Over restaurant Papermoon

De Frans-moderne keuken op zijn best

Een mediterrane, gastronomische traditie met hier en daar wat uitstapjes naar Azië; de keuken deinst er niet voor terug. Hier vind je de meest verrassende combinaties van smaken en producten. Zodra je een stap over de drempel zet word je helemaal in de watten gelegd. Wie wil dat nou niet?

Meer informatie over restaurant Papermoon

Dinsdag t/m Zondag 17:30 - 21:30

Frans V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
C K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Annemieke L.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Wederom een heerlijke, leuke en gezellige avond gehad. Het tussengerecht van heilbot met zuurkool was mijn favoriet van de avond. Een wijnarrangement passend bij de gangen maakt de beleving helemaal compleet. bij de koffie kregen we huisgemaakte bonbons met mango en rode peper. verrukkelijk! Dit restaurant blijft een aanrader voor iedereen die van lekker eten houdt met vriendelijk personeel in een fijne ambiance.
Lozano .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Ar T.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Als rasechte Voorburgers zijn we hier de laatste jaren veel te weinig geweest. En dat is zonde, want de Frans-georiënteerde cuisine is uiterst verzorgd met leuke, speelse accentjes. En de bediening - met een heel bekend gezicht terug - staat ook als een huis. De prijzen zijn nog steeds heel aangenaam. We beloven plechtig vaker langs te komen !
Silvia I.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Gisteren avond bij Pepermoon voor het eerst geweest met mijn partner. Heerlijk eten, vriendelijk bediening en echt de moiete waard! Mooie sfeer, ik kom zeker terug!
Gvanhunen .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Kom hier de laatste tijd wat vaker. Het is hier net wat beter dan in de directe omgeving. Vandaar. Ik merk dat de kwaliteit op een hoog niveau gehandhaafd blijft. Vooraf gegrilde dorade met begeleiding. Als hoofd rundvlees o.a. op grootmoeders wijze. Iets fijner dan ik bij mijn schoonmoeder gewend was. Goede aandacht voor de groentewinkel. Goede portionering. Geadviseerde wijnen waren uitstekend. Leuke witte Siciliaan van een lokale druif. Bij het hoofdgerecht een Chileense cabernet sauvignon op houtgerijpt.. Binnenkort weer een keer!
Granaet .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
De ontvangst was heel prettig en de bediening zeer attent. We hebben heerlijk gegeten met de bon van de AH-actie. De combinatie van diamanthaas met sucadelapje was verrassend en heel lekker.
Frans C.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Zoals iedere keer vertrouwd, gezellig en de gerechten voldeden weer helemaal aan de verwachtingen.
Bijzonder smakelijk, verfijnd en mooi opgediend.
We hebben weer genoten ! !
Elly C.
Susan K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Ruim opgezette inrichting waar je niet bovenop elkaar zit. We hadden het verrassingsmenu en dat was heerlijk. Enorm aardige bediening. Een aanrader .
Dirk Jan H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Papermoon blijft op constant niveau: hoog dus! Bediening is uitermate enthousiast, met kennis van zaken en zeer hulpvaardig. Over het menu (Iens/AH) kunnen wij kort zijn, in één woord uitstekend. Voeg daarbij het wijnarrangement, waar overigens ook ruimte is voor eigen (smaak-) inbreng en het is duidelijk dat dit wederom een succesvolle avond was. Een aparte vermelding verdienen de kletskopjes met komijn bij het kaasplateau, heel bijzonder.
Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gisteren met vrienden in dit voor ons onbekende restaurant gegeten. Zij maakten gebruik van de AH- Iens actie. We waren enigszins huiverig, maar er is een prima drie gangen menu aan ons voorgeschoteld. Culinair gehalte hoog. Porties prima, zeker voor ons. Wij zijn niet zo gecharmeerd van de hoeveelheid. De bijpassende wijnen werden vurig en met kennis van zaken aangeprezen. De kosten voor dit menu zijn hoger (39 euro) dan het ' gewone ' verrassingsmenu, maar dit wordt duidelijk op de website weergegeven. Een prima locatie om eens lekker te eten.
