Over het restaurant Papermoon

De Frans-moderne keuken op zijn best

Een mediterrane, gastronomische traditie met hier en daar wat uitstapjes naar Azië; de keuken deinst er niet voor terug. Hier vind je de meest verrassende combinaties van smaken en producten. Zodra je een stap over de drempel zet word je helemaal in de watten gelegd. Wie wil dat nou niet?

Meer informatie over restaurant Papermoon

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

Hilde K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Via de AH actie gereserveerd. We krijgen geen kaart, maar een vastgesteld menu, bestaande uit een voorgerecht met zalm, een fantastisch hoofdgerecht met sucade en een heerlijk toetje met aardbei sorbetijs en chocola. De borden waren zeer smaakvol opgemaakt met bijzondere bijgerechtjes die de smaken versterkten. Het was jammer dat je geen extra gang kon kiezen waardoor we, mede door de snelle bediening al vroeg klaar waren. Het is een sfeervol restaurant waar we zeker nog een keer terugkomen, maar dan om a la carte te eten.
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
In tijden niet zo lekker gegeten als bij Papermoon. Ik was samen met mijn vriendin die glutenvrij eet en daar hadden ze in het geheel rekening mee gehouden. Ieder gerecht was weer heel bijzonder opgemaakt en heel erg lekker van smaak. Ben gaan eten met de AH kaart en kreeg dus het verrassingsmenu. Het was in 1 woord voortreffelijk. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Manon G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Uitstekend restaurant. Heerlijke gerechten, heerlijk bijpassend wijnarrangement. Hoop dat dit restaurant nog lang blijft bestaan, met de zelfde keukenbrigade.
Rianne H.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Afgelopen weekend genoten met familie van een lekker 4 gangen verrassingsmenu met mooi opgemaakte borden (gerookte zalm, garnalen, sukade en dessert van chocolade met rood fruit). Gerechten mogen van mij eigenlijk wel iets spannender en vernieuwender maar het is hier wel gewoon altijd helemaal goed. Wijnarrangement erbij was heerlijk. Service was zoals altijd weer fantastisch. We gingen voldaan en nagenietend van een gezellig diner naar huis.
petrawanders .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We kregen een heerlijk verrassingsmenu voorgeschoteld: allemaal erg lekker en verfijnd. Het wijn-arrangement was ook super! De uitleg over eten en wijn was subliem en het plezier van de medewerkers in hun poging er voor ons een mooie avond van te maken, spatte er vanaf. Het kan niet beter; we hebben genoten en komen snel weer.
Petra & Henk Wanders
Peter R.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
We hebben afgelopen zaterdag genoten van een heerlijk verrassingsdiner. De sfeer was erg goed en het restaurant helemaal vol. Het was daardoor wel erg rumourig om ons heen. We hebben gegeten aan een mooi gedekte ronde tafel met zes personen, erg gezellig. De chef en het personeel deden erg hun best het ons naar de zin te maken. De uitstekende huiswijnen smaakten geweldig bij de verschillende gerechten die erg fraai waren opgemaakt. We kregen daarbij een precieze uiteenzetting van de inhoud van de gerechten.
Prima ervaring dus in een top restaurant.
Yolanda D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Prima restaurant, heerlijk gegeten. Verfijnde gerechten met een diversiteit aan smaken, zodat elk hapje spannend is. Wij vinden dit restaurant een aanrader.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Prima gegeten en goede service en uitleg
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Het was een goed afgewogen driegangen menu, waarbij de kok zijn best had gedaan om zo gevarieerd en verfijnd mogelijk voor de dag te komen. Ieder gerecht werd keurig begeleid met een uitleg van het gebodene.
naomi K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wederom heerlijk genoten van een 4-gangen verrassingsmenu. Het eten, de wijn en de service zijn hier altijd super! De combinaties zijn heerlijk met goede ingrediënten en verrassende gerechten, zoals komkommerijs bij het voorgerecht.
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wil je genieten?.....Dit is genieten!
Borden, maar ook boorden, vol proeverijtjes met of zonder completerende wijnen.
Wij nemen altijd 2halve wijn-arangementen bij een 4gangen menu, Verrassend en Vernieuwend!
Niet goedkoop, maar dan heb je ook wat.
Annemarie R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Hier op advies van een ander restaurant gaan eten. Toch wel teleurgesteld. Prijzen zijn te hoog voor wat je krijgt , bediening jong en onzeker, restaurant zit vol met aktie gasten, en lijken hetzelfde te eten als ' normale' gasten die wel de volle mep betalen. Filet american had niet echt veel smaak, landenklassement mwaaa , droog en weinig .Mijn dochter had het kaasplankje , karig voor €12 . Jammer we hadden er meer van verwacht!
Hiestand .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Door een tip vanuit Leiden naar Voorburg getogen.
Uitstekend gegeten, compliment aan keuken en bediening.
Een aanrader en zeker om terug te gaan.
j.carton C.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Leuk, gezellig, prima eten. Wat wil je nog meer!!!
ruud S.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
Waarom wij op Papermoon altijd terugvallen om te dineren? Gewoon nooit teleurgesteld over kwaliteit, kwantiteit, prijs, sfeer en bediening.
Bridge60 .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Een teleurstellende ervaring. We hebben gekozen op basis van de cijfers op Iens, maar die geven, door de weging van de verschillende onderdelen toch niet goed de kwaliteit van het restaurant weer. We waren met vrienden voor het eerst in hun nieuwe woonplaats uit eten en maakten gebruik van de AH-actie. Ter gelegenheid daarvan waren de menuprijzen verhoogd. En veel te hoog voor het gebodene. Het brood was lekker, geen amuse, een koud voorgerecht van verschillende bereidingen van asperge, een lekker stukje vlees met onvoorstelbaar weinig garnituur en een toetje, koud met veel verschillende smaken in een minuscule hoeveelheid. De kok kan wel koken, maar de hoeveelheden kloppen niet. Na thuiskomst nog maar een toastje genomen. De inrichting is gedateerd, maar met een goede prijs-kwaliteitverhouding is daar wel over heen te komen. Lezers die nog moeten boeken: lees de recensies in start met de recensies met een lage score. Het is allemaal waar wat daar te lezen is. Wij komen niet terug.
Hj R.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
H (eerlijk) gegeten. Goede bediening. Aardige man. Creatief. Borden zagen er super uit. Smaakte ook zo.
Hoge klasse straalde het uit.
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Heel erg leuk! Prima verassingsmenu, originele wijnen, vrolijke bediening, absoluut een prima avond gehad hier en komen zeker terug!
Anne T.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Prima restaurant. Eten was goed. Zelfs onze zeer kritische kinderen hebben alles opgegeten.
Vriendelijke en service gerichte bediening. De wachttijd tussen de gangen kan korter. We zaten echt te wachten.
Het is niet zo'n hip restaurant, daar de gemiddelde leeftijd op de donderdagavond dat wij er waren gemiddeld 65+ was. Maar dat deed verder niks af aan de sfeer.
Anton S.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Alle gerechten waren zeer zorgvuldig klaargemaakt. Verrassende smaken en opgediend met een leuke toelichting. Dit restaurant is een aanrader.