Papaz

Spoorweglaan 2 6221 BS Maastricht Nederland Kaart
31-432012093

Over het restaurant Papaz

Restaurant Papaz, gelegen in Wyck Maastricht, het restaurant waar gastvrijheid, rust en gezelligheid worden gecombineerd met smakelijk Mediterrane gerechten, gelardeerd met verrassende creaties uit de veelzijdige Perzische keuken.

Door het unieke concept, -waarbij zowel inrichting als menukaart zich onderscheiden door accenten uit het Midden-Oosten- kan PaPaz tot een geheel nieuwe loot aan de Maastricht gastronomische stam worden gerekend.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Papaz

Tegenover het Maastricht station
  • : voor de zaak zijn er parkeer plaatsen of de Colonel Q park 200m van de zaak

Woensdag t/m zondag: 10:30 - 21:30
Maandag en dinsdag: Gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Papaz

Ruben M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2019
Geweldig leuk! Verschrikkelijk goed eten dat werd vergezeld door goede wijnen. Snelle, vriendelijke service en iedereen wist veel over de producten die zij serveren. Als wij in Maastricht zouden wonen zouden we vaste gasten zijn!
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2019
Verrassend gegeten met allerlei voor ons onbekende smaakjes..De ligging dichtbij het station was zeer gunstig voor ons.We komen zeker terug.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2019
Gisteravond een bezoek gebracht aan Papaz. Vooraf een Topinambur soep genomen, die aan tafel werd uitgeschonken op het bord. Zo voortreffelijk van smaak! Als hoofdgerecht genoten van een prachtig bereide Bavette met een perfect op smaak zijnde portsaus, gegarneerd met seizoensgroenten. Als nagerecht gekozen voor de Forbidden Apple, waarvan de smaak subliem aansluit bij de winter en een passende afsluiting was van een heerlijke avond uit eten. Top restaurant, top team, top ervaring! Ik kom daar zeker terug! Aanrader!
Mel A.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
Eten was erg lekker. Goed bereid. Jammer dat het niet heel druk was op vrijdag maar is te begrijpen na de feestdagen. Smaken zijn erg goed en eten is met liefde bereid. Bediening is heel attent. Onze gastvrouw, een blonde dame, was heel lief en deed haar werk heel goed. We komen zeker terug.
Edmond A.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
Heerlijk gegeten en genoten. Was eerste maar zeer zeker niet het laatste bezoek!
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Matige ervaring. Gekozen voor het meze menu. Zou smaken uit het Midden-Oosten moeten hebben, maar de ontwerper van het menu leek er niet te zijn om het te bereiden. Sommige gerechten bremzout, hoofdgerechten waren kleinere porties van de dagschotels die verder niets met een mediterraan menu te maken hadden (bavette en varkenswang). Al met al een teleurstellende ervaring met een matige prijs/kwaliteit (35 EUR pp menuprijs en bijna 4 euro voor een fles kraanwater. Meer confusion dan fusion
beste heer van Hattum, Hartelijk dank voor uw leuke woordspeling. Uw weergave van uw ervaringen bij Papaz is echter minder plezierig en redelijk uit verband getrokken.
U heeft gekozen voor ons Meza menu. Dit is een kennismaking met de smaken uit onze Midden-Oosterse keuken die bestaat uit tenminste 8 kleine gerechten. Inderdaad constateerde u bij één van deze gerechten dat dit te sterk van smaak was te zout. De overige gerechten zijn schoon op gegaan. Wij hebben u ter compensatie hiervan een tweetal gerechten van onze mediterrane kaart aangeboden. Inderdaad, de Bavette en de Runderwang, wij hebben geen varkenswang op de kaart. Ook deze gerechten zijn smaakvol genuttigd.
Vervolgens heeft u bij herhaling opmerkingen geplaatst over ons tafelwater waarbij u onterecht aanneemt dat dit gewoon kraanwater betreft. Ons tafelwater wordt op geraffineerde wijze gefilterd waarbij onder andere chloor en magnesium worden verwijderd en waardoor een neutrale frisse smaak resteert die het beste onze gerechten ondersteunt.
Nijs N.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Heel lekkere soep, lamsburger viel tegen...
Helena B.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
De zaak was vrijdagavond helemaal vol. Het durde eventjes voordat we onze dranken kregen. Eten was buitengewoon lekker! Ik had in jaren niet zo lekker gegeten. Echt toppers bij Papaz. Speciale complimenten aan de chef voor het klaarmaken van alle gerechten op tijd, lekker en prachtige borden. De Bavette was erg goed en de eend was super lekker. We komen zeker terug.
Celine L.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Heel goed!!
Femery D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
HEEL HEEL HEEL HEEL HEEL HEEL HEEL lekker eten! We konden niet genoeg krijgen van de koude mezas! Het brood was zelfs zo heerlijk!!!

En dan het hoofdgerechtjes, dansen van geluk. Werden helemaal happy van het eten na een lange dag.

Service was geweldig en we voelden ons als prinsesjes. Extra chocolaatje nog op het einde maakte alles perfect ❤️
Tom G.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Erg mooi(e) restaurant/inrichting. Zeer vriendelijk personeel en het eten was top! Was er tot nu toe 2 keer. Een keer de geconfijte eend gehad en de andere keer de bavette. Het vlees smelt op je tong! Echt een aanrader ????
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Op 2e kerstdag komen eten met z'n viertjes.... super eten en hele lieve behulpzame bediening :-)
Harold B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Uitstekend ervaring! Lekker gegeten, bijzondere gerechten, goede bijpassende wijnen en zeer attente en gastvrije service. Wachttijden tussen de gangen waren goed getimed en er wordt scherp opgelet dat je niet met een leeg glas aan tafel zit. Perfect kerstdiner!
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Super leuke zaak met leuke wijn, bier en thee suggesties bij ieder gerecht! Hier wordt op een hoge niveau gekookt. Bediening is vriendelijk en snel. We hadden vooraf de sashimi en de eend, de ossebuco en bavette als hoofd en verboden appel en chocolade dessert aan het eind. Super lekker allemaal
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Prachtig opgemaakte borden vooral het voorgerecht en zeer smakkelijk. Bediening heel vriendelijk en goede wijn suggesties. Is alleen koud in de zaak.
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Erg goed gegeten, vriendelijke mensen, kom zeker terug.
Marie-José F.
Vriendelijke bediening, heerlijk gegeten
Sanne H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Alleen jammer dat ze geen gratis kraanwater geven. En de verlichting stond iets te fel
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
Geweldig warm welkom. Behulpzaam bij het binnen gaan in/met rostoel. Heerlijke wijn, Sublieme en subtiele heerlijke gerechten. De chef kookt hier met zijn hart. Een mooie plek om nog even te onthaasten voordat je met de trein naar huis gaat. Een absolute aanrader en een must wanneer je Maastricht bezoekt. Prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2018
Eten was erg goed bereid. De confit de canard was sublirm. Erg goed bereid. Bediening was vriendelijk en attent. Papaz wordt onze vaste adresje.