Papermoon

Herenstraat 175 2271 CE Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Papermoon

De Frans-moderne keuken op zijn best

Een mediterrane, gastronomische traditie met hier en daar wat uitstapjes naar Azië; de keuken deinst er niet voor terug. Hier vind je de meest verrassende combinaties van smaken en producten. Zodra je een stap over de drempel zet word je helemaal in de watten gelegd. Wie wil dat nou niet?

Meer informatie over restaurant Papermoon

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

Uitmuntend
9,2
9,1

Jouw recensie over het restaurant Papermoon

Rober A.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Genoten van een heerlijk verrassingsmenu in een gezellige omgeving alwaar je in alle rust herinneringen kunt ophalen en maken. De bediening was uiterst vriendelijk waardoor het samenzijn een feestje is geworden
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Primera actie. Driegangen verrassingsmenu. Met voor- of afkeuren wordt rekening gehouden. Vooraf brood. Voorgerecht tonijn, perfect. Hoofdgerecht een zeer malse kalfsbiefstuk, respectievelijk scholfilet, met aankleding, waaronder verse asperges. Zeer goed. Nagerecht sinaasappelmousse met koffie ijs. Smaakt naar meer. Koffie met friandises toe. Gezellige inrichting. Zeer attente en vriendelijke bediening. Echt een restaurant om regelmatig te bezoeken.
Gerard M.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
We hadden het vijf gangen snoepmenu. Beleefde en snelle service aan het begin en de juiste hoeveelheid tijd tussen de gangen. De presentatie op het bord was goed. De gerechten werden zonder uitzondering lauw warm geserveerd. De smaak was ietwat vlak en gaf zeker niet een wow-effect. De aspergesoep was erg dun (geen spoor van asperge te bekennen) en smaakte meer naar melk dan asperges. De porties waren aan de kleine kant (zelfs voor de Franse keuken). Lawaai uit de keuken werkte storend. De prijs/kwaliteit verhouding is aan de hoge kant.
Maxime V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijk gegeten met het 4 gangen verassingsmenu. Mooie porties, mooie borden en goed van smaak. We kozen voor het bijpassende wijn arrangement, heerlijke glazen wijn! Bediening voor onze tafel wat jong en onervaren, maar deed erg zijn best en er werd goed bijgesprongen. We komen zeker weer een keer terug.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Zie boven.
Karen M.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heerlijk gegeten van het 4 gangen snoepmenu. Borden mooi opgemaakt, goede porties en gewoon erg lekker! Zeer vriendelijke bediening en mooi restaurant. 1 puntje voor verbetering: het achtergrondmuziekje (1 nummer) stond continu op repeat, dat wordt op een gegeven moment irritant...
michael R.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Smaakvol eten en plezierige service. Acceptabel prijsniveau gezien de creativiteit van de gerechten. Het was druk en levendig op zaterdagavond, maar niet te lawaaierig. De aanbevolen wijnen waren idd smakelijk.
Jokelien V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Een aanrader! Relaxt zitten en genieten van een voortreffelijk snoepmenu! Een restaurant met passie voor eten en drinken.
Petra Q.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
In een woord: VOORTREFFELIJK.
Hadden het "snoep"-menu van 4 gangen. Constante hoge kwaliteit van de gerechten, uitstekende service.
Sterren-kwaliteit. Kan niet wachten om er weer heen te gaan.
geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Chapeau, met 10 collegae bij Restaurant Papermoon gegeten. Helemaal geweldig. Het was ook niet de eerste en zeker niet de laatste keer. Verassingsmenu van 4 gangen en bijpassend wijnarrangement. Van ieder gerecht maken ze een kunstwerkje en de verschillende texturen en smaken op het bord, maken dat je de gerechtjes met het puntje van je vork tot je neemt. Ogen dicht en met een slokje wijn, aanbevolen door (lopende wijn encyclopedie Stephan van Dijk) maakt het helemaal af. Hoe meneer van dijk het verteld, je waant je gewoon in de wijnvelden. Weinig restaurants die zoveel vakmensen hebben, die genieten en laten genieten op een hoger niveau brengen. Bedankt voor deze geweldige avond Martijn
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Genoten van een avond heerlijk eten en bovenal genieten. Een fijn restaurant, zeer vriendelijk personeel. Leuke anekdotes en uitleg over de bijbehorende wijnen. Een aanrader voor ieder.
Marike S.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Recentelijk voor het eerst bij Papermoon gegeten. Zeer vriendelijke en correcte bediening, met erg goede wijnadviezen. De gerechten waren smaakvol, goed qua formaat en met verrassende elementen. Mijn favoriet was de langzaam gegaarde varkenswang. Het decor van het restaurant is erg 'standaard'. Zou leuk zijn om hier wat meer persoonlijkheid/creativiteit in te zien!
Pim S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Sinaasappel uit gerecht laten vergeten
Suzan O.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Fijne avond gehad, snoepmenu. Heerlijk en mooi opgemaakt. Zou wel aanraden borden warm te maken van te voren zodat de gerechten langer warm blijven.
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
wij beperken ons altijd bij het kiezen tot een 4 gangen snoep-menu met een half wijn arrangement, zodat we optimaal van ons eten, tot de laatste hap, kunnen blijven genieten , en daarna ook nog naar huis durven te rijden.
Het snoepmenu lijkt een excuus voor de chef om creatief eens lekker los te kunnen gaan, het smaakt altijd ,is altijd verrassend en vele malen een echte topper zowel in presentatie als in smaak explosies.Dit alles gaat goed samen met een passende wijn en een goed gezelschap en maakt onze avond onvergetelijk. Bedankt!
Jan C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
5 gangen gekozen door de chef. Sommelier waardig wijn advies, en ongedwongen vriendelijke service, uren uitgebreid tafelen met vrienden is hier zeer aangenaam.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Vriendelijke ontvangst, kundig personeel en fantastisch eten, super en een echte aanrader.
Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Genoten van een heerlijk uitgebreid kerstdiner. Begonnen met een bruisend glas en een amuse van zeeduivel. De andere gangen met een passend glas wijn gedronken die perfect bij elkaar passen. Afgesloten met een kaasplankje. Het dessert heb ik overgeslagen maar mijn tafelgenoten hebben er wel van genoten. Alles zag er mooi uit. De mannen in de bediening verzorgd. Op naar volgend jaar!
H. R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk, gezellig!
Albert D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Ik had een mooie avond met mooi eten,stijlvol en lekker,dank je wel albert de jong