Paperiono

Schiedamseweg 41D 3121 JD Schiedam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Paperiono

Eablok .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Paperiono heet feitelijk Paperino.
Hier vaker pizza afgehaald, meestal redelijk tot goed.
Vandaag weer telefonisch besteld en zelf opgehaald. De pizza's waren op het afgesproken tijdstip klaar, echter;

De balie medewerksters kwamen wat hulpeloos over (1e dag?).

Geen saus bij de pizza Grandiosa. Zou in de doos zitten, maar thuis gekomen, NEE dus. Verder was de pizza slap en te nat.

De pizza Calzone shoarma was bij thuiskomst een Calzone speciaal. Op de bon stond wel de juiste naam vermeld. De verkeerde pizza was ook nog erg klein (ingezakt of weinig vulling) en erg nat. Het vocht kwam door de doos heen.

Erg heel grote teleurstelling vandaag. Even geen pizza van Paperino voor ons.
Oleana .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Uitgenodigd door familie, hier gegeten.
Heel vriendelijk ontvangst, aardige serveerster.
De anderen namen vooraf brunchetta met tomaat, smaakte goed volgens hen, ik had salade omdat ik geen gluten mag.
Salade was vers, heerlijk van smaak!
Daarna lamskoteletjes met tomaten knoflooksaus, was ook erg smakelijk.
Lekkere knapperige gefrituurde aardappelblokjes erbij en een groentenschotel.
Een kopje cappuccino toe omdat er geen toetje meer bij kon!
Mijn man had een tiramisu , die vond hij erg lekker.
Wij vonden het een gewoon gezellig restaurant met vriendelijke bediening, die goed meedachten over mijn glutenvrije eten.
Naar ik heb begrepen zitten er nieuwe eigenaars in die echt wel hun best doen!
Georgette T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2014
2 pizza's besteld via de telefoon. Het duurde meer dan 1, 5 uur voordat men kon leveren.
De pizza's waren erg hard bij de bodem en smaakten naar karton ( naar de doos waar ze in werden geleverd). Er waren geen verse toppings, naar ons bleek, aangezien we bij de champignons een zoetzuur lucht ervoeren, die je meestal hebt bij champignons uit een potje.
Ook geen kruiden op de pizza. Alles leek uit een potje te komen, omdat het smaakte als ingrediënten die wij weleens uit een potje hebben gegeten. Wij vonden het een teleurstelling.