van prima kwaliteit. Vermoedelijk is echter niet slechts de prijs voor deze actie gehalveerd, doch ook de hoeveelheid. Iets meer groente bij het hoofdgerecht zou al beter zijn.
Wij hadden geen haast en vonden het daarom prettig dat er wat tijd tussen de gangen was. Redelijk zou ik hier willen vervangen door goed. Kort of lang kan zowel positief als negatief worden ervaren.
Frank M.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Sfeervolle zaak met vriendelijk personeel. Mooie gerechten en goede portionering. Menu is wel duurder tijdens de AH actie dan normaal maar dat is ook het enige dat er op aan te merken is.
H. R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten! Geweldige bediening!
francine S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Zoals steeds genoten van deze culinaire avond. Het verrassingsmenu en de bijhorende wijnen werden liefdevol voorgesteld en waren een streling voor het oog en tong. Voor dit restaurant komen wij graag een weekendje naar Voorburg. Nogmaals dank aan het volledige Papermoon-team.