Papaz

Spoorweglaan 2 6221 BS Maastricht Nederland Kaart
31-432012093

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Tonijn tartaar met frisse Tabouleh salade
      Vitello à la Papaz, Gebraden kalfsmuis, kruidenstoof
      Meza menu voorgerecht
  • Hoofdgerechten
    • Vis van de dag met seizoensgroenten
      Livar filet met seizoen groente, saus van Abdij bier
      Meza Menu hoofdgerecht
  • Nagerecht
    • Misérable, geserveerd met een chocolade ice-roll
      Eton mess, mascarpone en slagroomcrème, merengue en een citroen ice-roll
      Meza dessert

Over het restaurant Papaz

Restaurant Papaz, gelegen in Wyck Maastricht, het restaurant waar gastvrijheid, rust en gezelligheid worden gecombineerd met smakelijk Mediterrane gerechten, gelardeerd met verrassende creaties uit de veelzijdige Perzische keuken.

Door het unieke concept, -waarbij zowel inrichting als menukaart zich onderscheiden door accenten uit het Midden-Oosten- kan PaPaz tot een geheel nieuwe loot aan de Maastricht gastronomische stam worden gerekend.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Papaz

Tegenover het Maastricht station
  • : voor de zaak zijn er parkeer plaatsen of de Colonel Q park 200m van de zaak

Woensdag t/m Maandag: 10:30 - 21:30
Dinsdag: Gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1
9,2

Jouw recensie over het restaurant Papaz

Danielle C.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Voor de eerste keer bij Papaz gegeten en zeer goed bevallen. Gevonden op Iens met goede beoordeling en dit is zeker waar. Ambiance tussen eetcafé en restaurant, maar qualiteit van het eten zeker restaurant waardig. Hartelijk ontvangst en goede bediening. Goede aanwinst voor Maastricht. Wij komen zeker nog een keertje terug.
Lidy T.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prijs is overdone voor datgene wat in korte tijd op tafel wordt gezet.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Spontane ontvangst, gebruik gemaakt van de AH-actie. Keuzemenu erg mooi geserveerd en zo als ik het noem
" smerig lekker " erg bedankt en tot ziens.
J.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Uitmuntende muziek, eten en ambiance. Een parel voor de stad. Wij komen zeker, spoedig en graag, terug. Papaz bedankt voor een zalige avond.
Rebecca H.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Het was een heerlijke avond!! Echt genoten en niks was te veel. Een aanrader voor elke gelegenheid.
W K.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Met AH restaurantactie. Heel verrassend en smakelijk gegeten.
Edith Z.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Gegeten met de AH-actie. Het meze-menu gekozen. We kregen eerst een salade met vijgen en avocado, vier verschillende dipjes (waaronder bijvoorbeeld humus en een tomatentapenade) en brood. Als hoofdgerecht kregen we gebakken tonijn, twee grote gamba’s, falafel en haloumi. Alles heerlijk gekruid. Als toetje nog een Eton mess. We hebben genoten.
Patricia J.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Met de AH bon gegeten bij Papaz. We hebben gekozen voor het tapas menu. Dat was zeer teleurstellend. Het voorgerecht ging nog wel. Een viertal smeerseltjes met brood en een salade. Niets bijzonders, maar wel eens leuk om te doen. Ik haal regelmatig soortgelijke smeerseltjes op de markt in Geleen bij een Turkse mevrouw en ik moet zeggen dat die vele malen beter smaken. Het hoofdgerecht zeer teleurstellend. We mochten twee gerechtjes bestellen en de kok zou er dan nog wat bij doen, aldus de serveerster. De bestelde gerechtjes waren minimaal. In totaal 5 kleine en dunne reepjes rundvlees en 2 garnalen. Voor twee personen. Daarnaast werd dan inderdaad nog een keuze van de kok opgediend, maar dat hadden wij juist niet besteld omdat wij dat niet lusten. Maar goed, we kregen dus falafel, haloumi en een soort sigaartjes met feta. Droog en niet lekker. De wijn was uitstekend. Het nagerecht (eton mess) was lekker maar erg weinig. We vonden zelfs met de AH bon de rekening te hoog gezien de kwaliteit van het gebodene.
C. M. H. C.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Fantastisch! Heerlijk verrassend gegeten. Vriendelijke ontvangst. Zeer goede, vriendelijke . allerte bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!!
Rosanne V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Heerlijk eten en prettige bediening, ik kom graag een keer terug!
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Super restaurant.
Genoten van alles, sfeer bediening en mn het eten zag er werkelijk super uit en smaakte verrukkelijk.
Dirk T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Bijzondere en zeer smakvolle gerechten uit de Iraanse keuken
Diana S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Gezellig restaurant, vriendelijke bediening en lekker eten...kortom aanrader!
Sam D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
PAPAZ

Heerlijk gegeten in dit mooi ingerichte restaurant vlakbij aan het station Maastricht.

Bijzonder lekkere gerechten met rijke smaken en leuk opgediend.

Zeer vriendelijk personeel met een snelle service. Op alle verzoeken werden we op onze wenken bediend.

Kortom: zeker een aanrader; Laat je verassen door de culinaire, gemixte midden-oosterse en mediteraanse invloeden!

Tot snel!
Dick Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Keuzemenu was prima maar voorafje viel enigszins tegen. De 4 hoofdonderdelen voldeden erg goed zodat het toch een goed eindresultaat werd. Alleen de prijsverhouding .... wasAH aktie. 1 betalende en de 2de gratis. Het dubbele bedrag in normale situatie...... beetje teveel!
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Het was erg rustig tijdens ons bezoek op zondagavond. Heerlijk gegeten van gerechten, die erg mooi opgemaakt waren. Wij keken wel raar op dat je bij deze prijzen alleen groente bij het hoofdgerecht kreeg en geen aardappel of frites. Daar moest voor bijbetaald worden. Bediening was zeer vriendelijk en had alle tijd voor ons.
Judith H.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Prachtige opmaak van het eten en het smaakte heerlijk. Goed overleg wanneer het eten van de kinderen moest worden opgediend (tegelijk met het voorgerecht of met ons hoofdgerecht) Vriendelijke houding naar onze kinderen toe. Van m'n schoonvader moest ik dit restaurant een dikke 10 geven.
Kleine minpuntjes: het sanitair is uitstekend, maar niet gescheiden qua sekse, wat ik persoonlijk prettig zou vinden.
Het buitenterras ligt aan een drukke straat. Er bevindt zich nog een mini terras in een koer achter het restaurant.
Maar voor de rest: top!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Prima eten, was erg druk en kregen voorgerecht na 1uur. porties hadden wat groter gemogen. Vriendelijke personeel
Peter V.
Top restaurant!
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Behulpzaam en alle moeite gedaan om het juiste menu toch te serveren( had zelf waarschijnlijk een fout met Ah- reservering gemaakt). Prima service dus.
Jammer, dat we zo lang op het dessert moesten wachten. Maar, dat erkende men uit eigen initiatief! Begrijpelijk eigenlijk met deze onvoorziene drukte!
Oké dus! Het eten was voortreffelijk!