Papaz

Spoorweglaan 2 6221 BS Maastricht Nederland Kaart
31-432012093

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35.5€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Topinambour soep
      Eend bereid op Perzische wijze
      Meza menu voorgerecht
  • Hoofdgerechten
    • Vis van de dag met seizoensgroenten
      Tagliata a la Papaz,Ossenhaas met Rucola salade
      Meza Menu hoofdgerecht
  • Nagerecht
      Desser a la Papaz: verrassing van de chef
      Meza dessert

Over het restaurant Papaz

Restaurant Papaz, gelegen in Wyck Maastricht, het restaurant waar gastvrijheid, rust en gezelligheid worden gecombineerd met smakelijk Mediterrane gerechten, gelardeerd met verrassende creaties uit de veelzijdige Perzische keuken.

Door het unieke concept, -waarbij zowel inrichting als menukaart zich onderscheiden door accenten uit het Midden-Oosten- kan PaPaz tot een geheel nieuwe loot aan de Maastricht gastronomische stam worden gerekend.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Papaz

Tegenover het Maastricht station
  • : voor de zaak zijn er parkeer plaatsen of de Colonel Q park 200m van de zaak

Woensdag t/m Maandag: 10:30 - 21:30
Dinsdag: Gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Duits gesproken , Engels gesproken , Frans gesproken , Nederlands gesproken , Open op zondag , Wi-Fi
9,2

Jouw recensie over het restaurant Papaz

Alfred V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2018
Doreen H.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Super lekker gegeten. Elke gang was een feestje. Mooi gepresenteerd en hele gastvrije vriendelijke bediening. Mooi om te zien (open keuken) hoe de kok en zijn vrouw met passie hun gerechten klaar maakte. Wij waren echt aangenaam verast van Papaz.
Gwendy G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Verrassend lekker gegeten bij Papaz, heel vriendelijke bediening ev goede uitleg van de gerechten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Poerqwa .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Redelijk eten maar het menu is echt te duur voor wat je krijgt. Er hangt weinig sfeer in dit restaurant en dit is gezien de Iraanse origine verrassend. Tafels bij de entree zijn te koud waarna we achterin het restaurant hebben plaatsgenomen alleen toen keken we tegen de spoelkeuken aan. De lucht van de schoonmaakmiddelen kwam regelmatig door de wapperende deur naar buiten. We hebben lang op de verschillende gerechten moeten wachten zowel de bediening als de keuken mogen alerter zijn. Muziek is lukraak gekozen, hier zou ook meer sfeer mee kunnen worden gebouwd. Op basis van IENS recenties gereserveerd maar is dus erg tegengevallen. Zo zie je maar ook niet echt betrouwbaar
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Ons bezoek aan Papaz bleek een schot in de roos toen bleek dat we, naast de 'gewone' kaart ook konden kiezen voor een 3-gangen menu gestoeld op de Iraanse keuken. Echt een aanrader. Niet alleen weer eens wat anders, maar ook nog eens bijzonder smakelijk.
Laura W.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Gezellig en sfeervol restaurant, vriendelijk en meedenkend personeel. Heerlijke mediterraanse gerechten, eens wat anders!
Tamara A.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Lekker en apart, vooral de koude mezze als voorgerecht zijn een aanrader!
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteit met de AH restaurant actie en verrassende smaken. Minpunt: er wordt geen brood standaard geserveerd bij het voorgerecht. € 4.50 supplement berekenen voor een mandje brood bij het voorgerecht kan echt niet!
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
We hadden gekozen voor het menu van Papaz. Heerlijke gerechtjes met een variëteit aan smaken. Het was meer dan voldoende. De bediening was goed. Het interieur is netjes en eenvoudig. Wij raden Papaz aan, zeker als je graag eens wat anders wilt eten dan gewoonlijk bij ons.
Jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Heerlijk eten met een selectie van kleine gerechtjes samengesteld door de chef. Bediening was zeer vriendelijk en kundig. Absoluut een aanrader.
Annelien D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
zakelijke bijeenkomst echter informeel sloot goed aan bij de sfeer in het restaurant. De mezze combineren goed met overleg in een groep (sharing dishes).
matagorda .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
Het voorgerecht bestaande uit koude mezes was fantastisch, daarom vielen
de warme mezes wat tegen, runderstoofppotje was flauw en de erorme gamba's hadden weinig smaak en de mayonaise bij de falaffel leek nergens op, het dessert van warme gepofte appel was heel lekker en dat gold ook voor de Iraanse thee.
JAM K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Heerlijk gegeten met prettige muziek op de achtergrond.
Cor D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Een beetje eendenborst was op een bedje TEVEEL aardappelsalade, bij de tonijn was de verhouding tot het bijproduct ook minnetjes. Het Livar vlees was droog, de ossenhaas was prima.
Annemie M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Heerlijk gegeten met de AH actie. Als vegetariërs kregen we eerst koude mezze als voorgerecht en daarna warme als hoofdgerecht. Allebei heel erg lekker! Prima service ook in een heel mooie omgeving. We komen zeker terug!
Otto S.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Kwaliteit van de gerechten heb ik GOED geschreven maar de smaak vond ik niet smaakvol genoeg.
waar ik erg veel last van had was de kou. Ik had het zo koud en mijn partner ook . De vrouw naast mij had hetzelfde probleem want die deed haar sjaal nog eens extra om haar nek .
De bediening was heel vriendelijk en aardig.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Woensdagavond met een vriendin hier gegeten met de AH-restaurantactie. We konden kiezen uit 2 voor-, hoofd- en nagerechten of het meza menu. Wij kozen voor het laatste, keuze van de chef. Een proeverij van diverse zeer smaakvolle gerechtjes. En al dit lekkers weggespoeld met een heerlijke Australische Chardonnay.
Als nagerecht kregen we de Eton mess met o.a. mascarpone en citroen ice-roll. Zag er prachtig uit en smaakte erg lekker.
De bediening was buitengewoon vriendelijk en attent. Kortom, wij hebben een heerlijke avond gehad. Een aanrader dus!
Cyrill H.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Wij hadden een tafeltje geboekt voor 6 personen via de actie van AH. We hebben heerlijk gegeten en we hadden een hele leuke gastvrouw, erg gast gericht, complimenten daarvoor! We komen zeker nog een keer terug voor de Iraanse keuken. Sharing is caring!!! Groetjes
MJ V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk eten; we hadden het 3-gangen menu bepaald door de chef, goede bediening en uitleg bij de gerechten.