Over het restaurant Papermoon

De Frans-moderne keuken op zijn best

Een mediterrane, gastronomische traditie met hier en daar wat uitstapjes naar Azië; de keuken deinst er niet voor terug. Hier vind je de meest verrassende combinaties van smaken en producten. Zodra je een stap over de drempel zet word je helemaal in de watten gelegd. Wie wil dat nou niet?

Meer informatie over restaurant Papermoon

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

9,1

Jouw recensie over het restaurant Papermoon

B. F.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hadden het 3 gangen snoepmenu en dat was heel goed. Verrassende combinaties van smaken, feestelijke opmaak van de gerechten, vriendelijke bediening, het is een feest om bij Papermoon te eten!
Liesbeth A.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Met de ah-bon hebben wij heerlijk gegeten. Bijzonder vriendelijk personeel. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
fabjan .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Onze eerste kennismaking met Papermoon was heel positief in alle opzichten. De gerechten zagen er mooi uit, misschien iets meer groenten. Zeker voor herhaling vatbaar.
K K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Met 6 personen kwamen we met AH bonnen per ongeluk bij Papermoon terecht. Daar hebben we geen moment spijt van gehad. Een gastvrije ontvangst, heerlijke gerechten waarbij je niet het idee kreeg dat het karig was. Met een voortreffelijk groen toetje werd het diner afgesloten. Kortom een echte aanrader en we gaan zeker nog eens terug.
K.K.
hennie-els .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Wij hebben hier voor het eerst gegeten.
Er is eerst gevraagd of we iets perse niet wilde eten of kunnen we u laten verrassen.
We hebben genoten van de heerlijke huiswijn en de goede en mooie gerechten die voor ons geserveerd zijn.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Elk gerecht ziet er in Papermoon als een plaatje uit!
En daarbij is de smaak voortreffelijk.
Heel veel variatie ook in de samenstelling van het voor-hoofd-en nagerecht.
Kortom ,een restaurant om weer terug te komen.
roel V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Fantastisch gegeten. Een heerlijk verrassings menu van de chef, samen met een goede huiswijn, maakt een feest maal. Een gezellig restaurant. Wij komen terug.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Heerlijk gegeten in een goede ambiance!
Joke R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Voortreffelijk gegeten. Echt een avondje uit. Voor herhaling vatbaar. Ondanks AH-bonnen kan er gewoon het 3-gangen menu worden gegeten.
gvanhunen .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Kom hier al jaren.Goede portionering. Prima voedingswaarde. Mooi groentepalet. Heb het idee dat het toch weer een trapje beter is.De toilet groep mag wel iets uitgebreider. Maar ja, dan moet je wel de ruimte hebben. Kom graag weer een keertje langs.
Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Zoals vanouds weer een heerlijke avond gehad. 4 gangen met alles erop en eraan. Het restaurant zat vol en toch wist het personeel iedereen genoeg aandacht te geven. Het voor en tussengerecht waren mijn favorieten van de avond en de wijn van het tussengerecht was ook subliem.
Willem1953 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
De gerechten zagen er mooi uit en smaakten zeer goed .Het enige was dat de hoeveelheid van de hoofdgerechten wat meer kan zijn.De bediening is prima.Een restaurant om vaker te gaan eten.
E.L. D.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Een beetje tocht van de ventilatie van boven, verder een prima restaurant met heerlijke gerechten die fraai werden opgediend met een vriendelijke bediening.
Pietbalk .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Dat was genieten van het 3gangen AH menu. Voldaan zeiden we tegen elkaar: Hier komen we zeker nog eens terug. Bediening was erg vriendelijk, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren voortreffelijk.
Kid D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Smaakbeleving, borden zijn net schilderijtje. Wijn arrangement is ook aan te bevelen.
Tweede keer hier gegeten, was weer verrukkelijk!
Danielle B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
We hebben met zes personen heerlijk gegeten. Dieetwensen geen probleem. Lekkere wijn, leuk restaurant,, goede bediening, op een klein foutje na.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ronald E.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Na 10 jaar een hernieuwde kennismaking met Papermoon en een aangename. Prima eten, goede bediening en ook de huiswijn lekker. Parkeren is trouwen ideaal : om de hoek.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Hebben gebruik gemaakt van de ah restaurantactie. Het eten was heerlijk en de bediening vlot en vriendelijk. Echt een avondje uit! Aanrader.
j.tupankaiser .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Mijn vriendin ( ze heeft een lactoseallergie waarmee alle gerechten rekening was gehouden) en ikzelf hebben heerlijk gegeten. Papermoon hoort volgens mij tot de beste restaurants. Wij komen er graag terug
Leo V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
alles goed reden om weer terug te komen