Frans H.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Plezierige ontvangst en al snel een drankje. Verrassingsmenu bevatte louter positieve verrassingen. De porties zouden wat mij betreft wel iets royaler mogen. Het hoofdgerecht vlees ( op twee manieren bereid) was verrukkelijk, maar de bijgerechten groente/aardappelen waren marginaal aanwezig. Verder niets dan lof!
De wachttijden waren wel erg lang deze zaterdagavond: het drie gangen menu hield ons van 7 tot 11 bezig; dat mag wel iets sneller.
Luus101 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
We zijn geweest met de AH restaurant actie. We kregen een drie gangen verrassingsmenu. Het eten was echt heel erg lekker, en de bediening was heel gastvrij. Echt een top avond!
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Tafeltjes lekker ruim van elkaar, een hartelijke ontvangst en bediening en heerlijk eten. Wij hebben genoten en zullen zeker vaker komen! Renée
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Voor het eerst keer hier gedineerd; inrichting hele prettige uitstraling, mooie kleurencombinatie. Gastvrij ontvangen bij ingang en ook weer bij vertrek was er assistentie. Stoelen goede zit, tafelkleed toch wel een plus. Heerlijke gerechten, creatief geserveerd, mooie porties vooral niet te groot en goede huiswijn. Komen zeker terug.
Vandeventer2015 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Dit was de 2 de keer dat wij er waren. Het was heerlijk en met zorg opgediend. Personeel erg vriendelijk en netjes.
Wij hadden een tafeltje bij het raam wat erg gezelllig was. Wij hebben er gegeten met de AH actie kaart. Zonder kaart gaan we zeker nog een keer terug.
Fred B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hadden een AH-arrangement en dit was een uitstekende keuze. De kok heeft zeer goed zijn best gedaan. De samenstelling van het menu, waar zelfs voor mijn vrouw vis mogelijk was, was uitstekend samengesteld. Ook heel attent werd er voor mij rekening gehouden, met zout-arm. De huiswijnen pasten ook uitstekend bij het eten. Kortom het was weer prima en we komen hier graag terug !
Geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Deze mensen begrijpen het. Vlotte bediening met heel veel kennis van zaken. De uitleg van de wijnen maakte onze Bob verdrietig. Zo uitgebreid en met zo veel passie verteld. Geweldig!!! De gerechten kwamen helemaal tot zijn recht. Voorgerecht werd rekening gehouden met twee gasten van mij die geen vis wilde en kregen boterzachte eendenborst. Tussengerechtje van verse truffel uit Italië. Varkenswang sous-vide bereiding en buikspek. Hierbij ook weer een weergaloze wijn. Een van onze gasten was gebonden aan tijd en hier hielden ze goed rekening. Ondanks dat het hele restaurant Bomvol zat was het hogere tempo voor ons geregeld. Hoofdgerecht kwam dus direct en tot in de puntjes verzorgt. Pastinaken, aardappeltjes in bouillon gegaard, artisjok, bloemkool, wortel Ras-el Hanout in de saus. Ook weer een streling voor de tong. Ik durf niks over de wijn te zeggen dat doet afbraak aan het mooie verhaal die de vinoloog (dit moet hij wel zijn) vertelde. Ik had Kaas als nagerecht alsook 1 van mijn gasten. Uitgebreid van lepelkaas Vacheren de Mondor?, tot een blauw kaasje uit Baskenland. Brioche brood erbij. Top. Heel bijzonder kregen wij hier een witte Hongaarse hout gelagerde wijn bij. Nooit zo geserveerd gekregen maar helemaal in balans. Dit is een top zaak!! Dank voor de avond ook namens mijn collegae.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Goed eten in een gezellig restaurant. Wel waren de wachttijden aanzienlijk. Het voorgerecht pas anderhalf uur na aankomst serveren is echt te laat. Het leek erop dat de keuken te weinig capaciteit heeft. Ook duurde het lang voordat er uiteindelijk kon worden afgerekend. Verder zijn de obers naar mijn mening te casual gekleed voor een dergelijk restaurant. Hoewel het eten goed is, doen genoemde randzaken toch af van een mooie avond uit.